آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

نیازمندیهای ایران

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 3527
درباره همه چیز » درباره آموزشی » مقالات آموزشی » ﺳﻪشنبه 25 آذر 1393 در 31 : 17
با توجه به گفته های قبلی در بحث کلمه نیاز و مفهوم نیازمندی، لازم به توضیح دانستیم که به بررسی و معرفی وب سایت های معروف نیازمندی در ایران و معتبرترین وب سایت های نیازمندی بپردازیم. سایت های نیازمندی همانطور که در مقاله نیازمندی چیست، گفتیم، از بحث نیاز انسان ها به وجود آماده اند. ابتدا این مقوله با شروع تبلیغات در روزنامه های کثیر انتش ...
نیازمندیهای ایران

نیازمندیهای ایران

با توجه به گفته های قبلی در بحث کلمه نیاز و مفهوم نیازمندی، لازم به توضیح دانستیم که به بررسی و معرفی وب سایت های معروف نیازمندی در ایران و معتبرترین وب سایت های نیازمندی بپردازیم.

نیازمندی ها

سایت های نیازمندی همانطور که در مقاله نیازمندی چیست، گفتیم، از بحث نیاز انسان ها به وجود آماده اند. ابتدا این مقوله با شروع تبلیغات در روزنامه های کثیر انتشار آغاز شد؛ کم کم تبلیغات به این سبک و با توجه به دیده شدن فراوان آن در بین مردم از طریق روزنامه، باعث این شد که روزنامه های مطرح، بخش ثبت آگهی را در روزنامه ای جدا از مطالب اصلی روزنامه، و با عنوان هایی مثل بازار و کار و نیازمندی ها در کنار روزنامه اصلی به فروش برسانند.

تبلیغات در این روزنامه ها نیز بسیار پر بازدید بوده است زیرا مخاطبان زیادی خرید های خود و خدمات مورد نیاز خود را از طریق این آگهی ها دنبال می نمایند.

شاید همه شما با بخش نیازمندی های همشهری و روزنامه ی راهنمای همشهری آشنا باشید؛ زیرا امروزه یکی از مطرح ترین روزنامه های دارای بخش نیازمندی می باشد و البته یکه تاز بخش نیازمندی ها در ایران را نام نیازمندی های همشهری یدک می کشد. 

ولی در سال های اخیر با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت برای سرچ در مورد تمام اشیاء و خدمات و کالاها برای خرید و فروش، طرحی به ذهن مدیران روزنامه همشهری و چندین متخصص آی تی در کشور رسید که وب سایتی مانند بخش نیازمندی روزنامه همشهری ایجاد نمایند تا از طریق آن مردم بتوانند خدمات و کالا های خود را معرفی نمایند و یا اگر به دنبال وسیله خاصی هستند از طریق چنین وب سایتی اقدام به این کار نمایند.

نام هایی که از ابتدا در این مورد شروع به کار کردند را حتما شنده ایم، وب ساتی با نام ایستگاه و دیوار، که دو وب سایت نیازمندی هستند که چندین سال است کار خود را آغاز کرده اند.

حال در این مقاله می خواهیم پنج وب سایت برتر نیازمندی ها در ایران را به شما معرفی نماییم.

1 - ایستگاه:

وب سایت نیازمندی های ایستگاه یکی از قدیمی ترین و فعال ترین وب سایت های نیازمندی در ایران می باشد که امروزه با بیش از هزاران آگهی در پایگاه اطالاعاتی خود محل مناسبی برای ثبت آگهی و یا جستجو در مورد کالای مورد نیاز خود می باشد.

سایت نیازمندی ایستگاه امروزه برای مدیران خود نیز در آمد بالایی ایجاد نموده است و این را مدیون طرح عالی و تلاش بی وقفه مدیران این گروه می داند. شاید این وب سایت را امروزه باید به عنوان یکی از نماد های معروف تجارت الکترونیک دانست که خود را در بین کاربران حسابی جا انداخته است و اعتماد آنها را نیز جلب کرده است.

نیازمندی های ایستگاه

 

2- نیازمندی های همشهری ( راهنما ):

شاید دیگر نیاز به توضیح و معرفی نیازمندی های همشهری برای شما دوستان نباشد؛ زیرا همگی دیگر با روزنامه همشهری و بخش نیازمندی همشهری آشنا باشیم.

این روزنامه با سابقه که سالهای سال می باشد که بخش نیازمندی را به روزنامه خود اضافه کرده است با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت برای سرچ در مورد کالا و خدمات اقدام به طراحی سایت نیازمندی برای خود نموده است و از طریق این وب سایت نیازمندی قصد دارد کاربران اینترنتی که نیاز به درج آگهی دارند را جذب وب سایت خود و تجارت خود نماید.

