آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

تور آنتالیا

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 4076
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور خارجی » شنبه 14 فروردین 1395 در 53 : 16
شهر آنتالیا از کوههای توروس با پوشش گیاهی از درختان کاج بسمت پایین جایی که دریای زلال و جوشان مديترانه قرار گرفته امتداد می یابد و به خط ساحلی نا منظم خلیج دور دست منتهی میگردد که یکی از مناسب ترین تورهای نوروزی ، تور آنتالیا می باشد.این شهر مرکز صنعت گردشگری ترکیه است و ۳۰ درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه به این شهر وارد می‌شوند. این استان دارای ۶۵۷ کیلومتر ساحل است که پلاژها، بندرها و ش ...
تور آنتالیا

تور آنتالیا

شهر آنتالیا از کوههای توروس با پوشش گیاهی از درختان کاج بسمت پایین جایی که دریای زلال و جوشان مديترانه قرار گرفته امتداد می یابد و به خط ساحلی نا منظم خلیج دور دست منتهی میگردد که یکی از مناسب ترین تورهای نوروزی ، تور آنتالیا می باشد.
این شهر مرکز صنعت گردشگری ترکیه است و ۳۰ درصد از کل گردشگران خارجی ترکیه به این شهر وارد می‌شوند. این استان دارای ۶۵۷ کیلومتر ساحل است که پلاژها، بندرها و شهرهای باستانی زیادی در کنار آن قرار دارد از جمله محل باستانی زانتوس که در فهرست میراث جهانی قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این شهر در منطقه دریای مدیترانه واقع شده، در شرق آنتالیا شهرهای مرسین و کارامان، در شمالش قونیه، اسپارتا و بوردور، در غربش موغلا و در جنوبش دریای مدیترانه می باشد.

آنتالیا از نظر اقتصاد گردشگري ، نقش بسيار مهمي براي مردم منطقه و مردم کشور تركيه دارد بطوريكه اين شهر را پايتخت گردشگري اين كشور مي دانند و تور آنتالیا جز پرطرفدارترین تورهای حتی دربین سایر کشور ها می باشد..
همچنين آنتاليا تولید كننده محصولات کشاورزی شامل مرکبات ، پنبه ، گل ، زیتون ، روغن زیتون و موز است.

 

