آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

تور دبی

9 / 10 از 13 کاربر
مرجع : بازدید : 5774
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور خارجی » دوشنبه 6 شهریور 1396 در 27 : 9
در اینجا برای شما مطالب مفیدی درباره شهر دبی می نویسم تا شما عزیزان اگر قصد سفر به این شهر توریستی را دارید با آن آشنا شوید و سپس اقدام به شرکت در تور دبی نمایید.  تور دبی | قیمت تور دبی | تور دبی نوروز | تور دبی ژانویه | تور دبی تابستانی | تور دبی زمستانی آژانس های محترم و مجری های برگزار کننده تور می توانند در این بخش آگهی های مربوط به تور دبی را ثبت نمایید. همچنین ب ...
تور دبی

تور دبی

در اینجا برای شما مطالب مفیدی درباره شهر دبی می نویسم تا شما عزیزان اگر قصد سفر به این شهر توریستی را دارید با آن آشنا شوید و سپس اقدام به شرکت در تور دبی نمایید. 

تور دبی | قیمت تور دبی | تور دبی نوروز | تور دبی ژانویه | تور دبی تابستانی | تور دبی زمستانی

آژانس های محترم و مجری های برگزار کننده تور می توانند در این بخش آگهی های مربوط به تور دبی را ثبت نمایید. همچنین بازدید کنندگان گرامی نیز می توانند این آگهی های مربوط به تور دبیرا مشاهده و با کلیک بر روی هر آگهی مشخصات آگهی دهنده را مشاهده نمایند. همچنین بازدید کنندگان عزیز می توانند از بخش های ذیل راهنمایی مناسب در مورد شهر دبی بدست آورند.

شما می توانید با کلیک بر روی عبارت تور دبی همین صفحه را به صورت کامل تر مشاهده و در ذیل بهترین تور به مقصد دبی را مشاهده و بررسی نمایید.

 

تور دبی

 

گروه های توریستی و سرویس های خدمات گردشگری مختلف برای شما دوستان در ذیل شرایط استثنایی تور های دبی خود را در قالب یک آگهی به نمایش گذاشته اند.همچنین پکیج های تور دبیهر شرکت خدمات گردشگری برای ایام خاص مثل ایام نوروز و تابستان نیز توسط آنها معرفی شده است. لطفا تمام آگهی های مورد نظر را بررسی نمایید و با شناخت کامل تور دبی مورد نظر خود و کارگزار مورد نظر خودتان برای تور دلخواهتان را انتخاب نمایید. برای مطالعه درباره این شهر نیز می توانید به صفحه شهر دبی مراجعه نمایید.

بهترین زمان برای شرکت در تور دبی از اوایل آبان ماه تا آخر اردیبهشت ماه می باشد؛ زیرا دبی هوای نسبتا مناسبی دارد. همچنین در ماه ژانویه و تعطیلات کریسمس ( دی ماه ) تور دبی از پر طرفدارترین سفرها در بین مسافرین می باشد.

قیمت تور دبی با توجه به نوع هتل و نوع پرواز متفاوت می باشد که در ذیل تعدا زیادی از تورهای دبی را با شرایط متفاوت می توانید بررسی نمایید.

امروزه تور دبی یکی از پرطرفدار ترین تورها می باشد و با توجه به سرمایه گذاری خوب کشور امارات بر روی این شهر و تبلیغات فراوان توانسته به این مهم دست پیدا نماید؛ البته من به شخصه خودم گوشه گوشه سرزمین خودم را با هیچ جای دنیا عوض نمیکنم و به نظر من با وجود این همه جذابه های گردشگری کشور ایران، حیفه که یه ایرانی باشه و هنوز کشور خودت و ندیدی و به خاطر کلاس داشتن، در تور دبی شرکت کنید!! 

شهر دبی یا دوبی یکی از امیرنشین‌های هفت گانه امارات متحده عربی است. دبی بیشترین جمعیت را در میان این هفت امارت دارد و دومین امارت بزرگ آن، و با تنها ۵ درصد از مجموع وسعت خاک امارات عربی متحده بعد از امارت ابوظبی است.
امیرنشین دبی در جنوب کشور ایران و در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده عربی است.
اين شهر بندری گردشی با جاذبه‌های مدرن و بعضی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. حاکم این امارت، شیخ محمد بن راشد است و نایب حاکم شیخ حمدان بن راشد مي باشد. شاید شهر دبی مهم‌ترین شهر امارات باشد. در واقع بعد از امارت ابوظبی كه پایتخت سیاسیکشور امارات متحده عربی است مي توان گفت دبی پایتخت تجارتی امارات متحده عربی است.

