آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

آموزش خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

10 / 10 از 2 کاربر
مرجع : بازدید : 350
درباره همه چیز » اقتصاد » درباره موبایل » ﺳﻪشنبه 16 اسفند 1401 در 32 : 13
آیا به دنبال خرید اکانت اسپاتیفای هستید؟ Spotify بهترین اتفاقی خواهدبود که برای انسان‌های عاشق موسیقی افتاده است؛ زیرا به شما امکان می‌دهد با یک برنامه به میلیون‌ها آهنگ دسترسی داشته باشید. هنرمندان برتر از Spotify به عنوان پلتفرم ترجیحی برای تبلیغ موسیقی خود استفاده می‌کنند و در سال 2023 تعداد مشترکان Spotify Premium از مرز 165 میلیون نفر عبور کرد. در حالی که Spotif ...
آموزش خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

آموزش خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

آیا به دنبال خرید اکانت اسپاتیفای هستید؟ Spotify بهترین اتفاقی خواهدبود که برای انسان‌های عاشق موسیقی افتاده است؛ زیرا به شما امکان می‌دهد با یک برنامه به میلیون‌ها آهنگ دسترسی داشته باشید. هنرمندان برتر از Spotify به عنوان پلتفرم ترجیحی برای تبلیغ موسیقی خود استفاده می‌کنند و در سال 2023 تعداد مشترکان Spotify Premium از مرز 165 میلیون نفر عبور کرد.

در حالی که Spotify یک نسخه رایگان از سرویس پخش موسیقی را ارائه می‌دهد، اما پر از تبلیغات غیر قابل پرش است که می‌تواند آزار دهنده باشد. بنابراین طبیعی است که تعداد زیادی از مشترکین Spotify ترجیح می‌دهند برای طرح پریمیوم پول پرداخت کنند. اما در ایران برای استفاده از این نرم‌افزار، باید از VPN استفاده کرد که در ادامه مطلب، اطلاعات جامعی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

Spotify را به صورت رایگان از تلفن همراه خود دریافت کنید

Spotify یک سرویس استریم است، به این معنی که شما به جای خرید آلبوم، از طریق اینترنت به موسیقی گوش می‌دهید. همچنین می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید یا برای ویژگی‌های بیشتر هزینه ماهانه بپردازید. در هر صورت، Spotify به شما این امکان را می‌دهد که به تمام سبک‌های موسیقی در تلفن هوشمند و رایانه خود گوش دهید. برای استفاده از Spotify ابتدا باید از یکی از این دستگاه‌ها یک حساب کاربری ایجاد کنید.

برنامه «Play Store» را در تلفن هوشمند خود (یا «App Store» در آیفون) باز کنید و برنامه Spotify را مانند هر برنامه دیگری دانلود کنید.

1. پس از دانلود، "Open" را فشار دهید. این کار شما را مستقیماً به برنامه Spotify هدایت می‌کند. سپس می‌توانید انتخاب کنید که وارد شوید یا ثبت نام کنید.

2. "ثبت نام" را انتخاب کنید.

3. اگر اکانت فیسبوک دارید، می‌توانید با همین حساب ثبت نام کرده و وارد شوید. در غیر این صورت، فقط آدرس ایمیل و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را وارد کرده و "SIGN UP" را فشار دهید.

قیمت خرید اکانت اسپاتیفای چقدر است؟

اگر شما یکی از میلیون‌ها مشترک در اسپاتیفای هستید، ماهیانه 9.99 دلار برای حساب Spotify Premium پرداخت خواهید کرد. با این حال، قیمت‌ها و هزینه‌های Spotify Premium در برخی کشورها متفاوت است. در ایالات متحده، 9.99 دلار یک ارزش ایده‌آل خواهدبود، در حالی که کشورهای در حال توسعه مانند اندونزی و فیلیپین قیمت نسبتاً پایین تری دارند.

نابرابری در قیمت گذاری Spotify Premium در سراسر جهان برای نفوذ این شرکت در کشورهای مختلف ضروری است. همچنین فرصتی خواهدبود که می‌توانید از آن برای لذت بردن از آهنگ‌های بهتر سرمایه گذاری کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای

برای خرید اکانت اسپاتیفای چکار کنیم؟

راه خرید اکانت اسپاتیفای در ایران، استفاده از VPN یا شبکه خصوصی مجازی است. VPN یک سرویس شبکه بوده که ناشناس بودن و امنیت را برای کاربران اینترنت فراهم می‌کند و اطلاعات دریافتی یا ارسالی آنلاین از طریق یک سرور VPN امن را رمزگذاری خواهدکرد.

هنگام اتصال به VPN، آدرس IP دستگاه شما از عموم پنهان می‌شود. در عوض، آدرس IP سرور VPN را که به آن متصل است می‌گیرد. ارائه دهندگان VPN معمولاً شبکه گسترده‌ای از سرورها در چندین کشور دارند.

