آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

تور مسکو

10 / 10 از 2 کاربر
مرجع : بازدید : 1886
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور خارجی » چهارشنبه 15 شهریور 1396 در 17 : 12
مسکو پایتخت کشور روسیه است. این شهر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر روسیه و یکی از بزرگ‌ترین کلان‌شهرهای قارهٔ اروپا می‌باشد؛ و تور مسکو از پرطرفدارترین سفرهای توریستی به مقصد کشور روسیه می باشد. مسکو مرکز سیاسی، اقتصادی، مذهبی، تاریخی، مالی، آموزشی و حمل و نقل فدراسیون روسیه‌ است. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه فدرال روسیه که جزء روسیه اروپایی محسوب می‌شود، وا ...
تور مسکو

تور مسکو

مسکو پایتخت کشور روسیه است. این شهر بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر روسیه و یکی از بزرگ‌ترین کلان‌شهرهای قارهٔ اروپا می‌باشد؛ و تور مسکو از پرطرفدارترین سفرهای توریستی به مقصد کشور روسیه می باشد. مسکو مرکز سیاسی، اقتصادی، مذهبی، تاریخی، مالی، آموزشی و حمل و نقل فدراسیون روسیه‌ است. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه فدرال روسیه که جزء روسیه اروپایی محسوب می‌شود، واقع شده‌است. در زمان‌های گذشته مسکو مرکز کشاورزی اتحاد جماهیر شوروی و سرزمین باشکوه مسکو بود. کاخ کرملین، قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به عنوان اقامتگاه تشریفاتی رئیس جمهور شوروی، مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این شهر امروزه یکی از مراکز اقتصادی مهم و بزرگ در جهان است و از نظر گرانی در سال ۲۰۰۷ به عنوان دومین شهر گران در جهان محسوب می‌شود و در این سال برای دومین بار در «کتاب رکوردهای گینس» نامش ثبت شد. کلان‌شهر مسکو از نظر دارا بودن مؤسسات علمی، ورزشی و آموزشی از رتبه خوبی در سطح جهان برخوردار است، به طوری که بیش‌ترین امکانات ورزشی را در کل جهان به خود اختصاص داده‌است. این شهر دارای یک مجتمع حمل و نقل بین‌المللی به نام «متروی مسکو» است که بزرگ‌ترین شرکت تولید واگن‌های مترو در جهان است. پس اگر قصد شرکت در تور روسیه را دارید و یا تور سنپترزبورگ و تور مسکو اطلاعات این پست را مطالعه نمایید.

تور مسکو

 

هتل های برگزیده در تور مسکو

هتل ایزمایلوو آلفا

هتل ایزمایلوو آلفا

مسکو - روسیه

هتل رادیسن رویال

هتل رادیسن رویال

مسکو - روسیه

هتل بست وسترن وگا اند کنونشن سنتر

هتل‏بست‏وسترن‏وگ

مسکو - روسیه

سنترال هاستل — رد اسکوار

سنترال‏هاستل‏—‏ر

مسکو - روسیه

هتل سک رویال

هتل سک رویال

مسکو - روسیه

هتل بازیس-م

هتل بازیس-م

مسکو - روسیه

مساو استایل هاستل

مساو استایل هاستل

مسکو - روسیه

هتل گلدن رینگ

هتل گلدن رینگ

مسکو - روسیه

هلیپارک امپیر

هلیپارک امپیر

مسکو - روسیه

هتل  سکل

هتل سکل

مسکو - روسیه

هتل پرزیدنت

هتل پرزیدنت

مسکو - روسیه

مگاپلیس هاستل

مگاپلیس هاستل

مسکو - روسیه

هتل بوتیک- چننسآ

هتل بوتیک- چننسآ

مسکو - روسیه

هتل اوختنیک

هتل اوختنیک

مسکو - روسیه

هتل پرتن بیزینس

هتل پرتن بیزینس

مسکو - روسیه
 

تاریخچه شهر مسکو :

