آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

اجرای سیستم فروش برای افزایش فروش

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 2520
درباره همه چیز » اقتصاد » بازاریابی اینترنتی » دوشنبه 29 تير 1394 در 9 : 17
روند فروش در بسیاری از مواقع به ندرت ساده و اغلب پیچیده است. این امر بدین علت است که شما به واقع ممکن است با یک سیستم و نه یک شخص خاص، معامله کنید، و همچنین سیستمی بفروشید که مجموعه ای از مشکلات را حل می کند. تعریف  سیستم فروش: یک سیستم فروش، مجموعه ای از عناصر منحصر به فرد است، که بسیاری از آن ها می توانند با یکدیگر و با عناصر خارجی&nbs ...
اجرای سیستم فروش برای افزایش فروش

اجرای سیستم فروش برای افزایش فروش

روند فروش در بسیاری از مواقع به ندرت ساده و اغلب پیچیده است. این امر بدین علت است که شما به واقع ممکن است با یک سیستم و نه یک شخص خاص، معامله کنید، و همچنین سیستمی بفروشید که مجموعه ای از مشکلات را حل می کند.

تعریف  سیستم فروش: یک سیستم فروش، مجموعه ای از عناصر منحصر به فرد است، که بسیاری از آن ها می توانند با یکدیگر و با عناصر خارجی به روش های پیچیده ای تعامل داشته باشند.

سیستم فروش

سیستم فروش

هنگامی که چیزی به یک شرکت می فروشید، نه تنها آن را به خریدار فروخته اید، بلکه آن را به کل شرکت فروخته اید، که اغلب از واحد های شبه مستقل ساخته شده است، که هر یک از آن ها ممکن است، اهداف و مشکلات مختلف و خواسته های متضادی از شما داشته باشند.

در خرده فروشی ساده، مثلا" هنگام فروش اجاق گاز، همین امر روی می دهد، در اینجا، مسائلی مانند اینکه چه کسی پخت و پز می کند، هر کس چه غذایی را دوست دارد، چه کسی هزینه ها را می پردازد و به همین ترتیب به سرعت می تواند این امر را به یک فروش پیچیده تبدیل سازد.

بنابراین در هنگام فروش، اولین کار تعیین سیستم می باشد که می تواند تحول بزرگی در افزایش فروش داشته باشد. پس بهتر است:

• تمام ذینفعان با منافع بالقوه را شناسایی کنید.
• فرهنگ داخلی و نظام سیاسی شرکت را درک کنید.
• با افراد کلیدی، روابط و اتحاد ایجاد کنید.
• یک دوره ی زمانی با افراد شرکت ملاقات داشته باشید تا راه حل مناسب را پیدا کنید و فروش را پیش ببرید.
• با تحویل مرحله ای و برنامه ی نصب و راه اندازی موافقت کنید.
• پس از فروش، همچنان به آن ها سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که کسب ارزش و اعتبار کرده اند و مراقب فرصت های آینده ی خود باشید.

ارائه راه حل در سیستم فروش

هنگامی که چیزی می فروشید، در حقیقت یک محصول را نمی فروشید. حقیقتا"، شما حتی یک مشکل ساده را حل نمی کنید. در واقع، آنچه که باید تحویل داده شود، بهتر است ارائه راه حل های متفاوت باشد.

راه حل در این جا به معنی رفع نیاز مشتری و تامین خواسته ی اوست. در واقع راه حل برای برطرف کردن مشکل مشتری یا نیاز وی می باشد.

مثلا"، راه حل های ارائه شده در فروش قطعات سخت افزار و نرم افزار ممکن است شامل موارد زیر باشد:

• طیف وسیعی از قطعات مختلف از سخت افزار و نرم افزار رایانه، که همه باید با هم (و همچنین با سیستم های موجود خریدار) به صورت یکپارچه کار کنند.
• بسته ی مالی برای ممکن ساختن پرداختی آسان.
• نصب و راه اندازی راه حل.
• آموزش کاربران در چگونگی استفاده از راه حل (در هر دو بخش افراد فنی نرم افزار نهایی و نرم افزار های حمایتی مانند پایگاه داده ها).
• پشتیبانی تلفنی مداوم و فراخواندن مهندسین.

ساختن سیستم راه حل

تولید این سیستم، به هیچ وجه، کار برجسته ای نیست، به همین دلیل است که تیم های فروش، اغلب مهندسان و متخصصان خود را دارند که می توانند جزئیات نیازهای مشتری را درک کنند و راه حل های سفارشی برای تطابق با نیاز مشتری، ایجاد کنند.

همچنین این امر که سیستم ها خارج از محل اصلی، قبل از بسته بندی مجدد و ارسال برای مشتری به جهت نصب و راه اندازی و تست نهایی ساخته می شوند، از نظر راه حل های سفارشی غیر معمول نیست.

در انتها حتما عملیات بازاریابی را قبل ار فرایند فروش بررسی کنید.

تیم فروش

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟

راه های متنوعی برای اینکه بتوانیم از طریق اینترنت بازاریابی نماییم وجود دارد. تقریبا همه ی ما با تبلیغات سایت های مختلف که در سایت های مورد بازدید ما قرار دارد، مواجه شده ایم. این روش یکی از ...
عوامل موثر در طراحی  سایت تجاری

عوامل موثر در طراحی سایت تجاری

استفاده روز افزون مشتریان از اینترنت برای گرفتن خدمات و خرید کالا موجب شده صاحبان کسب و کار به دنبال ساخت وب سایت های تجاری برای کسب و کار خود با شند . در این مقاله چند عامل موثر برای طراحی سایت های ت ...
بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

بازاریابی با توجه به عقاید(برادران گلدشتین)

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش،اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود ...
استارتاپ

استارتاپ

بحث های زیادی درباره راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و استارتاپ ها در حال جریان است. به این دلیل که موضوع استارتاپ ها، مفهوم جدیدی است و ممکن است بسیاری با معنای درست آن آشنایی نداشته باشند در این نوش ...