با پنهان کردن دستگاه شما با آدرس IP یک کشور خارجی، سرور Spotify دیگر اتصال شما را به عنوان یک منبع خارج از ایالات متحده شناسایی نمی‌کند. در عوض، با دستگاه شما مانند کاربران دیگر از آمریکا رفتار خواهدکرد. بنابراین، شما به همان قیمت اشتراک Spotify Premium که در دسترس افراد محلی است، دسترسی خواهید داشت.

بهترین VPN برای Spotify Premium

VPN نباید مشکل نشت DNS داشته باشد و همچنین، برای خرید اکانت اسپاتیفای به یک VPN نیاز دارید که دارای شبکه گسترده‌ای از سرورها باشد، به ویژه در کشورهایی که هزینه اشتراک ارزان تر است.

ClearVPN یک سرویس VPN نسبتاً جدید است که از حریم خصوصی شما دفاع می‌کند و دارای یک سیستم شخصی سازی شده از میانبرها است. هر میانبر به شما اجازه می‌دهد تا مشکل خاصی را حل کنید و رابط کاربری شخصی‌سازی شده، بهترین رمزگذاری امنیتی صنعت (AES-256) و اتصال سریع و خط ‌مشی zero-log ویژگی‌های کلیدی ClearVPN هستند. همچنین یک سرویس عالی برای کسانی است که می‌خواهند خرید اکانت اسپاتیفای را انجام دهند.

برای برخی از افراد، موسیقی همچنان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی است و Spotify به احتمال زیاد در سال‌های آینده ارائه‌دهنده پیشرو جهانی پخش موسیقی خواهد بود. به همین دلیل خرید اکانت اسپاتیفای با استقبال زیادی روبه رو شده است.

خرید اکانت اسپاتیفای با VPN

نسخه رایگان سرویس پخش موسیقی Spotify در دسترس است، اما مملو از تبلیغات سرزده و غیرقابل پرش خواهدبود. بیشتر افراد دوست ندارند به تبلیغات گوش دهند و بنابراین، منطقی است که اکثر اعضای Spotify در عوض مشترک بسته پریمیوم شوند. در اینجا نحوه دریافت Spotify با VPN در دستگاه خود فقط در پنج مرحله ساده آمده است!

  1. VPN را انتخاب کنید.

  2. برنامه VPN انتخابی خود را در دستگاه خود بارگیری کنید.

  3. وارد VPN شوید و سپس آن را اجرا کنید.

  4. به سرور VPN متصل شوید.

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پریمیوم کنیم؟

ایجاد لیست‌های شخصی

در Spotify، می‌توانید تقریباً تمام هنرمندان و آهنگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید و لیست‌های پخش خود را با موسیقی‌هایی که می‌خواهید گوش دهید، ایجاد نمایید. برای ایجاد یک لیست، ابتدا باید یک آهنگ را جستجو کنید و در گوشی هوشمند خود، موارد زیر را انجام دهید:

  1. با نام کاربری و رمز عبور خود وارد Spotify شوید.
  2. روی نماد منو به شکل سه نوار افقی ضربه بزنید.
  3. شما به منو دسترسی پیدا کرده اید!
  4. برای جستجوی آهنگ یا هنرمند، «جستجو» را فشار دهید
  5. جستجوی خود را وارد کنید: هنرمند، آهنگ یا آلبوم.
  6. برای افزودن آهنگ به لیست پخش یا ایجاد یک لیست پخش جدید، روی نماد بیضی ضربه بزنید.
  7. برای افزودن آهنگ‌های بیشتر، کافی است مراحل بالا را تکرار کنید.

با ضربه زدن روی نماد منو (سه نوار) ​​و انتخاب «کتابخانه شما»، فهرست‌هایی را که ذخیره کرده‌اید، پیدا خواهید کرد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

آموزش خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

آموزش خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

آیا به دنبال خرید اکانت اسپاتیفای هستید؟ Spotify بهترین اتفاقی خواهدبود که برای انسان‌های عاشق موسیقی افتاده است؛ زیرا به شما امکان می‌دهد با یک برنامه به میلیون‌ها آهنگ دسترس ...
راه استفاده از iTunes برای گوشی های آیفون

راه استفاده از iTunes برای گوشی های آیفون

برای کار کردن با دستگاه های Apple باید نحوه استفاده از  iTunes را به خوبی بدانید. در واقع یکی از نقاط ضعف محصولات Apple این است که برای اکثر امور نیازمند iTunes است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم کار ...
دانلود دمو آیفون 6

دانلود دمو آیفون 6

گوشی آیفون 6 و گوشی آیفون 6 پلاس ، که به تازگی توسط کمپانی Apple  به دنیا معرفی شده است را می توانید در کلیپ زیر مشاهده نمایید. دانلود دموی آیفون 6 این کلیپ در هفته اول مهر ماه در این پست قرار ...
مشکل گوشی های اپل - apple

مشکل گوشی های اپل - apple

مشکل کاربران گوشی های اپل در ایران حل شد   يكشنبه ، 20 بهمن 1392 ، 15:32 همانطور که می دانید یکی از مشکلات کاربران تلفن های همراه اپل در ایران دانلود برنامه ها از  ...