شهر مسكو پايتخت روسيه در ناحيه مركزي بخش اروپايي كشور واقع شده و تاريخ بناي آن به سال 1147 ميلادي مي‎رسد. مساحت مسكو در قرن 14 خيلي كم بود و فقط شامل كرملين و منطقه كيتاي گورود امروزي بود. اولين كليساهاي سنگي در محوطه كرملين ساخته شدند. بنا به دستور تزار ايوان كاليتا در سال 1340 ديوار دفاعي كرملين از تنه‎هاي بسيار كلفت درخت بلوط ساخته شد كه داراي برج‎هاي ديدباني هم بود. حلقه‎اي از صومعه‎ها و كليساها كرملين را احاطه كرده بود. مسكو در طي قرن‎ها سمبل روسيه بود و توانست قلب روسيه شود( در قرن 15 مسكو براي اولين بار پايتخت شد و توسعه اين شهر با سرعت زيادي پيشرفت ‎كرد). پطر كبير شهر سنت‎پترزبورگ را در سال 1705 ميلادي به عنوان پايتخت جديدي بر ساحل رود نوا بنا كرد (در سال 1712 پطر كبير پايتخت را از مسكو به سنت‎پترزبورگ منتقل كرد). او اصلاً از مسكو خوشش نمي‎آمد زيرا كشته شدن عمو و مشاوران مادرش در جريان يك كودتاي درباري در مسكو را به چشم ديده بود، اما اين شهر براي ناپلئون همچنان يك هدف بسيار جالب باقي مانده بود. سربازان ناپلئون در سال 1812 وارد روسيه شدند. بعد از جنگ خونين در بورودينو در 130 كيلومتري مسكو روس‎ها مسكو را ترك كردند و اجازه دادند ناپلئون وارد مسكو شود و در كرملين مستقر شود. شبي كه او وارد مسكو شد آتشي درگرفت كه تقريباً تمام شهر را به كام خود كشيد. با فرا رسيدن زمستان نيروهاي ناپلئون مجبور شدند يك ماه بعد از ورود به مسكو آنجا را ترك كنند. بعد از آن مسكو بازسازي شد و جمعيت آن از 350 هزار در سال 1840 به 4،1 ميليون در سال 1914 افزايش يافت. اكتبر سال 1917 درگيري‎هاي زيادي براي مسكو دربرداشت. بلشويك‎ها كرملين را در طي هشت شبانه‎روز اشغال و ترك كردند و دوباره به تصرف خود درآوردند. در سال 1918 دولت روسيه بعد از دو قرن غيبت دوباره از سنت‎پترزبورگ به مسكو منتقل شد. اين امر باعث نگراني مي‎شد كه به علت نزديكي سنت‎پترزبورگ (پطروگراد به قول آن زمان) به كشورهاي اروپايي، پايتخت ممكن است مورد حمله آلماني‎ها قرار گيرد. مسكو زمان قرون وسطي يك شهر چوبي بود و آتش بويژه خطر بزرگي براي آن محسوب مي‎شد. در دست‎نوشته‎هاي تاريخي از تعداد زيادي آتش‎سوزي ياد شده است كه دهها آتش‎سوزي در نيمه دوم قرن 15 بوقوع پيوست. در تابستان سال 1547 آتش‎سوزي وحشتناكي مسكو را فرا گرفت كه بر اثر آن 2700 نفر جان خود را از دست دادند. 25 هزار خانه و 250 كليسا سوخت. بعد از يكي از بزرگترين آتش‎سوزي‎ها كه در سال 1493 رخ داد، ميدان اصلي شهر – ميدان سرخ – براي مدت طولاني نام ميدان آتش به خود گرفت.

مراكز اصلي خريد در شهر مسكو Tsum ، Gum Department Stor ، Okhotny Ryad ، Crocus City، Perekriostok ، Old Arbat ،Doroqomilovsky Market ، Tverskaya Street مي باشند.

