آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

بازاریابی در گوگل پلاس

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 2253
درباره همه چیز » اقتصاد » بازاریابی اینترنتی » یکشنبه 10 آبان 1394 در 21 : 12
۵ دلیل مهم بودن گوگل پلاس برای و بازاریابی علت شماره ۱: نتیجه بهتر جستجو در شبکه وب رویکرد گوگل در + Google همواره بر نتیجه بهتر در جستجو استوار بوده است ، موفقیتی که عملا در دید باشد و همه آن را حس کنند. از این روست که ، گوگل به طور مداوم در حال راه اندازی برنامه های جدید است که سبب نتایج جستجوی بهتر برای  +  Google شود.  علت شماره ۲: گوگل Authorship Authorship  قابلی ...
بازاریابی در گوگل پلاس

بازاریابی در گوگل پلاس

۵ دلیل مهم بودن گوگل پلاس برای و بازاریابی

علت شماره ۱: نتیجه بهتر جستجو در شبکه وب

رویکرد گوگل در + Google همواره بر نتیجه بهتر در جستجو استوار بوده است ، موفقیتی که عملا در دید باشد و همه آن را حس کنند. از این روست که ، گوگل به طور مداوم در حال راه اندازی برنامه های جدید است که سبب نتایج جستجوی بهتر برای  +  Google شود. 

علت شماره ۲: گوگل Authorship

Authorship  قابلیتی است که مردم را قادر می سازد با چشم خود شمایی را که به آنها اطلاعات و یا مشاوره ای ارائه داده اید را ببینند که این خود اطمینان از خواندن مطالب را در آنها افزایش می دهد. این بخشی روانشناسانه در اعتماد سازی است که در پشت پرده استفاده از گوگل پلاس است.

علت شماره ۳: ارائه اطلاعات

روش کار به این شیوه که موتور جستجوگر گوگل مداوماً با اطلاعات جدید بروزرسانی می شود و اغلب آخرین مطالب و همچنین اطلاعات مرتبط با موضوعات شما که در گوگل پلاس درج شده است را بکار میگیرد. این اطلاعات نیز در سمت راست جستجو و به طور مشخص به نمایش در می آید. البته شانس نمایش موضوعات شما در جستجوگر گوگل به این وابسته است که اولاً شما اقدام به پست منظم مرتبط با حرفه خود کنید احتمال اینکه گوگل پلاس شما نیز این مطالب بروز شده را در جستجوی فردی به نمایش بگذارد تا او را راهنمایی نماید بیشتر می شود.

علت شماره ۴: ورود به سیستم ها با اکانت+ Google

در اواخر فوریه سال ۲۰۱۳ بود که گوگل خبر داد ، توسعه دهندگان برنامه های تحت وب و موبایل می توانند از آپشن ورود و ثبت نام اکانت گوگل پلاس برای تشخیص و احراض هویت افراد استفاده کنند. درست مانند ورود به جیمیل ، Zagat و یا یوتیوب ، کاربران قادرند به سادگی با پسورد جیمیل خود برای ورود به برنامه استفاده نمایید.

 

علت شماره ۵: Ripples بازاریابی در گوگل پلاس

همانطور که گوگل پلاس اشاره دارد ” مطالب ما ارزش فضای مجازی ما را نشان می دهد” اما انچه که مشخص است این است که واقعاً شما نمی دانید و نمی توانید تشخیص دهید که مطالب شما چه قدر با ارزش بوده مگر زمانی که بدایند چه تعدای از مردم مطلب شما را مطالعه کرده اند. به همین دلیل بوده است که گوگل پلاس ویژگی خاصی را با نام Ripples در سال ۲۰۱۱ راه اندازی نمود. البته شاید برای بسیاری استفاده نکردن از برخی ویژگی های گوگل پلاس چندان مهم نباشد اما برای صاحبان کسب و کار این ویژگی یکی از بهترین مواردی است که گوگل برای پیشبرد روند توسعه کسب و کارشان ارائه داده است چرا که آماری روشنی از تعداد بازدیدها و نظرات کاربران می دهد.

 

 

اکنون googleرا بر اساس عوامل موثر در تقسیم بازار مورد بررسی قرار می دهیم  :

1-تقسیم بازار براساس مزایای مورد انتظار مشتری ها

مشتریان همواره به دنبال آن هستند که مطالب مورد نظرشان را در کمترین زمان بیابند که گوگل توانسته در این زمینه بسیار موفق باشد.

