مقایسه سئو کلاه سیاه (black hat SEO) و کلاه سفید (white hat SEO)
تفاوت بین سئو کلاه سیاه (black hat SEO) و کلاه سفید (white hat SEO) در تکنیک های مورد استفاده برای بهبود رتبه یک وب سایت است. سئوی کلاه سیاه به تکنیک ها و استراتژی مورد استفاده برای دستیابی به رتبه بالاتر در نتایج جستجو، و شکستن قوانین موتور های جستجو اشاره دارد. سئو کلاه سیاه فقطبر روی موتورهای جستجو تمرکز دارد و تاکیدی بر مخاطب ان ...
مقایسه سئو کلاه سیاه و کلاه سفید در طراحی سایت
مقایسه سئو کلاه سیاه (black hat SEO) و کلاه سفید (white hat SEO)
تفاوت بین سئو کلاه سیاه (black hat SEO) و کلاه سفید (white hat SEO) در تکنیک های مورد استفاده برای بهبود رتبه یک وب سایت است. سئوی کلاه سیاه به تکنیک ها و استراتژی مورد استفاده برای دستیابی به رتبه بالاتر در نتایج جستجو، و شکستن قوانین موتور های جستجو اشاره دارد. سئو کلاه سیاه فقطبر روی موتورهای جستجو تمرکز دارد و تاکیدی بر مخاطب انسان ندارد.
سئو کلاه سیاه معمولا توسط کسانی استفاده می شود که به جای سرمایه گذاری بلند مدت در سایت، به دنبال بازگشت سریع به سایت خود هستند. و این یکی از اشتباهات بزرگ شرکت های طراحی سایت در اجرای سئو بر روی سایت ها می باشد.
برخی از تکنیک هایی که در سئو کلاه سیاه استفاده می شود، عبارتند از: کلمات کلیدی، ایجاد لینک ها، لینک و متون مخفی و اسپم کردن محتوای وبلاگ. عواقب ناشی از سئو کلاه سیاه می تواند باعث ممنوع شدن سایت شما در موتورهای جستجو و ایندکس نشدن آن بدلیل استفاده از تکنیک های غیر اخلاقی شود.
سئو کلاه سفید به استفاده از تکنیک ها و استراتژی هایی که بیش از موتورهای جستجو، مخاطب انسان را هدف قرار می دهند، اشاره دارد. تکنیک هایی که معمولا در سئو کلاه سفید به کار می روند شامل استفاده از کلمات کلیدی، آنالیز کلمات کلیدی، انجام تحقیقات، بازنویسی متا تگ ها به منظور ایجاد ارتباط بیشتر، بک لینک ها، ایجاد لینک و نوشتن محتوای مناسب برای انسان می باشند. کسانی که از سئو کلاه سفید استفاده می کنند در واقع خواستار یک سرمایه گذاری بلند مدت در وب سایت خود هستند.
تکنیک های سئو کلاه سفید:
محتوای با کیفیت. ایجاد محتوای با کیفیت مهم است، زیرا به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما منحصر به فرد است و برای نمایش دادن مناسب است. جستجوی کلمات کلیدی کوتاه و بلند و مرتبط به سایت شما نیز لازم و ضروری است. مطمئن شوید که کلمات کلیدی را به طور طبیعی در تیترها، لینک متن anchor و عنوان صفحه به کار برده باشید. علاوه بر این، مهم است که به طور منظم، مطالب جدید به سایت اضافه کنید.
هرچه محتوای سایت شما غنی تر باشد، نزد موتورهای جستجو، مخاطبان و وب مسترها دارای ارزش بیشتری است. اگر چه ایجاد محتوای با کیفیت ممکن است وقت گیر باشد، اما در دراز مدت ارزش بالایی خواهد داشت.
تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت www.sitedesign-co.com می باشد.