آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

بازاریابی عصبی

10 / 10 از 3 کاربر
مرجع : بازدید : 3600
درباره همه چیز » اقتصاد » بازاریابی اینترنتی » یکشنبه 10 آبان 1394 در 23 : 12
بازاریابی عصبی چیست؟ مفهوم بازاریابی عصبی در سال ۱۹۹۰ توسط روانشناسان در دانشگاه هاروارد مطرح گردید. این تکنولوژی در مورد مدلی بحث می کند که در آن بخش اصلی پیکره  فکری فعالیت بشری بیش از 90درصد در ناحیه ناخودآگاه مغز انسان اتفاق می افتد که در مراحل پایین آگاهی کنترل شده قرار می گیرد.   این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب شناسی است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در ...
بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟

مفهوم بازاریابی عصبی در سال ۱۹۹۰ توسط روانشناسان در دانشگاه هاروارد مطرح گردید. این تکنولوژی در مورد مدلی بحث می کند که در آن بخش اصلی پیکره  فکری فعالیت بشری بیش از 90درصد در ناحیه ناخودآگاه مغز انسان اتفاق می افتد که در مراحل پایین آگاهی کنترل شده قرار می گیرد.

 

این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب شناسی است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.هدف آن كمك به بازاریابی و فروش محصولات با استفاده از علم عصب‌شناسی و انتقال بهتر پیام های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید.

 

 بازاریابی عصبی

عواملی که باعث میشود مشتری به سوی آن محصول برود:

1- برند بودن

2- قیمت

  • توجیه قیمت  
  • تاثیر قیمت بر کیفیت ذهنی
  • قیمت های دقیق

3- تاثیر نظرات دیگران

4- خرید از فروشنده نامناسب

5- تبلیغات

بازاریابی عصبی

 

 

منبع : کلاس های استادان گرامی  جناب آقای مهندس محسنی و جناب آقای مهندس کرمی

نویسنده مقاله : مصطفی رجبی

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ما با تبلیغات سایت های مختلف که در سایت های مورد بازدید ما قرار دارد، مواجه شده ایم. این روش یکی از ...
عوامل موثر در طراحی  سایت تجاری

عوامل موثر در طراحی سایت تجاری

استفاده روز افزون مشتریان از اینترنت برای گرفتن خدمات و خرید کالا موجب شده صاحبان کسب و کار به دنبال ساخت وب سایت های تجاری برای کسب و کار خود با شند . در این مقاله چند عامل موثر برای طراحی سایت های ت ...
بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش،اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود ...
استارتاپ

استارتاپ

بحث های زیادی درباره راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و استارتاپ ها در حال جریان است. به این دلیل که موضوع استارتاپ ها، مفهوم جدیدی است و ممکن است بسیاری با معنای درست آن آشنایی نداشته باشند در این نوش ...