آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

تور بالی

10 / 10 از 2 کاربر
مرجع : بازدید : 2487
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور خارجی » چهارشنبه 8 شهریور 1396 در 6 : 12
بالي جزيره اي در اندونزي يكي از محبوبترين مقاصد گردشگري در جهان مي باشد. اين جزيره سالها به عنوان بهترين جزيره از طرف مجله بين المللي مسافرت انتخاب گرديده است.جزیرهٔ بالی جزو یک رشته‌جزایر است که جزیرهٔ جاوه در غرب آن و جزیرهٔ لومبوک در شرق آن قرار گرفته است. هنرهای گوناگون همچون تندیسگری، نگارگری، چرمگری، فلزکاری و بویژه موسیقی سبک گاملان در این جزیره در سطح بسیار بالایی ...
تور بالی

تور بالی

بالي جزيره اي در اندونزي يكي از محبوبترين مقاصد گردشگري در جهان مي باشد. اين جزيره سالها به عنوان بهترين جزيره از طرف مجله بين المللي مسافرت انتخاب گرديده است.
جزیرهٔ بالی جزو یک رشته‌جزایر است که جزیرهٔ جاوه در غرب آن و جزیرهٔ لومبوک در شرق آن قرار گرفته است. هنرهای گوناگون همچون تندیسگری، نگارگری، چرمگری، فلزکاری و بویژه موسیقی سبک گاملان در این جزیره در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

تا سه دهه پيش اقتصاد بالي بر پايه كشاورزي و ماهيگيري بوده است. بيشتر مردم بومي اين جزيره در گذشته كشاورز و يا ماهيگير بوده اند و در كنار اين مشاغل به صنايع دستي ، طراحي روي پارچه و لباس ، كنده كاري چوبي و سنگي و نقاشهاي هنري مي پرداختند و امروزه نيز اين كارها مرسوم باقي مانده است.
از محصولات كشاورزي اين منطقه برنج ، ميوه و سبزيجات مي باشد و قهوه توليد شده در مناطق كوهستاني كينتاماني به قهوه باليايي معروف است.
امروزه به دليل صنعت گردشگري ، جزيره بالي يكي از ثروتمند ترين مناطق كشور اندونزي محسوب مي شود و 80 درصد اقتصاد اين جزيره از اين صنعت تامين مي گردد.

 

هتل های شهر بالی

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا

هتل‏دیسکاوری‏کار

بالی - اندونزی

تفریحگاه و آبگرم نیکو بالی

تفریحگاه‏و‏آبگرم

بالی - اندونزی

هتل بالی رانی

هتل بالی رانی

بالی - اندونزی

هتل هارد راک بالی

هتل هارد راک بالی

بالی - اندونزی

هتل و آبگرم نوسا دوا بیچ

هتل‏و‏آبگرم‏نوسا

بالی - اندونزی

گرند هایت بالی

گرند هایت بالی

بالی - اندونزی

تفریحگاه و آبگرم  آیانا بالی

تفریحگاه‏و‏آبگرم

بالی - اندونزی

گرند میراژ ریزورت

گرند میراژ ریزورت

بالی - اندونزی

کلوب ساحلی کوتا

کلوب ساحلی کوتا

بالی - اندونزی

ویلا و آبگرم  ملیا بالی

ویلا‏و‏آبگرم‏‏مل

بالی - اندونزی

بالی دای ناستی ریزورت

بالی‏دای‏ناستی‏ر

بالی - اندونزی

هتل کوتا پارادایز

هتل کوتا پارادایز

بالی - اندونزی

هتل جایاکارتا بالی

هتل جایاکارتا بالی

بالی - اندونزی

هتل لا تاورنا بالی

هتل لا تاورنا بالی

بالی - اندونزی

رامادا ریزورت بنوا بالی

رامادا‏ریزورت‏بن

بالی - اندونزی
 

تاریخچه شهر بالی : مردم بالی از تبار نژادی ماقبل‌ تاریخی هستند که از راه خاک اصلی قارهٔ آسیا در حدود 2500 پيش از ميلاد به مجمع‌الجزایر اندونزی کوچ كردند. با رسیدن هندوها دوره ماقبل تاریخ به پایان رسید. رسیدن هندوها در سال 100 پيش از ميلاد بوسیله سفال نوشته‌های براهمی که بدست آمده اند تائید شده است.
شاهنشاهی ماجاپاهیت كه در سالهاي 1293 تا 1520 ميلادي در جاوه شرقی مستقر شده بوده اند در سال 1343 یک کوچ نشین هم در جزیره بالی برپا کردند. در پی حملات پیاپی، شاهنشاهی ماجاپاهیت کمی پیش از 1500 میلادی، سرنگون شد و این امر باعث مهاجرت گسترده به بالي شد.