هتل های برگزیده در تور آنتالیا

هتل کروانسارای لارا

هتل‏کروانسارای‏ل

آنتالیا - ترکیه

هتل ریکسوز لارس

هتل ریکسوز لارس

آنتالیا - ترکیه

اورنج کانتی

اورنج کانتی

آنتالیا - ترکیه

هتل لارا پارک

هتل لارا پارک

آنتالیا - ترکیه

وو کرملین پالاس

وو کرملین پالاس

آنتالیا - ترکیه

هتل تفریحی کنکورد دلوکس

هتل‏تفریحی‏کنکور

آنتالیا - ترکیه

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل‏رامادا‏پلازا

آنتالیا - ترکیه

هتل لارا

هتل لارا

آنتالیا - ترکیه

اقامتگاه تفریحی وآبگرم پورتو بلو

اقامتگاه‏تفریحی‏

آنتالیا - ترکیه

هتل دلفین دیوا پرمیر

هتل‏دلفین‏دیوا‏پ

آنتالیا - ترکیه

ریکسوز پریمیوم

ریکسوز پریمیوم

آنتالیا - ترکیه

رویال هالیدی پالاس

رویال هالیدی پالاس

آنتالیا - ترکیه

لارا دینک

لارا دینک

آنتالیا - ترکیه

هتل ساحلی کریستال

هتل ساحلی کریستال

آنتالیا - ترکیه

مجیک

مجیک

آنتالیا - ترکیه
 

معنای لغوی آنتالیا، سرزمین آتالوس می باشد و در زمان آتالوس دوم بنا شده است. این شهر پس از پایان پادشاهی برقها برای مدتی مستقل بوده و بعدها هم به دست دزدها افتاده است. در سال 77 قبل از میلاد این شهر توسط فرمانده سرویلمیوس ایسائوریکوس ضمیمه خاک روم گشت. در سال 67 قبل از میلاد به عنوان پایگاه اصلی نیروی دریایی یوپمئیوس درآمده بوده است. در 130 بعد از میلاد بازديد هادریانوس از این شهر باعث پیشرفت آن شد. این شهر در زمان بیزانسها مرکز کلیسای جامع بوده و نامش آتالئیا بوده و بعد از تصرف ترکها پیشرفت بزرگی داشته است. علی رغم اینکه این شهر مدرن در زمان عتیق محل زندگی انسانها بوده است اما آثار به جای مانده از این دوره بسیار کم می باشد. یکی از این آثار به جای مانده از این دوره دیوار بلندی می باشد که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه مرمت شده هادریان این دیوار از اثرهای بسیار زیبای عهد عتیق محسوب می شود. علی رغم این که شهرهای عهد عتیق دارای معبد آگورا و آمفی تئاتر می‌باشد اما تاکنون ثبت مکانهای این نوع اثرها امکان پذیر نبوده است.

در تور آنتالیا می توانید دیدن کنید ازمراکز مهم خرید در آنتالیا ، فروشگاه میگروس که مجموعه ای از فروشگاههای معروف داخلی وخارجی می باشد میتوان اشاره کرد.
و همچنين درخيابان ايشيك لار بموازات خيابان جمهوريت در يك خيابان يكطرفه بسيلري از فروشگاهها به عرضه انواع البسه ، كيف و كفش ، جير وچرم و سوغاتي هاي محلي مي پردازند.

 

جاذبه های گردشگری برگزیده در تور آنتالیا

حمام روميها

حمام روميها

آنتالیا/ترکیه

غار كارائين

غار كارائين

آنتالیا/ترکیه

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید

آنتالیا/ترکیه

موزه آتاتورك

موزه آتاتورك

آنتالیا/ترکیه

غار دامالاش

غار دامالاش

آنتالیا/ترکیه

كسيك مناره

كسيك مناره

آنتالیا/ترکیه

پارك ملي

پارك ملي

آنتالیا/ترکیه

مسجد كنگره دار

مسجد كنگره دار

آنتالیا/ترکیه
 

 

اين شهر كه به عنوان مركز گردشگري و تفريحي در تركيه محسوب مي گردد داراي جاذبه هاي فراوان و مناظر حيرت انگيزي مي باشد. در اين شهر بلوارهاي زيبا با درختان نخل و لنگرگاهها خود نمائي مي كند. در اين شهر و در بخش قديمي و تماشائي آن منطقه كاله ايجي قرار دارد. بافت خاص منطقه كه شامل خيابانهاي كم عرض و پيچ در پيچ بوده به همراه خانه هاي قديمي كه توسط ديوارهاي قديمي محصور شده ، بسيار جلب توجه مي كند.
بخش کاله ایچی شهر ویران شده و باروهای اطراف آن به شکل نعل اسب می باشد. باروها اثر مشترک دوره های یونان باستان، روم باستان، بیزانس ها، سلجوقیان و عثمانی ها می باشد. باروها دارای 80 برج می باشند. در داخل باروها حدود 3000 خانه وجود دارد که شیروانیش با سفال پوشانده شده است. ویژگی های این خانه ها تنها با معماری تاریخی آن خلاصه نمی شود بلکه این خانه ها نوع زندگانی، سنتها و آداب و رسوم آن دوره‌ها را به بهترین شکل انعکاس می دهد. در سال 1972 سمتهای ایچ لیمانی وکاله ایچی شهر از سوی سازمان عالی معبدها و اثرهای قدیمی به عنوان منطقه تاریخی ثبت شده و مورد حفاظت قرار گرفته است. در آوریل سال 1984 به خاطر مرمت مجموعه کاله ‌ایچی آنتالیا سیب طلایی اسکارتوریسم از سوی اتحادیه نویسندگان توریسم بین المللی به وزارت فرهنگ اهدا شد.

