آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

جاذبه های گردشگری قشم

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 1438
درباره همه چیز » تور و گردشگری » جاذبه های گردشگری ایران » چهارشنبه 17 مرداد 1397 در 11 : 16
یکی از بینظیر ترین مناطقی که در ایران می توان به آن سفر کرد و لذت برد، جزیره قشم می باشد؛ قشم دارای مناطق دیدنی و گردشگری فوق العاده بی نظیر و جذابی است که هر گردشگری در جهان آرزوی دیدنجاذبه های قشم را دارد. اما افسوس که مسئولین گردشگری ما راه جذب توریست به این منطقه را با راه اندازی امکانات مناسب و تاسیس هتل های جذاب در جزیره قشم، فراهم ننموده اند. حتما و شدیدا به شما توصیه ...
جاذبه های گردشگری قشم

جاذبه های گردشگری قشم

یکی از بینظیر ترین مناطقی که در ایران می توان به آن سفر کرد و لذت برد، جزیره قشم می باشد؛ قشم دارای مناطق دیدنی و گردشگری فوق العاده بی نظیر و جذابی است که هر گردشگری در جهان آرزوی دیدنجاذبه های قشم را دارد.

اما افسوس که مسئولین گردشگری ما راه جذب توریست به این منطقه را با راه اندازی امکانات مناسب و تاسیس هتل های جذاب در جزیره قشم، فراهم ننموده اند.

حتما و شدیدا به شما توصیه می نماییم که یکبار در تور قشم شرکت کنید و حداقل این جاذبه های دیدنی که معرفی می نماییم را دیدن نمایید.

در ذیل چندین جاذبه گردشگری قشم را معرفی کرده ایم که البته شما با سفر به بند عباس نیز می توانید به تعدادی از انها مثل جنگل حرا دسترسی داشته باشید. ولی اگر تا بند عباس رفتید ندیدن جزیره قشم و جاذبه های گردشگری آن می تواند بزرگترین افسوس زندگی شما شود.

بهترین جاذبه های گردشگری جزیره قشم

1- جنگل حرا

یک جنگل خاص که درختان آن در آبهای خلیج فارس قرار گرفته اند و ریشه های خاص درختان جنگل حرا زیبایی جالبی به آن بخشیده است.

جنکل های حرا از جاذبه های گردشگری در جزیره قشم

2- دره ستارگان

منطقه پر رمز و راز در جزیره قشم که به خاطر فرسایش زیبای خاک به وجود آمده است. در باور مردم قشم دره ستارگان از اصابت ستاره ها با این مکان به وجود آمده است. دیدن این جاذبه گردشگری قشم را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دره ستارگان از جاذبه های گردشگری قشم

3- جزیره ناز

چندین خشکی کوچک در نزدیکی قشم وجود دارد که با جزر و مد آب خلیج فارس به هم پیوسته هم می شوند. به خاطر عمق کم آب در نزدیکی جزیره ناز (جزایر ناز) بسیاری از گردشگران برای دیدن این مکان و عمق کم آب به آن سفر می نمایند.

جزیره ناز از جاذبه های توریستی قشم

4- جزیره هنگام

در نزدیکی این جزیره که در اطراف جزیره قشم قرار دارد همیشه دلفین ها در حال زندگی می باشند. به همین علت بسیاری گردشگران برای دیدن دلفین های آزاد به جزیره هنگام سر میزنند. البته شما همیشه خوش شانس نیستید که دلفین ها را ببنید ولی اگر می خواهید شانستان بیشتر شود حتما صبحها به جزیره هنگام سر بزنید.

جزیرره هنگام از جاذبه های گردشگری قشم

5- غار خربس

از جاذبه های کمتر شناخته شده در جزیره قشم می باشد که در گذشته محل سکونت انسان ها بوده است. و غار خربس نیز بر اثر فرسایش خاک در قشم به وجود آماده است.

غار خربس از جاذبه های تاریخی قشم

6- غار نمکدان

منطقه ای در قشم که از زمین به جای آب، نمک می جوشد؛ غار نمکدان به خاطر زیبایی خاص خود در بین گردشگران بسیار پر طرفدار می باشد و از جاذبه های قشم است که زیاد از آن دیدن به عمل می آید.

غار نمکی یا نمکدان از جاذبه های گردشگری در جزیره قشم

7- تنگه چاهکوه

یک منطقه و دره که به جز زیبایی های فرسایشی خاک به خاطر سوراخ ها و گودال های که در روی زمین ایجاد شده است به تنگه چاهکوه معروف شده است. در بهار زیبایی این جاذبه گردشگری قشم دو چندان می باشد.

تنگه چاه کوه از جاذبه های توریستی در جزیره قشم

لطفا در صورت استفاده از این مطلب، جاذبه های گردشگری قشم را از طریق اشتراک لینک این صفحه از پرتال بریم تور با دوستان خود به اشتراک گذاشته تا آنها نیز به سفر به قشم مشتاق شوند.

هدف ما معرفی بهترین جاذبه های گردشگری ایران است تا شما از آنها دیدن نمایید.

و مثل همیشه از شما می خواهیم

اول ایرانگردی بعد جهانگردی

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش

در صورت سفر به کیش داشتن اطلاع درباره مکان های دیدنی جزیره کیش می توان لذت این سفر را برایتان چند برابر نماید؛ در ذیل تعدادی ازجاذبه های کیش و تفریحاتی که می توانید در کیش انجام دهید را ...
جاذبه های گردشگری اصفهان

جاذبه های گردشگری اصفهان

تاریخی جذاب و معماری هایی بینظیر را می توان در شهر اصفهان دید؛ در ذیل بخشی از جاذبه های شهر اصفهان را به شما معرفی نموده ایم که حتما در سفر به اصفهان توصیه می نماییم به بازدید از آ ...
جاذبه های گردشگری شیراز

جاذبه های گردشگری شیراز

برای علاقه مندان به شهر زیبای شیراز بهترین جاذبه های توریستی شیرازرا معرفی نموده ایم تا در صورت سفر به این شهر انتخاب مناسبی برای دیدن جاذبه های شیراز داشته باشید. شهر شیراز سراسر ...
جاذبه های گردشگری قشم

جاذبه های گردشگری قشم

یکی از بینظیر ترین مناطقی که در ایران می توان به آن سفر کرد و لذت برد، جزیره قشم می باشد؛ قشم دارای مناطق دیدنی و گردشگری فوق العاده بی نظیر و جذابی است که هر گردشگری در جهان آرزوی دیدنجاذبه ...