آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

خرید خودرو 750 تا 800 میلیون با مشخصات فنی مناسب

10 / 10 از 46 کاربر
مرجع : بازدید : 1000
درباره همه چیز » اقتصاد » درباره خودرو » چهارشنبه 2 تير 1400 در 19 : 11
خرید خودرو در سال‌های اخیر و باوجود تحریم‌ها، به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده‌است. پس‌از وضع قانون منع ورود خودروهایی با پیشرانه بیشتر از 2.5 لیتر به کشور در سال‌های گذشته، یافتن خودروهایی که از یک موتور حجیم و قدرتمند برخوردار باشند، بسیار سخت شده‌است. وجود تحریم‌ها از یک طرف و نبود چنین خودروهایی در بازار داخلی از طرف دیگر، به بیشترشدن مشکل دامن زد ...
خرید خودرو 750 تا 800 میلیون با مشخصات فنی مناسب

خرید خودرو 750 تا 800 میلیون با مشخصات فنی مناسب

خرید خودرو در سال‌های اخیر و باوجود تحریم‌ها، به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده‌است. پس‌از وضع قانون منع ورود خودروهایی با پیشرانه بیشتر از 2.5 لیتر به کشور در سال‌های گذشته، یافتن خودروهایی که از یک موتور حجیم و قدرتمند برخوردار باشند، بسیار سخت شده‌است. وجود تحریم‌ها از یک طرف و نبود چنین خودروهایی در بازار داخلی از طرف دیگر، به بیشترشدن مشکل دامن زده است. از سویی دیگر، ازدیاد خودروهای چینی با پیشرانه 1.5 لیتر در کشور، دلیلی بر آن است که پیداکردن خودروهایی با پیشرانه‌های قدرتمند به یک معضل تبدیل شود. اما خوشبختانه هنوزهم می‌توان با کمی جستجو نمونه‌هایی را پیدا کرد که ازلحاظ فنی عملکرد مطلوبی دارند و با یک بازار خرید و فروش خودرو کارکرده راضی‌کننده هنگام فروش خودرو، صاحب خود را اذیت نمی‌کنند. در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی خصوصیات فنی سه خودروی وارداتی با پیشرانه‌های قدرتمند و مشخصات فنی مطلوب که در محدوده قیمتی 750 میلیون تومان قرار دارند، می‌پردازیم.

خرید خودرو 750 تا 800 میلیون با مشخصات فنی مناسب

خرید پژو 2008 مدل 98

خرید و فروش پژو 2008 ؛ بازار خودرو پژو 2008 به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید پژو 2008 اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش پژو 2008 فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید پژو 2008 دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش پژو 2008 کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند.

پژو ۲۰۰۸ به‌دلیل پیشرانه قدرتمند، قیمت مناسب و ارزش خرید بالا، پس از ورود به کشور، خیلی زود مورد استقبال خریداران ایرانی قرار گرفت. این کراس‌اوور کامپکت فرانسوی از سال ۲۰۱۳ به‌عنوان جایگزینی برای مدل ۲۰۰۷ استیشن واگن به بازار جهانی ورود کرد. از برجسته‌ترین خصوصیات این خودرو، پیشرانه قدرتمند آن است که در بسیاری جهات با برخی محصولات دی اس و سیتروئن مشترک است. یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این پیشرانه توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک به‌سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی خودرو 6.7 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت آن هم ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت است و در مدت حدود هشت ثانیه سرعتش به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. به‌طور کلی پژو ۲۰۰۸ را می‌توان از دسته خودروهایی دانست که از لحاظ عملکرد فنی بسیار خوب عمل می‌کند و صاحب خود را به‌ندرت دچار گرفتاری می‌کند. اگر به‌دنبال خرید خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ هستید، باید بدانید که این کراس‌اوور جمع‌وجور با توان فنی مطلوب و شتاب‌گیری عالی، در حال‌حاضر یکی از پرفروش‌ترین محصولات کشور است که در محدوده قیمتی ۷۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و باوجود تولید محدود در کشور، بازار دست دوم بسیار پراستقبالی دارد. طوری‌که می‌توان گفت برای فروش خودرو هم به‌هیچ وجه به دردسر نمی‌افتید.

خرید هیوندا سوناتا 2013 فول YF میدفیس

خرید و فروش هیوندای سوناتا ؛ بازار خودرو هیوندای سوناتا به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید هیوندای سوناتا اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش هیوندای سوناتا فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید هیوندای سوناتا دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش هیوندای سوناتا کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند.

تاکنون هفت نسل از هیوندا سوناتا به بازار ایران وارد شده است که نسل ششم با نام وای اف محبوبیت و شهرت بسیار بیشتری نسبت‌به دیگر نمونه‌های آن پیدا کرد. هم‌اکنون مدل‌های کارکرده و سال ساخت ۲۰۱۳ این خودرو، در بازه قیمتی حدود ۷۹۰ میلیون تومان در کشور خرید و فروش می‌شوند.