صنايع دستي، نقاشيهاي زيبا، مجسمه بودا و ديگر مجسمه هاي هندو، پارچه هاي تزئيني و زيبا از جمله وسايلي است كه توريست ها را وادار به خريد مي كند.
يكي از بهترين مكانها براي خريد در منطقه كوتا، فروشگاه ديسكاوري در ميدان كرتيكا مي باشد كه انتهاي اين فروشگاه به ساحل ختم مي شود.
درفاصله چند دقيقه اي، مركز خريد ماتاهاري (Matahari) با فروشگاه و رستورانهاي متنوع و شيك قرار دارد.
برخي از مركز خريد در دنپاسار واقع شده اند و يكي از آنها پاسار بادونگ (Pasar Badung) است که مرکزی عظیم در کنار رودخانه ميباشد و این مكان یک مجموعه پر از تکاپو با ساختار چند طبقه از فروشگاه ها و دکه هایی است که هر چیزی از ماهی های تازه ، آب میوه ها و سبزیجات معطر گرفته تا تندیس ها و صنایع دستی اهالی بالی و جاوه در آن به فروش می‌رسد. در ساحل مقابل رودخانه، مجموعه كومباساري(Kumbasari) ، منزل گاه بسیاری از فروشگاه های کوچک است که لباس های طرح دار ارزان قیمت، جواهرات، نقره جات و عتیقه جات مشکوک و ناچیز را به فروش می‌رسانند.
دنپاسار همچنین چندین فروشگاه زنجیره ای مدرن و مجهز به تهویه مطبوع مثل نيو دواتا آيو (New Dewata Ayu) وماتاهاري (Matahari) دارد. خارج از شهر، صنایع دستی گيريا سانگاهارا (Kriya Sanggraha) در شرقی‌ترین حومه توپاتي (Topathi) درهشت کیلومتری مرکز شهر، مجموعه عظیمی از تمام محصولات صنایع دستی بالی را در خود جای داده است، و البته قیمت‌ها همگی ثابت هستند.

 

جاذبه های گردشگری شهر بالی

موزه شراین

موزه شراین

بالی/اندونزی

مرکز هنری بالی

مرکز هنری بالی

بالی/اندونزی

موزه بالی

موزه بالی

بالی/اندونزی
 

دنپاسار (Denpasar) ، مرکز شلوغ بالی و راه ارتباطی تجاری و اداری آن است که به صورت زیرکانه ای با معابر آرام هندو، زمین‌های پلکانی سبز برنج و سواحل شنی عالی آن در تقابل است. دنپاسار یک شهر مدرن بین‌المللی است که طی 3 دهه به سرعت رشد نموده است و از راه‌های بسیاری با سایر مراکز نواحی اندونزی در ارتباط است.
اين شهر، یک مرکز عمده تجاری و اداری است و منزل گاه ترکیبی از جمعیت‌های بالی‌ شین، جاوا نشین و سایر مهاجرین از مجمع‌الجزایر دیگر است. اکثر بازدیدکنندگان مستقیماً به تفریح‌گاه‌هایی نظیر سانور(Sanur) ، كوتا (Kuta) و نوسادوآ (Nusa Dua) عزيمت می‌کنند، جایی که اکثر هتل‌ های جزیره، رستوران‌ها و امکانات خرید در آنجا واقع شده است.
شهر ديگر در اين جزيره كوتا (Kuta) است.اولین و بزرگ ‌ترین تفریح ‌گاه بالی، در چند کیلومتری جنوب مرکز قرار گرفته است و از هسته اصلی اش به طول تقریبی 20 کیلومتر در طول ساحل توسعه یافته است تا به همسایگی‌های خود ملحق شود. اینجا تعدادی هتل گران قیمت وجود دارد، اما بیشتر برای مسافرین کم خرج و یا با خرج متوسط محبوب تر است. جاذبه اصلی آن، ساحل با‌شکوه آن است که به دلیل قابلیت موج سواری در آنجا معروف است.

موزه بالی كه یکی از بهترین ها در اندونزی است و مجموعه ای با‌شکوه از حکاکی های مزین ، ماسک‌های نقاشی شده ، عروسک‌های خیمه شب بازی ، ظروف سفالی و منسوجات هنرمندان را در خود جاي داده و همگی در یک مجموعه از محوطه ای محصور که به خوبی نگهداری می‌شود قرار گرفته اند.
موزه معبد يا پوري پمكوتان (Puri Pemecutan) با قدمت صد ساله حاوی یکی از مجموعه‌های ارزشمند خنجرهای بومی باستانی و دیگر سلاح‌ها، ابزار‌های موسیقی و تندیس‌های هندو است.
مركز هنر يا تامان وردي بودايا (Taman Werdi Budaya) مجموعه اي از ساختمان‌های چوبی در سبک سنتی شامل آثار هنری اهالی بالی در عصر معاصر، ماسک‌های چوبی، حکاکی‌ها و نقاشی‌ها است و همچنین دارای تعدادی فروشگاه‌های سوغاتی است که در آنجا، کارهای هنرمندان بومی با قیمت ثابت به فروش می‌رسند.
موسیقی و تئاتر سنتی كه هیچ بازدید کننده‌ای نباید حركات موزون بسیار سنتی آهسته و سرگرم کننده بالی را که با نوعی شمشیر به نمایش در می‌آید، یا رامايانا (Ramayana) که همان صحنه های برگزیده از حركات موزون هندوی بزرگ است، از دست بدهد. اکثر هتل های بزرگ نمایش های شبانه را برگزار می‌کنند.
مكانهاي ديدني اين جزيره بر اساس مناطق به اين صورت است :
آباد كه مرکز هنري بالي است.
کوتا كه مرکز رستورانها و مغازه هاي خوب جزيره است.
معبد تانا لات كه به معني معبد زمين و دريا است.
آمد كه ساکت ترين مکان جزيره است.
لوينا كه يک شهر ساحلي جذاب است. 
دنپاسار كه بازارهاي رنگارنگ محل است.

پروازها از طريق جاكارتا به اين جزيره انجام مي گردد و طول پرواز از جاكارتا به بالي حدود 2 ساعت مي باشد اما برخي از شركتهاي هواپيمايي پروازهاي مستقيم از تهران به بالي برگزار مي كنند.
فرودگاه بین المللی انگرا ري (Ngurah Rai) بالی در 13 کیلومتری غرب دنپاسار قرار دارد
بمو (Bemo) نوعی مینی‌بوس است كه در مسیرهای ثابت حول شهر و در مسیر جزیره به فعالیت مشغول هستند و بنا به درخواست، در هر مکانی بطور کامل توقف می‌کنند. اکثر خارجی‌ها سیستم را گیج کننده می‌یابند و به ناچار برای کرایه به چانه زنی مشغول می‌شوند.
تاکسی های آبی و زرد شهر می‌توانند در خیابان یا در ایستگاه های متعدد تاکسی و یا بر اساس درخواست هتل یا رستورانی که شما در آن به سر مي برید، تردد کنند. آنها طبق استانداردهای بین المللی ارزان هستند و نسبت به بمو ها بسیار راحت تر هستند. با این حال، خود را برای چانه زدن بر سر کرایه آماده کنید، چرا که تاکسی مترها در طول مسیر حرکت به دلیل تورم از کار انداخته می‌شوند و بسیاری از راننده‌ها قادر هستند کمی انگلیسی صحبت کنند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به ...
تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا سفری لذت بخش و سرشار از لحظات خوش و به یادماندنی در تور نوروز 1402 همراه با دیدن اماکن زیبا در تورنتو ، ونکوور و اتاوا همچون آبشار نیاگارا ، موزه سلطنتی انتاریو ، پارک ملی هزار ...
تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مرب ...
تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرا ...