آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

10 / 10 از 4 کاربر
مرجع : بازدید : 480
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور خارجی » دوشنبه 9 خرداد 1401 در 40 : 17
یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به عنوان کشور فلاسفه می شناسند. گذشته از دانشمندان و مشاهیر معروفی که نماد کشور یونان هستند، طبیعت زیبا و جزایر بی نظیر یونان نیز پذیرای گردشگران خارجی بسیاری از سراسر جهان هستند. جاذبه های گردشگری ...
جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به عنوان کشور فلاسفه می شناسند. گذشته از دانشمندان و مشاهیر معروفی که نماد کشور یونان هستند، طبیعت زیبا و جزایر بی نظیر یونان نیز پذیرای گردشگران خارجی بسیاری از سراسر جهان هستند. جاذبه های گردشگری یونان به قدری زیاد است که نمی توان در یک مقاله درباره آن ها صحبت کرد.

اگر این سوال برای شما پیش آمده که در یونان از کجاها دیدن کنیم و جاذبه های گردشگری یونان در چه شهر هایی قرار دارند؟ با ما همراه باشید. در ادامه به چند مورد از معروف ترین و برترین جاذبه های گردشگری یونان اشاره می کنیم.

جاذبه های گردشگری یونان

برترین جاذبه های گردشگری یونان در شهر آتن پایتخت این کشور قرار دارد که پایتخت باستانی یونان است. این شهر دارای معماری های خیره کننده مربوط به صدها سال قبل از میلاد مسیح است. خدایان یونانی برای همه مردم جهان شناخته شده هستند. کوه معروف المپ زادگاه خدایان یونانی و اقامتگاه زئوس بوده است. معبد آکروپولیس، باغ های ملی، ویرانه های معبد المپیک زئوس، معبد ارشتوم، معبد هفستوس، تئاتر دیونیزو، تپه های اگورا همه و همه جز جاذبه های گردشگری یونان هستند.

 آکروپولیس

جاذبه های دیدنی یونان

آکروپولیس یک بنای باستانی به جا مانده از زمان قبل از میلاد است و به عنوان نماد کشور یونان شناخته می شود. این بنای عظیم روی یک تپه سنگی در شهر آتن ساخته شده به گفته تاریخ شناسان مربوط به قرن پنجم قبل از میلاد مسیح است. معبد پارتنون یکی از معروف ترین معبد های این بنا است که دارای ۵۸ ستون سنگی است. کتیبه های بسیاری در این معبد قرار دارند و به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری یونان به شمار می‌رود. موزه ای نیز به نام آکروپولیس در آتن قرار دارد که مجسمه‌های بی نظیری را می توانید در این موزه تماشا کنید.

جزیره سانتورینی

 جاذبه های گردشگری یونان

کشور یونان دارای سواحل بسیار زیبا و جزایر متعددی است. یکی از محبوب‌ترین جزایر برای گردشگران خارجی جزیره سانتورینی است. بسیاری از مسافران از طریق خرید تور یونان و از خاک کشور ترکیه با کشتی های کروز به جزایر متعدد یونان سفر می کنند. شهر صخره ای سیرا و همچنین اویا در جزایر سانتورینی قرار دارند. به دلیل وجود هتل ها و اقامتگاه های بسیار مدرن و لوکس در این جزیره افراد بسیاری هر ساله برای مناسبت های خاص به سانتورینی سفر می کنند. اگر علاقه مند به تفریحات ساحلی در سواحل طلایی یونان هستید، نباید جزیره سانتورینی را از دست بدهید. یک آتشفشان فعال این نیز در نزدیکی جزیره وجود دارد که دارای چشمه های آب گرم بیشماری است و مسافران می‌توانند در این اقامتگاه‌ها ریلکس کنند.

 جزیره میکونوس

یکی دیگر از جزیره های توریستی یونان جزیره میکونوس است. این شهر دارای رستوران ها، سالن های موسیقی بیشمار و همچنین اقامتگاه های مدرن می باشد. هتل ها و اقامتگاه های این جزیره نیز دارای رستوران هایی هستند که غذاها و نوشیدنی های بسیار با کیفیتی را در اختیار مسافران قرار می دهند. اگر علاقه مند به موسیقی و شرکت در جشن های شبانه هستید، می توانید جزیره میکونوس را به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری یونان بدانید و برای خرید تور یونان اقدام کنید.

 جزیره رودس

جزیره رودس که در نزدیکی کشور ترکیه قرار دارد، در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و جز معروف ترین جاذبه های گردشگری یونان است. این جزیره در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. این جزیره دارای جاده های قدیمی است که هیچ گونه اتومبیلی در آن ها تردد نمی کند. شهر مارماریس که در سواحل غربی کشور ترکیه قرار دارد، در نزدیکی این جزیره است.

 پارک ملی ساماریا

پارک ملی سامارا یا در جزیره کرت کشور یونان واقع شده و یکی از جاذبه های گردشگری طبیعی کشور یونان به شمار می رود. انواع گونه های گیاهی و جانوری بسیاری در این پارک ملی وجود دارد. اگر علاقه مند به طبیعت زیبای یونان هستید حتماً از پارک ملی سامارا یا دیدن کنید.

صومعه متئورا

 جاذبه های یونان

صومعه متئورا جز آثار ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو است. این صومعه مملو از مجسمه ها و نقاشی های دوره بیزانس می باشد. این صومعه در دشت تسالی واقع شده که جز شگفتی های طبیعی و دارای صخره های عجیب و غریبی است.

 شهر دلفی

شهر دلفی در دامنه کوه پارناسوس در یونان قرار گرفته این شهر دارای مکان های مقدس بیشماری است که در گذشته برای پرستش خدایانی مانند خدای نور، خدای موسیقی و خدای شفا استفاده می‌شد. بسیاری از یونانیان قدیم نیز برای پرستش آپولو به معابد این شهر می رفتند. یک سالن تئاتر و استادیوم نیز در این شهر وجود دارد. موزه باستانی شهر دلفی از دیگر جاذبه های گردشگری یونان است.

 جزیره کورفو

معماری های بی نظیر موجود در جزیره کورفو که به سبک معماری های ایتالیایی هستند، جز جاذبه های گردشگری یونان به شمار می رود. این جزیره دو قلعه مربوط به قرن ۱۶ میلادی دارد. گفته می‌شود که این جزیره در قرن های گذشته در اختیار ونیزی ها بوده است. به همین جهت ساختمان های آن با معماری ایتالیایی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته و دارای مکان های طبیعی بسیاری برای پیاده روی است. کافه های قدیمی نیز در این جزیره وجود دارند که می‌توانند برای استراحت گردشگران مناسب باشند.

 خرید تور یونان و تور اروپا گردی آیشم

اگر علاقه مند به بازدید از جاذبه های گردشگری یونان هستید، برای خرید تور یونان یا تور اروپا گردی می توانید به وب سایت آژانس مسافرتی آیشم مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با قیمت تور یونان و یا هزینه تور اروپا گردی از کارشناسان بخش فروش این مجموعه کسب کنید. آژانس گردشگری آیشم مجری مستقیم تور یونان می باشد. این مجموعه در تور اروپا گردی خدماتی نظیر خرید بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل در کشور مقصد و همچنین اقدامات مربوط به اخذ ویزا و بیمه مسافرتی را نیز برای مسافران انجام می‌دهد. سایر خدمات دیگر مانند ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری در تور یونان و تور اروپا گردی توسط آژانس گردشگری آیشم برای مسافران انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های آژانس تماس حاصل فرمایید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به ...
تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا سفری لذت بخش و سرشار از لحظات خوش و به یادماندنی در تور نوروز 1402 همراه با دیدن اماکن زیبا در تورنتو ، ونکوور و اتاوا همچون آبشار نیاگارا ، موزه سلطنتی انتاریو ، پارک ملی هزار ...
تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مرب ...
تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرا ...