آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 260
درباره همه چیز » اقتصاد » لوازم آرایشی بهداشتی » ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402 در 40 : 11
کامپوزیت دندان از پرطرفدارترین روش‌های ترمیمی و زیبایی در دندانپزشکی است. امروزه بسیاری از افراد به دنبال اصلاح طرح لبخند خود با استفاده از این روش هستند. یک نگرانی افراد درباره انجام کامپوزیت، طبیعی‌بودن نتیجه نهایی است. در نتیجه نهایی ترمیم کامپوزیتی عوامل مختلفی نظیر تجربه دندانپزشک و برند کامپوزیت دندان دخیل هستند. نوع برند کامپوزیت مستقیما روی کیفیت درمان کامپوزیتی تاثیر می‌گذا ...
لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی

لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی

کامپوزیت دندان از پرطرفدارترین روش‌های ترمیمی و زیبایی در دندانپزشکی است. امروزه بسیاری از افراد به دنبال اصلاح طرح لبخند خود با استفاده از این روش هستند. یک نگرانی افراد درباره انجام کامپوزیت، طبیعی‌بودن نتیجه نهایی است. در نتیجه نهایی ترمیم کامپوزیتی عوامل مختلفی نظیر تجربه دندانپزشک و برند کامپوزیت دندان دخیل هستند. نوع برند کامپوزیت مستقیما روی کیفیت درمان کامپوزیتی تاثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید ترمیم‌های کامپوزیتی بی‌نقص و کاملا طبیعی ارائه کنید، باید لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی را نگاهی بیاندازید. در ادامه این مطلب لیستی از بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی آورده شده که خرید کامپوزیت دندان را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان نوعی ماده مصنوعی متشکل از زمینه پلیمری در ترکیب با مواد معدنی، ذرات شیشه و رزین است. کامپوزیت دندان علاوه بر جنبه ترمیمی برای درمان و پرکردگی دندان نیز استفاده می‌شود. از کامپوزیت دندان می‌توان برای رفع نواقص جزئی دندان‌ها، ترک‌ خوردگی، شکستگی جزئی، لب پریدگی، لکه و فواصل بین دندانی استفاده کرد.

مهم‌ترین نوع استفاده کامپوزیت دندان، ترمیم دندان‌ها و اصلاح خط لبخند است. با روکش‌های کامپوزیتی می‌توان نواقص ظاهری و جزئی دندان‌ها را از بین برد. برای ارائه یک ترمیم زیبا و بی‌نقص استفاده از بهترین برندها کامپوزیت لازم و ضروری است. کامپوزیت‌ها انواع مختلفی دارند و انتخاب از بین برندهای مختلف می‌تواند شما را سردرگم کند. در ادامه با ارائه لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی، کار انتخاب برند کامپوزیت را برای شما راحت‌تر خواهیم کرد.

انواع کامپوزیت دندان

متریال متفاوت باعث شده تا انواع مختلفی از کامپوزیت دندان تولید شود. هر کدام از انواع مختلف کامپوزیت دندان کاربرد ویژه‌ای دارند. انواع کامپوزیت‌های دندانی عبارتند از:

  • روکش سرامیکی یا پرسلن
  • رزین کامپوزیت که شامل کامپوزیت‌های ماکروفیل و میکروفیل است
  • کامپوزیت‌های هیبریدی که شامل کامپوزیت میکروهیبرید و هیبرید معمولی است

همچنین انواع کامپوزیت دندان را می‌توان بر اساس محل استفاده تقسیم بندی کرد. به این ترتیب انواع کامپوزیت عبارتند از:

  • کامپوزیت خلفی
  • کامپوزیت قدامی

مواد سازنده کامپوزیت دندان

مهم‌ترین عامل در کیفیت کامپوزیت، مواد و متریال مورد استفاده در ساخت آن‌ها است. کامپوزیت ترکیبی از چندین ماده مختلف است. کامپوزیت دندان معمولا از ماده زمینه الیگومر با پایه رزینی شامل اورتان دی متاکریلات، پلی سرام نیمه متبلور، بیسفول ای گلایسیدیل متاکریلات و مواد پرکننده غیر آلی مانند سیلیس ساخته می‌شود.

ویژگی‌های بهترین برندهای کامپوزیت دندان

اگر می‌خواهید از بهترین برند کامپوزیت برای مراجعان خود استفاده کنید، باید به دنبال ویژگی‌های زیر در کامپوزیت‌ها باشید:

1.    استفاده آسان و شکل‌پذیری مناسب

کامپوزیت مناسب، کامپوزیتی است که به راحتی فرم بگیرد و خیلی زود به اصطلاح وا نرود. در واقع کامپوزیت باید نه زیادی نرم و آبکی باشد، و نه خیلی چسبنده و سفت.