 

جاذبه های گردشگری شهر مسکو

کاخ کرملین

کاخ کرملین

مسکو/روسیه

آرامگاه لنین

آرامگاه لنین

مسکو/روسیه

کلیسای سنت بازیل

کلیسای سنت بازیل

مسکو/روسیه

میدان سرخ

میدان سرخ

مسکو/روسیه

موزه تاریخی دولت

موزه تاریخی دولت

مسکو/روسیه

موزه هنر های زیبای پوشکین

موزه هنر های زیب ...

مسکو/روسیه

تئاتر بالشوی

تئاتر بالشوی

مسکو/روسیه

متروی مسکو و موزه مترو

متروی مسکو و موز ...

مسکو/روسیه

گالری ترِتیاکوف

گالری ترِتیاکوف

مسکو/روسیه

باغ وحش مسکو

باغ وحش مسکو

مسکو/روسیه

موزه کلکسیون های خصوصی

موزه کلکسیون های ...

مسکو/روسیه
 

مجتمع‎هاي ساختماني در مسكو به انواع گوناگون هستند كه به دوره‎هاي مختلف تعلق دارند. تعداد زيادي از اين خانه‎ها بشكل قوطي كبريت ساخته شده‎اند . اين نوع از خانه‎ها در سال‎هاي 1950 براي اولين بار ظاهر شدند و معمولاً 9 - 8 طبقه بودند. علاوه بر ساختمانهاي مسكوني، ادارات و تئآترها، موزه‎ها وساختمان راه‎آهن و غيره وجود دارند. در مسكو ايستگاه‎هاي زيادي وجود دارد كه از جمله مي‎توان از 9 ايستگاه راه‎آهن، 2 ايستگاه كشتي‎هاي رودخانه‎رو، 5 فرودگاه كه به فاصله 30 تا 40 كيلومتري از مركز شهر واقع شده‎اند، نام برد. يكي ديگر از بناهاي شهر مسكو مدارس است. تا سال 1925 فقط 50 – 40 مدرسه در مسكو فعاليت مي‎كرد. اما از سال 1925 تا 1934 توانستند 70 مدرسه ديگر بسازند. در سال 1935 تصميم گرفته شد كه طرح تمام مدارس يكسان باشد. يعني تمام مدارس بايد داراي 22 كلاس، 2 رخت‎كن و فقط 4 طبقه باشد. مدارس سال‎هاي 1930 ميلادي تماماً آجري و داراي 4 طبقه و دو ورودي در دو انتهاي ساختمان بود. يكي براي رفت و آمد دانش‎آموزان ارشد و ديگري براي رفت و آمد دانش‎آموزان كلاس‎هاي ابتدايي.

حمل ونقل عمومي در شهر مسكو ارزان مي باشد و مي توان از مترو،‌ تراموا، اتوبوس و تاكسي استفاده نمود. با توجه به ارزان بودن مترو نسبت به ساير وسايل، واگنهاي مترو در ساعت شلوغي پر ازدحام ميگردند. ايستگاههاي مترو مسكو در زمره زيباترين ايستگاههاي مترو جهان مي باشند.

شرایط چند تور برگزیده به مقصد شهر های روسیه :

تور مسکو
 
 

تورهای روسیه/مسکو مسیر سبز بر روی شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ اجرا می گردد . بهترین زمان گردشگری در کشور روسیه تابستان میباشد. خدمات تور مسکو شامل بلیط پرواز رفت و برگشت به مقصد مسکو ، اقامت در هتل با پذیرایی صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت کامل مسکو و سنت پترزبورگ همراه با راهنمای فارسی زبان .

شروع قیمت تور مسکو از

نام هتل

درجه هتل

هر نفر اتاق 2 تخته

اتاق یک تخته

کودک با تخت

کودک بدون تخت

کودک زیر 2 سال

HOTEL HOLIDAY INN SUSHEVSKI

COURTYARD MARRIOTT

ستاره4 TOP

4.449.000

5.799.000

3.999.000

2.999.000

550.000

البته لازم به تذکر است که این تور دارای شرایط و پکیج های مختلفی می باشد که خواهشمندیم جهت آشنایی با سایر شرایط سفر به مسکو از طریق شماره ذیل با ما در تماس باشید.