1-    تقسیم بازار براساس میزان مصرف

شرکت گوگل سعی کرده تا بنا بر میزان استفاده کشورهای مختلف از این سایت امکانات مختلفی را با توجه به ویژگی های زبانی و فرهنگی آنها به آن بیافزاید

2-    تقسیم بازار براساس مناسبتها

همانطور که ذکر شد گوگل با توجه به آداب و رسوم و سنن کشورهای مختلف سعی دارد تا در اعیاد و جشن ها و مناسبت های مختلف خود را سهیم کند تا از این طریق توجه مشتریان را جلب کند و آنها احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند و بازاریابی در گوگل پلاس را ویژه نموده است.

  

گوگل پلاسRipples چگونه کار می کند؟

 

گوگل Ripples در واقع نمودرای دایره شکل است که نشان می دهد چه تعداد از کاربران به چه میزان یک پست خاص را به اشتراک گذاشته اند. گوگل Ripples به این شیوه کار می کند:

  • برای اینکه ببینید نوشته شما ( یا هر نوع نوشته دیگری ) به چه میزان به اشتراک در امده است کافی است بر روی فلش کوچکی که در گوشه سمت راست بالا  قرار داد کلیک کنید و view ripples را انتخاب کنید تا به این بخش دسترسی یابید.
  • این سیستم ، پست اصلی را در وسط نشان می دهد و کسانی که مطلب را به اشتراک گذاشته ان را در دوایری به نمایش می گذارد که شامل دو گروه می شود اول کسانی که در گروه شما عضو هستند و دیگری افراد متفرقه ای که مطلب را به اشتراک گذاشته اند. که این افراد در دوایر کوچک نمایش داده می شوند که با کلیک روی آنها شما به نام و اطلاعات انها دسترسی خواهید یافت.
  • با قرارگیری روی هر اسم موجود در این سیستم شما می توانید نظرات و بازخوردهای کاربران فرد به اشتراک گذارنده مطلبتان را ببینید. همچنین می توانید علل جذب افراد به پست کردن مجدد مطلبتان را درک کنید و حتی بررسی کنید که پست مجدد مطالب شما به چه میزان در بزرگ شدن دوایر تاثیر گذار بوده است. دوایر بزرگتر به معنای این است که افراد بیشتری مطالب شما را خوانده اند و ان را با دیگران به اشتراک گذاشته اند.

 

 

تاثیر به اشترا گذاری مطالب بوسیله دنبال کنندگان شما چیست؟

این موضوع که شما بتوانید ببینید کدام دنبال کننده های شما تاثیر بیشتری بر مطالب به اشتراک گذاشته، دارند بسیار مهم و جالب است. با توجه به جنبه های متفاوت گوگل پلاس ، این  مفید است که شما مهم ترین و با نفودترین دنبال کنندگان خود را بشناسید.  با این ویژگی شما می توانید با دنبال کنندگان تاثیر گذار یک گروه تشکیل دهید و مطالب و مقالات مهم را برای انها ارسال نمایید بخصوص مطالب مهمی که شما علاقه دارید انها را سریعاً و بلافاصله منتشر کنید تا در دسترس افراد بیشتری قرار گیرد. این احتمال وجود دارد که بدلیل سادگی در درک و فهم Ripples این سیستم در آینده حتی نماینگر میزان ترافیک وب سایت ها نیز باشد و به چنین ویژگی مجهز گردد. چه دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم، گوگل پلاس به جزئی تاثیر گذار در تجارت وب تبدیل شده است. و اگر شما از هر یک از سرویس های گوگل استفاده می کنید  دیر یا زود به سمت این سیستم کشیده میشود چرا که لازمه پیشرفت شما در این است. یادیگری بکارگیری آن نه تنها در آینده کسب و کار شما تاثیر گذار است بلکه سبب ساخت و پیشرفت سریعتر کسب و کار شما می شود.

 

در انتها می توان به این نکته اشاره نمود که بازاریابی در گوگل پلاس نوعی از بازاریابی اینترنتی بسیار مفید می باشد.

 

منبع : کلاس های استادان گرامی  جناب آقای مهندس محسنی و جناب آقای مهندس کرمی

نویسنده مقاله : مصطفی رجبی

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ما با تبلیغات سایت های مختلف که در سایت های مورد بازدید ما قرار دارد، مواجه شده ایم. این روش یکی از ...
عوامل موثر در طراحی  سایت تجاری

عوامل موثر در طراحی سایت تجاری

استفاده روز افزون مشتریان از اینترنت برای گرفتن خدمات و خرید کالا موجب شده صاحبان کسب و کار به دنبال ساخت وب سایت های تجاری برای کسب و کار خود با شند . در این مقاله چند عامل موثر برای طراحی سایت های ت ...
بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش،اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود ...
استارتاپ

استارتاپ

بحث های زیادی درباره راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و استارتاپ ها در حال جریان است. به این دلیل که موضوع استارتاپ ها، مفهوم جدیدی است و ممکن است بسیاری با معنای درست آن آشنایی نداشته باشند در این نوش ...