آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

بازاریابی از طریق sms

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 2003
درباره همه چیز » اقتصاد » بازاریابی اینترنتی » یکشنبه 17 آبان 1394 در 20 : 13
توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن­ها افزوده شده است. بازاریابی با پیامک از ...
بازاریابی از طریق sms

بازاریابی از طریق sms

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن­ها افزوده شده است. بازاریابی با پیامک از رسانه­ های پیشین خود شخصی تر و خصوصی­ تر است . زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ، وسایل بی سیم خود را هر کجا که میروند با خود می­برند و به­ تناوب از آن استفاده می­کنند و در حال حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی است. در بازاریابی پیامکی از مشاهده ­ی صد در صدی پیامک توسط مخاطبین خود اطمینان دارید، به عبارت دیگر با کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت که در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی کم نظیر و فوق العاده است

 

 .مزایای بازاریابی از طریق SMS

  1. سرعت انتقال پیام به بازار هدف 
  2. ارسال پیام­های خاص برای تک ‌تک مشتریان و مخاطبان 
  3. هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان 
  4. دسترسی دائم به مشتریان 
  5. افزایش اعتماد مصرف کنندگان به وسیله شخصی سازی پیام 
  6. بالا بودن میزان یادآوری و به خاطرسپاری پیام 
  7. امکان ذخیره‌سازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد

 بازاریابی پیامکی

 روشهای موثر تبلیغات اس ام اس :

  • متن اس ام اس  خود را واقعا ساده بنویسید
  • حتما" در متن اس ام اس دلیل مهمی برای تماس با شما و یا حضور در فروشگاه ذکر کنید
  • نتیجه هر بار بازاریابی با اس ام اس تبلیغاتی را اندازه گیری کنید
  •  با ارسال اس ام اس انبوه براحتی میتوانید مشتریانتان را به وب سایت تان بکشانید
  • مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید
  • کوتاه و جالب بنویسید
  • متن پیام شما چه نفعی برای مخاطب را به او نشان می دهد
  • قبل از ارسال پیامک برای تمام مخاطبان یک لحظه صبر کنید
  •  برای همه نوع مشتری پیام یکسان نفرستید

 بازاریابی پیامکی

نحوه تنظیم متن پیامک :

  1.  تعداد کاراکتر مجاز
  2. زبان ارسال پیام
  3.  نحوه قرار گرفتن کلما ت
  4. درج شماره تماس
  5.  درج شماره تماس تلفن همراه
  6. درج وب سایت
  7. متن یک بخشی

بازاریابی تلفنی یكی از كانال های بازاریابی مستقیم است كه در صورت كسب مهارتهای لازم جهت استفاده صحیح از تلفن میزان توفیق فروشندگان در نیل به اهداف فروش بازاریابی را افزایش می دهد. در این مقاله اصول بازاریابی تلفنی جهت استفاده صحیح از زمان و تاثیرگذاری مثبت بر مشتریان موردبررسی قرار گرفته است.

 

منبع : کلاس های استادان گرامی  جناب آقای مهندس محسنی و جناب آقای مهندس کرمی

نویسنده مقاله : مصطفی رجبی

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ما با تبلیغات سایت های مختلف که در سایت های مورد بازدید ما قرار دارد، مواجه شده ایم. این روش یکی از ...
عوامل موثر در طراحی  سایت تجاری

عوامل موثر در طراحی سایت تجاری

استفاده روز افزون مشتریان از اینترنت برای گرفتن خدمات و خرید کالا موجب شده صاحبان کسب و کار به دنبال ساخت وب سایت های تجاری برای کسب و کار خود با شند . در این مقاله چند عامل موثر برای طراحی سایت های ت ...
بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش،اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود ...
استارتاپ

استارتاپ

بحث های زیادی درباره راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و استارتاپ ها در حال جریان است. به این دلیل که موضوع استارتاپ ها، مفهوم جدیدی است و ممکن است بسیاری با معنای درست آن آشنایی نداشته باشند در این نوش ...