آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

آپدیت الگوریتم های گوگل

9 / 10 از 42 کاربر
مرجع : شرکت طرح و پردازش مبنا بازدید : 4365
درباره همه چیز » درباره آموزشی » طراحی سایت » یکشنبه 27 بهمن 1398 در 33 : 11
و باز گوگل آپدیت جدیدی از الگوریتم های امتیاز دهی خود را برای بررسی و امتیاز دهی به سایت ها ، انجام داد تا روند سئو سایت ها در سال جدید دچار چالش جدیدی شود. به خاطر کپی های کم لطفانه شما از مطالب ما این مقاله به زودی درج خواهد شد، البته با خلاصه ای از آنچه که در گذشته در اختیارتان جهت آموزش قرار می دادیم، اینبار به طور خلاصه دانش خود را در مورد آپدیت الگوریتم های گوگل در اختیارتان خواهیم گذاشت. ...
آپدیت الگوریتم های گوگل

آپدیت الگوریتم های گوگل

و باز گوگل آپدیت جدیدی از الگوریتم های امتیاز دهی خود را برای بررسی و امتیاز دهی به سایت ها ، انجام داد تا روند سئو سایت ها در سال جدید دچار چالش جدیدی شود.

به خاطر کپی های کم لطفانه شما از مطالب ما این مقاله به زودی درج خواهد شد، البته با خلاصه ای از آنچه که در گذشته در اختیارتان جهت آموزش قرار می دادیم، اینبار به طور خلاصه دانش خود را در مورد آپدیت الگوریتم های گوگل در اختیارتان خواهیم گذاشت.

---------

با سلام خدمت همه طراحان سایت و وب مستر های که هر روز ما و مقالات ما رو دنبال می نمایند.  و بسیاری از آنها نیز به ما لطف دارند و البته تعداد اندکی از آنها هم هستند که در نهایت بی معرفتی، مطالب بکر و جدید و مفیدی را که ما پس تحقیقات زیاد بدست آورده ایم و با ایشان به اشتراک گذاشته ایم به نام خود ثبت می نمایند و هر روز ما را تقلید می کنند و در نهایت کم لطفی به دیگران می گویند این دانش خودشان هست !!

دوست گرامی این کار اسمش دزدی ست !!

آپدیت الگوریتم های گوگل

 خدا رو شکر بُعد جدیدی در بحث سئو توسط گوگل ایجاد شد و حالا خیلی از این عزیزان باید ساعت ها زیادی دنبال کار ما بدوند تا بتواند بار علمی و تجربه های جدید تیم ما را بدست آورند. و خدا رو شکر که کار اصولی سئو بر روی سایت و طراحی سایت هایی که توسط تیم ما انجام شده بود، بر خلاف سایر رقبا دچار هیچ افت و هیچ جریمه ای نشده است، زیرا هر روز مطالب و انتشار های کمپانی گوگل توسط تیم تحقیقاتی ما در حال بررسی می باشد و ما سئو را طبق استاندار های روز و با روش اصولی برای نمونه های خود انجام می دهیم.

 

آپدیت الگوریتم های گوگل 2016

حال سر بحث اصلی که آپدیت جدید الگوریتم های گوگل که برای سال جدید می باشد می رویم، اما با تفاوتی نسبت به سایر مقالات آموزشی گذشته که در سایت برای شما گذاشته ایم، و اینبار با اصل خلاصه گویی و همچنین نهایت کمی در گفتار فقط نتایج 3 ماهه تحقیقات خود را در چند جمله در اختیارتان قرار می دهم و البته یک دلیل بزرگ این مسئله که به طور کامل در مقالات تشریح نمی شود، بحث کپی کردن ها و کم لطفی های رقبا نسبت به مطالب آموزشی ما بوده است که اینبار تمام دانش را در اختیار شما قرار نخواهیم داد.

