آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

نمایشگاه الکامپ 1402

9 / 10 از 134 کاربر
مرجع : بازدید : 58250
از تاریخ 4 / 4 / 1402 تا تاریخ 7 / 4 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی دایر می باشد. این نمایشگاه با نام نمایشگاه الکامپ نیز مشهور می باشد. شما برای حضور و بازدید در نمایشگاه الکامپ 1402  در تاریخ های مذکور می توانید به نمایشگاه بین المللی مراجعه نمایید. اصطلاحات رایج دیگری که برا ...
نمایشگاه الکامپ 1402

نمایشگاه الکامپ 1402

از تاریخ 4 / 4 / 1402 تا تاریخ 7 / 4 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی دایر می باشد. این نمایشگاه با نام نمایشگاه الکامپ نیز مشهور می باشد. شما برای حضور و بازدید در نمایشگاه الکامپ 1402  در تاریخ های مذکور می توانید به نمایشگاه بین المللی مراجعه نمایید. اصطلاحات رایج دیگری که برای نام این نمایشگاه به کار می رود: ال کام - علکام - علکامپ - و واژه صحیح:  الکامپ می باشد.

نمایشگاه الکامپ در سال 1402 خارج از تایم همیشگی آن و به درخواست زیاد صاحبین مشاغل صنایع تجارت الکترونیک و برای استقبال بیشتر در تابستان 1402 برگزار میشود؛ که این نکته باعث بسی خوشحالی برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ است.

* در صورت تغییر تاریخ نمایشگاه الکامپ در سال 1402 حتما تاریخ اصلاح خواهد شد.

 

* تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه الکامپ ( elecomp ) درست مباشد و ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ 9 صبح الی 17 اعلام شده است و شما عزیزان می توانید در روزهای اعلام شده و ساعات مذکور به این نمایشگاه مراجعه نمایید.

 

* برای مشاهده تاریخ نمایشگاه تلکام به صفحه مذکور با کلیک بر روی لینک نمایشگاه تلکام مراجعه نمایید.

 کانال تور و تور لحظه آخری

شما با شرکت در این نمایشگاه می توانید اطلاعات کاملی درباره تجارت روز جهان یعنی تجارت الکترونیک کسب نمایید و معلومات خود را در زمینه بازاریابی اینترنتی و راه های آن افزایش دهید.

همچنین اگر در زمینه الکترونیک و کامپیوتر فعالیت دارید، می توانید از طریق نمایشگاه الکامپ 1402 با سایر مشاغل مربوط به خود و همکاران خود آشنا شده و مراتب همکاری بین شرکت خود و آنها را فراهم نمایید.

در این نمایشگاه فناوری های جدید کامپیوتری و نرم افزاری نیز ارائه خواهد شد.

با توجه به گستر استفاده از اینترنت و کامپوتر و نرم افزار های جدید، هر ساله نمایشگاه الکامپ که در حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر فعالیت می نماید، یکی از پر بازدیدترین نمایشگاه های برگزار شده در سال می باشد.

بُعد دیگر این نمایشگاه ابزار های الکترونیک جدید می باشد که با تلفیقی از علم روز و متصل شدن آنها به اینترنت، جذابیت فوق العاده ای را برای کاربران ایجاد نموده اند؛ شما می توانید در این نمایشگاه با این گونه ابداعات جدید در زمینه فناوری اطلاعات و الکترونیک نیز آشنا شوید.

از اخبار نمایشگاه کامپیوتر امسال که منتشر شده است، می توان استنباط نمود که نمایشگاه پر باری نسبت به سالهای گذشته خواهد بود و نمایشگاه الکامپ 1402 که با توجه به پر بازدید بودن هر ساله آن در بین سایر نمایشگاه ها، می تواند امسال رکورد بازدید سال های قبل نمایشگاه الکامپ را بشکند.

