آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

خرید و فروش انواع لوله و اتصالات جوشی

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 997
درباره همه چیز » اقتصاد » معرفی صنایع » یکشنبه 15 تير 1399 در 40 : 12
فروش انواع لوله و اتصالات جوشی و تجهیزات ساختمانی سیستم های لوله کشی بدون استفاده از اتصالات، عملا لوله هایی در امتداد یکدیگر می باشند، که کارایی چندانی ندارند. بنابراین می توان اتصالات را از شریان های اصلی سیستم پایپینگ دانست، که با استفاده از آن ها فعالان این صنعت قدرت مانور بهتری بر روی انواع لوله های پلیمری، مانیسمان و سیاه درزدار  دارند. روش های همبندی در انواع سیستم های پایپینگ به دو گ ...
خرید و فروش انواع لوله و اتصالات جوشی

خرید و فروش انواع لوله و اتصالات جوشی

فروش انواع لوله و اتصالات جوشی و تجهیزات ساختمانی

سیستم های لوله کشی بدون استفاده از اتصالات، عملا لوله هایی در امتداد یکدیگر می باشند، که کارایی چندانی ندارند. بنابراین می توان اتصالات را از شریان های اصلی سیستم پایپینگ دانست، که با استفاده از آن ها فعالان این صنعت قدرت مانور بهتری بر روی انواع لوله های پلیمری، مانیسمان و سیاه درزدار  دارند. روش های همبندی در انواع سیستم های پایپینگ به دو گروه کلی انواع اتصالات جوشی و اتصالات دنده ای یا رزوه ای تقسیم می شود، که هر کدام از آن ها متناسب با ظرفیت فشار و دمای سیالات، خصوصیات فنی متفاوتی دارند.

قیمت اتصالات  بر حسب آلیاژ های به کار رفته در آن ها ، برند سازنده، مشخصات فیزیکی و فنی آن ها متفاوت می باشد. سایز و متریالی که در انواع اتصالات فلزی و پلیمری به کار می رود، باید مطابق با قوانین و پروتکل های بین الملی باشد، تا در روند نصب و اجرا  سیستم  لوله کشی، اختلالی به وجود نیاید.

اتصالات جوشی

معرفی انواع اتصالات جوشی و مانیسمان

 اتصالات جوشی به علت آب بندی دائمی و روش پخ لبه ها مقاومت بسیار بالاتری نسبت به دیگر اتصالات رزوه ای دارد، این اتصالات با استفاده از روش های مختلف جوشکاری و پخ زدن لبه ها امکان نشت سیالات را به پایین ترین درصد ممکن می رساند، و اغلب در سیستم های حساس و خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد. فلنج، لرزه گیر، شیلنگ های شیلان ، شیرهای پیسوار و غیره در زمره اتصالات محافظتی و ضروری سیستم های پایپینگ صنعتی و خانگی می باشند. بازار خرید اتصالات در انواع جوشی و دندده ای به دلیل اینکه از تجهیزات زیربنایی ساختمان ها می باشند، و ضرورت استفاده از آن ها اثبات شده می باشد، از وضعیت پایدار و مطلوبی برخوردار می باشند.

صنعت پایپ فعال در زمینه فروش انواع لوله و اتصالات و شیلنگ شیلان

فروشگاه لوله و اتصالات صنعت پایپ از جمله شعب منتخب فروش انواع اتصالات در برند های داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت موجود در بازار می باشد، که امکان خرید و فروش مجازی این محصولات را برای متقاضیان فراهم کرده است.

شیلنگ شیلان

اتصالات عضو جدانشدنی در انواع سیستم های تاسیساتی می باشد، بطوریکه هر کجا نامی از انواع لوله های فلزی و پلیمری به میان می آید، نوع اتصالات و روش همبندی آن ها نیز مطرح  می شود. لرزه گیر ها ، انواع شیلنگ شیلان، شیر های پیسوار، انواع فلنج، زانویی، تبدیل و سه راهی که از نیاز های اساسی  سیستم  های تاسیسات خانگی و صنعتی هستند، را می توان در شمار اتصالات مهم و پر کاربرد در صنعت پایپینگ به حساب آورد، که بسته به نوع و روش همبندی آن ها در دو گروه اتصالات جوشی و اتصالات دنده ای قرار می گیرند. قیمت اتصالات بر حسب متریال مصرفی، برند سازنده، روس اتصال و غیره محاسبه و تعیین می شود.

فلنج ها و کاربرد آن ها

می توان فلنج را عضو ثابت تمام سیستم های تاسیساتی دانست، این محصولات در انواع فلنج جوشی ، رزوه ای و گلودار مورد استفاده قرار می گیرند. لرزه گیر  تنوع بسیار بالایی دارند و به تناسب تغییر رنگ در آن ها مشخصه های فنی آن ها نیز تغییر می کند.

فلنج

اما از اصلی ترین وظایف این نوع از اتصالات می توان به خنثی کردن، ارتعاشات و لرزش هایی که به علت فشار سیالات به بدنه سیستم پایپینگ ئارد می شود اشاره کرد. شیلنگ شیلان نیز یکی دیگر از پر کاربردترین اتصالات صنعتی و خانگی می باشد، که در پکیج ها، موتورخانه ها، سیستم های تهویه مطبوع و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. خرید اتصالات قوانین خاص خود را دارد، و باید متناسب با نوع لوله ها و سایز آن ها انجام گیرد، تا در روند پیاده سازی و اجرای سیستم های تاسیسات به مشکل عدم هماهنگی بر نخورد.

لرزه گیر

خرید صفر تا صد تجهیزات ساختمانی از فروشگاه صنعت پایپ

فروشگاه آنلاین لوله و اتصالات صنعت پایپ از معتبرترین شعب نمایندگی فروش اتصالات در انواع و برند های مطرح و معتبر جهانی می باشد، که به منظور تعامل با مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آن ها لیست قیمت انواع اتصالات جوشی و دنده ای را در تمامی برند های پر طرفدار عرضه کرده است، و با مراجعه به وب سایت آن می توان تمامی محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش داد، و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمود.

خرید لوله و اتصالات جوشی

صنعت پایپ بزرگترین ارائه دهنده انواع اتصلات جوشی و لوله در ایران

با افتخار مشاور شما برای خرید انواع اتصلات و لوله هستیم

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

چوب پلاست (wpc) به طور کلی از چوب، ترموپلاستیک ها و یکسری مواد افزودنی تشکیل شده است که هر بخش خود می تواند شامل موارد زیر باشد بخش چوب شامل پودر خاک اره، فیبر چوب و غیره. ترموپلاستیک ها&n ...
راهنمای خرید حوله دور پیچ

راهنمای خرید حوله دور پیچ

خرید لباس بچه گانه و شورت بچه گانه نیاز هر خانواده ای با فرزندان است. حوله دورپیچ نیز ای همین موارد است که برای کودکان خردسال و دوران نوزادی انها لازم است. خرید لباس بچه گانه فرقی نمی&zw ...
شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

چکیده : فروش انواع شیرالات ومحصولات رهانه شیراطمینان رهانه فلوتررهانه وشیرپیسواررهانه محصولات رهانه شرکت رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان رهانه در کشور می باشد که با تولی ...
کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

در بسیاری از طرح ها و مدل‌های کابینت ام دی اف از روکش برای زیباسازی نمای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود. روکش‌های کابینت در طرح‌های مختلف و با متریال‌های گوناگون ساخ ...