نویسنده مقاله : مصطفی رجبی

ادامه مطلب ..... به زودیLaughing

 --------------------------------------------------------

بخش دوم را با نکته ای کوتاه شروع می نمایم و فردا 6 دی ماه اولین نکته مهم برای سئو در سال جدید را برا شما خواهم گفت:

اما اتفاق های جدید که دامنه ای در آینده خواهد داشت، به نحوی ست که گوگل را به هدفی که از 4 سال پیش با انتشار الگوریتم پاندا داشت ، قطعا خواهد رساند و طبق گفته های مسئولین گوگل هدف ما رسیدن به محتوای ارزشمند برای سایت ها و ارائه بهترین ها در سرچ عبارات کلیدی به کاربران هستیم. با این تفاوت که تمام کسانی که به دنبال ویژه کردن های مطالبشان به صورت اجباری برای کاربران هستند، دچار جریمه و اصطلاحا پنالتی توسط الگوریتم های گوگل شوند. و به گفته مسئولین گوگل میخواهند از بهینه سازی بیش از حد سایت ها نیز جلوگیری نمایند. که پیرو همان هدف بزرگ، محتوای ارزشمند برای کاربران در وب سایت ها می باشد.
ضمنا از آقای X که یکی از متخصصان برتر سئو و بازرایابی اینترنتی در آمریکا و دنیا می باشند و در روز انتهایی که مقاله تکمیل شد نام ایشان را خواهم گفت، کمال تشکر را به خاطر به اشتراک گذاشتن اطلاعاتشان با  بنده را دارم. حتما می توانید با ارتباط با ایشان اطلاعات خوبی در مورد علم روز سئو بدست آورید و نظراتشان را نیز در مورد مصاحبه های جدید مدیران گوگل در مورد نحوه های امتیاز دهی جدید از خود ایشان سوال نمایید.

 ------------------------------------------------------------

ادامه مطلب ... فردا 6 دی -  بخش سوم:

با سلام و ادب خدمت عزیزانی که دنبال نمودند مطلب آپدیت الگوریتم های گوگل را برای سال جدید؛ باز هم تذکر می دهم که بسیاری از اتفاق ها در سال جدید میلادی اتفاق خواهد افتاد و فعلا تنها تعدادی از تغییرات توسط گوگل اعمال شده است.

1- لینک ها:

بزرگترین و پرکاربردترین ابزار سئو کاران امروزه نه تنها در ایران بلکه در بین تمام طراحان سایت دنیا، ثبت لینک های تبلیغاتی در سایت های دیگر، جهت اعتبار بخشیدن به سایت خوشان است. 

لینک خارجی : اما در سال جدید امتیاز های لینک های شما دچار بازبینی مجدد توسط الگوریتم های گوگل خواهد شد، و تنها به لینک های ماندگار شما و همچنین لینک هایی که در وب سایت متناظر، مطالبی هول و هوش محور مطالب شما وجود دارد امتیاز داده خواهد شد؛ ضمنا اینکه تعداد زیاد و بی رویه لینک به سایت شما و مخصوصا صفحات خاصی از سایت شما می تواند تاثیر منفی بسیار زیاد و همراه با جریمه برای سایت شما نیز داشته باشد. پس در انتخاب محل های تبلیغات بنری و لینکی برای سایت خود نهایت دقت را انجام دهید.

لینک داخلی : از پیوند بین صفحات داخلی خود با لینک در سال جدید هرگز غافل نشوید، زیرا گوگل با وب سایت هایی که مانند ویکی پدیا ، دارای پیوند های داخلی خوب و موثری هستند، بسیار مهربان تر خواهد بود.

البته چند نکته بسیار قابل تامل نیز در مورد ثبت لینک ها وجود دارد که شاید در آینده خیلی دور این نکات نیز به این بخش مقاله اضافه نمودم، البته فعلا به عنوان فوت کوزه گری در ذهن خودمان نگه میداریم.Laughing

 ------------------------------------------------------------

آپدیت الگوریتم های گوگل 2016ادامه مطلب ... فردا 7 دی -  بخش چهارم:

2- متن های لنگر یا Anchor texts: 

این نوع متن را و این واژه را طراحان سایت و کد نویسان با آن به خوبی آشناییت دارند. پس این بخش مربوط به کدنویس ها می باشد و سئو کاران عزیز از کدنویس های محترم وب سایت خود در مورد این متون لنگر و نحوه و تعداد استفاده آن سوال بپرسند.

در مورد استفاده از anchor texts تذکری که توسط گوگل اعلام شده است دقیقا این می باشد که بیشتر از 10 تا نباشد و ضمنا دقیقا کاربر را به هدف مورد نظر در صورت کلیک بر روی آن برساند. که باز هم تاکید گوگل به محتوای واقعی می باشد، که در نکات آخر این مقاله توضیح درباره محتوای ارزشمند و محتوای مفید خواهم داد.

 

 3- صفحات هدف مناسب و نحوه قراردادن هدف برای تقویت صفحه:

این موضوع را حتما عملی نمایید و صفحاتی را برای تقویت و بهبود در رتبه بندی گوگل مورد هدف قرار دهید که واقعا محتوای ارزشمند برای کاربران دارد و می تواند کاربر را برای زمانی در آن صفحه ماندگار کند، در غیر این صورت هر تعداد لینک و اشاره به صفحه هم وجود داشته باشد، در صورت فرار کاربر، برای شما اثر نخواهد داشت. پس محتوای مناسب و مربوط به کلمه ی هدف خود در صفحه مذکور درج نمایید.

 ------------------------------------------------------------

ادامه مطلب ...  10 دی -  بخش پنجم:

 4- سازگاری سایت با صفحات نمایش تلفن همراه:

سازگاری با تلفن همراه نکته ایست که الکسا و همچنین موتور های جستجوگر  تقریبا از سال گذشته به آن توجه خاصی نموده اند و در سال جدید میلادی جدید ، گوگل نیز امتیاز های ویژه ای به وب سایت های دارای نسخه موبایل و بهینه شده برای نمایش در موبایل خواهد داد. بحثی که در سال گذشته بود، قرار به نوشتن الگوریتمی توسط برنامه نویسان گوگل جهت نمایش وب سایت های دارای نسخه رسپانسیو یا واکنش گرا یا همان نسخه موبایل به کاربرانی که از طریق موبایل و تبلت سرچ می نمایند در اولویت های نخست. پس حتما وب سایت های خود را واکنش گرا و یا در نمایش مطلبوبی برای صفحات موبایل و تبلت طراحی نمایید. حتما نیاز نیست نسخه رسپانسیو نوشته شود. رعایت یک سری نکات در طراحی قالب نیز می تواند نمایش مطلوب برای کسانی که با موبیل وب سایت شما را مشاهده می نمایند، حاصل نماید.

 

5- بررسی و مقایسه بهتر رفتار کاربران در نتیجه یک سرچ:

گوگل دنبال بهبود بررسی رفتار کاربران در نتیجه سرچ یک عبارت و مراجعه به چند سایت است. و قصد دارد با توجه به تعداد کلیک و ماندگاری در صفحه وب سایتی که مطلب مفیدتری را نسبت به بقیه دارد ، در نتایج بهتری قرار دهد. البته این فاکتور ها از چند سال قبل در نحوه امتیاز دهی وجود داشته ولی در آپدیت های جدید گوگل قصد دارد  باز محتوای واقعی تر و ارزشمند تر را به کاربر نمایش دهد.

 

6- زمان ماندگاری متناسب با میزان حجم هر صفحه:

گوگل نسبت به حجم و کارکتر های هر صفحه زمانی را به عنوان میانگین محاسبه می نماید و در صورتی که مطلب شما که شمال چندین پارگراف و عکس باشد و کاربر فقط چند ثانیه در صفحه مورد نظر بماند، امتیاز مناسبی به صفحه شما تعلق نخواهد گرفت. که باز هم تاکید گوگل بر ایجاد محتوای واقعی و ارزشمند برای کاربر است.

 

7-ایجاد محتوای جدید:

اصطلاح گوگل تشنه محتوای جدید است از دیرباز زبان زد و شعار سئو کارها می باشد. پس از تولید محتوای جدید و واقعی  و مفید برای کاربرانتان دریغ نکنید؛ زیرا نکته تاثیر گذاری در سال جدید بر روی روند سئو سایت خواهد بود. البته تعداد و روند افزایش مطالب خود را نیز با ثباتی مشخص کنترل نمایید.

 

8- محتوای قانع کننده در مورد موضوع:

شاید بسیار عجیب باشد اما آپدیت الگوریتم های گوگل با پیشبینی و برنامه ریزی ای قصد دارد محتوای مطلب شما را کاملا با عنوانی که قرار داده اید بسنجد، و در صورت قانع کننده بودن آن مطلب با عنوان شما آن را در نتایج قرار دهد. پس به دنبال مطلبی باشید که دقیقا توضیح عنوان آن صفحه می باشد. ( از گوگل هر چیزی بگید بر میاد. به نظر من میخواد مثل یه معلم دیکته الگوریتیم ایجاد کنه !!! Laughing)  

 ------------------------------------------------------------

آپدیت الگوریتم های گوگلادامه مطلب ...  13 دی -  بخش ششم و پایانی:

9- کدنویسی سایت :

