آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

فال تاروت

9 / 10 از 19 کاربر
مرجع : بازدید : 13961
درباره همه چیز » درباره آموزشی » مقالات آموزشی » چهارشنبه 20 اسفند 1393 در 11 : 16
در این پست می خوهیم برای شما به بررسی تاروت و فال تاروت بپردازیم. البته لازم به ذکر هست خود من به شخصه هیچ اعتقادی به هیچ کدام از فال های موجود و... ندارم و البته دانستن این مباحث برای داشتن اطلاعات عمومی بیشتر خالی از لطف نیست. و فقط و فقط و فقط و فقط جهت اطلاع رسانی این مقاله برای شما دوستان جمع آوری گردیده است تا تقدیر و تصمیم های زندگی خود را به جای قدرت عظیم تفکر به نشانه های و فال ها و پیشگ ...
فال تاروت

فال تاروت

در این پست می خوهیم برای شما به بررسی تاروت و فال تاروت بپردازیم.

البته لازم به ذکر هست خود من به شخصه هیچ اعتقادی به هیچ کدام از فال های موجود و... ندارم و البته دانستن این مباحث برای داشتن اطلاعات عمومی بیشتر خالی از لطف نیست. و فقط و فقط و فقط و فقط جهت اطلاع رسانی این مقاله برای شما دوستان جمع آوری گردیده است تا تقدیر و تصمیم های زندگی خود را به جای قدرت عظیم تفکر به نشانه های و فال ها و پیشگویی ها نسپاریم. تمامی فال ها فقط از روی یک شکل به شما از آینده ای می گوند که در شرایط عادی برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد. لطفا خواهشا به جای سپردن تصمیمات خود به فال و ورق و... عمل مشورت با بزرگتر ها و مشاورین را در پیش بگیرید.

تاروت چیست؟

تاروت مجموعه از کارت ها می باشد که همانند بازی ورق از چهار دسته کارت که هر کدام شامل 14 کارت می باشد تشکیل شده است. و کاملا مانند ورق از ده عدد و چهار شکل تشکیل شده است.

همچنین دو ورق دلقک نیز در کنار این کارت ها وجود دارد که در بازی های تاروت دارای ارزش بالایی می باشد که مانند همان جوکر های بازی ورق می باشد.

نام های چهار دسته و یا به اصطلاح رایج ورق های تاروت نیز به نام: شمشیر ، ترکه ، جام و سکه می باشند.

ورق تاروت

 

تاریخچه تاروت :

تاریخچه اولین ورق های تاروت در سال 1430 در کشور ایتالیا و شهر بولونیا درج شده و عنوان شده نمای آن از مصر و خدایان آن آماده است.

اسم تاروت نیز گرفته شده از راه می باشد و یا دلیل دیگر برای اسم تاروت را روخانه تارو در شهر پارامای ایتالیا می داننند.

 فال تاروت

فال تاروت :

با توجه به اسرار آمیز بودن اشکال ورق های تاروت کم کم از این ورق ها  برای گرفتن فال و پیشگوی استفاده شده و خرافیون با در نظر گرفتن هرکدام از این ورق ها به عنوان نماد خاص و یا اتفاق خاص و ترکیب چند کارت (معمولا 4 کارت) در کنار هم اقدام به پیشگویی اتفاق آینده و یا حدس در مورد اتفاق گذشته افراد کردند.

فال تاروت را همچنین می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین روش های فال گیری و همچنین الهام بخشی به انسان ها نامید که البته بیشتر در بین کسانی که دارای منزلت اجتماعی بالاتری نسبت به رعیت های جوامع بودند، رواج داشت.

 

بررسی فال تاروت:

حال با گفتن این توضیحات در مورد تاروت من به شخصه این نظر را دارم که کاملا یک عمل خرافی مانند سایر فال های موجود در جهان می باشد.

البته با توجه به گفته های زیاد در مورد انواع بازی های ورق و تاروت و ارتباطات اعداد و تنوع زیاد بازی های آن ، بسیاری اعتقاد دارند که بازی های ورق و تاروت ساخته قدرتی ما فوق از قدرت یک انسان بوده و حتی بسیاری بازی های ورق را ساخته نیرویی شیطانی می دانند.

