آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

تور پاتایا

10 / 10 از 3 کاربر
مرجع : بازدید : 4064
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور خارجی » چهارشنبه 25 آذر 1394 در 53 : 12
شهر ساحلی پاتایا که از اصلی ترین مقصد گردشگران تایلند است و با برنامه ریزی های کشور تایلند امروزه تور پاتایا یکی از بهترین و پرطرفدارترین تورهای دنیا حتی در بین مردمان قاره آمریکا و اروپا محسوب می شود. پاتایا در ۱۴۸ کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است و سواحل زیبا و هتل های لوکس آن بسیار شهرت دارند. شلوغ ترین فصل در پاتایا، زمان سال نو میلادی و عید کریسمس است. مهم ترین جاذبه این شهر که از د ...
تور پاتایا

تور پاتایا

شهر ساحلی پاتایا که از اصلی ترین مقصد گردشگران تایلند است و با برنامه ریزی های کشور تایلند امروزه تور پاتایا یکی از بهترین و پرطرفدارترین تورهای دنیا حتی در بین مردمان قاره آمریکا و اروپا محسوب می شود. پاتایا در ۱۴۸ کیلومتری جنوب شرقی بانکوک واقع شده است و سواحل زیبا و هتل های لوکس آن بسیار شهرت دارند. شلوغ ترین فصل در پاتایا، زمان سال نو میلادی و عید کریسمس است. مهم ترین جاذبه این شهر که از دهه ۶۰ به عنوان استراحتگاهی ساحلی شناخته شده، سواحل زیبای آن است. سواحل سنترال رود و پاتایا بيچ، بسیار شلوغ هستند اما شمال شهر پاتایا، سواحل خانوادگی بهتری از جمله ساحل جامتین دارد که محل مناسبی برای اقامت خانواده هاست.

آیاناپا تا چندی پیش به دهكده كوچك ماهیگیری مشهور بود اما امروزه بصورت یک شهر و مرکز توریستی بزرگی در آمده است.
تور پاتایا از نظر اقتصاد گردشگري؛ نقش بسيار مهمي براي مردم منطقه و مردم کشور تايلند دارد.اهالي اين شهر از انواع و اقسام شگردها براي کسب درآمد بهره مي‌برند. اجاره دادن سايبان و تخت در حاشيه ساحل و همينطور اجاره دادن اتومبيل، موتورسيکلت، دوچرخه و ورزشهاي آبي اطراف ساحل از جمله اين شگردهاست. در پاركها و مناطق ديدني اين شهر، انواع و اقسام جانوران نظير طوطي، ميمون، تمساح ، ببر و مارهاي کوچک و بزرگ موجود است تا گردشگران در ازاي پرداخت مبلغي آن‌ها را در اختيار گرفته و عکس يادگاري بگيرند.

 

 

هتل های برگزیده شهر پاتایا
 
هتل پیچ10/رستورانت

هتل پیچ10/رستورانت

پاتایا - تایلند
هتل ویستا

هتل ویستا

پاتایا - تایلند
هتل مونتین/پاتایا

هتل مونتین/پاتایا

پاتایا - تایلند
هتل پاتایا سنتر

هتل پاتایا سنتر

پاتایا - تایلند
کریستال پالاس پاتایا

کریستال‏پالاس‏پا

پاتایا - تایلند
هتل آسیا پاتایا

هتل آسیا پاتایا

پاتایا - تایلند
ایبیس پاتایا

ایبیس پاتایا

پاتایا - تایلند
هتل ا-وان رویال کروز

هتل‏ا-وان‏رویال‏

پاتایا - تایلند
تفریحگاه ساحلی رویال کلیف

تفریحگاه‏ساحلی‏ر

پاتایا - تایلند
پاتایا هیل ریزورت

پاتایا هیل ریزورت

پاتایا - تایلند
مارک لند پاتایا بیچ

مارک‏لند‏پاتایا‏

پاتایا - تایلند
بلا اکسپرس

بلا اکسپرس

پاتایا - تایلند
فوراما جامتین بیچ

فوراما جامتین بیچ

پاتایا - تایلند
هتل سانبیم پاتایا

هتل سانبیم پاتایا

پاتایا - تایلند
هتل ساحلی گلدن پاتایا

هتل‏ساحلی‏گلدن‏پ

پاتایا - تایلند
 

تاريخچه پاتايا از سال 1960 ميلادي آغاز مي شود ، زمانيكه برخي از ساكنان بانكوك براي تعطيلات آخر هفته به اين شهر مي رفتند.
پيش از آن پاتايا دهكده ماهيگيري خواب آلودي بود تا زمانيكه جنگ ويتنام بين آمريكا و ويتنام آغاز شد. ارتش آمريكا براي استفاده لجستيك جنگ و ايجاد پايگاه نزديك اين شهر فرودگاهي ساخت و اين شهرمحلي شد براي ورود افراد فقير تايلندي براي بدست آوردن كسب و كار در اين منطقه.
در واقع صنعت گردشگري در اين شهر از آن تاريخ آغاز شد.

چندین مرکز خرید در پاتایا وجود دارد و لباس های مارکدار به آسانی در دسترس هستند. یکی از بدترین اشتباهات بازدیدکنندگان به همراه داشتن چمدان های پر می باشد چراکه خرید با صرفه در پاتایا بسیار وسوسه انگیز است. در مراكز خريد اين شهر ميزان وسیعی از فرصت های خرید از ابریشم تا وسایل آنتیک فراهم می باشد که از جمله آنها می توان به بیگ سی ، لوتوس ، رویال گاردن ، سنترال فستیوال ، اوت لت ، کارفور، مایک و فودلند اشاره کرد.

 

 

جاذبه های گردشگری برگزیده شهر پاتایا
 
 
بانجي چامپينگ

بانجي چامپينگ

پاتایا/تایلند
موزه ريپلي

موزه ريپلي

پاتایا/تایلند
موزه هنري بطري هاي شيشه

موزه هنري بطري ه ...

پاتایا/تایلند
معبد چای مونگخون

معبد چای مونگخون

پاتایا/تایلند
پارك آبي

پارك آبي

پاتایا/تایلند
باغ وحش ببرها

باغ وحش ببرها

پاتایا/تایلند
غواصي در زير آب

غواصي در زير آب

پاتایا/تایلند
ميني سيام

ميني سيام

پاتایا/تایلند
جزيره مرجان

جزيره مرجان

پاتایا/تایلند
 
 
 

پایایا مکانی است که درآن سرگرمی ، شور و ذوق و هیجان در یک منطقه ساحلی گرمسیری با بیش از 35000 اتاق در تعداد زیادی هتل و استراحتگاه یک جا جمع شده اند . پاتایا به داشتن ساحلهای شنی گسترده گوناگون ، غذاهای متنوع ، استخرهای مهیج ، زمینهای ورزشی ، جاذبه های حیرت آور ، مراکز خرید عالی و یک محیط طبیعی کامل معروف است . حقیقتا پاتایا دارای همه این موارد است .این شهر ساحلی برج مانند تازه ساخت برای تعداد زیادی از توریست ها بهترین مقصد است.

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا جزیره مرجان يا كولان است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هرروز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. طی این مسیر با لنج، ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری، ۱۵ دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری است. گردشگران در این جزیره می توانند با قایق های کف شیشه ای، به تماشای این مرجان ها بروند. در اینجا امکان شنا، غواصی، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کند.
از جاذبه هاي ديگر اين شهر مي توان باغ زیبای گرمسیری ، پارک سنگی و مزرعه تمساح ها ، باغ وحش ببرها ، مینی سیام ، پارک پاتایا و پارک آبي ، دنیای زیر آب ، موزه هنری بطری های شیشه ای ، موزه ریپلی ، دهکده ماهیگیری و پیست اتومبیلرانی را نام برد.

گردشگران در طول اقامت خود در پاتایا می توانند از وسایل نقلیه مختلف برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.
تاکسی های پاتایا در رنگ های مختلف وجود دارد و همگی با سیستم تاکسی متر کار می کنند. ورودی تاکسی برای ۱ تا ۴ نفر یکسان بوده و معادل ۳۵ بات است و به ازای مسافت و زمان به این مبلغ اضافه می شود.
وسیله نقلیه سنتی ديگر توک توک است که در پاتایا مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع یک موتور سه چرخه است که معمولا هزینه آن به طور توافقی بین راننده و مسافر تعیین می شود.
همچنين در پاتایا گردشگران می توانند موتور سیکلت استفاده کنند که اندکی با بانکوک تفاوت دارد. 
به علت ساحلی بودن يك وسيله ديگر این شهر، در واقع وانت بارهایی دارای صندلی هستند و هزینه آنها برای هر نفر ۱۰ بات است. موتور سیکلت نیز وسیله ای است که با پرداخت توافقی، معمولا 20 تا 40 بات، می توانید مورد استفاده قرار گيرد.

ویزای تایلند

کشور

مدت ویزا

قیمت ویزا

تحویل ویزا

مدارک لازم جهت اخذ ویزا

ویزای تایلند

عادي سينگل
عادي دبل
فوري سينگل
فوري دبل

33€

63€ باهماهنگي

1هفته كاري

3روز كاري

پاسپورت+1قطعه عكس رنگي تمام رخ+كپي شناسنامه +آدرس و تلفن

 
 
مهدی : چه حالی داد تور پاتایا
0 0
یادش بخیر پاتایا پارسال با دوتا رفیقم رفتم. آقایون حتما برن خیلی خوش میگذره تور پاتایا
آرین : عالیه تور پاتایا
0 0
آخر عشق و حاله تور پاتایا. حتما برید . تا نرید نمیفهمید من چی میگم
: هم فال هم تماشا
0 0
واقعا تور بسیار جذابی ، چون هم از لحاظ منظره فوق العاده است شهر پاتایا هم از نظر جاذبه هایی که برای یک توریست مناسب است.
مدیریت : تعریف از تور پاتایا
0 0
اینجوری که دوستان از تور پاتایا تعریف می کنن آدم وسوسه میشه بره پاتایا. مگه چه چیز جذابی داره؟؟؟ طبیعت ایرانم که خیلی قشنگ تره از عکس هایی که من از شهر پاتایا دیدم!! من گشت و گذار تور ایران و ترجیح میدم و شرکت در تور های ایران
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به ...
تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا سفری لذت بخش و سرشار از لحظات خوش و به یادماندنی در تور نوروز 1402 همراه با دیدن اماکن زیبا در تورنتو ، ونکوور و اتاوا همچون آبشار نیاگارا ، موزه سلطنتی انتاریو ، پارک ملی هزار ...
تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مرب ...
تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرا ...