آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

جاذبه های گردشگری اصفهان

10 / 10 از 9 کاربر
مرجع : بازدید : 2301
تاریخی جذاب و معماری هایی بینظیر را می توان در شهر اصفهان دید؛ در ذیل بخشی از جاذبه های شهر اصفهان را به شما معرفی نموده ایم که حتما در سفر به اصفهان توصیه می نماییم به بازدید از آنها بروید. با توجه به زیبایی ها و جاذبه های گردشگری زیاد از دیرباز شهر اصفهان را نصف جهان می نامیدند. اگر در زندگی خود یکبار در تور اصفهان شرکت ننمایید واقعا میتوانیم بگ ...
جاذبه های گردشگری اصفهان

جاذبه های گردشگری اصفهان

تاریخی جذاب و معماری هایی بینظیر را می توان در شهر اصفهان دید؛ در ذیل بخشی از جاذبه های شهر اصفهان را به شما معرفی نموده ایم که حتما در سفر به اصفهان توصیه می نماییم به بازدید از آنها بروید.

با توجه به زیبایی ها و جاذبه های گردشگری زیاد از دیرباز شهر اصفهان را نصف جهان می نامیدند. اگر در زندگی خود یکبار در تور اصفهان شرکت ننمایید واقعا میتوانیم بگوییم که نصف جهان را حتما ندیده اید.

 مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری اصفهان همگی از آثار ملی کشور عزیزمان ایران هستند و از شما تقاضا می نماییم حتما در صورت بازدید از آنها ، تصاویری تهیه نمایید و به دوستان خود نیز معرفی نمایید تا آنها نیز باجاذبه های گردشگری ایران آشنا شوند.

همچنین از طریق اشتراک لینک این صفحه از پرتال بریم تور می توانید ما را در امر معرفی جاذبه های گردشگری اصفهان و ترغیب مردم به تورهای ایرانگردی یاری نمایید.

بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری شهر اصفهان

1- سی سه پل

پل الله وردی خان یا سی و سه پل که بر روی رودخانه زاینده رود به دستور شاه عباس ساخته شده است که از 33 طاق تشکیل شده است ( البته در قدیم 40 بخش داشت که 7 بخش آن تخریب شد) و از جاذبه های شناخته شده گردشگری شهر اصفهان در جهان نیز نامیده می شود. تفاوت سی و سه پل با پل خواجو را در میانه آن می توان متوجه شد که در پل خواجو یک بنا و تریبان وجود دارد ولی در سی سه پل ساختار همه جای پل یکسان می باشد.

سی و سه پل از جاذبه های گردشگری اصفهان

2- پل خواجو

دیگر پل ساخته شده بر روی زاینده رود که البته از زمان شاه عباس دوم در اصفهان ساخته شده است. مهمترین دلیل ساخت پل تماشای مسابقات قایقرانی در آن زمان بود. پل خواجو از جاذبه های تاریخی اصفهان می باشد که دارای معماری و کاشی کاری بسیار چشم نواز تری نسبت به سی و سه پل است.

پل خواجو از جاذبه های گردشگری اصفهان

3- منارجنبان

عمارت و بنای تاریخی که به خاطر حرکت مناره های آن در جهان زبانزد همه معماران می باشد و دارای قدمت زیاد می باشد و سالانه تعداد زیادی گردشگر خارجی برای بازدید از منار جنبان اصفهان به ایران سفر می نمایند.

منار جنبان از جاذبه های گردشگری اصفهان

4- کاخ هشت بهشت

از جاذبه های گردشگری تاریخی اصفهان که از زمان صفویه ساخته شده است و می توانید در کاخ هشت بهشت یکی دیگر از شاهکارهای معماری تاریخی ایران را در شهر اصفهان مشاهده نمایید.

کاخ هشت بهشت از جاذبه های تاریخی شهر اصفهان

5- میدان نقش جهان

زیبایی معماری میدان نقش جهان به خاطر اتاق های یکسان و حجره هایی است که در دور تا دور آن قرار گرفته است. و وجود عالی قاپو و مسجد امام که هر دو از بناهای تاریخی شهر اصفهان هستند، باعث شده است که خود میدان نقش جهان نیز از جاذبه های اصفهان لقب گیرد.

میدان نقش جهان از جاذبه های توریستی اصفهان

6- عمارت چهل ستون

بنای چهل ستون از قرن 11 هجری قمری و دوران صفویه در اصفهان ساخته شده است و از دیگر جاذبه های گردشگری اصفهان می باشد. همچنین دارای یک موزه در عمارت چهل ستون است که ظروف قدیمی و آثار تاریخی در آن نگهداری می شود.

چهل ستون از جاذبه های گردشگری اصفهان

7- عالی قاپو

یکی از جاذبه های زیبا شهر اصفهان را می توان عمارت عالی قاپو نام برد. بنا که در دوران صفویه و در شش طبقه ساخته شده است و معماری بینظیر آن دوست داران تاریخ معماری را شگفت زده می نماید.

عالی قاپو از جاذبه های اصفهان

لطفا در نشر این زیبایی ها و تاریخ زیبای کشورمان و شهر اصفهان کوشا باشید و لینک صفحه جاذبه های توریستی و گردشگری شهر اصفهان را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری کیش

جاذبه های گردشگری کیش

در صورت سفر به کیش داشتن اطلاع درباره مکان های دیدنی جزیره کیش می توان لذت این سفر را برایتان چند برابر نماید؛ در ذیل تعدادی ازجاذبه های کیش و تفریحاتی که می توانید در کیش انجام دهید را ...
جاذبه های گردشگری اصفهان

جاذبه های گردشگری اصفهان

تاریخی جذاب و معماری هایی بینظیر را می توان در شهر اصفهان دید؛ در ذیل بخشی از جاذبه های شهر اصفهان را به شما معرفی نموده ایم که حتما در سفر به اصفهان توصیه می نماییم به بازدید از آ ...
جاذبه های گردشگری شیراز

جاذبه های گردشگری شیراز

برای علاقه مندان به شهر زیبای شیراز بهترین جاذبه های توریستی شیرازرا معرفی نموده ایم تا در صورت سفر به این شهر انتخاب مناسبی برای دیدن جاذبه های شیراز داشته باشید. شهر شیراز سراسر ...
جاذبه های گردشگری قشم

جاذبه های گردشگری قشم

یکی از بینظیر ترین مناطقی که در ایران می توان به آن سفر کرد و لذت برد، جزیره قشم می باشد؛ قشم دارای مناطق دیدنی و گردشگری فوق العاده بی نظیر و جذابی است که هر گردشگری در جهان آرزوی دیدنجاذبه ...