آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 392
درباره همه چیز » اقتصاد » معرفی صنایع » دوشنبه 25 ارديبهشت 1402 در 59 : 15
چکیده : فروش انواع شیرالات ومحصولات رهانه شیراطمینان رهانه فلوتررهانه وشیرپیسواررهانه محصولات رهانه شرکت رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان رهانه در کشور می باشد که با تولید شیر آلات ساختمانی گواهینامه IDO 9002 را دریافت کرده است این شرکت به عنوان بزگترین و معتبرترین تولید کننده شیر آلات در کشور افتخار دارد محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در اختیار هموطنان عزیز ...
شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

چکیده : فروش انواع شیرالات ومحصولات رهانه شیراطمینان رهانه فلوتررهانه وشیرپیسواررهانه

محصولات رهانه

شرکت رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان رهانه در کشور می باشد که با تولید شیر آلات ساختمانی گواهینامه IDO 9002 را دریافت کرده است این شرکت به عنوان بزگترین و معتبرترین تولید کننده شیر آلات در کشور افتخار دارد محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد .

امروزه شرکت رهانه موفق شده است رضایت حداکثری شما خرید داران عزیز را کسب کند .

در بدست آوردن افتخارات این شرکت قطعا پرسنلی مجرب و با تجربه نقش اصلی را ایفا کرده اند که با تجربه و علم به روز خود توانسته اند با بررسی های راه های مختلف برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر محصولات ، به ارکان اصلی موفقیت در زمینه ی تولید دست پیدا کنند .

در ادامه مطلب می خواهیم هر آنچه در مورد شرکت رهانه و محصولاتش هست بنویسیم پس اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید با تولیدات رهانه آشنا شوید با ما تا پایان مقاله همراه باشید .

شرکت رهانه محصولات خود را در انواع مختلفی طراحی و تولید نموده است که به آن ها اشاره می کنیم :

شیر اطمینان رهانه ، شیر بشکه رهانه ، شیر لباسشویی رهانه ، شیر پیسوار رهانه ، شیر تک ضرب رهانه ، شیر تخلیه رهانه ، شیر خودکار رهانه ، شیر توپی رهانه ، شیر حوضی رهانه ، شیر فلوتر رهانه ، شیر پکیجی رهانه

شیرالات رهانه

اولین تولیدات ابتکارانه رهانه در کشور :

شیر اطمینان تمام برنجی ، شیر اطمینان بدنه پلاستیکی ، شیر تک ضرب با روکش پلاستیکی ، شیر فلوتر با روکش پلاستیکی ، شیر خودکار طرح یورک با روکش پلاستیکی ، شیر یک طرفه غیر گازی با روکش پلاستیکی ، شیر خودکار یک طرفه تمام پلاستیکی طرح یورک جهت لوله های PPR3 ، رابط تمام پلاستیکی لوله های PPR3 ، شیر های توپی لوله های PPR3 .

شیر اطمینان رهانه

شیر آب گرمکنی می باشد که برای جلوگیری از ترکیدن آبگرمکن به کار برده می شود .

شیراطمینان رهانه

شیر فلوتر رهانه

در سایز های مختلفی همچون 2/1 اینچ ،ر 4/3 اینچ ، 1 اینچ همراه با توپی پلاستیکی تولید می شود و برای جلوگیری از سرریز شدن منبع انبساط مورد استفاده قرار می گیرد .

شیرپیسواررهانه

شیر پیسوار رهانه

این شیر دارای فیلتر داخلی می باشد و به همین علت نام پیسوار را به آن اختصاص داده اند که در سایز های 2/2 اینچ ، 2 اینچ تواید می شود ؛ به شیر پیسور 2 اینچ ، شیلنگ پیسوار 2 متصل می شود .



شیر لباسشویی رهانه

مختص استفاده برای لباسشویی می باشد که از متریال برنج تولید شده است .

شیر شیلنگی رهانه

شیر شیلنگی با نام شیر حوضی نیز شناخته می شود از آلیاژ برنج بوده که در دو رنگ زرد و کروم تولید می شود .

این شیر دارای انوع مختلفی مانند شیر شیلنگی معمولی ، شیر شیلنگی تک ضرب ، شیر شیلنگی ضد یخ و ... می باشد و در ساختمان ها بیشترین کاربرد را دارند ، شیر شیلنگی از یک سر به لوله و از سمت دیگر به شیلنگ متصل می گردد .

شیر خودکار دریچه ای رهانه

این شیر مطابق با استاندارد های ملی تولید می شود که دارای ساز های 2/1 اینچ ، 2 اینچ ، 4/3 اینچ ، 1 اینچ می باشد که برای جلوگیری از برگشت سیال کارایی دارد .

شیر حیاطی رهانه

این شیر که به شیر شیلنگی دسته گازی معروف می باشد در سایز 2/1 اینچ تولید می شود ، دسته ی شیر حیاطی به صورت تیغه ای و به رنگ سبز می باشد .

شیرآلات

شیر تخلیه رهانه

از بهترین و خاص ترین تولیدات رهانه می باشد که برای تخلیه آب از آبگرمکن مورد استفاده قرار می گیرد .

شیر گازی رهانه

از بهترین نوع شیر آلات گازی که مختص به آب می باشد و در سایز های 2/1 اینچ ، 1 اینچ ، 4/3 اینج ، 2 اینچ تولید می شود . دسته ی این شیر به رنگ آبی می باشد و بدنه اش به رنگ کروم طراحی شده است .

محاسن محصولات رهانه

از فشار بالا جلو گیری می کنند ، ایمنی افراد را تامین می کنند ، از سیستم هایی که حساس به فشار هستند محافظت می کند ، مانع از خراب شدن سیستم های بالا از تاثیرات مخرب فشار بالا می شود ، مانع از برگشت فشار و مانع از خرابی سیستم می شود ، تحت هر شرایطی مانع از ازدیاد فشار شده و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد .

افتخارات شرکت رهانه

اولین تولید کننده شیر اطمینان در ایران با دارا بودن گواهی نامه استاندارد ، اولین تولید کننده شیر اطمینان و شیر آلات ساختمانی با گواهی نامه ISO 9002 ، عضو جامعه مخترعین ایران از سال 1369 و دریافت پروانه تحقیق و توسعه در سال 1378 ، اولین تولید کننده شیر آلات ساختمانی با رعایت مسائل زیست محیطی و کاهش آلاینده ها ، اولین تولید کننده که در شهر صنعتی کاوه گواهی نامه ISO دریاف نمود .

شرکت رهانه با تولیدات خود روش تولید شیر آلات را به طور گسترده ای متحول نموده است .

قیمت محصولات رهانه

همان طور که می دانیم قیمت هم برای تولید کننده بسیار مهم است و هم برای خریدار بسیار حائز اهمیت قرار می گیرد ، شرکت رهانه تمام تلاش خود را کرده است تا شما را هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت راضی نگه دارد ، پس اگر کیفیت محصولات رهانه را در کنار قیمتشان قرار دهید متوجه خواهید شد که بهترین انتخاب را کرده اید .

دفتر فروش و شماره تلفن شرکت رهانه

در دنیای امرورزی تکنولوژی حرف اول را می زند به طوری که بیشتر خرید ها به صورت انلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشند .

در همین راستا شرکت رهانه با طراحی سایت ، تمام اطلاعات جدید را به صورت طبقه بندی شده در رابطه با محصولاتش ، در اختیار خوانندگان عزیز قرار می دهد .

در صورت نیاز به برقراری ارتباط با نمایندگی و دفترفروش شرکت رهانه می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید .

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما کمال تشکر را داریم امید است که مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشند .

 

برچسب ها : شیرالات رهانه,فلوتررهانه,شیراطمینان رهانه,شیرپیسواررهانه,شیرلباسشوی رهانه

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

چوب پلاست (wpc) به طور کلی از چوب، ترموپلاستیک ها و یکسری مواد افزودنی تشکیل شده است که هر بخش خود می تواند شامل موارد زیر باشد بخش چوب شامل پودر خاک اره، فیبر چوب و غیره. ترموپلاستیک ها&n ...
راهنمای خرید حوله دور پیچ

راهنمای خرید حوله دور پیچ

خرید لباس بچه گانه و شورت بچه گانه نیاز هر خانواده ای با فرزندان است. حوله دورپیچ نیز ای همین موارد است که برای کودکان خردسال و دوران نوزادی انها لازم است. خرید لباس بچه گانه فرقی نمی&zw ...
شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

چکیده : فروش انواع شیرالات ومحصولات رهانه شیراطمینان رهانه فلوتررهانه وشیرپیسواررهانه محصولات رهانه شرکت رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان رهانه در کشور می باشد که با تولی ...
کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

در بسیاری از طرح ها و مدل‌های کابینت ام دی اف از روکش برای زیباسازی نمای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود. روکش‌های کابینت در طرح‌های مختلف و با متریال‌های گوناگون ساخ ...