در تجارت الکترونیک همانگونه که در مقاله های قبلی گفتیم، باید بتوانیم مشتریان خود را نسبت به کسب و کار الکترونیکی خود ترغیب نماییم.
مهمترین مسئله در ترغیب مشتریان، مطمئن نمودن آنها از اعتبار و نام شرکت مان در وب سایت مان می باشد.
برای این امر امروزه در طراحی سایت ها نشانی معرفی شده است که آن را e نماد یا ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی می نامند. ...
نماد اعتماد الکترونیک یا ای نماد در طراحی سایت
در تجارت الکترونیک همانگونه که در مقاله های قبلی گفتیم، باید بتوانیم مشتریان خود را نسبت به کسب و کار الکترونیکی خود ترغیب نماییم.
مهمترین مسئله در ترغیب مشتریان، مطمئن نمودن آنها از اعتبار و نام شرکت مان در وب سایت مان می باشد.
برای این امر امروزه در طراحی سایت ها نشانی معرفی شده است که آن را e نماد یا ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیکی می نامند. که مهمترین عامل ایجاد اعتماد و اطمینان می باشد، برای کاربرانی که از خدمات و محصولات تجارت الکترونیک ما می خواهند استفاده کنند.
یکی از اهداف مهم در ایجاد ای نماد ( e نماد ) رسیدن به قانون مندی در دنیای مجازی و فروشگاه های اینترنتیمی باشد.
اعتماد سازی برای مشتری همیشه مهمترین رکن جذب آن بوده است. پس همیشه فروشندگان و ارائه کنندگان خدمات به دنبال جلب اطمینان و اعتماد سازی برای مشتریان بودند.
بهتر است اگر قرار است ما در طراحی سایت خود هدف ایجاد کسب و کار الکترونیک را داریم، مثلا از طریق داشتن فروشگاه های اینترنتی و خرید و فروش محصولات خود، به سراغ دریافت این نماد برویم تا بتوانیم در جذب مخاطبان و جلب اطمینان آنها موفق باشیم.