مهمترین موضوعی نیز که از برپایی این نمایشگاه در روز های میانی تابستان 1402 قرار است به آن پرداخته شود، مبحث تجارت الکترونیک می باشد که روز به روز در جهان بعد گسترده تری پیدا کرده است.

شرکت برگزار کننده این نمایشگاه و مدیریت نمایشگاه الکامپ 1402 بر عهده شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران می باشد و شما می توانید در صورت درخواست برای اجاره غرفه در این نمایشگاه می توانید از طریق شماره ( 21919-021) مراتب را جهت حضور خود پیگیری نمایید.

ضمنا در صورت بدست آوردن اطلاعات در مورد نمایشگاه الکامپ 1403 اطلاعات این نمایشگاه نیز خدمت شما عزیزان در پست های بعدی وب سایت درباره همه چیز قرار خواهد گرفت.

محل برگزاری نمایشگاه الکامپ :

تهران - بزرگراه چمران - محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهراننمایشگاه الکامپ

 

تور | سفر | گردشگری | بریم تور

تجارت الکترونیک

باقری : درخواست غرفه
18 4
باسلام لطفا درخصوص درخواست غرفه برای حضور در نمایشگاه راهنمایی بفرمایید. باسپاس باقری
مدیریت : پاسخ
19 4
با سلام و احترام همانطور که در متن توضیح داده شده است شما می توانید از طریق روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران جهت اجاره غرفه اقدام نمایید که شماره این روابط عمومی در متن نیز نوشته شده بود : 02121919 با ارزوی شادی برای شما
محمد مهدی اسماع ... : سپاس از اطلاع رسانی
19 1
خیلی ممنون که تاریخ نمایشگاه الکامپ و اطلاع رسانی کردید، فقط نوشتید اگه تغییر کنه خبر میدید؟ ممکنه عوض بشه؟ من آخه می خوام از شیراز بیام - چه تاریخی دقیقا رسمی میشه الکامپ امسال؟
مدیریت : پاسخ
15 1
با سلام و احترام خدمت آقای اسماعیلی عزیز حتما در صورت تغییر تاریخ نمایشگاه الکامپ ، زمان ها در این پست تغییر خواهد کرد . شما قبل از مراجعه به تهران برای نمایشگاه الکامپ حتما این صفحه را دوباره بررسی نمایید. زمان دقیق نمایشگاه حدودا اوایل آذز ماه مشخص خواهد شد.
محمد : دمتون گرم
10 1
مرسی عز اطلاع رسانی برای نمایشگاه الکامپ اونم انقد جلو تر
مجتبی خلیل زاده : الکامپ شهر دیگه نمیزارن؟
10 3
آیا توی شهر ما (تبریز) نمایشگاه الکامپ برگزار نمیشود؟؟
مدیریت : پاسخ
10 1
یاشاسین مجتبی عزیز فکر میکنم در شهرهای بزرگی مثل تبریز و شیراز نیز در سالهای گذشته نمایشگاه الکامپ که مربوط به فناوری اطلاعات می باشد ، برگزار شده بود، حتما اگه اطلاعاتی بدست آوردم در پیوست این متن خواهم آورد.
سهیل : جواب تاریخ
5 1
تاریخ نمایشگاه الکامپ دقیقا همین باید باشه - مگر اینکه مسولا بخوان تغییری بدهند وگرنه من اخبار دقیق دارم که همین تاریخ الکامپ 94 برگزار میشه و پوستراش هم شرکتا دارن میبرن چاپ مثل شرکت ما که قرار غرفه داشته باشیم - وظیفه دونستم بگم چون سوال خیلی بود
مدیریت : پاسخ
5 2
