آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

فصل دوم سریال جنایی درام شهر نامرئی (Invisible City) در فیلیمو

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 362
درباره همه چیز » درباره هنر » درباره فیلم و سریال » پنجشنبه 31 فروردین 1402 در 26 : 12
سریال جنایی و درام «شهر نامرئی» بعد از به پایان رسیدن فصل اول به سرعت مورد توجه علاقه‌مندان فیلم و سریال قرار گرفت. این سریال تماشاگران را با دنیای جدیدی آشنا کرد که در آن زندگی شهری مدرن و موجودات عجیب و غریب به شکلی کاملا غیرمنتظره با یکدیگر برخورد می‌کنند. تعامل بین این دو جهان داستان اصلی سریال شهر نامرئی را تشکیل می‌دهد.  سریال درباره یک کارگاه به نام اریک است ...
فصل دوم سریال جنایی درام شهر نامرئی (Invisible City) در فیلیمو

فصل دوم سریال جنایی درام شهر نامرئی (Invisible City) در فیلیمو

سریال جنایی و درام «شهر نامرئی» بعد از به پایان رسیدن فصل اول به سرعت مورد توجه علاقه‌مندان فیلم و سریال قرار گرفت. این سریال تماشاگران را با دنیای جدیدی آشنا کرد که در آن زندگی شهری مدرن و موجودات عجیب و غریب به شکلی کاملا غیرمنتظره با یکدیگر برخورد می‌کنند. تعامل بین این دو جهان داستان اصلی سریال شهر نامرئی را تشکیل می‌دهد.

 سریال درباره یک کارگاه به نام اریک است که در حال تحقیق و جستجو درباره مرگ مرموز انسان‌ها در شهر می‌باشد. همین تحقیق و جستجو باعث می‌شود اریک وارد دنیای پنهانی موجودات عجیب و غریب و ارواح افسانه‌ای شود. این سریال به خصوص برای کسانی که به فیلم‌های فانتزی و ماورایی علاقه‌مند هستند، جذابیت بسیار زیادی دارد.

 تعداد مخاطبین بالای فصل اول باعث شد تا فیلمنامه نویسان و کارگردانان این سریال به فکر تولید فصل دوم باشند. از مهم‌ترین ویژگی‌های فصل اول داستان جذاب شخصیت‌های منحصر به فرد و جلوه‌های بصری فوق العاده بود. در ادامه قصد داریم به طور کامل درباره فصل دوم سریال شهر نامرئی صحبت کنیم. فصل دوم و اول این سریال در شبکه نمایش خانگی فیلیمو در اختیار علاقه‌مندان فیلم و سریال قرار دارد.

دانلود سریال شهر نامرئی

 شهر نامرئی درباره چیست؟

شهر نامرئی درباره یک سریال درام ماوراطبیعی برزیلی است. این سریال در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار از پلتفرم نتفلیکس پخش شد. فصل اول سریال شهر نامرئی ۷ قسمت داشت. در این سریال کارگاهی به نام اریک که به عنوان افسر پلیس محیط زیست برزیل فعالیت می‌کرد، مشغول تحقیق و جستجو درباره مرگ همسرش گابریلا بود. گابریلا چند وقت پیش توسط یک حیوان نامعلوم کشته شده بود. اریک به دنبال دلیل مرگ گابریلا به دنیای جدیدی راه پیدا می‌کند. در این دنیا موجودات پنهانی وجود دارند که رمز و رازهای جدیدی را برای اریک کشف می‌کنند.

 تماشای فصل اول این سریال سراسر هیجان و چالش است و می‌تواند مخاطب را در جای خود میخکوب کند. داستان اصلی فصل اول سریال شهر نامرئی زمانی آغاز می‌شود که یک دلفین صورتی مرده در ساحل پیدا شده و کارگاه اریک مسئولیت تحقیقات درباره علت مرگ دلفین را بر عهده می‌گیرد. بعد از آن، متوجه مرگ مرموز بسیاری از افراد شهر می‌شود.

مرگ مردم عادی، شبیه به مرگ همسر خودش گابریلا بود. به همین دلیل به برخی مسائل مشکوک شده و تحقیقات بیشتری انجام می‌دهد. بعد از مدتی وارد جهانی می‌شود که در آن موجودات عجیب و غریب وجود دارند. اریک در نهایت متوجه می‌شود آن دلفین صورتی مرده در واقع پدرش بود و خودش یک نیمه انسان است.

درباره سریال شهر نامرئی

نقد سریال شهر نامرئی

همانطور که گفته شد، سریال شهر نامرئی تا کنون بارها مورد توجه منتقدان قرار گرفته و جنبه‌های مختلف فیلم توسط منتقدین و مخاطبین بررسی شده است. در قسمت‌های اول فیلم، کاراگاه یا نقش اصلی داستان درگیر مرگ همسر خود است و سعی می‌کند با جستجو درباره دلیل مرگ همسر و راز‌های پنهانی او با این مسئله کنار بیاید. اما در قسمت‌های میانی و قسمت‌های پایانی فصل اول، موضوع فیلم کاملا تغییر می‌کند.

 اریک همچنین با داستان‌های عجیب و غریب و ماوراء طبیعی آشنا می‌شود که ذهن او را کاملاً درگیر می‌کند. در قسمت‌های میانی فصل اول می‌توان متوجه شد که نقش اصلی داستان به خوبی می‌تواند بین انسان‌ها و موجودات ماورا طبیعی تعادل برقرار کند و تا حدودی با وجود این موجودات در زمین در جهان دیگر کنار آمده است. در این داستان، افرادی با اریک متحد می‌شوند و برای یافتن حقیقت مرگ گابریلا به او کمک می‌کنند.

 با این حال، این گروه خود را در مقابل مجموعه خطرناکی از فساد جادوی تاریک می‌بینند. سریال شهر نامرئی بسیاری از عواطف و حالات انسانی مثل غم و اندوه را به مخاطب منتقل می‌کند. همچنین هدف اصلی این سریال نشان دادن اعمال انسانی هنگام مراقبت از محیط زیست و تاثیر آن بر جهان طبیعی است. یکی از مهم‌ترین مسائل در این سریال، بازی قوی و تاثیرگذار بازیگران است. این سریال بعد از انتشار فصل اول بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرد.

داستان فصل دوم سریال شهر نامرئی

به نظر می‌رسد داستان فصل دوم سریال شهر نامرئی ادامه داستان فصل اول باشد. هدف اصلی نویسنده فیلمنامه از نوشتن فصل دوم این است که ابهامات و مسائلی که در ذهن تماشاچیان باقی مانده است را از بین ببرد. به عنوان مثال، در تیزر فصل دوم می‌توان نقش اصلی داستان یعنی اریک را مشاهده کرد که مجدداً به حفاظت گاه طبیعی بازگردانده شده است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت اریک به زندگی باز می‌گردد.

 همچنین لونا و اینس در فصل دوم برای یک مقابله در برابر نیروهای شیطانی آماده می‌شوند. بنابراین، می‌توان پیش‌بینی کرد داستان فصل دوم درباره تقابل و جنگ بین مردم بومی منطقه و جستجوگران است. بسیاری از جستجوگران قصد دارند برای سرمایه گذاری‌های تجاری خود از منطقه بام دو پارا استفاده کنند. در واقع نویسنده فیلمنامه سعی کرده است علاوه بر پرداختن به موضوع اصلی داستان فصل اول، موضوع جدیدی را طراحی کند تا فصل دوم مانند فصل قبلی برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

درباره و دانلود سریال جنایی شهر نامرئی

بازیگران فصل دوم شهر نامرئی

می‌توان انتظار داشت که بیشتر بازیگران فصل اول مجدداً در فصل دوم به ایفای نقش بپردازند. همچنین تریلر فصل دوم تایید کرد که پیگوسی و نگرینی مجدداً در نقش‌های قبلی خود بازی می‌کنند. برخی از نقش‌های تعیین شده برای فصل دوم شامل موارد زیر هستند:

  • «مارکو پیگوسی» در نقش اریک
  • «الساندرا نگرینی» در نقش اینس
  • «مانوئلا دیگز» در نقش لونا

با وجود اینکه بسیاری از بازیگران فصل اول مجدد در فصل دوم بازی می‌کنند اما نمی‌توان پیش بینی کرد چه تغییرات ظاهری یا رفتاری در بازیگران فصل اول به وجود آمده است.

نتیجه مطالب

سریال شهر نامرئی در ژانر جنایی، درام و ماجراجویی تولید شده است. فصل اول این سریال سر و صدای زیادی به پا کرد. زیرا موضوع جذاب و ایفای نقش فوق العاده بازیگران باعث افزایش تعداد مخاطبین شد. بعد از آن نویسنده فیلمنامه و کارگردان تصمیم گرفتند فصل دوم این سریال را تولید کنند. فصل اول سریال شهر نامرئی درباره شخصیتی به نام اریک است که به عنوان کارگاه مشغول به فعالیت می‌باشد.

او متوجه قتل‌های مرموز در شهر می‌شود و برای یافتن علت مرگ به دنیای جدیدی راه پیدا می‌کند. تماشای فصل اول این سریال بسیار لذت بخش است و به علاقه‌مندان فیلم و سریال‌های جنایی پیشنهاد می‌شود. همچنین افرادی که فصل اول این سریال را تماشا کرده و برای تماشای فصل دوم مشتاق هستند، می‌توانند به وبسایت فیلیمو مراجعه کنند. فصل دوم این سریال جذاب هم اکنون در وبسایت فیلیمو در اختیار بینندگان قرار دارد.

 

برچسب ها : سریال,فیلیمو,شهر نامرئی

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

فصل دوم سریال جنایی درام شهر نامرئی (Invisible City) در فیلیمو

فصل دوم سریال جنایی درام شهر نامرئی (Invisible City) در فیلیمو

سریال جنایی و درام «شهر نامرئی» بعد از به پایان رسیدن فصل اول به سرعت مورد توجه علاقه‌مندان فیلم و سریال قرار گرفت. این سریال تماشاگران را با دنیای جدیدی آشنا کرد که در آن زندگی شهری ...