آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

ویزای کانادا

10 / 10 از 53 کاربر
مرجع : بازدید : 2046
درباره همه چیز » تور و گردشگری » خدمات ویزا » ﺳﻪشنبه 3 مهر 1397 در 59 : 11
حتما در صورت سفر به کشور کانادا و جهت دریافتویزای کشور کانادا با مشاورین آژانس ما از طریق شماره های ذیل در ارتباط باشید. درصورتی که می خواهید بدانید چگونه ویزای کانادا بگیریم ، این مطلب را مطالعه و در اسرع وقت جهت مشاوره برای دریافت ویزای کانادا با ما از طریق شماره های ذیل تماس حاصل نمایید. کانادا سرزمین فرصتهادومین کشور وسیع جهان که با توجه به وسعت جمعیت بسیار ...
ویزای کانادا

ویزای کانادا

حتما در صورت سفر به کشور کانادا و جهت دریافتویزای کشور کانادا با مشاورین آژانس ما از طریق شماره های ذیل در ارتباط باشید.

درصورتی که می خواهید بدانید چگونه ویزای کانادا بگیریم ، این مطلب را مطالعه و در اسرع وقت جهت مشاوره برای دریافت ویزای کانادا با ما از طریق شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

کانادا سرزمین فرصتها
دومین کشور وسیع جهان که با توجه به وسعت جمعیت بسیار کمی دارد.حدود 36 میلیون نفر طبق سرشماری سال 2016 و سرزمینی که زیبائیها و جذابیتهای طبیعی زیادی را دارا میباشد. کشوری که بسیار علاقمند به افزایش سرمایه گذاری و جمعیت میباشد .امنیت فاکتور بسیار مهمیست که در این کشور میتوان دید .
آیا مایل هستید به این کشور سفر کنید؟ یا ویزای کانادا را به راحتی دریافت نمایید؟
آنهم با ویزای پنجساله مولتیپل که میتوانید بدفعات از آن استفاده کنید و نیاز به گرفتن ویزای مجدد تا تاریخ اتمام پاسپورتتان ندارید.

با توجه به شرایط دشواری که جهت دریافت ویزای آمریکا و همچنین شرایط متفاوت ویزای کشورهای عضو شینگن فرصتی طلائی جهت ایرانیان عزیز جهت دریافت ویزای پنجساله مولتی کانادا بوجود آمده که بتوانند این نوع ویزا را تهیه و پنج سال بدون گرفتن ویزای مجدد بارها و بارها به دومین کشور پهناور جهان ویکی از زیباترین کشورها که از امنیت زیادی برخوردار است سفر نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کانادا :

  • اصل پاسپورت جدید تمامی متقاضیان با حداقل دو سال اعتبار به انضمام کلیه گذرنامه های قبلی
  • یک قطعه عکس ۳٫۵*۴٫۵ جدید رنگی تمام رخ با زمینه سفید
  • ترجمه سند ازدواج در صورتیکه زن و شوهر با هم سفر میکنند
  • گردش حساب سه ماهه آخر به همراه نامه تمکن به لاتین
  • ترجمه اسناد ملکی یا تجاری
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • ترجمه مدارک شغلی ( شامل گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی، روزنامه رسمی، جواز کسب، پروانه بهره وری، پروانه نظام مهندسی، پروانه مطب، حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی و …)
  • تکمیل فرم های مشخصات فردی و خانوادگی برای هر یک از متقاضیان

برای دیدن ارائه دهندگان خدمات ویزای کانادا کلیک کنید

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا :

ویزای سینگل کانادا: به ویزای میگویند که شما یکبار حق ورود به خاک کانادا را دارید و زمان آن می تواند از 1 روز تا شش ماه باشد.

ویزای مولتی کانادا: به ویزای می گویند که شما به تعداد نامحدود می توانید به کانادا سفر کنید اما هر سفر شما بیش از 6 ماه نباید به طول بکشد.

سوپر ویزای کانادا: به نوعی از ویزای کانادا می گویند که شما به تعداد دفعات نامحدود می توانید به این کشور سفر نمایید ولی هر بار مدت سفر شما می تواند تا 2 سال به طول بکشد.

ویزای کانادا | اخذ ویزای کانادا | ویزای کانادا توریستی | ویزای کانادا تحصیلی | ویزای کانادا کار | ویزای 5 ساله کانادا

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

آیا گرفتن اقامت استرالیا با خرید خانه  امکان پذیر است؟

آیا گرفتن اقامت استرالیا با خرید خانه امکان پذیر است؟

آیا گرفتن اقامت استرالیا با خرید خانه  امکان پذیر است؟ بله، امکان زندگی با خرید خانه در استرالیا وجود دارد. به عنوان یک خریدار خارجی، می توانید ملک در استرالیا بخرید و از طریق برنامه Residence b ...
مجموعه مهاجرتی کاناداپاس؛ مهاجرت به کانادا با وکیل مهاجرت در تورنتو

مجموعه مهاجرتی کاناداپاس؛ مهاجرت به کانادا با وکیل مهاجرت در تورنتو

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا پیش آمده که ناامید شده یا دست از تلاش برای رسیدن به اهداف خودشان برداشته‌اند؛ چراکه از طی کردن این مسیر که گاهی با پستی و بلندی‌های بسیاری ...
اخذ ویزای الکترونیکی و آنلاین

اخذ ویزای الکترونیکی و آنلاین

همانطور که میدانید روادید و اخذ ویزای هر کشور جهت ورود به آن کشور الزامی می باشد؛ و جهت اخذ ویزا باید به سفارت و کنسولگری آن کشور مراجعه نماییم. حال بسیاری از کشور های توریستی جهت سهولت برای ...
ویزای کانادا

ویزای کانادا

حتما در صورت سفر به کشور کانادا و جهت دریافتویزای کشور کانادا با مشاورین آژانس ما از طریق شماره های ذیل در ارتباط باشید. درصورتی که می خواهید بدانید چگونه ویزای کانادا بگیریم  ...