نسل ششم این سدان محبوب و پرفروش کمپانی هیوندا، به یک پیشرانه 2.4 لیتری ۴ سیلندر با توان ۱۷۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۹ نیوتن متر گشتاور مجهز است که توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک، نیروی موتور را به چرخ‌های جلوی اتومبیل می‌رساند. این ترکیب فنی، خودرو را قادر می‌سازد تا در مدت زمان ۱۰ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت خودرو ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است و میزان مصرف سوخت ترکیبی برای آن 7.1 لیتر اعلام شده است. باتوجه به مشخصات فنی هیوندا سوناتا وای اف، می‌توان به‌راحتی گفت که چنین خود‌رویی، عملکرد مناسبی در مانورهای شهری و جاده‌ای دارد.

خرید خودرو 750 تا 800 میلیون

سخن پایانی

در این مقاله از همراه مکانیک، به بررسی مشخصات فنی سه خودروی وارداتی خوش فروش با قیمت حدود ۷۵۰ میلیون تومان پرداختیم و نمونه‌هایی را بررسی کردیم که هنگام فروش خودرو هم بازار دست دوم خوبی دارند. نمونه‌هایی که هرچند سال‌های زیادی از زمان عرضه اولیه آن‌ها به کشور می‌گذرد، اما هنوز برای کسانی‌که محدودیت بودجه دارند و در عین‌حال به دنبال یک خودروی باکیفیت خارجی هستند، گزینه‌ای مقرون به‌صرفه به‌شمار می‌آیند. بنابراین خرید در بازار خرید و فروش خودرو کارکرده، فرصتی عالی برای عده‌ای از افرادی است که به‌دنبال خرید خودروی خارجی و در عین‌حال اقتصادی هستند. اما نباید دغدغه‌های موجود در بازار خودروهای دست دوم و کارکرده را نیز نادیده گرفت. وجود همین دغدغه و مشکلات باعث پررنگ شدن ضرورت انجام کارشناسی خودرو در معاملات خودرویی می‌شود.

کارشناسی خودرو؛ راه‌حلی برای جلوگیری از ضرر مالی در معامله‌های دست دوم

کارشناسی خودرو در معامله خودروهای دست‌دوم و کارکرده برای جلوگیری از ضرر مالی ضروری است زیرا آمارها نشان داده حدود 72 درصد خودروهای دست‌دوم دارای حداقل یک ایراد فنی یا بدنه هستند. کارشناس خودرو یک فرد متخصص و باتجربه است که وظیفه او بررسی سلامت تمامی بخش‌های یک خودرو از جمله بدنه، بخش فنی، موتور، گیربکس و جلوبندی، آپشن‌های و تجهیزات جانبی است. کارشناسی ماشین، اگر به صورت دقیق و کامل انجام شود، ارزش واقعی خودرو را مشخص خواهد کرد. غیر از مدل خودرو، تعداد و نوع آپشن‌های خودرو از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت کارشناسی خودرو محسوب می‌شود. با ورود به این صفحه می‌توانید از خدمت کارشناسی خودرو کارکرده برای بررسی دقیق خودروهای دست دوم استفاده کنید.

برگرفته از مقاله خرید خودرو 650 تا 750 میلیونی با بهترین مشخصات فنی

 

این یک ریپورتاژ آگهی است و مسئولیت آن با آگهی دهنده میباشد و درباره همه چیز فقط انتشار دهنده آگهی است.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

خرید خودرو 750 تا 800 میلیون با مشخصات فنی مناسب

خرید خودرو 750 تا 800 میلیون با مشخصات فنی مناسب

خرید خودرو در سال‌های اخیر و باوجود تحریم‌ها، به یکی از دغدغه‌های مردم تبدیل شده‌است. پس‌از وضع قانون منع ورود خودروهایی با پیشرانه بیشتر از 2.5 لیتر به کشور در سال‌ ...
قیمت روز خودروهای داخلی

قیمت روز خودروهای داخلی

قیمت روز انواع خودرو های ایرانی را می توانید در جدول ذیل مشاهده نمایید. قیمت ها به روز می باشد و چند ساعت یکبار آپدیت می شود.  
خودرو فیات در ایران

خودرو فیات در ایران

فروش خودرو، پس از توافقات هسته ای 1+5 و حضور نمایندگان ایتالیایی در ایران و زمزمه های حضور فیات در ایران خودرو و  ادامه مذاکرات تا رسیدن نتیجه بین ایران خودرویی ها و ایتالیایی ها و آنطور که از صح ...
نگاهی به بی ام و ای 8 (BMW i8)

نگاهی به بی ام و ای 8 (BMW i8)

نگاهی به بی ام و ای 8 (BMW i8) این خودرو مجهز به یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار است که در مجموع هر دو موتور تولید گشتاوری معادل ۵۷۰ نیوتن متر دارند و در ...