حال با توجه به این گفته ها قضاوت را به خود شما واگذار می نماییم . لطفا نظرات خود را در مورد  بررسی فال تاروت با وب سایت خبری درباره همه چیز در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

در ادامه نیز می توانید با چند کارت معروف تاروت آشنا شوید و همچنین تعیبیر و معنی هایی که از کارت های تاروت استنباط می شود را به شما معرفی می نماییم. شما را به خواندن ادامه مقاله دعوت می نمایم:

معرفی کارت های تاروت و تعبیر کارت های تاروت:

هرکدام از کارت های تاروت نماد خاصی می باشند و همچنین معنی و مفهوم خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است. ایتدا تعداد کارت های تاروت و اسم کارت های تاروت را برای شما عنوان می نماییم.

تاروت جمعاً از 78 تا کارت تشکیل شده که به دو قسمت تقسیم میشه :

آرکان های بزرگ که شامل 22 کارت هستند و آرکان های کوچیک که شامل 56 کارت اند . آرکان به معنی "راز آفرینش" و کارت های تاروت مجموعه رازهایی هستند که به توضیح جهان ما میپردازن .

آرکان های بزرگ بیشتر به مسائل کلی مسئله و آرکان های کوچیک به جزئیات مابین این مسائل میپردازند.

آرکان های کوچک شامل 56 کارت میشن :
درواقع حضور سری کوچک آرکان ها ست که تاروت و تکمیل کرده ، آنها وقتی که توی مجموعه قرار میگیرن به کارت های سری بزرگ در واضح تر کردن مفهوم و معناشون خواهند کرد.
کارت های سری آرکان های بزرگ بیشتر نمایش دهنده ی نیروهایی درونی شخصیتی و معنوی زندگی غیر مادّی فرد هستند و سری کوچیک نیروهای دنیوی و مادّی فرد را مشخص می نمایند.

56 رمز کوچیک تاروت خودش به 4 دسته 14 کارتی تقسیم میشه ، این 4دسته هر کدوم نمادی هستند از 4 عنصر زمین یعنی آب ، باد ، خاک و آتش
هر انسانی تو بُعد ذاتی خودش طبعی ( طبیعتی ) داره ( که یکی از همون 4طبعیه که در بالا گفتم یعنی : طبع بادی ، خاکی ، آتشی یا آبی )، برای همین برای الهام بخشی بیشتر و نزدیک تر شدن به کارت ها هنگام مشاوره از کارت نشانه که با توجه به ویژگیای شخصیتی فرد و جنسیتش و عنصر ماه تولدش انتخاب میشه استفاده میشه که هم به عنوان جانشین فرد در کنار کارت ها حضور داشته باشه و هم حس الهام گرفتن از کارت ها رو تقویت کنه !

 

22 کارت آرکان بزرگ معروفن به قلب دسته کارت تاروت :

تک تک این کارت ها نماد هایی هستند از بعضی جنبه های کلی تجربه هر آدمی ...

هر کارت دارای یک اسم و شماره ست ، بعضی کارتا مثل کارت های قدرت ، عدالت ، اعتدال مفهوم یه کارتو بطور مستقیم میرسونند و بعضی کارت ها هم مثل : ساحر ، درویش شخصیت آدمایو نشون میدن که یه سری عملکرد خاصی تو زندگی خودشون دارن ، بعضی کارت ها هم اسم های نجومی دارند مثل : ستاره ، ماه و خورشید که نمایانگر نیروهای گریزان مرتبط با این اجرام آسمانی اند .

آرکان های بزرگ به این دلیل ویژه هستند که عکس العمل های عمیق و پیچیده آدمی رو ترسیم کردند . و در واقع تصاویر کارت ها احضار کننده هستند چون نماد های باطنی و در عین حال قابل تشخیصو در مورد یک وضعیت شرح میدن ، نمادهای لطیف و در عین حال موثر !

اون ها وارد جزئیات بیشتری از احساسات و انگیزه های انسان میشن و بعد مخفی ذات انسانو بیرون میکشن .