سهیل جان با سلام و احترام خیلی ممنون که این مطلب و با ما به اشتراک گذاشتی ، البته ما در اینجا در صورت تغییر تاریخ نمایشگاه الکامپ حتما آن را اطلاع رسانی خواهیم نمود و در سال آینده نیز تاریخ نمایشگاه الکامپ 95 را در اینجا اطلاع رسانی خواهیم نمود
معصومه مشهدپور : شرایط ثبت نام
4 1
با سلام و احترام من میخوام شرایط ثبت نام و بدونم و با شماره 21919 تماس میگیرم متاسفانه نمیتونم با کسی ارتباط داشته باشم اگر امکانش هست بابت شرایط ثبت نام و قیمت گذاری غرفه ها راهنمایی کنید ممنونم
مدیریت : پاسخ
3 2
با سلام مجدد شما جهت نام نویسی می توانید از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه بین المللی تهران ( البته در تاریخ های اعلام شده برای ثبت نام در نمایشگاه ها که روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اعلام می نماید) اقدام کنید. آدرس سایتشون : http://www.iranfair.com/ من در همین حد تونستم براتون اطلاعات بدست بیارم و در همین حد هم بلد بودم. امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم با آرزوی شادی
اسماعیلی : سپاس برای درج تاریخ نمایشگاه
2 2
منون که تاریخ نمایشگاه الکامپ و نوشتید. فقط یه سوال داشتم که الکامپ امسال در مصلی برگزار میشه یا نمایشگاه بین المللی؟؟؟
مدیریت : پاسخ
2 1
نمایشگاه امسال طبق توضیحات سازمان نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران_ اتوبان چمران - برگزار خواهد شد. قطعا اگر محل نمایشگاه الکامپ تغییر نماید در همین پست اصلاح خواهیم نمود. سپاس از سپاس گذاریتون جناب یا سرکار خانم اسماعیلی عزیز
مسعود پروری : نمایشگاه الکامپ
2 1
نمایشگاه الکامپ رو امسال فک کنم مثل همه نمایشگاه ها کم رونق باشه با توجه به اینکه تمام نمایشگا های امسال کم رونق و کمرنگ بود و خیلی ها حضور نداشتن چون که بازار و اقتصاد کشور امسال سال بحرانی رو گذرونده !!! ولی تشکر از اینکه اطالاع رسانی می کنید تاریخ نمایشگا ها رو و اینکه سایر مطالب بخش اقتصادتون هم بسیار جالب بود و استفاده کردم و وظیفه دونستم که تشکر کنم از زحمات نگارنده های این سایت خوب.
مدیریت : پاسخ
2 1
با سلام خدمت آقای مسعود پروری عزیز - و با تشکر برای لطف و دقتتون به مطالب سایت. --- آری امسال بازار داخلی شرایط بحرانی رو گذراند و امیدواریم که دولت و دولت مردان و با همت و تلاش بازاری های عزیز و تولید کنندگان و کارخانه دار ها، چرخ اقتصاد به حرکت وا داشته بشه
شکوفه : بازدید
3 1
سلام.خسته نباشید.مامیخوایم از شیراز بیایم برا بازدید باید بلیط تهیه کنیم؟یا بازدید برای عموم ازاد؟؟؟؟؟؟؟ممنون......
مدیریت : پاسخ
2 2
خیر بازدید نمایشگاه الکامپ برای عموم آزاد و رایگان می باشد.
سیامک : نمایشگاه الکامپ 94 امسال
3 1
امسال نمایشگاه الکامپ صد درصد خیلی کمرنگ حضور همه کسایی که سالهای قبل بودن ، با نظر آقای پروری موافقم ، نمایشگاه الکامپ 94 رو شرکت ما امسال قبول نکرد که شرکت کنه و فک می کنم خیلی از شرکت های دیگه هم همینجوری باشه شرایطشون و شرکت نکن . اصلا بازار یه جوری خرابه که هیشکی دل و دماغ کار کردن نداره. امیدواریم که درست بشه
