آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

10 / 10 از 3 کاربر
مرجع : بازدید : 398
درباره همه چیز » اقتصاد » درباره کار » دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 در 59 : 15
چکیده : تشخیص محل ترکیدگی لوله با دستگاه یک روش مطمئن و بدون تخریب برای شناسایی محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله است که در شرکت خدمات فنی لوله بازکنی تهران بهمن انجام می شود ساکنین ساختمان ها در تهران گاهی با علائمی مواجه می شوند، مثل نم روی دیوار ها و سقف، بالا رفتن مبلــــغ قبض آب، به گوش رسیدن صـــــــــدای چکه آب از دیوار، کم شدن فشار آب و ... در این مواقع نشت یابی لوله ضروری می باشد اما اگر ...
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

چکیده : تشخیص محل ترکیدگی لوله با دستگاه یک روش مطمئن و بدون تخریب برای شناسایی محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله است که در شرکت خدمات فنی لوله بازکنی تهران بهمن انجام می شود

ساکنین ساختمان ها در تهران گاهی با علائمی مواجه می شوند، مثل نم روی دیوار ها و سقف، بالا رفتن مبلــــغ قبض آب، به گوش رسیدن صـــــــــدای چکه آب از دیوار، کم شدن فشار آب و ... در این مواقع نشت یابی لوله ضروری می باشد اما اگر این کار در موقع مناسب خود انجام نشود، خسارت های مالی و جانی در پـــــــــی دارد. به همین دلــیل یکی از خدمات مهم مـــــورد نیاز برای ساکنـــین ساختمان های شهر تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه است که در شرکت لوله بازکنی تهران بهمن انجام می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

با ما همراه باشید تا با عوامل نشتی و ترکیدگی لوله آشنا شوید. نکاتی در این راستا مطرح می کنیم تا هنگام مشاهده ترکیدگی در لوله آب و فاضلاب ترکیدگی را متوقف نمایید.

اهمیت تشخیص ترکیدگی لوله آب و دلایل آن

تشخیص ترکیدگی لوله مساله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است. از عواملی که بر ترکیدگی لوله ها تاثیر دارد: فرسایش و پوسیدگی لوله‌ها، نوع سرویس و نگهداری لوله ها، یخ زدگی در سرمای زمستان می باشد که با عایق کاری و تعویض لوله ها می توان این مشکل را رفع کرد.

استفاده از خدمات شرکت های با سابقه بالا و معتبر در زمینه تشخیص نشت و ترکیدگی لوله بسیار مهم است چون معمولا لوله ها در قسمت هایی از دیوار و یا کف ساختمان قرار گرفته اند که افراد معمولی قادر به پیدا کردن آن نیستند.

عوامل مهم ترکیدگی لوله آب

روش های پیدا کردن محل نشتی آب

  • تمام شدن عمر مفید لوله و استهلاک آن
  • وارد شدن ضربه به لوله آب و فاضلاب
  • گذاشتن لوله ها در مسیرهای پرخطر و اشتباه
  • یخ زدن لوله ها در سرمای زمستان
  • جنس نا مرغوب و بی کیفیت لوله ها

یافتن محل نشت لوله با مشاهده عوامل بیرونی

اگر روش شناسایی ترکیدگی لوله را بدانید خیلی سریع و راحت قادر به یافتن وجود نشتی و ترکیدگی خواهید بود. در این صورت اقدامات لازم را انجام خواهید داد. حال علائم و نشانه های نشتی و ترکیدگی لوله را بیان می کنیم:

  • کوچک ترین و ریز ترین سوراخ موجب نشتی و ترکیدگی لوله می شود. این اتفاق موجب هدر رفتن آب می شود، این را می توان از چرخش مداوم عقربه کنتور فهمید. پس بالا رفتن چشم گیر مبلغ قبض آب به صورت ناگهانی می تواند دلیلی بر نشتی و ترکیدگی در قسمتی از ساختمان شود.
  • اگر فشار آب به طور ناگهانی افت داشته باشد، می تواند دلیلی بر نشتی و ترکیدگی لوله باشد که نیاز به اقدام برای رفع ترکیدگی لوله می باشد.
  • شنیدن مداوم صدای چکه آب بدون اینکه بدانید این چکه از کدام قسمت است می تواند دلیلی بر ترکیدگی لوله باشد.
  • یکی از علائم واضح و روشنی که در نشتی و ترکیدگی لوله دیده می شود مشاهده نم و رطوبت در ساختمان می باشد. معمولا در این شرایط چکه کردن آب از دیوار و سقف نیز مشاهده می شود.
  • در لوله های تو کار نشتی و ترکیدگی لوله موجب نفوذ آب به ديوار ها و سقف می شود و به دنبال آن قارچ و کپک در دیوار ها و سقف به وجود می آید.
  • نشت آب به طبقه پایین از علائم دیگر ترکیدگی لوله می باشد.

