آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

موکت شویی با دستگاه در محل

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 421
درباره همه چیز » اقتصاد » درباره کار » چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 در 32 : 16
حساسیت درباره‌ی شستشوی بعضی از فرش‌ها مخصوصاً از نوع دستبافت، آنقدر زیاد است که باید از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین شامپوهای با کیفیت بهره برد که طبیعتاً در این خصوص باید از مراکز معتبر موکت شویی و قالیشویی استفاده کرد. به طورکلی بعضی از فرش‌ها و موکت‌ها هستند که برای بار اول نیاز است به صورت دستی تمیز شوند. البته این مورد نیز باید با وسواس خاصی صورت پذیرد؛ این در حالی است ...
موکت شویی با دستگاه در محل

موکت شویی با دستگاه در محل

حساسیت درباره‌ی شستشوی بعضی از فرش‌ها مخصوصاً از نوع دستبافت، آنقدر زیاد است که باید از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین شامپوهای با کیفیت بهره برد که طبیعتاً در این خصوص باید از مراکز معتبر موکت شویی و قالیشویی استفاده کرد. به طورکلی بعضی از فرش‌ها و موکت‌ها هستند که برای بار اول نیاز است به صورت دستی تمیز شوند. البته این مورد نیز باید با وسواس خاصی صورت پذیرد؛ این در حالی است که در بیشتر مواقع جاروبرقی نمی‌تواند تمیزی و شستشوی مناسبی را به ارمغان بیاورد. شاید در ظاهر فرش یا موکت مدنظر کاملاً تمیز شده باشند، اما پر واضح است که تا وقتی که از دستگاه‌های تمیزکننده موکت استفاده نشود، نمی‌توان با اطمینان گفت که تمیزی کاملاً حاصل شده است. در هر حال برای این منظور استفاده از یک موکت شویی و قالیشویی معتبر به همه‌ی افراد توصیه می‌شود.

موکت شویی

دلایل مهم استفاده از موکت‌شویی

بسیاری از افراد، علاقه‌مند به تمیز کردن و شستشوی مبل در محل و فرش و موکت در منزل هستند؛ این در حالی است که در اکثر موارد روش درستی برای پاک کردن کثیفی فرش در نظر گرفته نمی‌شود. به همین منظور توصیه می‌شود که از موکت شویی با دستگاه‌های پیشرفته استفاده شود که طبیعتاً در این زمینه باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. حال ما در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد که چرا نباید در منزل به شستن فرش و موکت‌ها اقدام کرد:

  • عدم استفاده‌ی درست از مواد شوینده

از جمله مشکلاتی که افراد در زمان شستشوی فرش دستباف و موکت با آن مواجه هستند، استفاده‌ی بی‌رویه از موادهای شوینده مانند صابون یا شامپو است. در واقع برای شستشوی صحیح، نباید مقدار به‌کارگیری شده از موادهای شوینده بیش از اندازه باشد. چرا که این موضوع بر کیفیت فرش و موکت تأثیر منفی خواهد گذاشت. ضمناً در این صورت آبکشی نیز با دشواری انجام می‌شود و چه بسا موادهای شیمیایی بیشتری در فرش باقی بمانند که در نتیجه کیفیت محصول را به شدت کاهش خواهد داد.

  • استفاده بی‌رویه از آب

فرقی نمی‌کند که در حال شستشوی تشک خوشخواب هستید و یا قصد موکت شویی دارید؛ موضوع مهم این است که در زمان شستن، نباید از آب بیش از اندازه استفاده کنید، چرا که آب زیاد ممکن است مشکلاتی از جمله جمع شدن فرش را در پی داشته باشد. به طورکلی در نظر گرفتن این موارد، فقط توسط افراد باتجربه و متخصص انجام می‌شود که در نتیجه توصیه می‌کنیم که اگر نیاز به شستشوی فرش یا موکت دارید، حتماً به مراکز تخصصی مراجعه کنید.

  • عدم غبارگیری فرش

از عمده اشکالاتی که ممکن است در زمان شستن فرش رخ دهد، عدم غبارگیری از فرش قبل از شروع شستشو است. در واقع اگر این کار انجام نشود، به طور حتم روال تمیز کردن فرش نیز به طور کامل طی نخواهد شد. البته ناگفته نماند که در نظر گرفتن این مورد نه تنها برای موکت شویی بلکه برای مبل‌شویی و دیگر موارد نیز ضروری است.

موکت شویی

مزیت‌های موکت‌شویی با دستگاه

حال با توجه به موارد عنوان شده در خصوص شستشوی موکت با دست، اجازه دهید به مزیت‌های شستشوی موکت با دستگاه اشاره کنیم تا به طور کامل با تفاوت‌های این دو روش شست‌وشو آشنا شوید:

1.  مصرف آب و مواد شوینده کم‌تر: از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک دستگاه تمیزکاری موکت، می‌توان به مصرف بهینه آب اشاره کرد. در واقع عملکرد برس‌زنی، پاشش و مکش دستگاه شوینده موکت، به‌گونه‌ای است که با یک بار رفت و برگشت بر روی سطح، به طور کامل آن را تمیز می‌کند و این موضوع به کاهش مصرف آب و مواد شوینده منجر می‌شود.

2.  سرعت بیشتر خشک شدن موکت (فرش): معمولاً زمان خشک شدن موکت یا فرش پس از شستشو با دست طولانی است که البته در این میان بوی نامطلوب فرش را نیز باید تحمل کرد اما موکت شویی با دستگاه سرعت خشک شدن سطح را افزایش می‌دهد و با توجه به این‌که قدرت مکش بسیار بالاست، همه‌ی آلودگی‌ها نیز به طور کامل از بین خواهد رفت.

3.  افزایش بازدهی: از مهم‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان به دستگاه موکت‌شویی اختصاص داد، افزایش بازدهی و کارآیی است. در واقع به‌کارگیری از این دستگاه، تمیزکاری موکت یا فرش را در بهترین حالت انجام می‌دهد به‌طوری که دیگر به هیچ‌عنوان علاقه‌ای به شستشوی موکت با دست نخواهید داشت. ضمناً کاربری آسان این دستگاه سبب شده است که انجام شستشو در به‌راحتی و با کیفیت مطلوب انجام پذیرد.

4.  امکانات خاص دستگاه موکت شویی: دستگاه‌های موکت یا فرش‌شویی دارای قابلیت‌های مختلفی هستند. به‌عنوان مثال می‌توان میزان پاشش محلول با عمق شستشو را تعیین کرد که در این صورت به کیفیت نهایی کار افزوده خواهد شد. البته ناگفته نماند که به‌کارگیری از این دستگاه بهتر است که بوسیله‌ی افراد متخصص انجام شود تا نتایج کار ایده‌آل‌تر باشد.

از چه مرکزی باید برای موکت شویی استفاده کنیم؟

پر واضح است مراکز معتبری که برای این منظور خدمات‌دهی می‌کنند، اندک هستند. به همین دلیل باید از بهترین و معتبرترین مراکز در این خصوص استفاده کرد. به طورکلی ویژگی‌های اولیه‌ای که باید مراکز موکت‌شویی داشته باشند شامل موارد زیر هستند:

  • استفاده از متخصصان باتجربه
  • تحویل موکت یا فرش در مدت زمان کوتاه
  • استفاده از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای شستشو
  • قیمت فوق‌العاده عالی
  • تضمین و ضمانت اجرا

موکت شویی

موکت شویی و قالیشویی فرش دستباف با قالیشویی نوآوران نانو

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به شستشوی موکت یا فرش داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که از مرکز قالیشویی نوآوران نانو استفاده کنید. در واقع این مرکز تخصصی سال‌هاست که در تهران به ارائه خدمات شستشو با بهترین دستگاه‌ها مشغول است و تاکنون توانسته است که رضایت اکثریت مشتریان را بدست آورد. از مزیت‌های استفاده از موکت شویی قالیشویی نوآوران نانو شستشو با دستگاه مخصوص در محل است که این مورد سبب زودتر انجام شدن کار شستشو شده است. حال برای این‌‎که بتوانید از کلیه‌ی خدمات این تیم تخصصی استفاده کنید کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران یا مدیران قالیشویی نوآوران نانو در تماس باشید. ضمناً گفتنی است که جز موکت‌شویی، امکان مبل‌شویی و شستشوی تشک خوشخواب و دیگر سطوح نیز در این مرکز قالیشویی تخصصی در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

چکیده : تشخیص محل ترکیدگی لوله با دستگاه یک روش مطمئن و بدون تخریب برای شناسایی محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله است که در شرکت خدمات فنی لوله بازکنی تهران بهمن انجام می شود ساکنین ساختمان ها در تهر ...
موکت شویی با دستگاه در محل

موکت شویی با دستگاه در محل

حساسیت درباره‌ی شستشوی بعضی از فرش‌ها مخصوصاً از نوع دستبافت، آنقدر زیاد است که باید از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین شامپوهای با کیفیت بهره برد که طبیعتاً در این خصوص باید از مراکز معتبر ...
نصب و تعمیر کرکره برقی

نصب و تعمیر کرکره برقی

وقتشه کرکره های مغازه و کسب و کار خود را بکشیم بالا   یک راه حل ساده و ارزان برای راحتی شما که کرکره های مغازه را هر روز بالا و پایین می نمایید. نصب و راه اندازی کرکره برقی جایزگین مناسبی ...
چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال چیست؟ به طور کلی چشمی های درب برای دیدن افراد در پشت درها استفاده می شود.چشمی های دیجیتال از جمله محصولاتی هستند که توانسته اند جایگزین چشمی های معمولی یا اپتیکال درب ورودی منازل شوند. ...