مدیریت : پاسخ
2 2
ایشالله که درست بشه ، حداقل در نمایشگاه الکامپ حضور به عنوان بازدید کننده داشته باشید
مظلومی : سپاس از اطلاع رسانی
2 4
مرسی از اینکه الکامپ و خبر دادید
سیامک : حتما میرم
2 3
آره حتما شاید دو روزم برم برای دیدن نمایشگاه ، چون خیلی از همکارا هستن و غرفه دارن در نمایشگاه
علیرضایی : سپاس از اطلاع رسانی خوب الکامپ
3 2
مرسی که تاریخ و توضیحات کاملی درباره نمایشگاه الکامپ 94 و تاریخ و محل برگزاری نوشتید
محدثه : منون از درج تاریخ الکامپ
2 2
خیلی ممنون از سایت خوبتون ، خیلی از مطالبتون رو دیدم و همه مطالب فوق العاده مفیدی بود مثل همین تاریخ الکامپ و... با اجازه خیلی از مطالبتون رو تو وبلاگم میذارم التبته با ذکر نام منبع
علی : روز تعطیل
2 2
اگه اشتباه نکنم روز تعطیلی برای نمایشگا در نظر نگرفتن برای کارمندایی ک سرکار هستن بهتر نبود تا جمعه ادامه میدادن؟
سازور : سپاس از اطلاع رسانی نمایشگاه الکامپ 94
1 2
ممنون که تاریخ و مشخصات و اطلاعات کامل نمایشگاه الکامپ رو برای سال 94 درج کردید. وب سایت خبری خیلی جالبی هم دارید تبریک می گم بهتون. موفق باشید.
مدیریت : پاسخ
1 2
مرسی از نظر لطفتون - وظیفه بود اطلاع رسانی در مورد نمایشگاه الکامپ
سروش : الکامپ امسال زمانش خیلی وسط هفته اس
1 2
نمایشگاه الکامپ امسال زمانش خیلی بده ، امیدوارم سال های بعد نمایشگاه الکامپ 95 رو به موقع اخر هفته بزارن
مدیریت : پاسخ
2 2
واقعا حق با شماست - مسئولین باید دقت کنن - من اگه برم نمایشگاه بتونم به کسی این نکته رو میگم - لطفا همه کسایی که شرکت می کنن این نکته رو تذکر بدن که نمایشگاه الکامپ به این مهمی و پر بازدیدی حتما باید یک پنجشنبه و جمعه جزء روزهای بازدید خود داشته باشه - امیدوارم در نمایشگاه الکامپ 95 به بعد این اتفاق که نمایشگاه در وسط هفته باشه هرگز نیفتد.
حسام : ساعت
1 2
سلام ساعات بازدید چه زمانی هست؟
مدیریت : پاسخ
1 2
سلام و درود - در متن ساعت بازدید با فونت قرمز نوشته شده است - ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ 9 الی 17 می باشد. البته مانند سالهای پیش به علت بازدید زیاد در ساعت های بعد از ظهر احتمال تمدید زمان بازدید تا ساعت های اولیه شب ( معمولا تا 19 ) هست.
:
1 2
نمایشگاه تبریز رفته بودم خیلی عالی بود
مدیریت : نمایشگاه الکامپ تبریز
1 2
چقدر خوبه که توی شهر های دیگه هم نمایشگاه الکامپ برگزار میشود. نمایشگاه الکامپ تبریز در چه تاریخی برگزار شد؟؟ خوشحال میشم اگه کسی خبر از تاریخ نمایشگاه الکامپ در شهر خودشون داره به ما در همین بخش اطلاع رسانی کنه تا به پست اضافه کنیم. فقط لطفا با سند و دقیق باشه
آرمین :
1 2
سلام من از شهرستان میخوام بیام برم نمایشگاه میخواستم بدونم از پایانه آزادی با اتوبوس های brt چطوری میتونم برم نمایشگاه یعنی کجاها باید پیاده و سوار بشم؟؟ ممنون میشم راهنمایی کیند