دبی از دیگر امارت‌های امارات متحده عربی متمایز می‌باشد از این لحاظ که درآمد نفت آن تنها 6 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد و اکثر درآمد امارت دبی از منطقه آزاد جبل علی، فروش ملک به اتباع خارجی در مناطق آزاد، اعطای اقامت، صدور مجدد کالا، ترانزیت مسافر و کالا و همچنین قسمت بزرگی نیز از گردشگری و دیگر خدمات مالی و تجاری تشکیل می‌گردد. تأسیسات و پیشرفتهای زیاد در صنایع و فعالیتهای مختلف در دبی باعث شده تا توجه جهانی را در تمام زمینه‌ها و پروژه‌ها جلب کند.
دبی و دیره، بنادر مهمی برای تولیدکنندگان غربی است. بیشتر مراکز مالی و بانکها در منطقه بندری می‌باشد. دبی اهمیتش را به عنوان یک مسیر تجاری در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ به دست آورد. شهر دبی تجارت آزاد طلا دارد. بندر جبل علی در دهه ۱۹۷۰ ساخته شده و بزرگترین بندر دست ساز بشر در جهان است. اما دبی به صورت فزاینده‌ای در حال پیشرفت به عنوان مرکزی برای صنایع خدماتی از قبیل فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری می‌باشد. خطوط حمل و نقل توسط هواپیمایی امارات تقویت شده و در سال ۲۰۰۶ حدود ۲۸ میلیون مسافر را جا به جا کرده‌است. همچنین دردبی مناطق آزاد برای صنایع بخصوص وجود دارد از قبیل شهر اینترنتی دبی و شهر رسانه دبی.

 

هتل های شهر دبی:
 
 
هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

دبی - امارات
هتل دلمون

هتل دلمون

دبی - امارات
روتانا رز ریحان بای -دبی

روتانا‏رز‏ریحان‏

دبی - امارات
هتل سیتی استار

هتل سیتی استار

دبی - امارات
هتل مسکو

هتل مسکو

دبی - امارات
هتل پالم دبی

هتل پالم دبی

دبی - امارات
هتل سان اند سند

هتل سان اند سند

دبی - امارات
هتل ارکید

هتل ارکید

دبی - امارات
هتل گراند سنترال

هتل گراند سنترال

دبی - امارات
هتل فورچون گرند

هتل فورچون گرند

دبی - امارات
هتل کلاریج -دبی

هتل کلاریج -دبی

دبی - امارات
آتلانتیس پالم ،دبی

هتل آتلانتیس پالم ،دبی

دبی - امارات
هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

دبی - امارات
هتل فورچون

هتل فورچون

دبی - امارات
هتل شرایتون دیره  دبی

هتل‏شرایتون‏دیره

دبی - امارات
 

تاریخچه شهر دبی : اصل نام دبی از دو حرف "د" و "با" تشکیل شده و نام نوعی ملخ کوچک است قبل از اینکه بال در آورد. این نوع ملخ در زمان گذشته در این منطقه وجود داشته، به همین جهت نام منطقه را دُبا گذاشته بودند که به مرور زمان به دبی تبدیل شده است.
دبی تا قبل از سال ۱۸۳۳ میلادی دهکده ای از توابع مشایخ ابوظبی بوده است، در سال ۱۸۳۳ شیخ مکتوم بن بطی آل مکتوم به همراه ۸۰۰ نفر از خویشاوندان و وابستگان وهمراهان خود، از امارت ابوظبی به این دهکده می‌کوچند واز آن تاریخ دوران حکمرانی قبیله آل مکتوم، وتاسیس امارت دبی آغاز می‌شود. قبل از این تاریخ دبی یک روستای کوچک بیش نبود وهیچ امتیازی از سایر روستاهای اطراف خود نداشته بود.
نسبت قیبله آل مکتوم به قبیله آل بوفلاسه یکی از فروع قبائل بزرگ بنی یاس می‌رسد. واصل نام این قبیله از نام فلاسة خواهر فلاح بن هلال الیاسی جد آل نهیان يكي از حکام امارت ابوظبی گرفته شده‌است. تاریخ نویسان چنین نوشته اند که فلاسة به ازدواج پسر عموی خود راشد بن عامر بن هلال الیاسی در می‌آید، وصاحب چند پسر می‌شوند که به الرواشد معروف می‌شوند. و از آنجائیکه فلاسة آل نهیان از شخصیت برجسته ای بین عشیره خود داشت و از نفوذی قوی برخوردار بود، فرزندانش نام آل بوفلاسه برخود می‌گیرند وبه قبیله آل بوفلاسه مشهور می‌شوند. و قبیله بنی یاس از چند قبیله بزرگ تشکیل یافته بود وبه نام حلف بنی یاس معروف بود. که بیشتر آنان از قبیله نوادگان و عموزادگان بودند، که جد مستقیم آل نهیان و آل مکتوم می‌باشد. قبیلهٔ بنی یاس از نفوذ خاصی در منطقه برخوردار بوده اند، و در قیام اتحاد دولت امارات متحده عربی نقش مهمی داشته اند.

