آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

با خواندن یک کتاب انگیزشی حال خود را خوب کنید

9 / 10 از 28 کاربر
مرجع : بازدید : 149269
درباره همه چیز » درباره آموزشی » درباره کتاب » یکشنبه 24 مرداد 1400 در 35 : 14
حتماً تا به حال برایتان پیش آمده که امتحان مهمی در پیش داشته و مضطرب باشید. یا کسب‌وکاری برای خودتان راه انداخته اما نسبت به آینده آن نگران باشید. یا ماه‌ها برای دستیابی به هدف مهمی تلاش کرده اما در نهایت با شکست مواجه شده باشید. ترس، اضطراب و نگرانی، احساسات کاملاً طبیعی و انسانی ما هستند. اما قرار نیست تا همیشه با آن‌ها دست و پنجه نرم کنیم!وقتی در شرایط سختی قرار می‌گیریم، هی ...
با خواندن یک کتاب انگیزشی حال خود را خوب کنید

با خواندن یک کتاب انگیزشی حال خود را خوب کنید

حتماً تا به حال برایتان پیش آمده که امتحان مهمی در پیش داشته و مضطرب باشید. یا کسب‌وکاری برای خودتان راه انداخته اما نسبت به آینده آن نگران باشید. یا ماه‌ها برای دستیابی به هدف مهمی تلاش کرده اما در نهایت با شکست مواجه شده باشید. ترس، اضطراب و نگرانی، احساسات کاملاً طبیعی و انسانی ما هستند. اما قرار نیست تا همیشه با آن‌ها دست و پنجه نرم کنیم!
وقتی در شرایط سختی قرار می‌گیریم، هیچ‌ چیز بیشتر از خواندن یک کتاب انگیزشی حال ما را خوب نمی‌کند. کتاب انگیزشی به ما یادآوری می‌کند که در این شرایط سخت تنها نیستیم و می‌توانیم مثل یک نیلوفر آبی از دل سخت‌ترین شرایط، آینده روشنی را برای خودمان رقم بزنیم. در این مطلب ۷ نکته از مهم‌ترین دلایل خواندن کتاب انگیزشی را بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کتاب وب بهترین مرکز خرید کتاب انگیزشی

چرا کتاب انگیزشی بخوانیم؟

خواندن کتاب انگیزشی به اندازه ستارگان آسمان مزیت دارد. ۷ نکته از مهم‌ترین مزیت‌های خواندن کتاب انگیزشی را در ادامه توضیح می‌دهیم تا شما هم هنگامی که قصد خرید کتاب دارید نگاهی هم به قفسه کتاب‌های انگیزشی بیندازید.

1.   خواندن کتاب انگیزشی انگیزه تلاش را در شما شعله‌ور می‌کند

خواندن کتاب انگیزشی و کتاب روانشناسی امید به آینده را در شما زنده می‌کند. با خواندن کتاب انگیزشی خیالتان آسوده می‌شود که اگر تلاش کنید و امیدوار بمانید، قطعاً در بلندمدت می‌توانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

کتاب وب، تیمی جوان و خلاق با دغدغه رشد و پیشرفت هم‌وطنان عزیزمان ایران، خواندن کتاب انگیزشی «بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل» را به افرادی که کسب‌وکار خود را شروع کرده اما نگران آینده کاری خود هستند، توصیه می‌کند.

2.   خواندن کتاب انگیزشی حس تنهایی را از شما دور می‌کند

کتاب انگیزشی دستمان را می‌گیرد و ما را به دنیایی از آرامش و امید می‌برد. وقتی کتاب روانشناسی می‌خوانیم، متوجه می‌شویم که هزاران نفر دیگر نیز مثل ما روزگاری در شرایط سخت و تنهایی به سر می‌برده‌اند، اما در همین شرایط موفق شده‌اند آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند. این‌گونه دیگر احساس تنهایی نمی‌کنیم و با انگیزه بیشتری به سوی اهدافمان پیش می‌رویم.

تیم جوان کتاب وب، خواندن کتاب انگیزشی «انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل» را به افرادی که احساس تنهایی می‌کنند، توصیه می‌کند.

 

3.   خواندن کتاب انگیزشی درس‌های زندگی دیگران را به شما هدیه می‌کند

کتاب انگیزشی حالمان را خوب می کند

با خواندن کتاب انگیزشی و کتاب روانشناسی می‌توانید درس‌های زندگی دیگران و شیوه برخورد آن‌ها با مشکلات را بیاموزید و در زندگی خودتان به کار ببرید. این‌گونه می‌توانید با امید و انگیزه بیشتری در راستای رسیدن به اهدافتان گام بردارید و در این مسیر از بسیاری از اشتباهات احتمالی پیشگیری کنید.

تیم کتاب وب، خواندن کتاب انگیزشی «اوضاع خیلی خراب است اثر مارک منسن» را به افرادی که می‌خواهند شیوه برخورد با مشکلات روزمره را بیاموزند، توصیه می‌کند.

 4. خواندن کتاب انگیزشی شما را در برابر شکست‌ها قدرتمند می‌کند

شاید خیلی از ما این جمله معروف را شنیده باشیم که می‌گوید: «شکست، بهترین معلم ماست». با خواندن کتاب انگیزشی می‌توانیم با شکست‌های زندگی دیگران و نحوه کنار آمدن آن‌ها با این شکست‌ها آشنا شویم. کتاب انگیزشی به ما کمک می‌کند تا از شکست‌های زندگی دیگران درس بگیریم و اگر خودمان با شکستی مواجه شدیم، ناامید نشویم و با قدرت بیشتری در راستای رسیدن به اهدافمان گام برداریم.