مدیریت : پاسخ
2 2
ابتدا سوار خط بی آرتی به سمت تهرانپارس شوید - سپس در ایستگاه نواب صفوی پیاده شوید - و از آنجا با خط دیگر بی آر تی که به سمت پل رومی میرود به سمت نمایشگاه بین المللی بروید و در ایستگاه نمایشگاه بین المللی پیاده شوید . حتما می توانید از مردم نیز در ایستگاه نواب راهنمایی بخواهید.
مسعود :
1 2
سلام خسته نباشید برای بازدید از نمایشگاه الکامپ باید ورودی بدیم؟؟ توی یه سایت خوندم هزینه ورودی در حدود دو الی سه هزارتومن ازتون میگیرن، اگر با ماشین هم تشریف ببرید هزینه ثابتی (کمتر از پنج هزار تومان)
مدیریت : ورودی نمایشگاه الکامپ
1 2
تا سال های قبل که از بنده که رفتم همه ساله هیچ ورودی دریافت نشد - اما امسال یکی در بخش نظرات برام نوشته بود که 2 هزار تومان ورودی گرفتن - البته تا خودم مراجعه نکنم حرف ایشون را قبول نمیکنم چون طبق گفته برگزار کنندگان نمایشگاه الکامپ ، بازدید رایگان برای عموم می باشد. اگه امسال وقت بشه و برم حتما این نظر رو تایید میکنم.
دانشجو : اعتراض
1 2
امسال بیشتر شرکت ها محصولات خود را در الکامپ برگزار کردند و اصلا جالب نبود ازمسولین محترم نمایشگاه الکلمپ خواهش می شود از سال های اینده لطفا محصولات و قطعات مختلف کامپیوتر را به نمایش بگذارند
احسان :
1 2
سلام میشه یه اطلاع رسانی از نمایشگاه های الکامپ شهرستان ها کنید ؟مثلا اصفهان -شیراز -قزوین؟/
مدیریت : نمایشگاه الکامپ شهرستان ها
1 2
با سلام و درود. چشم حتما اگه اطلاعی درباره نمایشگاه الکامپ در شهرستان ها بدست آوردیم در این پست اعلام می نماییم. لطفا دوستانی که اطلاعاتی درباره تاریخ نمایشگاه الکامپ شهرهای خود دارند، در این بخش با دوستان و همشهریان خود به اشتراک بگذارند.
ساناز :
1 2
کسی میدونه تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ در شهرستانها رو از کجا باید پیدا کنم
مدیریت : پاسخ
1 2
لطفا دوستانی که از تاریخ نمایشگاه الکامپ در شهرستان ها و شهر های دیگه اطلاعاتی دارند با ما و دوستان دیگه در بخش نظرات به اشتراک بگذارند
ارشدی : سپاس از اعلام نمایشگاه الکامپ
0 2
از شما برای اطلاع رسانی خوب و کامل درباره نمایشگاه الکامپ 95 کمال تشکر را می نمایم.
مدیریت : پاسخ
0 2
متشکریم - وظیفه بود اطلاعا رسانی دقیق و کامل درباره نمایشگاه الکامپ
صالحیان : ورودی نمایشگاه الکامپ
0 2
با سلام - لازم دونستم که بگم در سال 95 مبلغ وردی نمایشگاه الکامپ 2 هزار تومان می باشد و دیگه ورودی برای عموم رایگان نیست. ولی برای دانشجویان و اساتید با ارائه کارت شناسایی ورود به نمایشگاه الکامپ رایگان می باشد.
مدیریت : پاسخ
0 2
سلام ، از شما برای اطلاع و اشتراک مبلغ ورودی نمایشگاه الکامپ تشکر می نمایم. بازدید کنندگان محترم توجه نمایید که مبلغ بلیط ورودی که دوستمان فرمودند برای نمایشگاه الکامپ و سایر نمایشگاه های برگزار شده در سال 95 کاملا صحیح می باشد.
:
0 2
با سلام و احترام ساعت برگزاری نمایشگاه چگونه است