جهت صرفه جویی در وقت و هزینه، همچنین تشخیص دقیق و درست محل ترکیدگی لوله بهتر است از خدمات شرکت های با سابقه و معتبر در این زمینه استفاده کرد تا کار با دستگاه راحت و دقیق انجام گیرد.

روش های پیدا کردن محل نشتی آب

می خواهیم روش های مختلف یافتن نشتی لوله را بررسی کنیم. یکی از این روش ها روش خانگی بدون نیاز به خدمات شرکت های فعال در این زمینه می باشد. ناگفته نماند که گاهی اوقات بالازدگی آب نشانه پر شدن چاه فاضلاب است که باید با شرکت تخلیه چاه تماس بگیرید.

  • وقتی به بخشی از لوله کشی منزل مشکوک شدید می توانید رنگ سقف و دیوار ها را بررسی کنید. عوض شدن رنگ دیوار، ریزش و باد کردگی قسمتی از دیوار نشانه های نشتی آب است.
  • کمک گرفتن از کنتور آب روش دیگری است که شما می‌توانید با این روش ترکیدگی لوله را تشخیص دهید. به این صورت که اگر در تطابق اعداد کنتور و اعداد نوشته شده روی قبض تفاوت آشکاری دیدید می‌توانید متوجه نشتی یا ترکیدگی لوله شوید.
  • اگر در قسمتی از کف ساختمان متوجه لقی یا شل شدگی سرامیک شدید مطمئن باشید که نشتی و ترکیدگی لوله رخ داده است.
  • نشت آب به طبقه پایین و تغییر رنگ سقف واحد طبقه پایین نشانه و علامت ترکیدگی لوله فاضلاب است.

نم و رطوبت در کدام بخش های خانه خود را نشان می دهد؟

رفع نشتی لوله بدون کنده کاری

نشتی آب از سقف

 این مورد معمولا مشکلی است که به طبقه بالا خانه به خصوص بخش لوله های حمام و سرویس بهداشتی مربوط می شود. حتما باید به این مشکل رسیدگی کرد چون ممکن است با نفوذ آب سقف شل شود و در این صورت هم خطر ریزش وجود خواهد داشت.

نشتی آب از دیوار

 لوله ها معمولا در بیشتر ساختمان ها در دیوار ها جاگذاری شده اند. پوسیدگی، سوراخ کردن دیوار، شل شدگی در اتصالات دلایلی است که لوله را دچار آسیب کرده و نشتی به وجود می آورد. با دیدن ترک های ریز و درشت، بلند شدن کاغذ دیواری، مشاهده  لکه های زرد رنگ، ریختن گچ روی دیوار نشان از ترکیدگی لوله و نشت آب دارد. با دیدن این علائم می توانید از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید تا محل با دستگاه بررسی شود و قبل از اینکه اتفاق بد و حادثه ای رخ دهد، مشکل برطرف شود.

نشتی آب رادیاتور

 نم و رطوبت دیوار می تواند مربوط به لوله های شوفاژ باشد. عوامل نشتی آب از شوفاژ عبارتند از: سرد و گرم شدن لوله ها، به کار گیری لوله های بی کیفیت، استفاده از اتصالات نا مرغوب، درست انجام نشدن عایق بندی

تنها راه تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله شوفاژ استفاده از دستگاه جهت نشت یابی می باشد. با این روش بدون کنده کاری و با حداقل تخریب می توان مشکل را برطرف کرد.

نشتی لوله فاضلاب

گاهی برای رفع گرفتگی لوله مواد اسیدی و شیمیایی به کار می رود که این موضوع موجب آسیب دیدن اتصالات می شود و نم و رطوبت به وجود می آورد. اگر فنر زنی هم درست انجام نشود و از فنر بی کیفیت استفاده شود ممکن است لوله آسیب ببیند. مخصوصا اگر گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی باشد. امکان آسیب دیدن آن بیشتر خواهد بود. در این صورت نشتی لوله اتفاق می افتد و نم و رطوبت به وجود می آید.

