آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

10 / 10 از 5 کاربر
مرجع : بازدید : 2253
درباره همه چیز » اقتصاد » بازاریابی اینترنتی » یکشنبه 10 آبان 1394 در 22 : 12
تعریف شبکه های اجتماعی :به طور كلي یک شبکه اجتماعی ، یک ساختار اجتماعی است که از گره‌هایی (که عموما فردی یا سازمانی هستند) تشکیل شده است که معمولا افراد به وسيله يك يا چند نوع ارتباط مانند دوستي و سرگرمي و عادات و ... بهم مرتبط مي شوند و خود را به‌طور خلاصه معرفی می‌کنند و امکان برقراری ارتباط بین خود و همفکرانشان را در زمینه‌های مختلف مورد علاقه فراهم می‌کنند.   با ...
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تعریف شبکه های اجتماعی :به طور كلي یک شبکه اجتماعی ، یک ساختار اجتماعی است که از گره‌هایی (که عموما فردی یا سازمانی هستند) تشکیل شده است که معمولا افراد به وسيله يك يا چند نوع ارتباط مانند دوستي و سرگرمي و عادات و ... بهم مرتبط مي شوند و خود را به‌طور خلاصه معرفی می‌کنند و امکان برقراری ارتباط بین خود و همفکرانشان را در زمینه‌های مختلف مورد علاقه فراهم می‌کنند.

 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی : بازاریابی شبکه های اجتماعی عبارت است از مجموعه فعالیتهایی که برای افزایش بازدید سایت از طریق سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل پلاس و ... صورت می پذیرد و هدف آن مطرح کردن برند در فضای مجازی می باشد .بازاریابی شبکه های اجتماعی پروسه ای است که در راستای تولید محتوای جذاب و جلب توجه بازدید کنندگان انجام می شود .

 

 

استراتژی هایی که باعث پیشرفت کسب و کار در محیط اینترنت می شوند:

 

1- طرفداران خود را با سوال های جالبی که آن ها را به تفکر تحریک می کند، درگیر کنید.

2- محتوایی را پست کنید که حاوی اطلاعات مفید باشد

3- آدرس سایت خود را در تصویر کاور صفحه خود قرار دهید.

4- پست کردن محتوای مناسب در زمان مناسب

5- خنده هرگز شکست نخواهد خورد.

 بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

 

 

چهار اشتباه بزرگ بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

  1. فقدان تجربه و دانش: شرکت ها بدون داشتن دانش و تجربه کافی، وارد این عرصه می شوند
  2.  فقدان استراتژی:بازاریابی رسانه های اجتماعی برای موفق شدن، به یک استراتژی و برنامه ریزی واضح نیاز دارد  
  3. فقدان ثبات:باید مرتباً محتواها و مطالب مرتبطی پست کنید، به نظرات و سوالات دیگران پاسخ بدهید، خود را در دسترس مخاطبان و مشتریان بالقوه قرار دهید، و آنها را به برقراری یک گفتگوی دامنه دار تشویق و ترغیب نمایید.
  4.  پاسخگو نبودن: چنانچه افراد و متقاضیان با شرکتهای موردنظر خود تماس بگیرند ولی آن شرکت پاسخگویی مناسبی انجام ندهد احتمالا معامله ای صورت نخواهد گرفت.

 

7 تغییر عمده بازاریابی در شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۴

  1. افزایش محتوای گرافیکی و عکس
  2.  افزایش قدرت گوگل پلاس
  3. باید دست ها را در جیب کرد
  4. شبکه های اجتماعی  معقول گشته اند
  5. خانه نشین شدن شایعه پراکن ها و کذب نویس ها
  6. بر روی کاربرانی که دارید تمرکز کنید
  7. شبکه یLinkedin اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد.

 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

منبع : کلاس های استادان گرامی  جناب آقای مهندس محسنی و جناب آقای مهندس کرمی

نویسنده مقاله : مصطفی رجبی

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ما با تبلیغات سایت های مختلف که در سایت های مورد بازدید ما قرار دارد، مواجه شده ایم. این روش یکی از ...
عوامل موثر در طراحی  سایت تجاری

عوامل موثر در طراحی سایت تجاری

استفاده روز افزون مشتریان از اینترنت برای گرفتن خدمات و خرید کالا موجب شده صاحبان کسب و کار به دنبال ساخت وب سایت های تجاری برای کسب و کار خود با شند . در این مقاله چند عامل موثر برای طراحی سایت های ت ...
بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش،اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود ...
استارتاپ

استارتاپ

بحث های زیادی درباره راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و استارتاپ ها در حال جریان است. به این دلیل که موضوع استارتاپ ها، مفهوم جدیدی است و ممکن است بسیاری با معنای درست آن آشنایی نداشته باشند در این نوش ...