شهر آنتالیا دارای اماکن تاریخی مهمی میباشد که از آن جمله میتوان به آسپندوس ، آمفی تـأتر شهر سیده اشاره کرد که سفارش می نماییم در تور آنتالیا حتما به این مراکز نیز سر بزنید.
آکوالند كه یکی از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه میباشد و در منطقه ساحلی کنیاآلتی قرارگرفته است. در این مکان شما و خانواده تان با بهره گیری از سرسره های مختلف و بازیهای آبی متفاوت روز خوبی را سپری می نمایید .
پاموک کاله از شگفتیهای بسیار عجیب است. آبهای کالسیوس با حرارت 35 درجه از ارتفاع 100 متری فرو می ریزد و استخرهای بزرگ ومتعددی را تشکیل میدهد . آب روح معماری این تشعشعات زیبا بوده و این مکان بنام قصر پنبه ای مشهور شده است . استخرهای آبگرم این ناحیه خواص درمانی دارند.
تور كشتي كه شامل گشت دریایی بر روی آبهای گرم مدیترانه میباشد.
تور رافتینگ كه یک تورآبی بر روی رودخانه خروشان ، سوار بر قایقهای بادی با پوشیدن جلیقه های نجات ، لحظات مهیج و شادی آوری را تجربه می کنید.
بازديد از شهر قديمی در مركز آنتاليا كه توسط رومی ها بنا شده است و با دیوارهای بلند كه به سمت دریا ختم می شود محاصره شده است.
اين شهر داراي دو ساحل معروف توریستی است که استفاده از آن برای عموم آزاد است. ساحل لارا که در شرق آنتالیا قرار دارد و شنی می باشد و ديگري ساحل کنی آلتی که در غرب آنتالیا قرار دارد و ساحلی صخره اي است.
شهر بازي اين شهر روبري مركز خريد ميگروس نيز جايي تفريحي براي گردشگران است.
آبشار دودن (Duden) و كورشوفلي (Kursunli) كه در كنار هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي وجود دارد از مكانهاي ديدني اين شهر هستند.

فرودگاه بزرگ و مدرن بين المللي آنتاليا در 13 كيلومتري شمال شرق اين شهر واقع شده است.
حمل و نقل عمومي در اين شهر مبتني بر تاكسي اختصاصي، تاكسيهاي ون اشتراكي و تراموا مي باشد.
تاكسيهاي اين شهر تماما به رنگ زرد بوده و محاسبه نرخ كرايه با استفاده از تاكسي متر انجام مي گيرد. با اين وجود كرايه تاكسي در اين شهر نسبتا گران مي باشد. نرخ اوليه تاكسي متر در بدو ورود به وسيله در حدود 2 دلار مي باشد و پس از طي يك مسير 10 كيلومتري در حدود 20 الي 30 دلار با توجه به وضعيت ترافيك مي بايست پرداخت نمود. اين تاكسيها فقط به صورت اختصاصي اقدام به سوار نمودن مسافر مي نمايند.
تاكسيهاي ديگر تاكسيهاي ون هستند كه در شهر آنتاليا به نام دل موش ناميده ميشوند و ظرفيت 10 سرنشين را دارا بوده و به صورت اشتراكي مورد استفاده مسافران قرار مي گيرند. اين تاكسيها در خطوط مشخصي حركت مي نمايند و كرايه آنها ثابت بوده و براي هر نفر در 1.5 لير جديد مي باشد. اين خودروها در طي مسير خود داراي ايستگاه نمي باشند و بنابه در خواست مسافر توقف مي نمايند.
يك خط تراموا نيز در اين شهر وجود دارد كه در خيابان ايشيك لار بموازات خيابان جمهوريت در يك خيابان يكطرفه درحال حركت است. بيشترين فروشگاهها و فست فودها نيز در اين خيابان قرار دارند.

مهشید : تور آنتالیا نوروزی
0 0
برای شرکت در تور نوروزی آنتالیا با من تماس بگیرید, هشت شب و هفت روز با بهترین امکانات و پذیرایی به همراه بلیط کنسرت ها, تور آنتالیا در نوروز 95
مدیریت : پاسخ
0 0
لطفا جهت تبلیغات در سایت از بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید . شماره و ایمیل در بخش نظرات فقط برای مدیر سایت قابل مشاهده است !!!!
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به ...
تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا سفری لذت بخش و سرشار از لحظات خوش و به یادماندنی در تور نوروز 1402 همراه با دیدن اماکن زیبا در تورنتو ، ونکوور و اتاوا همچون آبشار نیاگارا ، موزه سلطنتی انتاریو ، پارک ملی هزار ...
تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مرب ...
تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرا ...