آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

هدایای تبلیغاتی

10 / 10 از 3 کاربر
مرجع : سایت هدایای تبلیغاتی بازدید : 5699
درباره همه چیز » اقتصاد » معرفی صنایع » ﺳﻪشنبه 27 مهر 1395 در 12 : 15
وب سایت هدایای تبلیغاتی که متعلق است به شرکت آرمان گیفت، با هدف دستیابی به بازاریابی اینترنتی طراحی شده است. گروه آرمان گیفت که در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی و همچنین سفارش چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد، در سایت خود تمامی محصولات خود را در دسته بندی مشخص و با عکس واقعی قرار داده است و به کاربران خود و مشتریان خود این امکان را داده است که به راحتی محصولات مور ...
هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

وب سایت هدایای تبلیغاتی که متعلق است به شرکت آرمان گیفت، با هدف دستیابی به بازاریابی اینترنتی طراحی شده است.

گروه آرمان گیفت که در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی و همچنین سفارش چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد، در سایت خود تمامی محصولات خود را در دسته بندی مشخص و با عکس واقعی قرار داده است و به کاربران خود و مشتریان خود این امکان را داده است که به راحتی محصولات مورد نیاز خود را انتخاب نمایند و اقدام به سفارش آنها نمایند.

 

فایده و مزیت های استفاده از هدایای تبلیغاتی : 

هدایای تبلیغاتی

یکی از مزایای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بودن آنهاست و این فایده را داراست که شما میتوانید به گونه ای مطلوب با صرف هزینه ای ناچیز تبلیغات خود را بطور گسترده در معرض دید عموم قرار دهید.در صورتی که با سرمایه ای اندک به سختی مستوان روش بازاریابی مناسبی پیدا کرد که یک کسب و کار کوچک را رونق ببخشد.

از فواید هدایای تبلیغاتی مطرح شدن نام موسسه ، شرکت ، بنگاه تجاری ، برند و ... است. پخش هدایای تبلیغاتی یکی از موثر ترین روش ها جهت بازار یابی میباشد. به گونه ای که با درج کردن نام تجاری خود بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آن ها استفاده کنند،شما میتوانید جایگاه برند خود را در اذهان عموم بالا ببرید.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تنوع فراوان دارند. برای ارائه خدمات به بخش های مختلف میتوانید از انواع متفاوت هدایای خود بسته به محل ارائه خدمات استفاده کنید و این موضوع جهت بازاریابی در مکان های مختلف نمود بیشتری پیدا میکند.

از هدایای تبلیغاتی به علت کم هزینه بودن میتوان به طور گسترده جهت بازاریابی استفاده نمود. به طور مثال اگر قصد بازاریابی در نمایشگاه ها و سمینارها را داشته باشید به راحتی میتوانید تبلیغات خود را در سطوح گسترده ارائه نمایید.

از دیگر فواید هدایای تبلیغاتی این است که میتوانید اطلاعات خود را نظیر شماره تماس و محل کار  و ... در معرض دید طیف گسترده ای از مخاطبان قرار دهید. وقتی برای ارائه خدمات به جایی میروید میتوانید به همراه بیزینس کارتتان یکی از هدایای تبلیغاتی خود را در اختیار شرکت ها قرار دهید که در این صورت اثر قابل توجهی در تبلیغ کار شما خواهد گذاشت. 

 

هدایای تبلیغاتی مدیریتی:

هدایای تبلیغاتی

شرکت ها برای خرید و ارسال هدایای تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان دارا ی دسته بندی هایی بر اساس نوع مخاطب میباشند. بر اساس این دسته بندی مشتریان یا مخاطبان دارای درجه اهمیت مختلفی برای شرکت میباشند لذا شرکت ها بر اساس این اهمیت اقدام به خرید هدایای تبلیغاتی میکنند. برای مشتریان معمولی هدایای تبلیغاتی ساده و ارزان انتخاب میشود و برای مشتریان با اهمیت از هدایای تبلیغاتی مدیریتی و نفیس استفاده میگردد.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی و نفیس هم دارای انواع مختلف میباشند.یکی از انواع هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، ست خودکار تبلیغاتی مدیریتی میباشد. این ست که گاها با خودنویس یا روان نویس یا اتود و حتی به صورت تک در بعضی از مدل ها ارائه میشود دارای طرح های بسیار متنوعی میباشد به طوری که میتواند نگاه هر مخاطبی با سلیقه های گوناگون به خود جذب کند.برند های مطرح این ست خودکار مدیریتی عبارتند از : یوروپن ، شیفر ، دیپلمات ، ملودی و کراس  . کیفیت بالای این خودکارهای مدیریتی و طراحی زیبای آنها باعث شده تا این کالا به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی تبدیل شود.

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، ست مدیریتی چرمی میباشد. این ست ها نیز در برگیرنده چند مدل کالای کاربردی چرمی میباشند ، نظیر کیف پول ، کمربند ، جاکلیدی و ...

 

واقعی بودن هدایای تبلیغاتی و عکس های این محصولات در سایت نکته مثبت کار گروه آرمان گیفت می باشد، البته با توجه به تاملی که بنده با اعضاء تیم آرمان گیفت داشتم، برخورد دوستانه و محترمانه آنها نیز با مشتریان نکته مثبت بسیار خوب این تیم نیز می باشد.

شرکت طراحی سایت مبنا امیدوار است با رساندن این وب سایت به صفحه اول گوگل در سرچ کلمات کلیدی از جلمه کلمه هدایای تبلیغاتی ، کمک شایانی به این گروه جوان و با نشاط جهت جذب مشتری نماید.

آدرس وب سایت شرکت آرمان گیفت ( هدایای تبلیغاتی ) : http://armangifts.com/

هدایای تبلیغاتی

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

چوب پلاست (wpc) به طور کلی از چوب، ترموپلاستیک ها و یکسری مواد افزودنی تشکیل شده است که هر بخش خود می تواند شامل موارد زیر باشد بخش چوب شامل پودر خاک اره، فیبر چوب و غیره. ترموپلاستیک ها&n ...
راهنمای خرید حوله دور پیچ

راهنمای خرید حوله دور پیچ

خرید لباس بچه گانه و شورت بچه گانه نیاز هر خانواده ای با فرزندان است. حوله دورپیچ نیز ای همین موارد است که برای کودکان خردسال و دوران نوزادی انها لازم است. خرید لباس بچه گانه فرقی نمی&zw ...
شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

چکیده : فروش انواع شیرالات ومحصولات رهانه شیراطمینان رهانه فلوتررهانه وشیرپیسواررهانه محصولات رهانه شرکت رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان رهانه در کشور می باشد که با تولی ...
کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

در بسیاری از طرح ها و مدل‌های کابینت ام دی اف از روکش برای زیباسازی نمای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود. روکش‌های کابینت در طرح‌های مختلف و با متریال‌های گوناگون ساخ ...