بفرمایید اطلاعات تماس را از بریم تور بدست آوردید


شماره تماس :
ایمیل :
قیمت تور :تماس بگیرید
 
 


 
 

 

تور روسیه ویژه شبهای سفید. از 21 خرداد تا 11 تیر ماه هر سال در روسیه و مخصوصا شهر توریستی سنپترزبورگ ادامه دارد ؛ در این شبها به خاطر فاصله زمانی اندک بین غروب خورشید تا طلوع خورشید ، زمان تاریکی بسیار کم می باشد و همین موضوع جذابیت توریستی پیدا کرده است. شهر سن پترزبورگ در زمان شبهای سفید جعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر توریست را در خود جای میدهد.

خدمات تور روسیه :

ویزا + بلیط رفت و برگشت قشم ایر+ بلیط داخلی هوایی + 7 شب اقامت + صبحانه  + 2 یا 5 وعده نهار+ ترانسفر فرودگاهی+ راهنمای فارسی،زبان+ گشت طبق برنامه + سیم کارت رایگان برای هر اتاق+ بیمه، قیمت های ویژه، بازدید بیش از 40 مکان گردشگری- ایرباس مدرن و پهن پیکر 300-600 هفت پرواز درهفته (جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه) - تنها پرواز مستقیم (ویژه شب های سفید) در روزهای جمعه و سه شنبه (یک هفته مسکو، یک هفته سنت پترزبورگ)، ضمناً مزیت پرواز قشم ایر فقط استفاده از یک مسیر پرواز داخلی - بدون ترانزیت، طول پرواز فقط سه ساعت و چهل و پنج  دقیقه - بهترین زمان پروازی 11 صبح هر روز - استفاده کامل از هتل در زمان ورود و خروج - هتل ها در بهترین  مکان شهر و نزدیک مترو و مرکز خرید می باشد- بیمه مسافرتی  تا سقف  30000 یورو - راهنمای فارسی زبان مجرب تمام وقت  با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

مدارک : دو قطعه عکس رنگی تمام رخ 4*3 - اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

هتل

درجه

دوتخته

یک تخته

کودک با تخت

کودک بدون تخت

Novotel center

4*

3.790.000

4.790.000

3.290.000

2.850.000

Moskva

4*

Salut

4*

3.790.000

4.790.000

3.290.000

2.850.000

Oktiabvskaya/Moskva

4*

Marriot Renaissance Monarch

4*Top

4.490.000

5.890.000

3.790.000

2.950.000

Sokos Olympia

4* Top

Marriot Pavelet Skaya

4*Top

4.49


بفرمایید اطلاعات تماس را از بریم تور بدست آوردید


شماره تماس :
ایمیل :
قیمت تور :تماس بگیرید
عماد : مسکو عالیه
0 0
واقعا شهر مسکو عالیه و سفارش میکنم حتما برید اونم توی شش ماه اول سال وگرنه یخ میزید. برای تور مسکو هم می توانید اول تابستان که نزدیک به شبهای سپید مسکو و سنپترزبورگه برید چون فقط چند دقیقه هوا تاریک میشه وو دوباره خورشید طلوع میکنه
مدیریت : تور مسکو و سنپترزبورگ و شبهای سفید
0 0
سپاس آقا عماد از به اشتراک گذاشتن نظرتون درباره تور مسکو
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به ...
تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا سفری لذت بخش و سرشار از لحظات خوش و به یادماندنی در تور نوروز 1402 همراه با دیدن اماکن زیبا در تورنتو ، ونکوور و اتاوا همچون آبشار نیاگارا ، موزه سلطنتی انتاریو ، پارک ملی هزار ...
تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مرب ...
تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرا ...