آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

پنجره دوجداره

10 / 10 از 5 کاربر
مرجع : بازدید : 4166
درباره همه چیز » اقتصاد » معرفی صنایع » دوشنبه 16 فروردین 1395 در 39 : 10
پنجره دوجداره :  محصولات پنجره دوجداره  یا پنجره upvc امروزه یکی از پر طرفدار ترین محصولات بازار هستند و با توجه به تازه بودن ورود این دسته از محصولات و نیاز به تعویض بسیاری از پنجره های قدیمی، بساری از شرکت های ساختمانی اقدام به راه اندازی طرح های تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره نموده اند. upvc تکنولوژی ست که در ساخت پنجره های دوجداره استفاده می شود و به همین خاطر این نوع ...
پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره : 

محصولات پنجره دوجداره  یا پنجره upvc امروزه یکی از پر طرفدار ترین محصولات بازار هستند و با توجه به تازه بودن ورود این دسته از محصولات و نیاز به تعویض بسیاری از پنجره های قدیمی، بساری از شرکت های ساختمانی اقدام به راه اندازی طرح های تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره نموده اند.

upvc تکنولوژی ست که در ساخت پنجره های دوجداره استفاده می شود و به همین خاطر این نوع درب و پنجره ها را با نام پنجره upvc نیز می شناسند.

upvc چیست؟

upvc مخفف کلمه لاتین Unplasticised poly vinyl chloride است که به معنای پی وی سی سخت می باشد. pvc خود یک پلاستیک نرم است ولی برای ساخت پروفیل upvc سختی این پلاستیک را از آن گرفته و در نتیجه به یک پلاستیک خیلی سخت و مقاوم تبدیل می شود. upvc در بسیاری از صنایع کارایی دارد از جمله لوله سازی، درب و پنجره سازی و حتی دندان پزشکی ، از این رو این ماده برای انسان بسیار اهمیت دارد.

 

وب سایت پنجره دوجداره برای ارتباط بهتر و معرفی گسترده خود در دنیای اینترنت ، اقدام به طراحی سایتی حرفه ای و با گرافیکی زیبا توسط تیم مبنا نموده است و قصد دارد با دستیابی به سئو قوی در دایره کلمات کلیدی مربوط به کار پنجره های دوجداره  ، مشتریان بیشتری را از جذب فعالیت خود نماید.

پنجره های دوجداره تقریبا نزدیک به 6 سال است که وارد بازار ساخت و ساز شده اند و امروزه ضمن اینکه طرفداران بیشماری پیدا کرده اند، جز اولویت های ساخت و ساز نیز قرار گرفته اند. 

 

دلیل تعویض پنجره های قدیم با پنجره های دوجداره :

یکی از ویژگی های شاخص پنجره های UPVC نصب آسان و بدون نیار به تخریب آنها است و این امر به این دلیل است که پنجره UPVC مانند پنجره های قدیمی دارای شاخک های توکار نیست پس نیازی به تخریب دیوار برای قرار دادن این شاخک ها در دیوار نیست.

اولین نکته در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره UPVC اندازه گیری دقیق قبل از جدا سازی پنجره قدیمی می باشد زیرا اگر این اندازه گیری دقیق نباشد پنجره UPVC یا کوچک است و یا بزرگ که این امر موجب مشکلات زیادی می شود.در ابتدا از کارشناسان بخواهید تا به حضور در محل  اندازه گیری های دقیق را انجام دهند ، بعد از ساخت و آماده شدن پنجره UPVC در کارخانه نصاب ها با جداسازی اصولی پنجره قدیمی قاب را برای نصب پنجره جدید آماده می کنند و سپس پنجره دو جداره را نصب می نمایند، فرایند جداسازی پنجره قدیمی از قاب آن بسیار مهم است زیرا نباید به قاب اصلی پنجره که در دیوار قرار دارد اسیب وارد شود.

دلایل تعویض پنجره های قدیمی

1. بروز شدن طرح و زیبایی خانه

2. صرفه جویی در مصرف انرژی

3. رفع آلودگی صوتی و تنفسی

با تعویض پنجره از بسیاری از مشکلات که به دلیل فرسوده بودن پنجره قدیمی می تواند به وجود بیاید دور می مانید از طرف دیگر تا 80% می توانید از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. یکی از بهترین قابلیت های پنجره های UPVC این است که می توانید نصب آنها را یک روزه با کمترین تخریب انجام دهید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

چوب پلاست (wpc) به طور کلی از چوب، ترموپلاستیک ها و یکسری مواد افزودنی تشکیل شده است که هر بخش خود می تواند شامل موارد زیر باشد بخش چوب شامل پودر خاک اره، فیبر چوب و غیره. ترموپلاستیک ها&n ...
راهنمای خرید حوله دور پیچ

راهنمای خرید حوله دور پیچ

خرید لباس بچه گانه و شورت بچه گانه نیاز هر خانواده ای با فرزندان است. حوله دورپیچ نیز ای همین موارد است که برای کودکان خردسال و دوران نوزادی انها لازم است. خرید لباس بچه گانه فرقی نمی&zw ...
شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

چکیده : فروش انواع شیرالات ومحصولات رهانه شیراطمینان رهانه فلوتررهانه وشیرپیسواررهانه محصولات رهانه شرکت رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان رهانه در کشور می باشد که با تولی ...
کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

در بسیاری از طرح ها و مدل‌های کابینت ام دی اف از روکش برای زیباسازی نمای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود. روکش‌های کابینت در طرح‌های مختلف و با متریال‌های گوناگون ساخ ...