آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

اقتصاد

9 / 10 از 15 کاربر
12...78910111213...1619[ مجموع 185 مطلب ]
ولوو XC60

ولوو XC60

نام خودرو : ولوو XC60   کشور سازنده : سوئد   سال (طراحی) 2009     مشخصات فنی موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه     حجم موتور 1999سی سی     حداکثر قدرت 240 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه     حداکثر ...
بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی چیست؟ مفهوم بازاریابی عصبی در سال ۱۹۹۰ توسط روانشناسان در دانشگاه هاروارد مطرح گردید. این تکنولوژی در مورد مدلی بحث می کند که در آن بخش اصلی پیکره  فکری فعالیت بشری بیش از 90درصد در ناحیه ناخودآگاه مغز انسان اتفاق می افتد که در مراحل پایین آگاهی کنترل شده قرار می گیرد.   ...
ب‌ ام‌ و Z4

ب‌ ام‌ و Z4

نام خودرو : ب‌ام‌و Z4 sDrive35i   کشور سازنده : آلمان   سال (طراحی) 2010     مشخصات فنی ب‌ ام‌ و Z4  موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه     حجم موتور 2979سی سی     حداکثر قدرت 340 اسب ...
بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ

بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ...
چگونگی تهیه مدل کسب و کار

چگونگی تهیه مدل کسب و کار

چگونگی تهیه مدل کسب و کارمدل کسب و کار تبدیل کننده نوآوری به ارزش اقتصادی معرفی شده است و برای تبدیل شدن یک ایده و طرح نو به مدل کسب و کار باید به شاخه ها و موضوعات شش گانه زیر توجه کرد:1. استراتژی رشد2. استراتژی رقابتی3. مدل درآمدزایی4. ساختار زنجیره ارزش5. بخش های بازار6. اهداف و مقاصد ارزشیساختار ...
انواع مدل های کسب و کار تحت وب

انواع مدل های کسب و کار تحت وب

انواع Business Modelهای تحت وب Business Modelهای تحت وب به شیوه‌های گوناگون دسته‌بندی می‌شوند. یکی از این دسته‌بندی‌ها که از معروفیت و محبوبیت بیشتری هم برخوردار است، دسته‌بندی آقای مایکل راپا می‌باشد. از دید آقای مایکل راپا Business Modelهای اینترنتی را می‌ت ...
بازاریابی در گوگل پلاس

بازاریابی در گوگل پلاس

۵ دلیل مهم بودن گوگل پلاس برای و بازاریابی علت شماره ۱: نتیجه بهتر جستجو در شبکه وب رویکرد گوگل در + Google همواره بر نتیجه بهتر در جستجو استوار بوده است ، موفقیتی که عملا در دید باشد و همه آن را حس کنند. از این روست که ، گوگل به طور مداوم در حال راه اندازی برنامه های جدید است که سبب نتایج جستجوی ...
برلیانس H330

برلیانس H330

در کارنامه پارس خودرو، خودروهای بزرگی مانند نیسان ماکسیما و یا نیسان مورانو قرار دارد. اما متاسفانه شرایط بد حاکم بر بازار خودرو کشور باعث شده تا این خودروساز با کیفیت نیز به سراغ چینی ها برود و محصولاتی را از کشور چشم بادامی ها به روی خط تولید خود ببرد. اولین خودرو برلیانس V5 بود که هم اکنون در ...
آلفارومئو 4C

آلفارومئو 4C

 یک ایتالیایی قهار در راه ایران است. خودرویی دو نفره که بسیار سبک‌وزن است و از تکنولوژی برتر یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان جهان بهره می‌برد. آلفارومئو 4C خودرویی است که قرار است بعد از ورود کودکان آلفارومئو یعنی میتو و جولیتا ، به عنوان بزرگ مرد سبک وزن راه ...
بازاریابی سبز

بازاریابی سبز

بازاریابی سبز چیست؟ بازاریابی سبز یک فرصت طلایی است. بازاريابي سبز يا محيطي،شامل تمام فعاليتهايي است كه براي ايجادو تسهيل مبادلات به منظور ارضاي نيازها  وخواسته هاي بشري طراحي ميشود به طوريكه اين ارضا نيازها وخواسته ها با حداقل اثرات مضر و مخرب روي محيط زيست باشند . بازاریابی سبز توسعه و تروی ...
12...78910111213...1619[ مجموع 185 مطلب ]
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*