دبی یا همان پايتخت خريد خاورميانه دارای مراکز خريد مدرن و مجهز، بازارهای فراوان و خيابانهايی با فروشگاه های عرضه کننده مارک های معروف جهان است . فستيوال خريد دبی هر ساله در زمستان برگزار می شود. در دبی ماليات فروش اخذ نمی شود و حقوق گمرکی پائينی هنگام ورود کالا به کشور دريافت می شود، لذا قيمت بسياری ازکالاها برابر با قيمت آنها در کشور مبدا و يا پايين تر می باشد. مسافران می توانند هر کالايی اعم از ساعت، جواهرآلات، عطر و ادکلن، لوازم آرايش، کامپيوتر و لوازم جانبی آن، کيف وکفش، اسباب بازی، لباس های طراحی توسط معروفترين طراحان لباس جهان و غيره را خريداری نمايند. دبی دارای مراکز خريد مدرنی در منطقه است که اين مراکز همگی دارای پارکينگ ، سيستم های خنک کننده قوی، رستورانها، کافی شاپ ها متعدد می باشند. مراکز بزرگ تر از امکانات بيشتری برخوردارند. محل ويژه بازی برای بچه ها، سالن های متعدد سينما، پارکينگ های وسيع و رايگان از جمله اين امکانات می باشند.تمامی امکانات برای يک خريد لذت بخش در اين مراکز در نظر گرفته شده است. در هنگام برگزاری فستيوال خريد و يا جشنواره تابستانی در دبی، برنامه های جذاب و ديدنی بسياری مانند رقص گروه های مختلف از سراسر جهان، شعبده بازی ، اجرای موسيقی زنده و غيره در اين مراکز برگزار می شود. در طول اين ماهها جوايز ويژه ای که معمولا اتومبيل می باشد به خريداران از اين مراکز بصورت قرعه کشی اهدا می شود. اکثر مراکز خريد بصورت يکسره از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشند. ساعت کار اين مراکز در روزهای جمعه از ساعت2 بعد از ظهر تا 10 شب می باشد.

 

 

جاذبه های گردشگری شهر دبی
 
اتوبوس شگفت آور

اتوبوس شگفت آور

دبی/امارات
سياره سحر آميز دبي

سياره سحر آميز دبي

دبی/امارات
پيست اسكي سر پوشيده دبي

پيست اسكي سر پوشیده دبی ...

دبی/امارات
تور صحرا

تور صحرا

دبی/امارات
شهر بچه ها دبي

شهر بچه ها دبي

دبی/امارات
پارك مشرف

پارك مشرف

دبی/امارات
هتل برج العرب

هتل برج العرب

دبی/امارات
پارك ساحلي جميرا

پارك ساحلي جميرا

دبی/امارات
باغ وحش دبي

باغ وحش دبي

دبی/امارات
دبي مال

دبي مال

دبی/امارات
پارك ساحلي الممزر دبي

پارك ساحلي الممز ...

