تبلیغات در سایت
تور نوروز 96
طراحی سایت
تالار عروسی
تور
آژانس مسافرتی مسیر سبز

بازاریابی اینترنتی

10 / 10 از 1 کاربر
1234[ مجموع 39 مطلب ]
بازاریابی از طریق sms

بازاریابی از طریق sms

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است که می­توان به یکی از این موارد از جمله تغییرات در روند بازاریابی اشاره کرد. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت باز ...
بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی پارتیزانی (به انگلیسی: Guerilla Marketing)‏ روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین تبلیغاتی گاه به گونه‌ای طرح می شود که مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است و شاید بتوان گفت این نوع بازاریابی از انواع بازاریابی پنهان یا بازاریاب ...
دلایل موفقیت بازاریابی در بازار جهانی

دلایل موفقیت بازاریابی در بازار جهانی

واحدهای بازاریابی بنگاه های اقتصادی کشور، برای موفقیت در بازارهای جهانی، لازم است در پنج جبهه دست به تحرک و نوآوری بزنند: 1- ساختار  واحدهای بازاریابی اغلب، وقت زیادی را صرف افزایش اثربخشی تبلیغات می کنند اما از این نکته غافل می مانند که چگونه می توان از واحدهای دیگر شرکت به منظور بازاری ...
بازاریابی تبلیغاتی

بازاریابی تبلیغاتی

تبليغات دادن آگاهیهاي خاص و اعمال نظر در جهت‌دهي به افكار عمومي با استفاده از وسايلي مانند زبان، خط، تصوير و نمايش است. اين آگاهي بخشي و جهت دهي از سوي تبليغات، مي‌تواند درست، دقيق و شفاف باشد و با افزودن  اطلاعات، تنوير افكار و تلطيف عواطف، به اعتلاي فكري و فرهنگي انسانها كمك رساند، ...
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تعریف شبکه های اجتماعی :به طور كلي یک شبکه اجتماعی ، یک ساختار اجتماعی است که از گره‌هایی (که عموما فردی یا سازمانی هستند) تشکیل شده است که معمولا افراد به وسيله يك يا چند نوع ارتباط مانند دوستي و سرگرمي و عادات و ... بهم مرتبط مي شوند و خود را به‌طور خلاصه معرفی می‌کنند و امکان برقرا ...
بازاریابی تهاجمی

بازاریابی تهاجمی

بازاریابی تهاجمی چیست؟در خاتمه قرن بیستم متخصصان دانش بازاریابی به یافته ای مهم دست یافتند که عبارت بود از این که بازاریابی موفق، حاصل فعالیت معمول و روزمره کارکنان واحدهای بازاریابی و بازاریاب های آن ها نیست بلکه پدیده ای است که آمیخته ای از طرز فکرها، اقدام ها، رقابت و فرآیند طرح ریزی بازار است.در ...
برندسازی یا برندینگ چیست؟

برندسازی یا برندینگ چیست؟

برندسازی چیست ؟ یا ( برندینگ چیست ؟ ) مطابق با تعریف انجمن بازاریابی آمریکا AMA هویت یک برند یا همان برندینگ یا برندسازی مجموعه ای متشکل از اسم، لوگو، علامت یا مشخصه، طراحی، رنگ بندی و یا ترکیبی از آنهاست که برتری ها و خدمات هر تجارتی را هویت می بخشد. در عمل برندینگ تفاوت های شما را با شر ...
معایب بازاریابی اینترنتی

معایب بازاریابی اینترنتی

با توجه به توضیحاتی که در مورد بازاریابی اینترنتی برای شما نوشتیم، حال در اینجا چند مورد از معایب بازاریابی اینترنتی را نیز برای شما به نگارش در می آوریم . معایب بازاریابی اینترنتی : مشکلات دسترسی به اینترنت مانند قطعی و کند شدن اینترنت. آشنا نبودن برخی از کاربران به اینترنت و طرز استفاده از آن ...
بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی چیست؟ پيام تبليغي يک شرکت با استفاده از ترغيب مشتريان به معرفي آن شرکت به دوستان و آشنايان مي‌تواند به طور چشمگيري افزايش يابد. در واقع شرکت از مشتريان خود براي انجام این کار استفاده مي‌كند و مشتري با هر بار استفاده‌، بي‌اختيار فروشنده محصول شرکت مي‌شود. اگ ...
مزایای بازاریابی اینترنتی

مزایای بازاریابی اینترنتی

در این مقاله قصد داریم برای شما از مزایای بازاریابی اینترنتی که باعث افزایش فروش برای شما و کسب و کار شما می شود، به شما توضیح دهیم. بازاریابی اینترنتی چند مزیت عمده دارد از جمله مزایای بازاریابی اینترنتی معرفی و فروش محصولات در اینترنت به مکان و زمان وابسته نیست. اطلاعاتی که از طریق وب سا ...
1234[ مجموع 39 مطلب ]
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*