امروزه هر کسی بنا به حرفه ای که دارد می تواند با طراحی سایت حرفه ای، توانایی های خود را در بستر وب به عموم کاربران اینترنتی معرفی نماید. همچنین شما در وب سایت می توانید به معرفی محصولات،اهداف،تبلیغات و... بپردازید.

با طراحی وب سایت حرفه ای و استاندارد کاربر می تواند در لحظه ی اول به هدف سایت دست یابد.یک وبسایت استاندارد باید در تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد.

امروزه سبک ها و روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد و ما با مطالعه ی فروان و کسب تجربه کافی یکی از بهترین روش ها را برای ایجاد سایت مفید که بتواند شما را در امر جذب مشتری یاری نماید، برای کار خود برگزیدیم.

مهمترین مسئله ای که برای یک سایت بازدید کننده هدف و مشتری میتواند جذب نماید، رسیدن به صفحه ی اول گوگل در سرچ کلمات کلیدی کار می باشد. 

شاید به شما بگویند که با هر سبک طراحی سایت و هر روشی رسیدن به صفحه ی اول گوگل کار آسانی است 

اما

اما من به شما می گویم حتما هر کاری امکان پذیر است اما قطعا کسی یا شی یا وسیله ای که با موتور و قدرت کمتر شروع به کار می نماید حتما باید انرژی بیشتر و تلاش بهتری انجام دهد تا بتواند از نفری که وسیله ی قوی تری دارد سبقت بگیرد.

و این تفاوت و مزیت طراحی سایت با روش حرفه ای نسبت به روش های تکراری و نرم افزار و سیستم های آماده ای مثل جوملا و وردپرس می باشد.

برای طراحی سایت و سفارش وب سایت اختصصاصی، میتوانید با استفاده از فرم برآورد هزینه و سفارش  ( تخصصی سایت به ما اطلاعات پایه را ارسال نمایید. 

بر روی عبارت بالای لینک شده کلیک نمایک تا وارد صفحه سفارش طراحی سایت ما شوید

پس از ثبت این فرم و بررسی آن توسط واحد های برنامه نویسی و طراحی سایت، با شما تماس گرفته می شود. ترجیحا شماره ی تماس خود را وارد نمایید تا آسان تر این امر صورت پذیرد.

 شرکت طراحی سایت مبنا افتخار همکاری در بیش از 400 پروژه ی سایت و بهینه سازی وب سایت موفق را در کارنامه خود ثبت نموده و با طراحی سایت حرفه ای و کارآمد گام های بلندی برای ارتقای تجارت های مختلف برداشته است.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت مبنا http://sitedesign-co.com/ و مشاهده نتایج بدست آمده توسط وب سایت های طراحی شده و حتی استعلام موفقیت های بدست آمده از مشتریان ما ، تفاوت یک طراحی مناسب را با سایرین مقایسه نمایید.

در وب سایت دوم شرکت مبنا نیز می توانید آموزش های مفید در مورد طراحی سایت و همچنین اخبار دنیای فناوری اطلاعات را در پیگیری نمایید. برای مشاهده سایت دوم ما می توانید به آدرس pars-soft.ir مراجعه و یا بر روی عبارت طراحی سایت کلیک نمایید.

همچنین تعدادی از نمونه کارها در انتهای این مطلب به صورت عکس قرار گرفته و شما می توانید با کلیک بر روی عکس ها نمونه کار ها در ذیل، وارد صفحه مربوط به نمونه پروژه های طراحی سایت شوید.

خط ویژه چهار رقمی : 6123-021

خط مستقیم کارشناس و مشاور : 66004327-021

با آرزوی شادی و پیروزی برای تمامی دوستان و حتی دشمنان 

 

اینها تنها تعدادی از نمونه کار های ما در زمینه طراحی سایت حرفه ای بود. لطفا جهت دیدن کامل نمونه کار ها و وب سایت های مشتریان ما ، بر روی عکس ها کلیک نمایید و وارد صفحات مخصوص هر کدام از نمونه سایت ها شوید. همچنین در صفحات مورد نظر لینک اتصال به سایت نیز وجود دارد که در صورتی که بخواهیدطراحی سایت مورد نظر و امکانات آن را بررسی نمایید، از طریق آن می توانید اقدام به اینکار نمایید.

هدف اصلی ما از طراحی سایت برای شما ، حضور در صفحه اول گوگل برای جذب بیشترین بازدید کننده هدفمندبه سایت شماست، که به دنبال خدمات شما یا محصولات شما هستند ؛ که اینکار مستلزم یک طراحی خوب و تیم سئو با تجربه و آشنا به علم روز و امتیاز دهی های موتوهای جستجو و اللخصوص الگوریتم های گوگل به سایت ها می باشد.

روی ما حساب کنید

کارنامه ای از خود برای شما در اینجا قرار دادیم تا خودتان ما را نقد نمایید و انتخاب نمایید. بیشتر از طراحی سایت نیز به دنبال دوستان خوب و بزرگ کردن دایره دوستی خود هستیم. 

منتظر شنیدن صدای گرمتان جهت مشاوره برای طراحی سایت و آغاز همکاری هستیم

ایجاد یک سایت خوب می تواند شروع یک دوستی جدید بین ما با شما باشد ، شروعی که می تواند دریچه ورود شما به دنیای جدیدی از تجارت و بازاریابی را رقم بزند

خط مستقیم بنده : 66004327 سعیدی