دبی/امارات
پارك آبي وایلد وادی

پارك آبي وایلدوادی دبی

دبی/امارات
تور اتوبوس دوطبقه

تور اتوبوس دوطبقه

دبی/امارات
برج خليفه دبي

برج خليفه دبي

دبی/امارات
خور دبي

خور دبي

دبی/امارات
 

خور دبی شهر دبی را به دو بخش دیره و بر دبی تقسیم کرده. دو پل به نام‌های قرهود و آل مکتوم که از روی خور و یک تونل به نام نفق الشندقه که از زیر آب می‌گذرد این دو قسمت را به هم مربوط می‌کنند. دیره در شرق راست و بر دبی در غرب چپ قرار دارند. دیره محلی بازاری، سنتی و قدیمی و کارگری است. اما بخش بر دبی محلی است که مسئولین دبی قصد دارند از آن شهری مدرن با بافت مدرن درست کنند. خیابان شیخ زاید با ساختمان‌های مجلل و بلند، پایین شهر جدید دبی شده‌است و بزرگ‌ترین برج دنیا را در خود جای داده‌است. بالای شهر دبی، ساحل کناری جمیرا خواهد بود با انواع ویلاهای مجلل چندین ملیون دلاری و پالم‌هایی که در دل خلیج فارس پی ریزی و بنا شده. حدود ۵۰ درصد سرمایه وارد شده در سالهای اخیر به دبی از طریق بخش املاک بوده، به طوری که متقاضیان با خرید خانه‌ها و آپارتمان‌ها به صورت هوایی و ۹۹ ساله، صاحب امتیاز اقامت خواهند شد. قبلا اختیار خانه بدون اجاره کردن آن برای بیگانه تباران امکان‌پذیر نبود.
ساخت و ساز در دبی خیلی سریعتر از کشورهای غربی پیش می‌رود و علتش اینست که نیروی کار ارزانی از آسیا در اختیار گرفته. یکی از مهم‌ترین علل پیشرفت در ساخت و ساز اینست که دبی در حال متنوع ساختن اقتصادش است. در واقع دبی نمی‌خواهد به درآمد نفت که تصور می‌شود تا سال 2015 تمام شود، تکیه کند.

دهکده میراثی در نزدیکی دهانه خور و خانه شیخ سعید آل مکتوم یک آبادی قدیمی را مشاهده می کنید که به صورت زنده سنتها و فرهنگ مردمان قدیم دبی را به تصویر می کشد افراد حاضر در این آبادی مانند یک کتاب مصور زندگی بادیه نشینی و قبیله ای مردم این خطه را در دوران نه چندان دور در معرض تماشای شما قرار می دهند. بازدید از این آبادی تاریخی و قدم زدن در کنار خور دبی و صرف چای یا قهوه در این مکان خالی از لطف نخواهد بود. اقامتگاه تابستانی شیخ راشید بن سعید آل مکتوم که در انتهای منطقه جمیرا واقع است پارک کوچکی است که در سال 1995 بنا شده است. شامل یک ساختمان ساده دو طبقه ساخته شده از گچ، سنگ، مرجان با در و پنجره هایی از چوب ساج است و طبقه اول این بنا به صورت یک توان یا رواق می باشد. در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که با فرشها، بالشها، چراغهای توری، تفنگ و قوریهای قهوه تزیین شده است. 
اسکی دبی اولین زمین اسکی سرپوشیده در منطقه، با وسعت 22500 مترمربع با برف طبیعی است. دارای پنج مسیر اسکی که بلندترین آن 400 متر با سکویی به طول 60 متر می باشد. پارک برفی واقع در پایین دامنه آن مکان پرجاذبه ای برای کودکان است که می توانند برف بازی کنند. یک رستوران نیز در میانه ی راه قرار دارد.
واید وادی افتخار این را دارد که بزرگترین پارک مدرن آبی در خاورمیانه باشد. پارک از 30 مسیر و جاذبه های تفریحی که چهارده تای آن به یکدیگر راه دارد تشکیل شده است. مسیر مورد علاقه ما جمیره سیره با 33 متر ارتفاع که در آن سرعت آب به 80 کیلومتر در ساعت هم می رسد. حوله و صندوق نگهداری اسباب با حداقل هزینه جهت اجاره در دسترس عموم است. تور بیگ باس گزینه ای راحت و امن برای دیدن شهر است هر بلیط به شما امکان بازدید یک ساعته رایگان را از منطقه عربین ترژرواک در اطراف بازار می دهد. بلیط ها برای 24 ساعت معتبر هستند و مسافران با یک تور ممکن است از مکانهای مختلف زیادی دیدن کنند.
تور صحرا نيز از جاذبه هاي خاصي برخوردار است بطوريكه شما با ماشين هاي شاستي بلند بر روي شن هاي روان صحرا حركت كرده و از طبيعت صحراي شن لذت مي بريد.