کتاب وب، خواندن کتاب انگیزشی «خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ» را به افرادی که در مسیر رسیدن به اهداف خود شکست خورده یا احساس ناامیدی می‌کنند، توصیه می‌کند.

5.   خواندن کتاب انگیزشی دیدتان را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد

خواندن کتاب انگیزشی دیدتان را نسبت به زندگی وسعت می‌بخشد. با خواندن کتاب روانشناسی و انگیزشی، دید مثبتی نسبت به اتفاقات مختلف پیدا می‌کنید و یاد می‌گیرید حتی در سخت‌ترین شرایط نیز خوش‌بین بمانید.

تیم خوش‌ذوق کتاب وب، خواندن کتاب انگیزشی «چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز» را به افرادی که می‌خواهند دید تازه‌ای نسبت به مشکلات زندگی پیدا کنند، توصیه می‌کند.

6.   خواندن کتاب انگیزشی شما را به خودباوری می‌رساند

با خواندن کتاب انگیزشی نسبت به توانایی‌های خود اطمینان پیدا می‌کنید و با اعتمادبه‌نفس بیشتری در مسیر اهدافتان پیش می‌روید. اگر احساس می‌کنید در زندگی خود به بن‌بست رسیده‌اید، خواندن کتاب انگیزشی به شما کمک می‌کند تا حتی از دل تاریک‌ترین لحظات، نوری درخشان ببینید و به آینده امیدوار شوید. این امید و انگیزه به شما کمک می‌کند تا در مسیر صحیح اقدام کنید و در شرایط سخت کنونی درجا نزنید.

تیم متخصص کتاب وب، خواندن کتاب روانشناسی و انگیزشی «جادوی فکر بزرگ اثر دکتر د.شوارتز» را به افرادی که احساس می‌کنند در زندگی خود به بن‌بست رسیده و در جستجوی روزنه امیدی برای رهایی از شرایط کنونی خود هستند، توصیه می‌کند.

7.   خواندن کتاب انگیزشی شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق می‌کند

خواندن کتاب انگیزشی شما را به اقدام و عمل تشویق می‌کند. کتاب انگیزشی سوخت مورد نیاز برای طی کردن مسیر رسیدن به اهدافتان را تأمین می‌کند، توانایی‌های منحصربه‌فردتان را به شما گوشزد کرده و شما را قدم به قدم تا رسیدن به اهدافتان راهنمایی می‌کند.

کتاب وب، خواندن کتاب انگیزشی «کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو» را به افرادی که برای رسیدن به اهداف خود نیاز به امید و انگیزه واقعی دارند، توصیه می‌کند.

کتاب انگیزشی خوب از کجا بخریم؟

کتاب انگیزشی حلفه مفقودی آرامش در انسان

با خرید کتاب انگیزشی می‌توانید دنیایی از امید و تجربه را به خودتان هدیه کنید. اگر به دنبال فروشگاه معتبری برای خرید کتاب هستید، ما «کتاب وب» را به شما توصیه می‌کنیم.

کتاب وب، مرجع تخصصی خرید کتاب انگیزشی و روانشناسی، فرصت خرید کتاب را به سادگی هر چه تمام‌تر برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی فراهم کرده است.

با کتاب وب می‌توانید کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی مورد علاقه‌تان را از هر جای ایران سفارش داده و با بسته‌بندی صحیح و مطمئن، درب منزلتان تحویل بگیرید. کتاب وب برای رفاه حال هم‌وطنان عزیزمان، امکان ارسال رایگان کتاب را نیز برای دوست‌داران کتاب فراهم کرده است.

اگر مایل هستید خرید کتاب با تخفیف ویژه انجام دهید، توصیه می‌کنیم جشنواره تخفیف کتاب فروشگاه اینترنتی کتاب وب را نیز از دست ندهید.

کلام آخر

کتاب انگیزشی غذای روح و روان ما انسان‌هاست. با خرید کتاب انگیزشی روی باارزش‌ترین جواهر دنیا یعنی خودتان سرمایه‌گذاری می‌کنید و مسیر موفقیت خود را تا رسیدن به قله‌های اهدافتان تضمین می‌کنید. با خواندن کتاب انگیزشی، آینده روشنی را برای خودتان رقم بزنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

با خواندن یک کتاب انگیزشی حال خود را خوب کنید

با خواندن یک کتاب انگیزشی حال خود را خوب کنید

حتماً تا به حال برایتان پیش آمده که امتحان مهمی در پیش داشته و مضطرب باشید. یا کسب‌وکاری برای خودتان راه انداخته اما نسبت به آینده آن نگران باشید. یا ماه‌ها برای دستیابی به هدف مهمی تلاش کرد ...
دانلود مجموعه کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری

دانلود مجموعه کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری

دانلود مجموعه کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری استاد شهید مرتضی مطهری مفسر قرآن، فیلسوف، متکلم، عضو هیئت موتلفه اسلامی و از نظریه‌پردازان پس از انقلاب اسلامی بود.وی قبل از انقلاب ۵۷ عضو انجمن سلط ...