مدیریت : پاسخ
0 2
همانگونه که در متن نوشته شده است از ساعت 9 الی 17 می توانید از نمایشگاه الکامپ دیدن نمایید. البته معمولا به خاطر استقبال زیاد از نمایشگاه الکامپ در روزهای شلوغ ساعت بازدید تمدید نیز می شود و تا ساعت 19 نیز گاهی اوقات نمایشگاه باز می باشد.
احسان : الکامپ
0 2
پر بازدید ترین نمایشگاه ایران فک کنم نمایشگاه الکامپ هستش چون تبلیغاتی خوبی شرکتایی که حضور دارن در الکامپ انجام میدن
: مرتضی
0 2
سلام چطور از ازادی با مترو بیام نمایشگاه ؟
مدیریت : پاسخ
0 2
برای رفتن به نمایشگاه الکامپ از میدان آزادی قسمت شمالی تاکسی های مستقیم وجود دارد. اما برای به صرفه تر بودن می توانید با مترو از میدان ازادی به شمت شده(خط 4) تشریف بیاورید و در ایستگاه نواب پیاده شده و از طریق بی ار تی که به سمت پل پارک وی می آید سوار شده و در ایستگاه نمایشگاه پیاده شوید
مرتضی : اطلاع رسانی صدا و سیما به نظر من پربار ن ...
0 2
با سلام و خسته نباشید و با تشکر از مسئولین و برگزارکنندگان نمایشگاهی .مخصوصا"الکامپ...خواهش بنده اینه که در زمینه اطلاع رسانی اگه مقدوره، بیشتر کار بشه ، من به خیلیها که میگم تاریخ نمایشگاه رو ، تو جریان روز و تاریخ و مکانش نیستن، اگه میشه اطلاع رسانی صدا و سیما پربارتر اعمال بشه، من مطمئنم خیلی خیلی موثر خواهد بود، چون همه و مخصوصا"قشر جوان ما یه جورایی با این نمایشگاه ارتباط برقرار خواهند کرد..با تشکر
محسن : نمایشگاه الکامپ 95
0 2
سپاس از اینکه هر سال به موقع نمایشگاه الکامپ را به ما اطلاع رسانی میکنید. من از طرفداران سایت ساده و بی آلایش شما هستم.
مدیریت : پاسخ
0 2
با تشکر از تقدیر شما. وظیفه بوده :)
سعید : نمایشگاه
1 2
با سلام. آدرس دقیق نمایشگاه رو میشه بگید :|
مدیریت : آدرس نمایشگاه الکامپ
2 2
آدرس در متن توضیح داده شده است، ولی چشم اینم آدرس دقیق نمایشگاه الکامپ: تهران - اتوبان چمران - قبل از پل پارک وی - نمایشگاه بین المللی تهران
ناشناس : صدور شناسنامه
1 2
با سلام و خسته نباشيد سالهاي قبل كارهاي مربوط به تعويض شناسنامه در نمايشگاه الكامپ انجام ميشد ايا امسال هم چنين كاري انجام ميشه و در صورت مثبت بودن جواب چه مدارك و چه هزينه ايي داره لطفاً بفرماييد تا ما هم بياييم و انشالا كارمون انجام شه باتشكر
مدیریت : پاسخ
2 1
با سلام و درود - واقعا هنوز نرفتم و خبر ندارم - شاید روز آخر بروم . و سرچی هم زدم مطلبی در این باره برای نمایشگاه الکامپ امسال برای تعوض شناسنامه ،مستند پیدا نکردم
:
2 1
با سلام زمان نمایشگاه خیلی کمه
محمدی مهر : تمدید زمان نمایشگاه
2 2
باسلام وخداقوت ایا تاریخ نمایشگاه تمدید میشود؟زمان دقیق نمایشگاه چه ساعتیه؟ واینکه ازطریق پایانه افشارچجوری میشه بیام نمایشگاه؟ خواهشا هرچه زودتر جواب بنده رو بدید. باتشکر
مدیریت : پاسخ
2 1
سلام - خیر نمایشگاه الکامپ تمدید نمیشه - خداییش به 18 نفرادرس فرستادم و دادم - توی متنم ادرس دقیق هست. از هر جای تهران برسید بگید نمایشگاه تهران می خوام برم دقیق راهنمایی می کنن به خدا تاکسی ها :)
:
1 2
سلام آخرین روز نمیشگاه کی هست ؟
مدیریت : پاسخ
2 1
تاریخ نمایشگاه الکامپ در متن نوشته شده است
: شهرام
1 1
سلام. تاریخی که اعلام کردید اشتباه نیست؟
مدیریت : پاسخ
2 0
با سلام - تاریخ نمایشگاه الکامپ کاملا صحیح می باشد و در صورت کوچکترین تغییر در زمان و تاریخ نمایشگاه الکامپ حتما بلافاصله متن خبر بروزرسانی می شود. در سال 96 نمایشگاه در تابستان و در زمان درج شده برگزار می شود.
محیا : الکامپ 96 در تابستان
1 1
واقعا نمایشگاه الکامپ 96 در تابستان برگزار میشه و تاریخ اعلام شده صحیح است؟؟
مدیریت : پاسخ
1 0
بله نمایشگاه الکامپ در سال 96 برای استقبال بیشتر و طبق نظر مخاطبین و همچنین صاحبان مشاغل به تابستان انتقال پیدا نموده است؛ همچنین اگر در تاریخ و ساعت نمایشگاه الکامپ تغییری صورت گیرد حتما پست بلافاصله اصلاح خواهد شد.
م. میرابی : نمایشگاه الکامپ از 30 تیر الی 2 مرداد
0 1
نمایشگاه الکامپ از امسال یعنی الکامپ 96 از تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد برگزار می شود - و تاریخی که اعلام نمودید صحیح می باشد. بنده از غرفه داران این نمایشگاه هستم و تایید می کنم اطلاعات فوق را
مدیریت : پاسخ
1 0
سپاس از تاکید جنابعالی درباره تاریخ نمایشگاه امسال الکامپ
maedeh :
1 1
سلام می تونم لیست شرکت کننده های نمایشگاه الکامپ96وسایر شرکت کننده ها درنمایشگاه داشته باشم؟؟؟
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام - یک جستجو انجام میدم اگر توانستم پیدا کنم شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال الکامپ را حتما به متن خبر اضافه خواهم کرد. اگر نتوانستم هم عذرخواهی ما را پذیرا باشید
maedeh : تشکر
1 0
سپاس گذارم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

نمایشگاه گردشگری 1402

نمایشگاه گردشگری 1402

هفدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته ، از تاریخ 23 / 11 / 1402  تا تاریخ 26 / 11 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت های هوا ...
نمایشگاه الکامپ 1402

نمایشگاه الکامپ 1402

از تاریخ 4 / 4 / 1402 تا تاریخ 7 / 4 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی دایر می باشد. این نمایشگاه با نام&n ...
نمایشگاه تلکام 1402

نمایشگاه تلکام 1402

تاریخ برگزاری نمایشگاه تلکام 1402 از تاریخ 2 / 10 / 1402 تا تاریخ 5 / 10 / 1402 در محل دائمی نمایشگاه های تهران می باشد. این بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام می باشد. این سومین تاریخی بود که برای نمایشگ ...
نمایشگاه Big 5 دبی

نمایشگاه Big 5 دبی

از تاریخ 1 آذر الی 4 آذر ماه هرسال در شهر دبی امارات نمایشگاه بین المللی ساختمان دبی که با نام نمایشگاه Big 5 نیز مشهور است، امسال نیز همانند سالهای قبل برگزار خواهد شد.  ...