فرودگاه بین‌المللی دبی بزرگترين فرودگاه كشور امارات متحده عربي بوده و دارای یک مرکز خرید می‌باشد. این فرودگاه جوایز بسیاری به خاطر طراحی و سرویس عالی اش برده است که در اولین برخورد خود بعد از شرکت در تور دبی با این فرودگاه مواجه خواهید شد.
اين فرودگاه داراي دو ترمينال است كه مركز خريد اصلي آن در ترمينال يك واقع شده است.
از تمامي پروازهاي ايراني فقط پروازهاي ايران اير به اين ترمينال هدايت مي شوند.
در حاشیه اغلب خیابانها و اتوبانها پارکینگهای عمومی وجود دارد و عبور و مرور در مرکز شهر و خیابانهای اطراف به دلیل ترافیک سنگین کمی با کندی صورت می گیرد. البته طراحی هندسی خیابانها و علائم رانندگی مناسب به کاهش ترافیک کمک بسیاری نموده است. اغلب خیابانها و چهارراه های اصلی دبی توسط دوربین های پلیس کنترل می شود به همین دلیل قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان بیشتر رعایت می گردد. استفاده از اتومبیل شخصی و تاکسی رایج ترین روش جابه جایی در اين شهر می باشد. البته تعداد قابل توجهی اتوبوس نیز مسافران را جابه جا می نمایند. پیاده روی و دوچرخه سواری متداول نیست. اتوبوسهای برقی، قطار شهری و مترو در اين شهر وجود ندارد. استفاده از موتور سیکلت نیز بسیار محدود است. اجاره یک اتومبیل در خیلی از مواقع از هزینه کرایه تاکسی در طول یک روز کمتر خواهد شد ولي قيمت تاكسي در مقايسه با شهرهاي ديگر از نرخ بالايي برخوردار نيست.

کشور

مدت ویزا

قیمت ویزا امارات

تحویل ویزا

مدارک لازم جهت اخذ ویزا

ویزای امارات

14روزه عادي
14روزه ارجنت
يكماهه

درهم290
درهم360
درهم370

1هفته كاري
2-1روزكاري
يك هفته كاري

اسكن پاسپورت چك ضمانت

 

زمان رسیدن به دبی:

 

مشخصات

دوبي

طول پرواز

 حدود  دو ساعت

اختلاف ساعت با تهران

حدود  نيم ساعت عقب تر

واحد پول

درهم

مراكز خريد

سيتي سنتر- بازار مرشد - مريكادو

ولتاژ برق

 220 ولت

آب لوله كشي

 قابل شرب

كد تلفن

14  0097

مراكز ديدني

ورزشهاي آبي و شنا - موزه - شتر سواري

 

ميانگين درجه حرارت نسبي شهر دوبي(سانتيگراد)

فروردين

ارديبهشت

خرداد

تير

مرداد

شهريور

17-26

20-31

24-36

26-37

29-39

30-39

مهر

آبان

آذر

دي

بهمن

اسفند

27-37

23-33

19-30

16-25

15-23

15-23

 

علی : تور دبی عالیه
0 0
واقعا یکی از بهترین تور هایی که رفتم تور دبی بود البته توی همین ماه ها باید برید که هوا خنک تره واقعا خدماتشون و هتل هاشون و تمیزی شهر دبی فوق العاده است. البته شاید مثل جایی مثل پاتایا یا مالدیو از لحاظ زیبایی نباشه اما راحتی که توی تور دبی نیست مطمئن باشید توی سفرای دیگه تجربه نمیکنید
مدیریت : پاسخ
0 0
سپاس از به اشتراک گذاشتن تجربه تون در تور دبی علی آقای عزیز
مهناز : خیلی گرونه تور دبی
0 0
به نظر من خیلی گرونه تور دبی و همه چیز اونجا قیمتاش واقعا بالاست. اما واقعا خدماتشون خوبه اما جدیدا با ایرانی ها ها خیلی بد برخورد میکنن . ولی من دیگه اگه بخوام عید برم تور ترجیح میدم برم تور های دیگه جای تور دبی !!!
محسن زاده : شهر دبی
0 0
مرسی که اطلاعات مفیدی درباره شهر دبی برامون گذاشتید. و حالا راحت تر انتخاب میکنم سفر عید رو برای خودم. فک کنم تور دبی مناسب باشه برای سفر نوروزی
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به ...
تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا سفری لذت بخش و سرشار از لحظات خوش و به یادماندنی در تور نوروز 1402 همراه با دیدن اماکن زیبا در تورنتو ، ونکوور و اتاوا همچون آبشار نیاگارا ، موزه سلطنتی انتاریو ، پارک ملی هزار ...
تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مرب ...
تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرا ...