آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

درآمد زایی از سایت

9 / 10 از 2 کاربر
مرجع : بازدید : 4793
درباره همه چیز » اقتصاد » بازاریابی اینترنتی » پنجشنبه 23 بهمن 1393 در 33 : 9
اگر می خوام با مفهوم درآمد زایی آشنا شویم ، ابتدا باید معنی واژه درآمد را مطالعه نماییم. درآمد چیست ؟ متخصصین در زمینه اقتصاد و بازریابی، درآمد را مقدار سود و پولی که از فروش کالا و ارائه خدمات و کار، برای جامعه و مردم، بدست می آوریم را درآمد تعریف می کنند. تقریبا واژه ای ست که اکثر ما با آن سر و کار داشته ایم و حتما در زندگی خود فروش کالا و یا انجام کاری را تجربه کرده ایم که از آن کسب درآمد ...
درآمد زایی از سایت

درآمد زایی از سایت

اگر می خوام با مفهوم درآمد زایی آشنا شویم ، ابتدا باید معنی واژه درآمد را مطالعه نماییم.

درآمد چیست ؟

متخصصین در زمینه اقتصاد و بازریابی، درآمد را مقدار سود و پولی که از فروش کالا و ارائه خدمات و کار، برای جامعه و مردم، بدست می آوریم را درآمد تعریف می کنند.

درآمد چیست

تقریبا واژه ای ست که اکثر ما با آن سر و کار داشته ایم و حتما در زندگی خود فروش کالا و یا انجام کاری را تجربه کرده ایم که از آن کسب درآمد داشته ایم.

البته باید به این نکته توجه داشت که درآمدی که برای آن هزینه های بیشتری را متحمل باشیم، به معنای ورشکستی و شکست می باشد! البته همیشه ابتدای هر فعالیتی این اتفاق خواهد افتاد و این میزان هزینه را در ابتدای راه سرمایه گذاری می نامند.

 پس باید تمام تلاش خود را برای افزایش درآمد و البته کاهش هزینه ها انجام دهیم.

شاید واژه بهینه سازی را زیاد شنیده باشید. بهینه سازی یعنی از کمترین موجودی بیشترین بازده را دریافت کردن! پس باید تلاش نماییم برای افزایش درآمد و کسب درآمد بیشتر، ابتدا سعی در کاهش هزینه ها نماییم، سپس به جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد بپردازیم.

حال به بحث درآمدزایی اینترنتی و درآمدزایی از سایت می پردازیم :

مهمترین مزیت وب سایت ها ایجاد درآمد می باشد که به انگیزه مهم امروزه در جامعه جهانی که داشتن شغل و افزایش درآمد برای گذران امور زندگی ست، جان تازه ایی داده است. بسیاری از شرکت های در حال ورشکستگی حتی با راه اندازی وب سایت توانسته اند، بقای خود را تضمین نمایند. زیرا تعدد فروش آنها به این طریق چندین برابر شده است. همچنین این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت محصولات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول زمان اندکی محصولات شما در کل یک شهر یا حتی کشور و یا حتی جهان معرفی خواهد شد.

درآمد زایی از وب سایت

راهکارهای زیادی برای درآمد زایی و افزایش فروش از طریق وب سایت وجود دارد. در این مقاله تعدادی از این راهکار ها را برای شما عزیزان شرح می نماییم و با شما به اشتراک می گذاریم. باعث افتخار است که شما نیز مطالب و تجربیات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

در آمد زایی از طریق وب سایت، می تواند حتی بدون داشتن مکان تجاری، مغازه و یا شرکت نیز امکان پذیر باشد. شما با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت برای این منظور، اقدام به فروش اجناس خود نمایید. 

یا حتی می توانید اجناس و کالا های خود را در فروشگاه های اینترنتی مثل سانیاز به فروش برسانید؛ به این روش حتی نیاز به داشتن سایت و حتی هزینه ثبت آگهی نیز نخواهید داشت!

شما باید ابتدا برای اینکه شروع به طراحی سایت نمایید، ابتدا مقالات مربوط به طراحی حرفه ای سایت و اصول بهینه سازی سایت را مطالعه نمایید. همچنین می توانید با خواندن مقالات آموزشی شرکت طراحی سایت مبنا، می توانید در تمام زمینه های طراحی سایت و بعد های آن، آموزش کافی و تئوریک را مطالعه نمایید.

بعد از طراحی حرفه ای سایت و رعایت اصول بهینه سازی سایت، شما باید اقدام به جذب مخاطب برای وب سایتتان نمایید. که با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت برای تبلیغات اجناس، قطعا به سختی می توانید به این مهم دست پیدا نمایید. البته می توانید از شرکت های طراحی سایت و تجربیات آنها در این زمینه بهره برده و خود را به مخاطبان بیشتری معرفی نمایید.

سپس شاهد رونق کسب و کار خود طی زمان اندکی خواهید بود! تماس های زیاد، مشتریان زیاد و درخواست های زیاد! که قطعا هر شرکت و بنگاه تجاری به دنبال داشتن همچین مخاطبان و مشتریان خواهد بود.

نتیجه گیری: در آخر 8 کلید برای در آمد زایی از طریق وب سایت به شما معرفی می نمایم که با رعایت از آنها و مطالعه آنها می توانید تاثیر بزرگی در تجارت خود بگذارید:

  1. طراحی حرفه ای سایت و رعایت اصول طراحی سایت
  2. بهینه سازی سایت و رعایت اصول بهینه سازی سایت و سئو
  3. رعایت قالب گرافیکی سایت و اصول طراحی گرافیکی سایت و HEO
  4. داشتن محتوای خوب و مفید برای کاربران
  5. داشتن سرعت در بارگذاری صفحات وب سایت
  6. بروز رسانی مطالب وب سایت
  7. ایجاد لینک در وب سایت های پر بازدید و تبلیغات خود در صفحات پر بازدید و جوامع مجازی
  8. ارتباط با مشتریان و رعایت اصول CRM

 

پس اگر قصد شروع دارید از هم اکنون شروع نمایید.

حرفی از یک انسان بزرگ در خاطر دارم که می گوید:

شروع در خود نبوغ به همراه دارد "

پس بهتر است همین الان شروع کنیم!!!

درآمد زایی از سایت

اگر از مطالب وب سایت درباره همه چیز استفاده کرده اید و آنها را مفید دانسته اید، لطفا برای استفاده از آنها نام منبع را ذکر نمایید. و نظر و انتقادات خود را به ما انتقال دهید. همچنین درخواست می نماییم که شما نیز، تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ما با تبلیغات سایت های مختلف که در سایت های مورد بازدید ما قرار دارد، مواجه شده ایم. این روش یکی از ...
عوامل موثر در طراحی  سایت تجاری

عوامل موثر در طراحی سایت تجاری

استفاده روز افزون مشتریان از اینترنت برای گرفتن خدمات و خرید کالا موجب شده صاحبان کسب و کار به دنبال ساخت وب سایت های تجاری برای کسب و کار خود با شند . در این مقاله چند عامل موثر برای طراحی سایت های ت ...
بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش،اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود ...
استارتاپ

استارتاپ

بحث های زیادی درباره راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و استارتاپ ها در حال جریان است. به این دلیل که موضوع استارتاپ ها، مفهوم جدیدی است و ممکن است بسیاری با معنای درست آن آشنایی نداشته باشند در این نوش ...