2.    داشتن راهنمای رنگی دقیق

راهنمای رنگی کامپوزیت باید دقیق باشد، طوری که ترمیم نهایی دقیقا رنگی را داشته باشد که در راهنمای رنگی وجود دارد.

3.    داشتن طیف رنگی کامل و شفاف

بیشتر برندهای کامپوزیت 12 رنگ مختلف برای مینا و عاج دندان ارائه می‌کنند. هر چقدر که دامنه رنگی کامپوزیت وسیع‌تر باشد، حق انتخاب بیشتری برای انتخاب رنگ ترمیم کامپوزیتی خواهید داشت. همچنین می‌توانید با تکنیک لایه به لایه، یک ترمیم کامپوزیتی زیبا و فوق العاده طبیعی ارائه کنید.

4.    دوام و ماندگاری مناسب

کیفیت و مرغوبیت کامپوزیت برندهای مختلف با هم یکی نیست، مسلما کامپوزیت‌های برندهای ناشناخته چینی در مقابل کامپوزیت‌های برند آلمانی زنیت حرفی برای گفتن ندارند. هنگام خرید کامپوزیت باید به دوام و مقاومت آن در برابر سایش، خراشیدگی و فشار توجه کنید. کامپوزیت مناسب کامپوزیتی است که بتوان از آن برای دندان‌های عقبی نیز استفاده کرد.

لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی

اگر نگاهی به فروشگاه‌های مواد اولیه دندانپزشکی بیاندازید، می‌بینید که برندهای کامپوزیت چقدر متنوع هستند. تعدد برندهای کامپوزیت می‌تواند هنگام خرید بهترین کامپوزیت دندان شما را سردرگم کند. بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید، درباره بهترین برندها و شرکت‌های برتر تولیدکننده کامپوزیت اطلاعات کاملی کسب کنید. در این بخش لیستی از بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی را به شما ارائه می‌کنیم:

کامپوزیت زنیت Zenit

یکی از بهترین برندهای کامپوزیت اروپایی، کامپوزیت زنیت ساخت کشور آلمان است. کامپوزیت زنیت کیفیت بسیار بالایی داشته و از ذرات نانوفیل ساخته شده است. ذرات سازنده کامپوزیت زنیت بسیار ریز هستند، به همین دلیل بهترین گزینه برای ترمیم دندان‌های جلویی کامپوزیت زنیت است. کوچک بودن ذرات کامپوزیت زنیت باعث می‌شود که ریزترین حفره‌ها و ترک‌های سطح دندان به خوبی پر شوند. برای خرید کامپوزیت زنیت آلمان از دنتیوا اینجا کلیک کنید.

کامپوزیت کاریزما

برند کاریزما از دیگر برندهای کامپوزیت دندان اروپایی است. برند کاریزما یک برند آلمانی بوده و محبوبیت زیادی بین دندانپزشکان ایرانی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کامپوزیت کاریزما، استفاده از میکروگلس از جنس باریوم آلومینیوم فلوراید گلس در ساختار آن است.

کامپوزیت ایوکلار ویوادنت

کامپوزیت ایوکلار ویوادنت از دیگر برندهای مطرح اروپایی در زمینه کامپوزیت دندان است. کامپوزیت ایوکلار ساخت مشترک کشورهای آلمان و لیختن اشتاین بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. کامپوزیت ایوکلار می‌تواند تمام انتظاراتی را که از یک کامپوزیت دارید برطرف کند. از مهم‌ترین نکات و ویژگی‌های کامپوزیت ایوکلار ویوادنت می‌توان به سفت شدن سریع آن بعد از نصب اشاره کرد.

کامپوزیت برند کر Kerr

کامپوزیت برند کر، ساخت کشور ایتالیا است. ظاهر طبیعی، ماندگاری بالا و شکل‌پذیری راحت از مهم‌ترین ویژگی‌های کامپوزیت برند کر هستند. در ساخت کامپوزیت‌های برند کر از فیلرهای میکروهیبریدی استفاده شده است.

کامپوزیت برند سارمکو

سارمکو یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی است. کامپوزیت سارمکو، ساخت کشور سوئیس بوده و تمام ویژگی‌هایی یک کامپوزیت ایده‌آل را دارد. پولیش‌پذیری مناسب، شکل‌پذیری راحت، ظاهر فوق‌العاده طبیعی در کنار مقاومت بسیار بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های کامپوزیت برند سارمکو هستند. کامپوزیت‌های برند سارمکو همچنین دارای خواص ضد حساسیت هم هستند و سازگاری بالایی با بافت‌های دهان دارند.