می توان گفت که روزنامه همشهری با هدف کسب بازار اینترنتی برای خود و رسیدن به مفهوم تجارت الکترونیک این بخش را برای خود راه اندازی نموده است.

نیازمندی همشهری نام راهنما را برای وب سایت و دامین سایت خود انتخاب نموده است و امروزه یکی از پر بازدید ترین وب سایت هاینیازمندی های ایران می باشد.

نیازمندی همشهری

 

3- دیوار

یکی دیگر از نیازمندیهای ایران وب سایت دیوار می باشد؛ که این سایت نیازمندی نیز یکی از قدیمی ترین وب سایت ها ست که در زمینهنیازمندی در ایران شروع به فعالیت نموده است. 

این سایت نیازمندی نیز امروزه تعداد زیادی آگهی تبلیغاتی را در خود دارد و شما می توانید از طریق این وب سایت آگهی های خود را در تمام موارد ثبت نمایید.

دیوار

 

4- ایران تجارت

اگر به دنبال معرفی کسب کار خود هستید وب سایت نیازمندی های ایران تجارت، محل مناسبی برای درج آگهی شما می باشد. این سایت نیازمندی نیز که یکی از موفق ترین وب سایت های نیازمندی می باشد، امروزه با دریافت آگهی های فروان و با هزینه های بالا، درآمد مناسبی برای مدیران خود ایجاد نموده است.

شاید بسیاری از کسب و کار های تجاری که در دنیای اینترنت فعالیت دارند و فروش آنلاین را در کنار تجارت خود انجام می دهند، بر سر دریافت بنر تبلیغاتی در این وب سایت با هم رقابت دارند، زیرا وب سایت ایران تجارت امروزه تعداد زیادی کاربر هدف مند که در مورد مشاغل مختلف و کالا های گوناگون جست و جو می نمایند را جذب وب سایت خود می نماید.

شاید برای دریافت هر بنر تبلیغاتی در این وب سایت باید هزینه ای میلیونی را بپذیرید و البته این اطمینان را نیز باید داشته باشید که مشتریان زیادی را می توانید از این طریق جذب نماید.

ایران تجارت

 

5- سانیاز

یک وب سایت نیازمندی های جوان که به نسبت وب سایت های نیازمندی قبلی سابقه ای کمتر از لحاظ قدمت دارد و حدودا دو سال از زمان راه اندازی آن بیشتر نمی گذرد، اما با شروعی طوفانی توانسته است در طی زمان اندکی خود را در میان رقبای سرسخت خود مطرح نماید.

طراحی حرفه ای این وب سایت و همچنین رعایت موارد بهینه سازی و سئو توسط طراحان این وب سایت توانسته است کمک شایانی به پیشرفت این سایت نیازمندی موفق، نماید.

دلیل اصلی این سرعت موفیقت برای سانیاز را باید طراحی حرفه ای سایت شرکت طراحی سایت مبنا دانست، زیرا باعث شده است که این سایت در زمان اندکی در سرچ کلمات کلیدی و مهمی مثل ثبت آگهی و درج آگهی در رتبه های نخست موتور جستجو گر گوگل قرار گیرد و بتواند بسیاری از کاربران را جذب سایت خود نماید.

شاید در سالهای آتی حرف های زیادی از این وب سایت در بین سایتهای نیازمندی های ایران به عنوان یک نمونه موفق از تجارت الکترونیکبشنویم. 

نیازمندیهای ایران سانیاز

 

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

پرچم

پرچم

پرچم چیست:  پَرچَم یا دِرَفْش یا بیرق نماد یک گروه، سازمان، یا کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی درست می‌شود. در قدیم، پرچم نماد اتحاد و تمایز در جنگ‌ها به شمار می‌ ...
معماری شهرهای گمشده باستانی ایران

معماری شهرهای گمشده باستانی ایران

شهر سوخته شهر سوخته بقایای ابر شهری است باستانی که در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این شهر روی آبرفت‌های رود هیرمند ساخته شده و زمانی در ساحل آن واقع شده بود. گفته می‌شود این شهر ...
دلیل کاهش بازدید سایت

دلیل کاهش بازدید سایت

یکی از مسائلی که باعت ناراحتی وبمستران میشود کاهش بازدید سایت است و هر وبمستری تمامی سعی و هنر خود را به کار میگیرد که چنین اتفاقی برای سایت اش رخ ندهد. در این مقاله برخی از این دلایل معمول را بررسی ...
فال تاروت

فال تاروت

در این پست می خوهیم برای شما به بررسی تاروت و فال تاروت بپردازیم. البته لازم به ذکر هست خود من به شخصه هیچ اعتقادی به هیچ کدام از فال های موجود و... ندارم و البته دانستن این مباحث برای داشتن اطلاعات ...