آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

نمایشگاه چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی 1401

10 / 10 از 20 کاربر
مرجع : بازدید : 5868
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تقویم نمایشگاه ها » دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 در 50 : 15
از تاریخ 22 / 9 / 1402  الی تاریخ 25 / 9 / 1402  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سی مین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته به آن تشکیل خواهد شد. شما اگر در صنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی مشغول هستید، اگر غرفه ای در این نمایشگاه ندارید، اما سفارش می کنم برای تبادل افکار با هم صنف های خود، و همچنین بررسی نمونه کارها و پروژه های ...
نمایشگاه چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی 1401

نمایشگاه چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی 1401

از تاریخ 22 / 9 / 1402  الی تاریخ 25 / 9 / 1402  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سی مین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته به آن تشکیل خواهد شد.

شما اگر در صنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی مشغول هستید، اگر غرفه ای در این نمایشگاه ندارید، اما سفارش می کنم برای تبادل افکار با هم صنف های خود، و همچنین بررسی نمونه کارها و پروژه های همکاران خود، حداقل برای بازدید سری به نمایشگاه چاپ و بسته بندی و بازاریابی و تبلیغات بزنید.

امیدواریم نمایشگاه چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی 1402 با استقبال خوبی از طرف متخصصین این امر برگزار شود.

لطفا با اشتراک گذاشتن لینک این مطلب در شبکه های اجتماعی و کانل های تلگرام خود، در اطلاع رسانی نمایشگاه چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی ما را کمک نمایید.

بنر نمایشگاه تبلیغات و بازاریابیهمچنین می توانید در بخش تقویم نمایشگاه ها ، از سایر تاریخ نمایشگاه های دیگر نیز اطلاعات کافی را بدست آورید. لطفا ما را همراهی نمایید.

محمودپور : نمایشگاه تبلیغات
0 0
ممنون که اطلاع رسانی کردید نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی را به ما
سعید پورنژاد : مرسی که نمایشگاه امسال و گفتید
0 0
سپاس ازتون که حداقل شما تاریخ و زمان نمایشگاه امسال و گفتید، همه که انگار یه سال عقب هستند
محدثه : نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
0 0
واقعا از اطلاع رسانی های خوبتون ممنونم. فک نمی کردم برای بازاریابی و تبلیغاتم نمایشگاه تخصصی باشه. حتما میرم چون کارم همینه . بازدید کننده همیشگیتون محدثه :)
مدیریت : نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات
0 0
سپاس محدثه جان از حضور همیشگیت در سایت ما و نظر لطفت نسبت به مطالب ما. امیدوارم موفق باشی و حضور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی برات فوق العاده مفید باشه.
حسن : سوال؟
0 0
تاریخ شروع و پایان یک ایرادی داره.لطفا تاریخ دقیق رو اطلاع دهید.یا از طریق ایمیل یا از طریق تلفن.ممنونم
مدیریت : تاریخ نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
0 0
بله - سپاس از تذکر - تاریخ نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی صحیح است و فقط به اشتباه در زمان تاریخ اتمام نمایشگاه عدد 5 سال 4 درج شد بود که اصلاح شد.
:
0 0
متاسفانه مثل اینکه امسال هم زمان برگزاری نمایشگاه چاپ با نمایشگاه تبلیغات متفاوته!!! درحالی که اکثر بازدیدکنندگان این دو نمایشگاه با هم در ارتباطند. این موضوع باعث میشه بازدیدکنندگان هر دو نمایشگاه کم بشه.
مدیریت : پاسخ
0 0
سپاس از تذکر این مورد - و البته حرفتان را تصدیق میکنم- دقیقا دو صنف کاملا مرتبط با هم هستند
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

نمایشگاه گردشگری 1402

نمایشگاه گردشگری 1402

هفدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته ، از تاریخ 23 / 11 / 1402  تا تاریخ 26 / 11 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت های هوا ...
نمایشگاه الکامپ 1402

نمایشگاه الکامپ 1402

از تاریخ 4 / 4 / 1402 تا تاریخ 7 / 4 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی دایر می باشد. این نمایشگاه با نام&n ...
نمایشگاه تلکام 1402

نمایشگاه تلکام 1402

تاریخ برگزاری نمایشگاه تلکام 1402 از تاریخ 2 / 10 / 1402 تا تاریخ 5 / 10 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های تهران می باشد. این بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام می باشد. این سومین تاریخی بود که برای نمایشگ ...
نمایشگاه Big 5 دبی

نمایشگاه Big 5 دبی

از تاریخ 1 آذر الی 4 آذر ماه هرسال در شهر دبی امارات نمایشگاه بین المللی ساختمان دبی که با نام نمایشگاه Big 5 نیز مشهور است، امسال نیز همانند سالهای قبل برگزار خواهد شد.  ...