آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود.

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 417
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور داخلی » پنجشنبه 1 تير 1402 در 26 : 12
چکیده : قشم از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. با وجود امواج خیال انگیز دریای خلیج فارس که سواحل سراسر زیبایی و طلایی رنگ قشم را در آغوش می‌کشد، جاذبه‌های متعدد تاریخی و فرهنگی و رستوران‌های متنوع با منوهایی نو و هوس‌انگیز هیچ جای تعجبی وجود ندارد که تور قشم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.   قشم از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. با وجود امواج ...
جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود.

جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود.

چکیده : قشم از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. با وجود امواج خیال انگیز دریای خلیج فارس که سواحل سراسر زیبایی و طلایی رنگ قشم را در آغوش می‌کشد، جاذبه‌های متعدد تاریخی و فرهنگی و رستوران‌های متنوع با منوهایی نو و هوس‌انگیز هیچ جای تعجبی وجود ندارد که تور قشم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

قشم از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. با وجود امواج خیال انگیز دریای خلیج فارس که سواحل سراسر زیبایی و طلایی رنگ قشم را در آغوش می‌کشد، جاذبه‌های متعدد تاریخی و فرهنگی و رستوران‌های متنوع با منوهایی نو و هوس‌انگیز هیچ جای تعجبی وجود ندارد که تور قشم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد. با اینکه این جزیره در طول روز بی‌نهایت دلربا و چشم‌نواز است، شب‌های قشم نیز زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. قدم زدن در خلوت و آرامش شب در سواحل مسحور کننده آن و خرید و شکم گردی در فضای زنده و پرشور شب‌های قشم، قطعا بی‌نظیرترین خاطره در عمرتان را رقم خواهد زد.

جاهای دیدنی قشم در شب

پارک های ساحلی قشم، بهترین تفریحگاه های شبانه

اگر قصد سفر با تور قشم را دارید خوب است بدانید که این جزیره، چندین پارک ساحلی جذاب و فوق‌العاده دارد که علت آن، طولانی بودن مرز ساحلی جزیره قشم با دریای خلیج فارس است. همچنین عظیم‌ترین ژئوپارک خلیج فارس متعلق به قشم است. با این حساب از مناطق بکر و خدادادی زیادی برخوردار بوده که هر کدام از آنها در شب و زیر نور مهتاب، جلوه بصری متفاوتی به خود می‌گیرند که بازدید از آنها حسی ناب و خاص به انسان القا می‌کند.

پارک ساحلی سینما دریا

به هنگام شب استقبال مردم و گردشگرانی که با تور قشم به این جزیره پا گذاشته‌اند از سینما پارک ساحلی، بیشتر می‌شود؛ زیرا تماشای غروب آفتاب و تلاقی آسمان سرخ با رنگ آبی دریا در هوای دلچسب غروب ساحل، روح هر انسانی جلا یافته و تسکین خواهد شد. خصوصا که نیمکت‌هایی برای راحتی بیشتر، رو به دریا تعبیه شده و علت نام‌گذاری این پارک نیز همین است. گفتنی است که سوسو زدن نقاط نورانی که از جزیره لارک در روی دریا به چشم می‌خورد، منظره‌ای جذاب، پیش چشم تماشاگران ایجاد کرده است. همچنین از نکات بسیار هیجان‌انگیز این ساحل می‌توان به این موضوع اشاره کرد که معمولا در فضای دل‌انگیز این پارک، نوای موسیقی خیابانی نیز به گوش می‌رسد و سبب خلق لحظاتی رویایی و سحرآمیز برای شما می‌گردد.

آدرس: قشم، انتهای بلوار امام قلی خان، پارک سینما دریا

پارک ساحلی آفتاب قشم

پارک ساحلی آفتاب یکی از تفریحگاه‌های شبانه‌روزی جزیره قشم بوده که در هر زمانی از شبانه روز، زیبا و دلنواز است. در هنگام سفر با تور قشم، بازدید از این پارک با وجود فضای معرکه و زیبایی‌های بصری که دارد، می‌تواند تکمیل کننده لذت سفر شما باشد. به علاوه امکان چادر زدن در سکوهای مخصوص و استفاده از زمین فوتبال و والیبال ساحلی را نیز خواهید داشت. این پارک یکی از کم سن و سال‌ترین پارک‌های قشم است و مدت زیادی از احداث آن نمی‌گذرد.

