آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

ویزای چین

10 / 10 از 2 کاربر
مرجع : بازدید : 1029
درباره همه چیز » تور و گردشگری » خدمات ویزا » چهارشنبه 17 مرداد 1397 در 33 : 9
ویزای چین | چگونه ویزای چین بگیریم | اخذ ویزای چین چین از کشورهای باستانی با قدمت طولانی میباشد و میتوان گفت بیشترین قدمت را در بین بیشتر کشورهای جهان دارد. کشور چین دارای ساختمان های تاریخی و معابد زیادی میباشد که از همین رو یکی از جذاب ترین کشورها برای گردشگری میباشد. برای ورود به چین نیز ابتدا باید ویزای چین را که انواع گوناگونی دارد اخذ نمایید. ممکن است فرد قصد داشته باشد ...
ویزای چین

ویزای چین

ویزای چین | چگونه ویزای چین بگیریم | اخذ ویزای چین

چین از کشورهای باستانی با قدمت طولانی میباشد و میتوان گفت بیشترین قدمت را در بین بیشتر کشورهای جهان دارد. کشور چین دارای ساختمان های تاریخی و معابد زیادی میباشد که از همین رو یکی از جذاب ترین کشورها برای گردشگری میباشد. برای ورود به چین نیز ابتدا باید ویزای چین را که انواع گوناگونی دارد اخذ نمایید.

ممکن است فرد قصد داشته باشد به منظور فعالیت های تجاری، به عنوان خبرنگار و یا هر نوع فعالیت دیگری وارد کشور چین شود که باید ویزای مناسب با نوع فعالیت خود را کسب نماید.

 

جهت اخذ تضمینی ویزای چین از آژانس رسمی بر روی عبارت ویزای چین کلیک کنید

ویزای چین

انواع ویزای چین : 

۱. ویزای تجاری چین: به منظور مقاصد تجاری و بازرگانی صادر میشود و افرادی که قصد دارند در این کشور به تجارت و کلیه امور مربوط به فعالیت های بازرگانی بپردازند باید این نوع ویزای چین را دریافت کنند.

۲. ویزای تحصیلی چین: یکی از انواع ویزای چین که برای دانشجویان و به طور کلی افرادی که قصد دارند در زمینه های علمی در کشور چین به فعالیت هایی همچون تحقیقات علمی، پژوهش و ادامه تحصیل بپردازند مناسب میباشد.

۳. ویزای کار چین:  از دیگر انواع ویزای چین، ویزای کار میباشد که بمنظور فعالیت های کاری و تجاری و یا حتی مبادلات داشنگاهی صادر میشود.

۴. ویزای خدمه برای چین:  برای خدمه ناوگان حمل و نقل هوایی و یا زمینی مانند قطارهای بین المللی، هواپیماهای مسافربری و کشتی ها صادر میشود، نوعی ویزای چین به نام ویزای خدمه صادر میشود که فقط مخصوص خدمه میباشد و به مقاصد دیگر و برای اشخاص غیر خدمه صادر نمیشود.

۵. ویزای خبرنگاری چین :  در دو نوع میباشد که نسبت به شرایط خبرنگار صادر میشود. یک نوع از این ویزای چین برای خبرنگاران و همچنین خانواده خبرنگارانی صادر میشود که به طور دائم و برای مدت طولانی در چین حضور دارند و نوع دیگر برای خبرنگارانی صادر میشود که برای مدتی کوتاه و بمنظورتهیه گزارش قصد سفر به این کشور را دارند صادر میشود.

۶. ویزای ترانزیت چین:  برای اشخاص و فعالان کسب و کار صادر میشود. از طریق این نوع ویزای چین میتوان از چین عبور کرده وبه کشور ثالث وارد شد. فرد میتواند برای مدت ۲۴ ساعت در فرودگاه اقامت داشته و پس از آن چین را به کشور مقصد ترک کند.