کامپوزیت ژاپنی بهتر است یا کامپوزیت های آلمانی؟
 در این مقاله بخوانید.

 

مزیت استفاده از بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی

استفاده از بهترین برندهای کامپوزیت دندان در نتیجه ترمیم مستقیما تاثیر دارد. از مزایای استفاده از بهترین برند کامپوزیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیبا و طبیعی‌تر شدن ترمیم

بخش زیادی از زیبایی و طبیعی بودن ترمیم در گرو مهارت و هنر دست دندانپزشک است، اما نمی‌توان از نقش پررنگ کیفیت کامپوزیت صرف نظر کرد.

ماندگاری و دوام بالا

استفاده از بهترین برندهای کامپوزیت، دوام و ماندگاری ترمیم دندان‌ها را بالا می‌برد. به طور کلی کامپوزیت‌های برندهای مطرح در مقایسه با برندهای معمولی طول عمر و ماندگاری بیشتری دارند.

صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها

وقتی از کامپوزیت‌های مشهور برای ترمیم استفاده کنید، ترمیم کامپوزیت در برابر عوامل آسیب‌زا مقاومت بیشتری خواهد داشت. به این ترتیب ترمیم کامپوزیتی دیرتر به ترمیم و یا تعویض نیاز پیدا خواهد کرد. این مساله باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های بیماران خواهد شد.

پولیش‌پذیری خوب

کامپوزیت بهترین برندها خاصیت پولیش پذیری بسیار خوبی دارد. به این ترتیب ترمیم نهایی دندان‌ها، بسیار زیبا و یک دست خواهد بود.

سخن پایانی

همان طور که می‌دانید پارامترهای مهارت و تجربه در کنار استفاده از بهترین برندها  و متریال در کیفیت نهایی یک کارتاثیر می‌گذارند. یعنی اگر حتی تجربه بالایی در کامپوزیت دندان داشته باشید، استفاده از کامپوزیت‌های نامناسب باعث می‌شود که خروجی کار شما کیفیت قابل قبولی نداشته باشد. در نتیجه مهم‌ترین عامل در ترمیم‌های کامپوزیتی، شناخت و خرید بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی است.

اکنون شما می‌توانید انواع و اقسام برندهای کامپوزیتی را از فروشگاه‌های آنلاینی چون فروشگاه دنتیوا سفارش دهید. فروشگاه دنتیوا از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های مواد اولیه و تجهیزات حوزه دندانپزشکی است. با خرید از فروشگاه دنتیوا می‌توانید صفر تا صد مواد مورد نیاز خود را تنها در عرض چند دقیقه انتخاب کرده و بخرید. از مزایای خرید از فروشگاه دنتیوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تضمین کیفیت کالا
  2. ارسال سریع
  3. پشتیبانی عالی و 24 ساعته
  4. تنوع برندها و قیمت‌ها
  5. قیمت مناسب
  6. ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

برای خرید و مشاهده محصولات فروشگاه دنتیوا می‌توانید به آدرس dentiwa.com مراجعه کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی

لیست بهترین برندهای کامپوزیت دندان اروپایی

کامپوزیت دندان از پرطرفدارترین روش‌های ترمیمی و زیبایی در دندانپزشکی است. امروزه بسیاری از افراد به دنبال اصلاح طرح لبخند خود با استفاده از این روش هستند. یک نگرانی افراد درباره انجام کامپوزیت، ط ...
خرید انواع تاج دخترانه پرنسسی

خرید انواع تاج دخترانه پرنسسی

آخرین بار چه زمانی تاج سر استفاده کردید؟ متاسفانه بسیاری از دختران در سنین نوجوانی تصور می‌کنند استفاده از تاج روی مو برای ایشان ناهمگون است و موجب کم شدن سن ایشان خواهد شد. این در حالی است که خر ...
بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

در اینجا قصد دارین بهترین مارک کرم پودر های موجود را برای شما عنوان نماییم. همچنین از شما دوستان درخواست می نماییم که با توجه به تجربه خود مارکهای بهترین کرم پودر  را با ما و سایر دوستان به اشتر ...
لوازم آرایشی چیست

لوازم آرایشی چیست

میخواهیم در این مقاله درباره اینکه لوازم آرایشی چیست و دلیل استفاده از لوازم آرایشی در بین مردم چه می باشد توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. واقعا دلیل استفاده از این لوازم آرایشی چیست؟ چرا در کشور عزی ...