آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

معرفی شهربازی هایلند کیش

10 / 10 از 3 کاربر
مرجع : بازدید : 709
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور داخلی » یکشنبه 8 آبان 1401 در 24 : 12
ایران زیبای ما دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که جنوب کشور نیز از آن‌ها بهره‌مند است. جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار کشور است که هر ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد. در صورتی که با تور کیش از تهران یا سایر شهرهای ایران به کیش سفر می‌کنید، خوب است که با تمامی جاذبه‌های این جزیره آشنایی داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی ش ...
معرفی شهربازی هایلند کیش

معرفی شهربازی هایلند کیش

ایران زیبای ما دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که جنوب کشور نیز از آن‌ها بهره‌مند است. جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار کشور است که هر ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد. در صورتی که با تور کیش از تهران یا سایر شهرهای ایران به کیش سفر می‌کنید، خوب است که با تمامی جاذبه‌های این جزیره آشنایی داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی شهربازی هایلند کیش بپردازیم.

شهربازی هایلند

موقعیت شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند در ضلع شرقی جزیره واقع شده و در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی کیش است. اسکله تفریحی کیش با شهربازی هایلند تنها 2 کیلومتر فاصله دارد.

فاصله ساحل مرجان تا شهربازی هایلند در حدود 6 کیلومتر است و این فاصله تا ساحل سیمرغ تقریبا 7 کیلومتر می‌شود که شما می‌توانید قبل یا بعد از بازی در این شهربازی به ساحل مراجعه کنید.

پارک دلفین‌ها در کیش نیز تنها 7 کیلومتر با شهربازی هایلند فاصله دارد. فاصله بین بازار مروارید و هایلند حدودا 8 کیلومتر و این فاصله تا بازار سارینا 3 کیلومتر است.

آشنایی با شهربازی هایلند کیش

در جزیره کیش شما می‌توانید لحظات بسیار خوشی را رقم بزنید. در این جزیره امکانات بسیاری جهت تفریح و سرگرمی وجود دارد که شهربازی هایلند کیش یکی از آن‌‌هاست. کافی است پس از سفر با تور کیش از اصفهان به حوالی میدان امیرکبیر رفته و در پارک شهر به شهربازی هایلند مراجعه کنید.

مجموعه سرپوشیده این شهربازی یکی از مدرن‌ترین مراکز تفریحی ایران است که همه خانواده می‌توانند در آن از بازی لذت ببرند. فرقی نمی‌کند که شما چه سن و سالی داشته باشید، از کودک تا بزرگسال می‌توانند در شهربازی هایلند هیجان را تجربه کنند.

امکانات شهربازی هایلند کیش

شهربازی و تجهیزات بازی این مجموعه، تنها جذابیت آن نیست و شما با مراجعه به مجموعه هایلند می‌توانید از فضای سبز، کافه و رستوران آن نیز لذت ببرید. در صورتی که با جمع خانواده یا دوستانتان به این شهربازی مراجعه می‌کنید اما علاقه‌ای به بازی ندارید، می‌توانید در فضای سبز پارک شهر پیاده روی کنید و از طبیعت جزیره زیبای کیش لذت ببرید.

انواع بازی‌های شهربازی هایلند کیش

شهربازی سربسته هایلند کیش مجموعه‌ای از انواع وسایل بازی و تجهیزات مهیج است که می‌تواند هر فردی را به وجد بیاورد. در صورتی که بخواهید از انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های این شهربازی اطلاع داشته باشید، ما لیستی را در ادامه فراهم کرده‌ایم تا هرچه بیشتر با این شهربازی آشنا شوید.

وسایل بازی:

  • چرخ و فلک

  • سفینه

  • قطار لاستیکی

  • آبشار

  • سورتمه

  • رنجر

  • سفینه

  • رودخانه وحشی

  • سیمیلاتور

  • رولر کاستر هوایی

  • ماشین ضربتی

  • و غیره.

سرگرمی‌ها:

  • تالار ارواح

  • اتاق فرار

  • شبیه ساز تیراندازی

  • سینما 7بعدی

  • سینما گیم

  • پلی استیشن

  • ترامپولین

  • اتاقک لیزر

  • شبیه ساز هواپیمای جنگنده

  • و غیره.

آدرس شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند در ضلع غربی جزیره کیش واقع شده است و آدرس دقیق آن به شرح زیر است. اما در صورتی که برای سفر با تور کیش از اهواز به این جزیره آمده‌اید و به جزیره آشنایی ندارید، می‌توانید به تاکسی‌های جزیره بگویید تا شما را دقیقا مقابل درب شهربازی پیاده کنند.

شهربازی هایلند

آدرس: جزیره کیش – میدان امیرکبیر – بلوار خلیج فارس – پارک شهر – شهربازی هایلند

مکان‌های دیدنی اطراف شهربازی هایلند کیش

در ادامه می‌خواهیم مکان‌هایی را که در مجاورت شهربازی هایلند قرار گرفته‌اند معرفی کنیم تا با مراجعه به آن‌ها بتوانید زمان خود را مدیریت کرده و قبل و بعد از مراجعه به شهربازی از سایر مناطق دیدنی جزیره نیز بازدید نمایید.

ساحل مرجان

یکی از معروف‌ترین و زیباترین سواحل جزیره کیش، ساحل مرجان می‌باشد. این ساحل در فاصله 5 و نیم کیلومتری شهربازی هایلند واقع شده است. ساحل صخره‌ای مرجان به دلیل وجود مرجان‌ها در کف دریا نام گذاری شده و شما با مراجعه به آن می‌توانید مرجان‌ها را از نزدیک مشاهده کنید. در این ساحل علاوه بر بازی‌های آبی می‌توانید در فضای سبز و آلاچیق‌های مجاور ساحل نیز برای استراحت استفاده نمایید.

ساحل سیمرغ و پارک ساحلی آن

این ساحل در نزدیکی ساحل مرجان و در 7 کیلومتری شهربازی هایلند قرار دارد. شما برای دوچرخه سواری، پینگ پنگ، بدمینتون ساحلی و... می‌توانید به این پارک مراجعه کنید و در کنار دوستانتان اوقات خوشی را سپری نمایید.

پارک دلفین‌ها

اولین دلفیناریوم ایران در کیش واقع شده و فاصله آن از شهربازی هایلند کیش فقط 7 کیلومتر است. شما در این پارک می‌توانید دلفین‌ها و برخی دیگر از حیوانات آبی را مشاهده کنید یا در باغ پرندگان این مجموعه تعداد زیادی از پرندگان کمیاب را ببینید و با آن‌ها آشنا شوید.

برخی بازارهایی که در نزدیکی شهربازی هایلند واقع شده‌اند شامل؛ بازار مروارید، مرکز خرید سارینا، مرکز خرید زیتون، پردیس و رویامال هستند. این بازارها حداکثر 7 کیلومتر از شهربازی فاصله دارند و شما می‌توانید با طی کردن مسافت کوتاهی به آن‌ها برسید و خرید انجام دهید.

بهترین زمان مراجعه به شهربازی هایلند کیش

به طور کلی سفر به جزیره کیش در فصول گرم سال می‌تواند مقداری اذیت کننده باشد و بهتر است که برای بازدید از کیش در فصول سرد سال یا در بهار سفر کنید. اما شهربازی هایلند به دلیل سرپوشیده بودن و داشتن سیستم سرمایش و گرمایش مناسب از نظر آب و هوا کاملا مناسب است و تفاوتی نمی‌کند در چه زمان به این شهربازی مراجعه نمایید.

فقط توجه داشته باشید برخی ساعات شبانه روز می‌تواند شهربازی شلوغ بوده و شما برای استفاده از هر دستگاهی مجبور باشید مدتی در صف بمانید. اما اگر در ساعات ابتدایی یا میانی روز به این شهربازی مراجعه نمایید احتمالا با جمعیت کمتری مواجه می‌شوید.

اناهیتا :
2 0
واقعا سرگرم کردن بچه ها داخل کیش می تونه سخت باشه، اما شهربازی هایلند گزینه مناسبیه که به اونا هم خوش بگذره
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود.

جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز می‌شود.

چکیده : قشم از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. با وجود امواج خیال انگیز دریای خلیج فارس که سواحل سراسر زیبایی و طلایی رنگ قشم را در آغوش می‌کشد، جاذبه‌های متعدد تاریخی و فرهنگی ...
همه چیز درباره رزرو هتل ارزان در مشهد

همه چیز درباره رزرو هتل ارزان در مشهد

چکیده : همه چیز در باره رزرو هتل ارزان در شهر مقدس مشهد شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است و هر ساله تعداد ز ...
معرفی شهربازی هایلند کیش

معرفی شهربازی هایلند کیش

ایران زیبای ما دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که جنوب کشور نیز از آن‌ها بهره‌مند است. جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار کشور است که هر ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می&zw ...
تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی

تور طبیعت گردی | تورهای طبیعتگردی | طبیعت گردی پیمایش در طبیعت و زندگی چند روزه در مناظر زیبای طبیعی را می توانید در تور طبیعت گردی تجربه نمایید. برگزار کنندگان تور طبیعتگردی&nb ...