کارت ها از کارت شماره 0 یعنی ابله شروع میشن که نمایانگر انسانیه که گویی تازه پا به دنیا گذاشته و هنوز جوون و نا پخته س و با کارت شماره 21 یعنی کارت دنیا که نمایان گر به اتمام رسیدن همه ی سفر های دنیوی و بی نیازی از دنیا و به عبارت دیگه به تکامل رسیدنه . ابله به هر مرحله ای که پا میذاره از اون مرحله تجربیاتی بدست میاره و سپس به مرحله ی بعد میره .. ما در طول مسیر زندگی تجربیات بزرگ و کوچیکی کسب میکنیم ، اشتباه میکنیم ، از درس هایی که میگیریم جست و خیز میکنیم به مرحله ی بعدی ، شکست میخوریم و یاد میگیریم که قدرت درونی مونو پیدا کنیم . گاه شهامت و بینایی مونو برای درک حقیقت از دست میدیم ، بعضی ها هرگز ندایی رو که مرد راهب بهش اونا رو فرا میخونه حس نمیکنن و بعضی هم هرگز دوران بحرانی برج رو تجربه نمیکنن تا به این وسیله بتوانند روح خودشان را از ضمیر خودخواهی آزاد کنند.

تک تک تصاویر آرکان های بزرگ نمایان گر همین تجربه های مفید هستند که راه را برای تکامل انسان هموار میکند.

 

 معرفی چند کارت معروف تاروت :

1-ورق پاپ بانو در تاروت:

کارت تاروت.jpg   کارت تاروت   کارت ملکه پاپ تاروت    کارت تاروت

پاپ بانو یا پاپ زن ، سومین کارت تاروت کبیر و دومین کارت شماره دار با شماره 2 با اسم های دیگه ای نظیر راهبه ی ستاره نقره ای ، دوشیزه ی ذرت ، ملکه تاریکی ماه ، الهه ارواح ، لیلیت (هیولای شب ) آرتمیس(جالب شد نه ؟!) و یا بانوی مرگ هم معروفه
توی کارت دسته ریدر ویت (کارت سمت چپ) ، زن راهبه ای رو میبینیم با لباس بلند آبی ( نماد دانش) تاجی بر سر داره که در وسط اون کره ی بزرگی هست ( تاج آزیس الهه سه گانه ی مصری ) و زیر پاهاش و در لا به لای لباسش هلال ماهی قرار داره ( ماه همواره نماد ناخودآگاه و رمز و راز و اسرار بوده ) و توی دستش هم طوماری از تورات رو نگه داشته و مخفی کرده و روی سینه ش هم در روی لباسش نوعی صلیبه که نماد تعادل بین زن و مرده . در پشت سرش دو ستون قرار داره و هرکدوم به یه رنگی هستند ، ستون سفید که در وسطش حرف J نوشته شده و ستون سیاه که در وسطش حرف B رو میبینیم . و در وسط بین ستون ها پرده ای هست با طرح یه باغ پرمیوه و این پرده فضای پشت رو پنهون کرده ، این دو ستون اینطور که گفته شده ستون های دروازه معبد حضرت سلیمان هستند و اون دو کلمه مخفف دو کلمه ی " Boaz به معنای پایان و اتمام" و "Jachin به معنای شروع و آغاز" هستند . زن ساکت بین این دو ستون یعنی بین شروع و پایان نشسته و رو به جلو بطور مستقیم خیره شده و در پس چشم هاش حرف هاییو پنهون کرده که ترجیح میده به زبون نیاره . خب از اونجایی که در معبد سلیمان فقط راهب های مرد بودند این زن خود نماد قانون شکنی و شکستن سنت هاست و نشسته و داره میگه که اونه که میذاره چه کسی پا به دنیای پر رمز و راز پشت سرش پا بذاره و چه کسیحق وارد شدن داره
توی مرحله ی قبل ، ابله از کیمیاگر یاد گرفته بود که چطور با نیروهای دنیوی و از طریق خلاقیت ها و استعدادهاش خواسته هاشو عملی کنه ، ولی تو این مرحله از پاپ بانو یاد میگیره که همه چیز فقط نیروهای مادی نیست و برای هرچیز یک بُعد معنوی و علاوه بر این دنیا یه دنیای دیگه ای هم وجود داره که عاری از نیاز به این قدرت های فیزیکیه . پاپ بانو از ناخودآگاه خودش آگاهه و پلی بین مرز خودآگاهی و ناخودآگاهیه و برعکس کیمیاگر که همه چیزو همه رازها رو روی میز میریخت و رو میکرد پاپ بانو خودداره و همین رو هم به ما یادآوری میکنه
پاپ بانو نماد خرد و دانش و آگاهی و درک و آرامشه ، اون این راز رو که چطور میتونه به این دانش و خودآگاهی دست پیدا کنه میدونه هرچند در این مورد سکوت کرده و رازها رو برملا نمیکنه و در اختیار ابله نمیذاره و به همین قدر که ابله رو به خودش بیاره و اینها رو بهش یادآوری کنه بسنده میکنه و بقیه ش با خود ابله ئه ،
پاپ بانو سعی میکنه از این دانش برای آموزش و تربیت دیگران استفاده کنه و به عنوان یه راهنما... نه استفاده از اونها به عنوان ابزار قدرتی برای تسلط بر بقیه . پاپ بانو وقتی تو مشاوره ما میاد میخواد بهمون تاکید کنه که نیاز به زمانی داریم برای تنهایی و تفکر به دور از دنیای اطرافمون و اینکه باید به ندای درونمون بیشتر گوش کنیم و به اون توجه بیشتری داشته باشیم تا صداها و رنگ و تصاویر دنیای اطرافمون . اون از ما میخواد قبل از هرگونه تصمیم گیری دانشش رو بدست بیاریم و بعد عمل کنیم . چه دانش معنوی چه درونی و ...
و باید اینو تاکید کنم که پاپ بانو سخت ترین و پیچیده ترین کارت تاروت برای تشریح و توضیحشه همونطور که همراه خودش هزاران هزار رمزوراز رو حفظ میکنه وجود و مفهوم خودش هم شبیه یک رازه که در قالب کلمات نمی گنجه


مفهوم کلی پاپ بانو در مشاوره و سوال با تاروت :

کناره گیری ، تنهایی ، گوشه گیری ، در انتظار و جست و جو در سکوت ، وجود رمز و راز ، صبر و غیر فعال موندن ، جنبه های پنهانی یک موضوع که از چشم شما محفوظ مونده

هروقت که این کارت رو دیدین و نیت و سوالتون بصورتی بود که راهنمایی میخواستید این کارت بهتون خواهد گفت که برای بدست آوردن جواب باید به درونتون مراجعه کنین و به ندای درونی تون اعتماد کنین و معمولا وقتی میاد که ما از حقیقت باخبریم ولی مصرانه سعی داریم باور کنیم که اشتباه میکنیم بخصوص وقتی که حقیقت تلخی باشه ...

 

2- ورق کیمیاگر در تاروت:

59316704634454234890.jpg 56649617055399452641.jpg 80689663715180015749.jpg

کیمیاگر ، اولین کارت شماره دار و با شماره 1 سری آرکان های بزرگ همونطور که توی تصویر میبینید (عکس سمت چپ دسته تاروت ریدر ویت معروف ترین دست تاروت) زیر آسمون طلایی جایی که سرسبز و پر از انواع گل های زیباست ، مردی با لباس گشاد در روبه روی ما ایستاده ، و جلوش هم یک میز چوبی قرار داره که روی این میز چهار نماد عناصر اصلی زمین ، ستاره 5پر سکه ای با نماد خاک که نماینده پول و مسائل مادیه ، شمشیر با نماد باد که نماینده عقل و نیروی منطقی انسانه ، چوب با نماد آتش که نماینده خلاقیت انسان و جام هم با نماد آب که نماینده احساساته قرار دارند یعنی هر چهار عنصر تشکیل دهنده ی سری آرکان های کوچیک همه باهم روی میز قرار دارند . علامت بی نهایت هم بالای سرش قرار داره ، و مرد نیز دست راستشو برده بالا و توی دستش چوب کوچیک جادوئی ش که اونو رو به آسمون گرفته قرار داره و در واقع داره به این طریق نیروهای آسمانی رو به نیروهای زمینی وصل میکنه و با ارتباط دادن اون ها به هم قدرت خودشو بدست میاره و بنظر داره یه جادو یا طلسمی انجام میده . و این راز عملی کردن به خواسته هاست ...