آدرس: قشم، شهرک آفتاب، پارک ساحلی آفتاب قشم 

پارک ساحلی زیتون

پارک ساحلی زیتون به خاطر منظره‌های دلنشین و صخره‌های سنگی جذابش در برنامه تور قشم بسیاری از آژانس‌های مسافرتی وجود دارد. سیستم روشنایی خوب این پارک سبب شده، در شب‌های قشم از رونق خوبی برخوردار باشد و بسیاری از خانواده‌های محلی و مسافران، جایگاه‌های مسقف آن را که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به دریا دارد، برای گذراندن یک پیکنیک دلپذیر شبانه انتخاب کنند. درختان نخل سر به فلک کشیده در ساحل این پارک نیز ظاهری رویایی به طبیعت آن بخشیده است. آوای دل‌انگیز موسیقی زنده در آمیخته با صدای امواج دریا و نسیم روح نواز، لذت یک شب بی‌نظیر را دوچندان می‌کند. پارک ساحلی زیتون نیز از زمین والیبال، مسیر مخصوص دوچرخه‌سواران، زمین اسکیت، بوفه‌های اغذیه فروشی، رستوران و کافه بهره‌مند است.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چهارراه باغ و خیابان دریا، خیابان زیتون

پارک ساحلی زیتون

پارک ساحلی هلر

پارک ساحلی هلر که یکی از زیبایی‌های جزیره قشم ‌به حساب می‌آید و در تور قشم بسیاری از افراد جای دارد، واقع در روستای باصفایی به همین نام در هجده کیلومتری قشم است. جایگاه‌هایی که جهت نصب چادر ساخته شده، امکان کمپ شبانه در کنار دریا را برای علاقه‌مندان به تفریحات شبانه، فراهم آورده است. همچنین برخورداری از امکاناتی نظیر غرفه‌های اغذیه فروشی و سرویس بهداشتی سبب آسایش مسافران و افردای است که تصمیم به اسکان در این فضا دارند.

آدرس:  قشم، روستای هلر، تقاطع بلوار ساحلی و وحدت، جنب بازار ماهی‌فروش‌ها، پارک ساحلی

پارک ساحلی سوزا

در فاصله 39 کیلومتری از قشم، شهری کم وسعت؛ اما با مناظر شگفت‌آور و دلربا قرار گرفته که هر گردشگری در صورت اطلاع، آن را در برنامه تور قشم خود جای می‌دهد. به علاوه در این شهر یک پارک ساحلی به همین نام قرار دارد که نسبت به دیگر سواحل قشم خلوت‌تر است. شن‌های آن، با تعداد بسیار زیادی صدف زیبا و درخشان تزیین شده‌اند که چشم هر ببنیده‌ای را مسحور خود می‌گردانند. اسکان در طول شب و تماشای غروب خورشید و در آمدن آن از چشم‌انداز پارک ساحلی سوزا، سفری بی‌نهایت جذاب و آرامش‌بخش را برای گردشگران رقم خواهد زد. در سوزا، تعدادی قایق موتوری حاضر هستند که می‌توانید سوار بر آن‌ها در دریای نیلگون و درخشان خلیج فارس گردش کنید و از هوای مطبوع سطح دریا سراسر غرق در لذت شوید.

آدرس: قشم، شهر سوزا، بلوار ساحلی، روبه‌روی مسجد علی ‌ابن ابیطالب (ع)، کمپ پارک سوزا 

شکم گردی شبانه در قشم

رستوران گردی در طول شب، یکی از تفریحات جذاب و دوست داشتنی به شمار می‌رود؛ به خصوص که در جایی مثل جزیره قشم با انواع غذاهای دریایی و محلی و طعم‌ها و چاشنی‌های تازه روبه‌رو باشید؛ در این صورت به یک نوع تفریح ماجراجویانه مبدل خواهد شد. همواره ستایش طعم‌های قوی و جدید غذاهای جنوبی و استفاده از انواع ادویه‌های پرشمار و خوش عطر و بو در آشپزی جنوبی را شنیده‌ایم. بنابراین سفر به قشم، بهترین فرصت چشیدن مزه واقعی و اصیل این خوراک‌ها است که هرگز نباید از آن غافل ماند. بهترین زمان برای این گردش لذت‌بخش، هنگامی ا‌ست که خورشید غروب کرده و پس از یک قشم گردی مفصل، خسته از فعالیت به دنبال دریافت کمی آرامش و انرژی هستید. از بهترین رستوران‌های موجود در قشم که امکان تجربه غذاهای اصل جنوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند می‌توان به رستوران نعیم، رستوران خاله، رستوران دریایی قلعه و رستوران خوان بوم اشاره کرد.

  • آدرس رستوران نعیم: میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک ۹۸۵

  • آدرس رستوران خاله: جنب قلعه پرتقالی ها به سمت اتوبان، رستوران و فست فود سنتی خاله

  • آدرس رستوران دریایی قلعه: میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها

  • آدرس رستوران خوان بوم:بلوار امام قلی، خیابان خلیج‌فارس، روبه‌روی درب جنوبی مجتمع تجاری ستاره، همکف هتل مارینا ۲

خرید در شب های قشم

از دیگر جاهای دیدنی قشم در شب، مراکز خرید و ساختمان‌های تجاری هستند که یکی از اهداف گردشگران قشم نیز بازدید و خرید از همین فروشگاه‌ها است. در فروشگاه‌های قشم، کالا و محصولات برند و طرح‌هایی کم نظیر وجود دارند که بسیار زیبا و وسوسه برانگیز هستند. زمانی که شب در قشم فرا می‌رسد، با فروکش کردن گرمای هوا و مطبوع شدن آن، شور و نشاط در خیابان‌ها و این مراکز خرید رو به افزایش می‌رود. تعداد این مجموعه‌های تجاری و فروشگاه‌ها، بسیار زیاد است. از معروف‌ترین‌های آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بازار نخل درگهان

  • سیتی سنتر قشم

  • بازار ستاره قشم

  • بازار دودلفین درگهان

  • بازار پردیس

  • بازار قدیم درگهان

  • بازار دریا

خرید در شب های قشم

کلام پایانی

جزیره قشم دنیایی از مناظر دیدنی و خیره کننده در اختیار شما قرار می‌دهد که نه تنها در روز، بلکه در طی شب نیز جلوه‌ای بی‌نظیر دارد. خیابان‌ها و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آن حتی جذابیتی چند برابر بیشتر از زمانی که در روشنایی روز قرار دارند، خواهند داشت. بنابراین برای تماشا کردن شگفتی‌های دنیای شب این جزیره رویایی، همراه با تور قشم به این مکان سفر کنید و غرق در لذت شوید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود.

جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود.

چکیده : قشم از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. با وجود امواج خیال انگیز دریای خلیج فارس که سواحل سراسر زیبایی و طلایی رنگ قشم را در آغوش می‌کشد، جاذبه‌های متعدد تاریخی و فرهنگی ...
همه چیز درباره رزرو هتل ارزان در مشهد

همه چیز درباره رزرو هتل ارزان در مشهد

چکیده : همه چیز در باره رزرو هتل ارزان در شهر مقدس مشهد شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است و هر ساله تعداد ز ...
معرفی شهربازی هایلند کیش

معرفی شهربازی هایلند کیش

ایران زیبای ما دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که جنوب کشور نیز از آن‌ها بهره‌مند است. جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار کشور است که هر ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می&zw ...
تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی | تورهای طبیعتگردی | طبیعت گردی پیمایش در طبیعت و زندگی چند روزه در مناظر زیبای طبیعی را می توانید در تور طبیعت گردی تجربه نمایید. برگزار کنندگان تور طبیعتگردی&nb ...