وب سایت های کد نویسی شده با قالب اختصاصی امتیاز مناسب تری نسبت به طراحی سایت ها با cms های آماده ای مثل جوملا و وردپرس خواهند گرفت. البته شاید به شما بگویند که می توان با هر سبک طراحی نتیجه سئو گرفت، اما از دیرباز گوگل نسبت به کدنویسی های سایت نیز امتیازاتی را در نظر گرفته است و امروزه نیز این امتیازات را بیشتر کرده است. پس به دنبال طراحی سایت با سبک های کدنویسی با زبان Asp.net و یا php باشید. در این نکته زیاد توضیح نمیدهم زیرا مسلما کسانی که طراحی سایت با وردپرس و جوملا انجام میدهند، به من حمله خواهند کرد. ولی واقعیت قضیه این موضوع است که سبک کدنویسی سایت و تکنولوژی استفاده در طراحی نیز توسط گوگل بررسی می شود !!! نکته ای که خیلی از طراحان سایت به آن هرگز توجه نمیکردند و نمی کنند و هر چقد هم تذکر بدهی توجه نخواهند کرد!!! چون راه و روش کار را اصولی نیاموخته اند و یا نمی خواهند اصول آن را بپزیرند!!

 

 10- استفاده از POPUP :

نکتی که گوگل به آن اشاره کرده و در سال جدید وب سایت های که این شامل این موارد هستند ، دچار جریمه خواهد کرد، باز شدن صفحه های روی سایت به منظور خوش آمد گویی و... - باز شدن صفحه هایی در کنار سایت - دانلود شدن نرم افزاری در هنگام باز شدن سایت، می باشد. حتما اگر از این موارد در سایت خود تا امروز استفاده نموده اید، هر چه سریع تر اقدام به حذف این موارد نمایید زیرا دچار جریمه سنگین توسط گوگل خواهید شد. و این جریه شاید تاثیر بسیار زیادی برای ورودی های شما از طریق موبایل ها و تبلت ها بگذارد. زیرا بدترین اثر وجود پاپ آپ ها در نمایش وب سایت ها در گوشی های موبایل است. پس این نکته را جدی بگیرید.

 

حرف آخر و نتیجه گیری مقاله ی آپدیت الگوریتم های گوگل:

برای موفق شدن زیاد عجله نکنید و سعی کنید با روش صحیح و اصولی وب سایت خود را برای کلمه و یا کلماتی سئو نمایید. 

فقط به دنبال تولید محتوای واقعی و مناسب برای سایت باشید که کاربر آن را بپسندد.

سبک طراحی خود را به درستی انتخاب کنید، سفارش می کنم مقاله انتخاب سبک طراحی سایت را حتما مطالعه نمایید.

آقا و خانوم سئو کار عزیز سئو فقط بک لینک و محتوا نیست !!! لطفا مردم را سرکار نگذارید و وقت و هزینه آن ها را نگیرید !!! قولی بدید که بتوانید انجام دهید !!! قولی بدهید که پشت حرفتان علم و تجربه و نتیجه های قبلی باشد.

 

در آخر از دوست خوبم که یکی از بازاریابان مطرح دنیای اینترنت و مشاوران سئو در کشور آمریکا ست  (شین بارکر) ، که مطالب و تجربه خود و مطالعات خود در چند ماه اخیر را با من به اشتراک گذاشت، کمال تشکر را می کنم. و از او تنها به عنوان مرجع این مقاله نام میبرم.

نویسنده مقاله : مصطفی رجبی

تنها با درج نام نویسنده و لینک مرجع اجازه کپی کردن وجود دارد حتی اگر برداشت هایی از این مقاله داشتید !!!!!!!!!!!!!

 

با آرزوی شادی و پیروزی

مهزیار : روش جالبی ست
10 1
خیلی جالب من و مشتاق کردید به اینکه این مقاله رو تا روز آخر پیگیری کنم، کاش کسایی که باعث شدن اینکار و شما انجام بدید و لپ مطلب آپدیت های جدید گوگل را در اختیارمون بزارید ، از رو زمین محو بشن. حالا چند روز باید پیگیر بشیم تا این مقاله کامل بشه ؟؟؟
مدیریت : ادامه مقاله آپدیت الگوریتم های گوگل
10 1
سپاس - سعی می کنم هر روز یه بخش به مقاله آپدیت الگوریتم های جدید گوگل برای سال 2016 اضافه کنم - البته لازم به ذکر مهزیار عزیز بسیاری از موارد و امتیاز دهی ها هنوز توسط گوگل لحاظ نشده و اکثر اتفاق های اخیر برای همون بررسی سایت ها توسط گوگل در آخر سال میلادی بوده، با چند تغییر کوچیک؛ و در سال جدید تغییرات زیادی بر نحوه امتیاز دهی ها و چک کردن سایت ها توسط ربات ها و الگوریتم های گوگل اتفاق خواهد افتاد. سعی می کنم تا پایان هفته تمومش کنم.
:
7 0
هدفتون چیه از اینکه بخش به بخش توضیح میدید آپدیت جدید الگوریتم ها رو؟؟ خوب کاملش کنید زودتر
مدیریت : پاسخ
6 0
با سلام، هدف و گفتم توی متن که چرا.
محدثه : عالی بود تا اینجا
6 0
تا اینجا که خیلی خوب بود استفاده کردم . سپاس
مرتضی : آپدیت الگوریتم پاندا ی گوگل
7 0
بهتره بگیم آپدیت الگوریتم پاندا گوگل، چون اکثر موارد بررسی سایت و لینک ها و امتیاز دهی های مهم توسط این الگوریتم هستش. و تا جایی هم که من دنبال کردم این الگوریتم خیلی سال آینده تاثیر گذاره
مهدوی : نگارشتون عالیه آقای رجبی
6 1
نگارشتون و مطلبی که درباره آپدیت های جدید گوگل نوشتید واقعا عالیه و با توجه به خوندن کلی مطلب در این مورد می تونم بگم واقعا در ایجاد این مقاله معلومه که سنگ تموم گذاشتید. فک میکنم شما یک محقق واقعی هستید که تعدادشون خیلی کم شده تو ایران. سپاس از اشتراک گذاشتن بخشی از دانشتون در مورد الگوریتم های گوگل. حتما با نام و ذکر منبع مطلب رو در وب سایتم درج میکنم.
مدیریت : پاسخ
6 1
سپاس از نظر لطفتون جناب آقا / سرکار خانم مهدوی عزیز. آدم برای کارش باید تحقیق کنه و واقعا برای بدست آوردن این مقاله آپدیت جدید الگوریتم های گوگل شاید بگم طی 3 ماه گذشته بیش از صد ساعت وقت صرف کردم. البته خوب چون نیاز کار شخصی من و شرکتمون هم هست. امیدوارم همه مثل شما با فرهنگ باشن، و با اسم و لینک مرجع مطلب مقاله رو کپی کنن و با نهایت کم لطفی نرن جایی این مقاله رو به اسم خودشون ثبت کنن !! یا اینکه یه مفهوم خلاصه از این مطلب رو یه جا بنویسن و با افتخار بگن ثمره تحقیق خودشونه !!! خواهشا کم لطف نباشید!!
زهرا : عالی بود توضیحتون درباره الگوریتم های گو ...
1 0
خیلی ممنون از توضیح خوب و کاملتون درباره الگوریتم های گوگل، همچینم که گفتید مختصر توضیح ندادید آآآ. خیلی به نظر من کامل و کافی بود
مدیریت : پاسخ
1 0
سپاس
نعیمی : واقعا خوب بود
1 0
واقعا مقاله مفید و کاملی بود آقای رجبی درباره الگوریتم های گوگل. درود بر شما که با ما به اشتراک گذاشتید
مدیریت : پاسخ
1 0
سپاس ، نظر لطف حضرتعالی ست. خوشحالم که استفاده کردید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما راهنمای طراحی سایت طراحی سایت برای کسب  و کار شما چقدر مهم است؟ آیا به دنبال راه اندازی وب سایت رسمی خود هستید؟ به ...
بهترین طراحی سایت

بهترین طراحی سایت

ما بهترین طراحی سایت را با روش های کدنویسی و اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد؛ یک سایت که برای معرفی شرکت و محصولات شما طراحی می شود، باید دارای تمام اصول روز طراحی وبسایت باشد. ...
بهترین سایت از نظر طراحی

بهترین سایت از نظر طراحی

شاید علاقه مند باشید که بدانید بهترین طراحی سایت به چه روشی و چگونه انجام می شود؛ در اینجا بسیار مختصر درباره این نظر که بهترین سایت ها چگونه طراحی شده اند پاسخ داده ایم: سایت چیس ...
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وبسایت | خدمات طراحی سایت | طراحی سایت حرفه ای | طراحی سایت شرکتی شما در این بخش می توانید خدمات خود را دسته بندی نمایید و به کاربران خود معرفی نمایید. برای مثال ما خدمات ...