کارت کیمیاگر یا جادوگر ، مرحله ایه که ابله ما استعداد های خودش رو کشف میکنه و میفهمه که چطور و از چه راهی میتونه تو دنیا به خواسته هاش برسه ، میفهمه که چطور میتونه کاری رو بکنه که از نظر بقیه غیرممکن و معجزه ست ! درواقع توانایی های خاص خودش رو کشف میکنه ! و وقتیه که همه چیز رو تحت کنترل خودش میگیره ، این شاید برای آدمای اطرافش غیر طبیعی بنظر بیاد اما جزو استعداد های طبیعی ایه که توی وجود اون قرار داده شده پس برای اون اصلا عجیب و غیر منتظره نیست رسیدن به اهدافش چون جواب رو بطور غریزی توی وجود خودش پیدا کرده و میدونه که پتانسیل رسیدن به چیزی رو داره و چه چیزی رو نه .

 

مفهوم کلی کیمیاگر در مشاوره و سوال با تاروت :

معجزه کردن یا معجزه رخ دادن ، خلاقیت و استفاده از استعدادها ، عملی کردن خواسته ها و نقشه ها ، شناسایی روش و بعد انجام کاری که باید انجام بشه ، استفاده از نیروی اراده و تمرکز روی هدف و کنترل روی یک وضعیت

وقتی کیمیاگر توی گستره تاروت ما میاد میخواد بهمون بگه که تسلیم نشیم و از نیروی اراده و پتانسیلمون استفاده کنیم و تصمیمی که لازمه رو بگیریم چه این تصمیم لازمه ش ایجاد یه سری تغییرات باشه چه عملی کردن کاری خاص و چه این بتونه به وسیله خودمون انجام بشه یا بوسیله فرد دیگه ای که اون این پتانسیل رو داره و در اطراف ماست ( میشه ازش کمک گرفت ) و اینم یادتون باشه که این عمل یا تغییر یا هرچیز دیگه ای که لازمه الزاما مثبت نیست ! کیمیاگر قدرت اینو داره که از استعداد هاش استفاده کنه حالا چه استفاده خیر و چه استفاده شر این بستگی به خودش و انتخابش و قصدش داره .

 

 3- ورق قدرت درونی یا قدرت نهانی در تاروت:

ورق قدرت درونی

اکثر اوقات توی شرایط سخت و طاقت فرسا ما طاقت مان را از دست میدیم ، عصبانی میشیم و کنترل مان را از دست میدیم . حالا فکر کنین یکی از همچین شرایطی پیش اومده ولی این اتفاق شما رو به یه دنیای دیگه ای برده ، دید دیگه ای به مسئله پیدا کردید به جای خشم و ناراحتی و سایر علائمی که در حالت عادی براتون ممکنه پیش بیاد ، دچار آرامش و تحولی در درون نسبت به موضوع یا زندگی تون شدید و قدرت و صبرتون بالا رفته و برعکس دفعات قبل بهتر میتونین تحت کنترل خودتون باشین و در نتیجه بیشتر اون مسئله رو تحت کنترل بگیرین !

وقتی که شما به مرحله ای از زندگی تون میرسین که مورد آزمایش صبر و تحمل قرار میگیرید ، وقتی که نیاز دارین قدرت درونی تون رو پیدا و تقویت کنین و برای رسیدن به راه حل و نتیجه صبور باشید ، زمانیه که ابله با قدرت درونی در سفر خودش برخورد میکنه !
باز هم زیر آسمون طلایی ، زنی رو میبینیم با تاجی از گل به سر و علامت بی نهایت بر بالای سرش که شیری رو در آغوش گرفته و داره اونو نوازش میکنه . زن تونسته این شیر خشمگین و نیرومند رو رام خودش کنه و تحت سلطه خودش بگیره ( با آرامش و عشق وعلاقه ای که در انجام این عمل داره ) زن با تسلط بر شیر درواقع بر نفس وحشی درونی خودش تسلط پیدا کرده و به همین وسیله تونسته بر دنیای وحشی اطراف خودش هم تسلط پیدا کنه . این کارت نماد کنترل بر نفس و کنترل بر دیگرانه و بنظر من یکی از قشنگ ترین درس های زندگی رو به ما یاد میده . این کارت یه کارت کاملا معنویه و با دنیای درونی معنوی فرد سرو کار داره مثل کارت راهبه و برعکس کارت ارابه و کیمیاگر که تا به الان گفتیم. و به مرحله بالایی از خودآگاهی خودش رسیده ابله در این کارت ، زنی که بی منت و بی انتظار تنها عشق می ورزه و صبر و تحملی که داره درواقع قدرت اوست نه ضعفش .
پیشنهاد میکنم هیچوقت این کارت رو دست کم نگیرید وقتی که توی گستره مشاوره تون میاد ! وقتی که این کارت بیاد یعنی در اون شرایط زمانی به فرد قدرت این داده شده که غیرممکن رو ممکن کنه و بتونه معجزه بیافرینه توی شرایطی که بنظر هیچ کاری از دستش بر نمیاد ! منتهی مثل کارت راهبه تاروت  ، برای رسیدن به راه حل و کاری که باید بکنه باید به درون خودش مراجعه کنه