ترکیدگی لوله پکیج

اگر نشتی در پکیج وجود داشته باشد شما شاهد هیچ نم و رطوبتی نخواهید بود. اگر افت شدید فشار را مشاهده کردید، از سرویسکار متخصص کمک بگیرید تا از نشتی لوله اطمینان پيدا کنيد.

در اینجا تشخیص ترکیدگی لوله به دستگاه و تجربه بالا نیاز دارد. تا تشخیص دقیق صورت بگیرد و ترمیم با کیفیت انجام شود.

استفاده از دستگاه در تشخیص ترکیدگی لوله

توجه داشته باشید روش های خانگی برای تشخیص ترکیدگی لوله همیشه کارساز نیست و ممکن است خطاهایی داشته باشد و شما را مجبور به پرداخت هزینه های مالی بسیار کند. بهتر است در تعمیرات لوله کشی ساختمان از دستگاه های مدرن و پیشرفته که در لوله بازکنی ستارخان موجود است، استفاده کرد. در روش های سنتی تشخیص ترکیدگی لوله باید در چندین قسمت تخریب و کنده کاری صورت بگیرد تا محل دقیق شناسایی شود. با انجام این روش ممکن است زحمت و هزینه بالایی را متحمل شوید.

رفع ترکیدگی لوله بدون کنده کاری و تخریب

امروزه کیفیت زندگی انسان ها با استفاده از تکنولوژی بسیار بالا رفته است. در صنعت ساختمان سازی نیز دستگاه های پیشرفته ای روی کار آمده اند تا بدون تخریب و کنده کاری مشکلات مربوط به ترکیدگی لوله را حل کنند.

با این دستگاهها محل دقیق نشتی بدون تخریب و کنده کاری شناسایی می شود. البته دقت داشته باشید که استفاده از این دستگاه ها نیاز به مهارت و تخصص دارد.

 روش  کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

روش  کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

انواع دستگاه های مختلف جهت تشخیص نم و رطوبت وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. استفاده از این دستگاه ها به دلیل داشتن الگوریتم خاص هر دستگاه نیاز به مهارت و تخصص دارد. دستگاه های مهم و پر کاربرد تشخیص ترکیدگی لوله عبارتند از:

  • سیستم رادیویی شبکه آب
  • دستگاه نشت یاب اکوستیک شبکه آب
  • دستگاه اکوستیک تمام دیجیتال
  • دستگاه اکوستیک عقربه ای جهت تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله توسط دستگاه صوتی

دستگاه نشت یاب صوتی امواج صوتی ناشی از حرکت آب را شناسایی می کند و این گونه بدون تخریب و کنده کاری محل دقیق ترکیدگی مشخص می شود. این دستگاه می تواند تا عمق حدودا ۱ متری با حساسیت بسیار بالا حتی ریزترین و کوچک ترین سوراخ لوله را پیدا کند.

تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از مادون قرمز

جهت تشخیص محل نشت و ترکیدگی لوله در اعماق بالا از دستگاه مادون قرمز استفاده می شود. این دستگاه با ارسال امواج از طریق فرستنده و بازخورد آن به گیرنده دستگاه، محل نشت را پيدا می کند و کار بدون تخریب و کنده کاری صورت می گیرد.

تشخیص ترکیدگی لوله

مزایای خدمات تشخیص ترکیدگی لوله تهران عبارتند از: صرفه جویی در وقت و هزینه، انجام کار بدون تخریب و کنده کاری

برای اینکه محل دقیق ترکیدگی و نشتی لوله را پیدا کنید حتما از شرکت های معتبر و با سابقه که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید تا متخصصین این کار با استفاده از دستگاه های پیشرفته و تجهیزات مخصوص این کار مشکل شما را حل کنند.