۷. ویزای اقامت دائم چین :  برای افرادی صادر میشود که قصد دارند برای ادامه زندگی در چین اقامت داشته باشند. البته برای دریافت این نوع ویزای چین ابتدا باید مجوز اقامت در چین را کسب کرده باشید.

۸. ویزای توریستی چین:  نوع دیگری از ویزای چین که بیشترین کاربرد را نیز در بین دیگر انواع ویزا دارد، ویزای توریستی میباشد. به طور مثال بسیاری از افراد قصد دارند به منظور بازدید از چین و جاذبه های گردشگری این کشور در یک تور چین که از طریق آژانس های مسافرتی برگزار میشود شرکت کنند. برای ثبت نام در تور چین ابتدا باید ویزای توریستی چین را دریافت کنید. البته آژانس های مسافرتی میتوانند به خوبی شخص گردشگرد را در دریافت این نوع ویزای چین به طور کامل راهنمایی کنند.

ویزای چین

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای چین:

۱. کپی از صفحات اول و دوم شناسنامه.
۲. گذرنامه.
۳. دو قطعه عکس به صورت رنگی و در ابعاد ۴*۶
۴. بلیط رفت و برگشت هواپیما با مقصد چین.

چند نکته مهم درباره ویزای چین:

برای اخذ ویزای چین باید به سفارت چین در ایران مراجعه کرده و پس از طی مراحلی، ویزای چین را پس از گذشت مدت زمان مشخص دریافت کنید.

در حال حاضر سفارت چین در ایران دو نوع ویزا صادر میکند.

صدور ویزای عادی حدود ۱۰ روز زمان میبرد و ویزای نیمه فوری و یا فوری به حد اقل ۵ روز زمان نیاز دارد.

آدرس سفارت چین در تهران

خیابان پاسداران، چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان هفتم، شماره ۱۵

همچنین  دفتر دوم سفارت چین در خیابان پاسداران - خیابان اقدسیه قرار گرفته است

تلفن سفارت چین: ۰۲۱۲۲۸۱۶۶۰۰

لازم به ذکر است ساعت کار سفارت چین در روزهای فرد از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴:۳۰ الی ۱۶ میباشد

راهنمای اخذ ویزای چین

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

آیا گرفتن اقامت استرالیا با خرید خانه  امکان پذیر است؟

آیا گرفتن اقامت استرالیا با خرید خانه امکان پذیر است؟

آیا گرفتن اقامت استرالیا با خرید خانه  امکان پذیر است؟ بله، امکان زندگی با خرید خانه در استرالیا وجود دارد. به عنوان یک خریدار خارجی، می توانید ملک در استرالیا بخرید و از طریق برنامه Residence b ...
مجموعه مهاجرتی کاناداپاس؛ مهاجرت به کانادا با وکیل مهاجرت در تورنتو

مجموعه مهاجرتی کاناداپاس؛ مهاجرت به کانادا با وکیل مهاجرت در تورنتو

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا پیش آمده که ناامید شده یا دست از تلاش برای رسیدن به اهداف خودشان برداشته‌اند؛ چراکه از طی کردن این مسیر که گاهی با پستی و بلندی‌های بسیاری ...
اخذ ویزای الکترونیکی و آنلاین

اخذ ویزای الکترونیکی و آنلاین

همانطور که میدانید روادید و اخذ ویزای هر کشور جهت ورود به آن کشور الزامی می باشد؛ و جهت اخذ ویزا باید به سفارت و کنسولگری آن کشور مراجعه نماییم. حال بسیاری از کشور های توریستی جهت سهولت برای ...
ویزای کانادا

ویزای کانادا

حتما در صورت سفر به کشور کانادا و جهت دریافتویزای کشور کانادا با مشاورین آژانس ما از طریق شماره های ذیل در ارتباط باشید. درصورتی که می خواهید بدانید چگونه ویزای کانادا بگیریم  ...