مفهوم کلی قدرت نهانی در مشاوره و پرسش با تاروت :


داشتن قدرت و اراده توی شرایط سخت ، قدرت نفوذ بر موانع و مشکلات ، صبر و تحمل و حوصله داشتن در قبال مسائل ، استقامت نشون دادن قدرت معنوی درونی تون ، عشق ورزی و مهربانی ، آرامش داشتن ، پشتکار به خرج دادن و مقاومت کردن تسلیم نشدن ، بالا بردن فهم و درک نسبت به خود و دیگران و بی غرض و عادلانه به مسائل نگاه کردن از ویژگی های این کارت هستن

 

4- ورق امپراطور در تاروت:

85176307992419597367.jpg   52963686157614201562.jpg43623481952011781945.jpg   95431135190510884699.jpg  

امپراطور پنجمین کارت فال تاروت بزرگ و با شماره عددی 4

پادشاه با اقتدار روی تخت سلطنتی خودش نشسته در حالی که ریش سفید بلندی داره و در دستی عصای سلطنتی ( انخ نماد مصری زندگی ) رو به دست داره و در دست دیگه گوی طلایی رنگ به دستشه . بر روی تخت سلطنتی ش چهار سر قوچ قرار داره که این از طرفی رابطه مستقیم با سیاره حاکم بر این کارت داره – مریخ – و قوچ نیز نماد فروردین هست که سیاره حاکم بر اون مریخه . پادشاه لباس سلطنتی به تن داره اما در عین حال در زیر اون سرتاسر زره جنگی به تن کرده که اینو از کفش هاش و اگه با دقت بیشتری به عکس نگاه کنین از دست هاش میتونین بفهمین .

ریش پادشاه در فال تاروت نماد تجربه ش و به قول معروف ریش سفیدی ش در زندگیه و نشانه ی قدرت تعقل بالای اونه ، عصای در دستش نیروهای مردانه ش رو در زندگی به نمایش گذاشته و گوی طلایی در دستش میزان سلطه و دامنه ای که اون برش حکمرانی میکنه رو نشون میده ، علت اینکه زره در زیر لباسش بر تن کرده اینه که بگه هرچند همه چیزو از راه منطقی و عقلانی و در صلح انجام میده اما اگه مجبور بشه به جنگ هم تن خواهد داد

پادشاه برعکس ملکه و درست در نقطه ی مقابلش و مکملش ؛ نماد نیروها و انرژی های مردانه ست و برعکس ملکه که نماد تولد و احساس مادرانه بود نماد کنترل واداره و نیروی پدرانه ست و در اصل قبل از اینکه یک پادشاه باشه در درجه اول یک پدره یه پدر که نگران و محافظ خانواده ایه که اونو پرورش داده و مسئولیتش رو بر عهده گرفته ..

پادشاه به ابله اینو یادآوری میکنه که گاهی وقتا بین عقل و احساس باید تابع عقل بود حتی اگه چیزی که اتفاق میفته باب دل مون نباشه اما چیزیه که باید باشه و کار درست اینه .. پس وقتی تو مشاوره مون میاد در درجه اول اینو باید یادمون باشه که این کارت نماد احساسات و عشق و محبت نیست بلکه در درجه اول نماد منطق و قدرت و فکر و تصمیم منطقیه و شاید داره به شما همینو گوشزد میکنه که از چه راهی تصمیم بگیرید ..