شرکت لوله بازکنی تهران بهمن در زمینه شناسایی و کشف نشتی و ترکیدگی لوله سابقه چندین ساله دارد. شما در هر کجای تهران که باشید می توانید از خدمات این شرکت استفاده نمایید. این شرکت با تکنسین های متخصص در مناطق ۲۲ گانه تهران آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

عوامل گوناگونی در هزینه تشخیص ترکیدگی لوله موثر است. به طور مثال: جنس لوله ها، میزان نشت، قابل تشخیص بودن محل ترکیدگی لوله فاضلاب، میزان مصالحی که بعد از رفع ترکیدگی مورد استفاده قرار می گیرد و ...

لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع ترکیدگی لوله از سقف و دیوار ها در ظاهر ساختمان مشخص نمی شود. به همین دلیل کار نشت یابی لوله های زیر زمینی بسیار دشوار می شود. چون باید کل ساختمان با دستگاه بررسی شود. در این صورت هزینه و قیمت نیز بالا خواهد رفت. چندین مورد دیگر نیز وجود دارد که در هزینه تشخیص ترکیدگی لوله تاثیر دارد. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • متراژی که جهت تشخیص ترکیدگی لوله بررسی می شود.
  • زمان صرف شده برای نشت یابی
  • مصالح مورد نیاز و محل ترکیدگی در هزینه این کار تاثیر دارد مثلا هزینه کاشی و سرامیک با گچ متفاوت است.
  • نوع لوله کشی (توکار بودن یا روکار بودن)
  • عمق نشتی

در صورتی که به نشتی آب و ترکیدگی لوله های ساختمان خود مشکوک هستید و یا افت فشار ناگهانی و افزایش مبلغ قبض ناگهانی را مشاهده می کنید می توانید با شرکت خدمات فنی بهمن تماس بگیرید تا کارشناسان در این زمینه شما را راهنمایی کنند. در صورت نیاز،   تکنسین های حرفه ای ما در این زمینه به محل اعزام شده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.  

مناطق تحت پوشش تشخیص ترکیدگی لوله

خدمات این مجموعه در تمامی مناطق تهران اعم از شمال، جنوب، غرب و شرق  تهران ارائه می شود. کارشناسان این مجموعه با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار، به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما همشهریان محترم تهرانی می باشند. 

سوالات متداول

آیا تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه انجام می گیرد؟

بله در مجموعه لوله بازکنی تهران بهمن نشت یابی دقیق با دستگاه مدرن و پیشرفته و توسط کارشناسان با تجربه، بدون تخریب و کنده کاری انجام میگیرد.

 از تشخیص تا ترمیم محل ترکیدگی چقدر زمان لازم دارد؟

شروع کار تا پایان کار حدود ۳ ساعت زمان می برد.

 آیا کار شرکت تشخیص ترکیدگی لوله بازکنی تهران بهمن فقط تشخیص است؟

با توجه به مجهز بودن کارشناسان این مجموعه به تجهیزات لازم، بعد از تشخیص، کنده کاری و ترمیم نیز به صورت استاندارد و اصولی و تمیز انجام می گیرد.

 آیا تشخیص محل ترکیدگی و نشت یابی با دستگاه تضمینی است؟

بله با توجه به تخصص و تجربه شرکت در این زمینه پیدا کردن نزدیک ترین نقطه به خرابی تضمینی می باشد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

چکیده : تشخیص محل ترکیدگی لوله با دستگاه یک روش مطمئن و بدون تخریب برای شناسایی محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله است که در شرکت خدمات فنی لوله بازکنی تهران بهمن انجام می شود ساکنین ساختمان ها در تهر ...
موکت شویی با دستگاه در محل

موکت شویی با دستگاه در محل

حساسیت درباره‌ی شستشوی بعضی از فرش‌ها مخصوصاً از نوع دستبافت، آنقدر زیاد است که باید از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین شامپوهای با کیفیت بهره برد که طبیعتاً در این خصوص باید از مراکز معتبر ...
نصب و تعمیر کرکره برقی

نصب و تعمیر کرکره برقی

وقتشه کرکره های مغازه و کسب و کار خود را بکشیم بالا   یک راه حل ساده و ارزان برای راحتی شما که کرکره های مغازه را هر روز بالا و پایین می نمایید. نصب و راه اندازی کرکره برقی جایزگین مناسبی ...
چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال چیست؟ به طور کلی چشمی های درب برای دیدن افراد در پشت درها استفاده می شود.چشمی های دیجیتال از جمله محصولاتی هستند که توانسته اند جایگزین چشمی های معمولی یا اپتیکال درب ورودی منازل شوند. ...