آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

بازاریابی اینترنتی

10 / 10 از 3 کاربر
1234[ مجموع 39 مطلب ]
بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام چیست؟ اینستاگرام ( https://instagram.com) یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو است و به افراد اجازه می دهد تصاویر و ویدئوهای در دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر و ... منتشر کنند. این آپلیکیشن در سال 2012 توسط فیسبوک خریداری شد. رشد و توسعه اش 20% بیشتر از خود شرکت فی ...
تعهد در بازاریابی

تعهد در بازاریابی

تعهد در بازاریابی چیست؟ مدت زمان طولانی که بین انجام کار و کسب موفقیت سپری می شود موجب دلسردی و ناامیدی بازاریابان و تجار می شود و بی شک در این مرحله شما با شکست های کوچکی برخورد می کنید که موجب دلسردیتان می شود و شکست های بزرگتر را به دنبال دارد  اما اگر تلاش کنید و پشتکار لازم را داشته باشید ...
مدل کسب و کار

مدل کسب و کار

1- تعریف مدل کسب و کار تعریف مدل کسب و کار، غالباً با دشواری همراه است زیرا در زمینه‌های متفاوت کسب و کار، معانی متفاوتی از آن برداشت می‌شود. این نقیصه در تعریف مدل‌های نوین کسب و کار الکترونیک بیش از سایر حوزه‌ها احساس می‌شود. در این باره تحقیقات و فعالیت‌های آکادمیک ...
بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟ مفهوم بازاریابی عصبی در سال ۱۹۹۰ توسط روانشناسان در دانشگاه هاروارد مطرح گردید. این تکنولوژی در مورد مدلی بحث می کند که در آن بخش اصلی پیکره  فکری فعالیت بشری بیش از 90درصد در ناحیه ناخودآگاه مغز انسان اتفاق می افتد که در مراحل پایین آگاهی کنترل شده قرار می گیرد.   ...
بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ...
چگونگی تهیه مدل کسب و کار

چگونگی تهیه مدل کسب و کار

چگونگی تهیه مدل کسب و کارمدل کسب و کار تبدیل کننده نوآوری به ارزش اقتصادی معرفی شده است و برای تبدیل شدن یک ایده و طرح نو به مدل کسب و کار باید به شاخه ها و موضوعات شش گانه زیر توجه کرد:1. استراتژی رشد2. استراتژی رقابتی3. مدل درآمدزایی4. ساختار زنجیره ارزش5. بخش های بازار6. اهداف و مقاصد ارزشیساختار ...
انواع مدل های کسب و کار تحت وب

انواع مدل های کسب و کار تحت وب

انواع Business Modelهای تحت وب Business Modelهای تحت وب به شیوه‌های گوناگون دسته‌بندی می‌شوند. یکی از این دسته‌بندی‌ها که از معروفیت و محبوبیت بیشتری هم برخوردار است، دسته‌بندی آقای مایکل راپا می‌باشد. از دید آقای مایکل راپا Business Modelهای اینترنتی را می‌ت ...
بازاریابی در گوگل پلاس

بازاریابی در گوگل پلاس

۵ دلیل مهم بودن گوگل پلاس برای و بازاریابی علت شماره ۱: نتیجه بهتر جستجو در شبکه وب رویکرد گوگل در + Google همواره بر نتیجه بهتر در جستجو استوار بوده است ، موفقیتی که عملا در دید باشد و همه آن را حس کنند. از این روست که ، گوگل به طور مداوم در حال راه اندازی برنامه های جدید است که سبب نتایج جستجوی ...
بازاریابی سبز

بازاریابی سبز

بازاریابی سبز چیست؟ بازاریابی سبز یک فرصت طلایی است. بازاريابي سبز يا محيطي،شامل تمام فعاليتهايي است كه براي ايجادو تسهيل مبادلات به منظور ارضاي نيازها  وخواسته هاي بشري طراحي ميشود به طوريكه اين ارضا نيازها وخواسته ها با حداقل اثرات مضر و مخرب روي محيط زيست باشند . بازاریابی سبز توسعه و تروی ...
تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی

 روش تبلیغات کلیکی یکی از بهترین نکات در مورد تبلیغات گوگلی که می توانم به شما بگویم این نیست که شما می توانید از روش خودتان و ابزارهای افزایش ترافیک استفاده نمایید. در تبلیغات گوگلی اساس و عناصر زیادی وجود دارد و اگر به درآمد بیشتر نسبت به آنچه هزینه کرده اید تمایل دارید، حتماً از یک دوره ...
1234[ مجموع 39 مطلب ]
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*