 

مفهوم کلی و تعبیر کارت امپراتور در سوال و مشاوره با تاروت :

استفاده از نیروی اراده ، مدیریت ، قدرت ، محافظت ، پذیرش مسئولیت ، قدرت رهبری و هدایت ، نفوذ در کارها و شرایط ، جهت دادن به چیزی ، حمایت کردن یا شدن ، از راه قانونی یا منطقی و اصولی پیش بردن کارها ، پتانسیل اینکه میتونین برنده باشین

و اگه به عنوان یه شخصیت اومده باشه میتونه نماینده فردی با تجربه مثل پدرتون در اطرافتون باشه ، شخصی که حامی و نگرانه و میتونه بهتون کمک کنه و مشاوره بده تو کارها و بهتره بهش گوش کنین ( در صورت مثبت بودن شرایط سوال و مثبت بودن کارت های اطراف )

 

 5- ورق ملکه در  تاروت:

09960349435992462732.jpg   85328900940387065523.jpg   67759134600844846149.jpg   98363112726382809558.jpg

در پشت یک جنگل سرسبز و زیبا ، ملکه روی یک تخت سنگی نشسته و لباس های مجللی به تن کرده و رو به روش هم مزرعه ای از گندم روییده که این نشونگر ثروت و فراوانی و وفور نعمت در اطرافشه و از طرفی مزرعه گندم ارتباط قوی احساسی و تعلقی بین ملکه و زمین یعنی مادر انسان رو به ما یادآوری میکنه. ملکه عصای سلطنتی رو به دست و رو به بالا گرفته که نشانگر قدرت و تسلطش بر زندگیه و بر روی سرش تاجی از ١٢ ستاره قرار داره که نشانگر ارتباطش با دنیای ماورای زمین و ناخودآگاهه و از طرفی نشانگر تسلط و قدرتش در طول دوازنده ماه ساله ، زیر تختش در سمت چپ سنگی به شکل قلب دیده میشه که در وسطش علامت سیاره ونوس الهه ی عشق و هنر و زیبایی قرار گرفته .
ملکه نماد زنانگی و احساسات عمیق زنانه ست ، احساسات خلاقانه و هنرمندانه و زنانه ای مثل حس مادری ، باروری و تولد ( گاه حتی تولد یک ایده ) ، هنرهای مختلف ، حس نیاز به محافظت و حمایت از چیزی یا کسی ، نیاز به زیبایی و ... که اینکه شما مرد هستید یا زن در این موضوع فرقی نداره ! ملکه ابله رو به این فرا میخونه که احساسات ، استعدادها و انرژی های زنانه خودشو کشف و با اونا ارتباط برقرار کنه . ملکه از شما میخواد که با طبیعت ارتباط برقرار کنین و از این طریق برخی از استعدادهاتونو توانایی هاتونو و احساساتتونو کشف کنین ، شاید شما باید زمان بیشتری رو به خودشناسی اختصاص بدین تا بتونین با درک بهتری به دیگران عشق بورزین ، شاید شما استعداد هنری خاصی تو وجودتون نهفته ست که وقتش رسیده اونو پیدا کنین و بهش تجلی ببخشین ! حتی اگه از وضعیت زمان حال زندگی تون راضی هستید ملکه اینو به شما یادآوری میکنه که شما گنجایش بالاتر رفتن و پیشرفت و ترقی رو دارین و نباید از این فرصت بگذرین چون زمانش رسیده که بالاخره بتونین بین زمین و کائنات در جهت رشد خودتون ارتباط ایجاد کنین .

مفهوم کلی ملکه در مشاوره و سوال با  فال تاروت :

قدرت های زنانه ، ازدواج ، بارداری ، تولدی که ممکنه در پیش باشه ، فراوانی مادی یا معنوی ، احساس لذت و خشنودی از زندگی ، احساس قوی مادری ، تولد ایده های جدید و پرورش استعداد ها ، حس خالص عشق ، مراقبت ، ارتباط با طبیعت و حواس پنج گانه ، سلامتی و بهبود جسمی ، لذت و آسایش ، جذابیت جسمی و ظاهری

و اگه به عنوان یک شخصیت توی گستره بیاد میتونه نماد زنی مثل مادر شما باشه زنی که نیت خیر و خوبی داره و نگران شما و کمک کننده به شماست

 

با تمام تفاسیر گفته شده لطفا خواهشا متوجه باشید و تفکر نمایید به جای اینکه سرنوشت و تصمیم های مهم زندگی خود را به دست چند شکل و نماد بسپارید که تمامی پیشگویی ها بر اساس شانس و اتفاق می باشد. و لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

مهدی : فال تاروت
9 1
منم با مقاله و نظر شما موافقم - بسیار عالی و کامل بود و معرفی قشنگی از تاروت انجام دادید
مهسا : ورق تاروت
11 1
معنی و مفهوم و الهام بخشی های امیدوار کننده ای میشه از اینا برداشت کرد - حالا تصمیم گرفتن ها اگه از فال تاروت برنداشتیم. ولی خرافاتی بودنم به نظر من کاملا اشتباهه
شهسواری : تحلیل عالی فال تاروت
3 1
واقعا تحلیل خیلی عالی داشتید و خیلی جالب زیر سوال بردید گرفتن فال تاروت و سایر خرافات و - تبریک می گم و واقعا موافقم باهاتون
مدیریت : پاسخ
3 1
سپاس - خوشحالم کسی موافق با نظرم پیدا شده
سمانه : کجا میگرن فال تاروت؟
4 1
میشه یه جایی که فال تاروت می گیرن معرفی کنید؟؟؟
مدیریت : پاسخ
4 2
خانوم محترم ما اینجا کلی توضیح دادیم که فال تاروت گرفتن بده و گلا فلسفه فال خرافاته بعد شما باز میگی از کجا فال بگیرم !!!! واقعا شما ادم جالبی هستیدآ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر علی واشقان ... : فال تاروت چرت و پرته
0 4
واقعا فال چرت و پرتیه - کلا اصلا به نظر منم فال گرفتن کار بیهوده ایه - این خانوم سمانه و جواب مدیر عالی بود - خخخخخخخ
مهناز اشرفیان : مقاله عالی بود
2 0
مقاله فال تاروت واقعا عالی بود خیلی کامل و مفید در مورد فال تاروت توضیخ دادید , دستتون درد نکنه, کلا مطالب علمی جالب و آموزنده و کاملی در سایت قرار دادید
: فال تاروت همه چی و میگه
2 0
به نظر من با هیچ کدومتون و با نویسنده این متن موافق نیستم , من خیلی هم اعتقاد دارم به فال تاروت , واقعا به من توی خیلی از کارا کمک کرده مخصوصا توی دو راهی ها
سمیه : تاروت
1 0
تاروت کاملا درسته تا به حال برای من هر چیزی که پیشکویی شده توی تاروت در اومده مهم تفسیر کننده تاروت هستش که باید خیلی وارد باشه خود تاروت علمیه برای خودش
:
0 0
لطفا تفسیر کامل بقیه کارت ها رو هم بذارید ممنون میشم واقعا عالی بود
مدیریت : تفسیر ورق های تاروت
0 0
سپاس - متاسفانه همین ها رو تونستید تفسیر خوب پیدا کنیم - اگر دوستان تفسیر ورق های تاروت را بلد بودند در نظرات با ما به اشتراک بزارند.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

پرچم

پرچم

پرچم چیست:  پَرچَم یا دِرَفْش یا بیرق نماد یک گروه، سازمان، یا کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی درست می‌شود. در قدیم، پرچم نماد اتحاد و تمایز در جنگ‌ها به شمار می‌ ...
معماری شهرهای گمشده باستانی ایران

معماری شهرهای گمشده باستانی ایران

شهر سوخته شهر سوخته بقایای ابر شهری است باستانی که در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این شهر روی آبرفت‌های رود هیرمند ساخته شده و زمانی در ساحل آن واقع شده بود. گفته می‌شود این شهر ...
دلیل کاهش بازدید سایت

دلیل کاهش بازدید سایت

یکی از مسائلی که باعت ناراحتی وبمستران میشود کاهش بازدید سایت است و هر وبمستری تمامی سعی و هنر خود را به کار میگیرد که چنین اتفاقی برای سایت اش رخ ندهد. در این مقاله برخی از این دلایل معمول را بررسی ...
فال تاروت

فال تاروت

در این پست می خوهیم برای شما به بررسی تاروت و فال تاروت بپردازیم. البته لازم به ذکر هست خود من به شخصه هیچ اعتقادی به هیچ کدام از فال های موجود و... ندارم و البته دانستن این مباحث برای داشتن اطلاعات ...