آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

لینکدین

10 / 10 از 5 کاربر
مرجع : بازدید : 6089
درباره همه چیز » درباره آموزشی » طراحی سایت » شنبه 27 دی 1393 در 1 : 19
لینکدین اصطلاح رایجی است که برای سرویس شبکه های اجتماعی به کار می رود. البته این اصطلاح که رواج پیدا کرده است، یک اشتباه واضح می باشد، زیرا خود وب سایت لینکدین یک شبکه اجتماعی می باشد. لینکدین یک شبکه اجتماعی است که پایه و اساس تشکیل آن برای روابط تجاری می باشد، و هدف از ایجاد این شبکه، ارتباط مشاغل و تجارت های همسان با یکدیگر می باشد. می توانید با کلیک بر روی اسم linkedin وارد صفحه نخست ش ...
لینکدین

لینکدین

لینکدین اصطلاح رایجی است که برای سرویس شبکه های اجتماعی به کار می رود.

البته این اصطلاح که رواج پیدا کرده است، یک اشتباه واضح می باشد، زیرا خود وب سایت لینکدین یک شبکه اجتماعی می باشد.

لینکدین یک شبکه اجتماعی است که پایه و اساس تشکیل آن برای روابط تجاری می باشد، و هدف از ایجاد این شبکه، ارتباط مشاغل و تجارت های همسان با یکدیگر می باشد.

می توانید با کلیک بر روی اسم linkedin وارد صفحه نخست شبکه اجتماعی لینکدین شوید.

زیرا با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی مثل لینکدین و فیسبوک امروزه رایجترین وب سایت های مورد بازدید در سرتاسر دنیا می باشند و آمار نشان داده بیش از 30 % مردم جهان در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک عضویت دارند، بستر مناسبی نیز برای تبلیغات می باشند.

این یک آمار خیره کننده برای بازدید از یک وب سایت!!!

هدف از راه اندازی این وب سایت ها در جهان متفاوت بوده و امروزه در بسیاری از آمار گیری های جامعه شناسی نیز از آن استفاده می شود.

وب سایتی مثل لینکدین که یک شبکه اجتماعی گسترده و پر بازدید می باشد، با هدف معرفی مشاغل و بازرگانان و البته تمام مردم جهان که در ضمینه تجارت فعالیت دارند، ایجاد شده است.

لینکدین چیست

 

چگونه از لینکدین استفاده نماییم :

اگر قصد دارید از شبکه اجتماعی لینکدین بهره ی کافی را ببرید و استفاده مناسبی برای تجارت خود داشته باشید، کافی ست مواردی که در این مقاله مطالعه می نمایید به طور کامل اجرا نمایید.

برای استفاده بهینه از لیندکین در اینجا ما هفت مرحله را به شما معرفی می نماییم و از شما می خواهیم که این مراحل زا یک به یک اجرا نمایید.

1. داشتن هدف مشخص

اگر قصد دارید کسب و کار خود را با ارتباطات بیشتر از طریق لینکدین بهبود ببخشید بهتر از ابتدا هدف خود را کاملا مشخص نمایید و بدانید که روی چه موضوعی قصد دارید بیشتر تمرکز نمایید.

2. بهینه سازی اکانت لینکدین خود

اطلاعات خود را به صورت کامل در لینکدین قرار دهید و همچنین سعی نمایید فقط از مزیت های شغل خود تعریف نمایید و هرگز بین مطالب خود مواردی که باعث ایجاد تناقض در حرف های شما شود، به کار نبرید.

3. در گروه های مرتبط با زمینه کاری خود عضو شوید

عضویت در گروهایی که در زمینه تجارت شما فعالیت دارد می تواند شما را با همکاران بیشتری آشنا نماید و همچنین می توانید از تجارب عمومی آنها بهره برده و کار خود را رونق بخشید.

4.تعداد دوستان خود را افزایش دهید

ارتباطات خود را تا جایی که می توانید گسترده تر نمایید، اینکار باعث می شود دایره ارتباطات تجاری شما گسترده تر شود و شما با اشخاص بیشتری که در زمینه کاری شما فعالیت دارند ارتباط برقرار نمایید.

5. به ارتباطات و دوستان مهم خود توجه بیشتری داشته باشید

قطعا باید به مشتریان ویژه خود توجه بیشتری داشته باشید و با آنها تعامل بیشتری برقرار نمایید زیاد در دنیای امروز تجارت، داشتن مشتریان وفادار پر سود تر از تبلیغ برای جذب مشتریان جدید می باشد.

6.خود را حقیقی تر جلوه دهید

ارتباطات خود را بهتر و حقیقی تر پیگیری نمایید و با دوستان خود در شبکه اجتماعی لینکدین مانند یک تعامل اجتماعی ارتباط برقرار نمایید و از او در مورد تمام احوالات و روزمره گی هایش سوال بپرسید تا او به اینکه پشت این صفحه یک انسان حضور دارد بیشتر ایمان بیاورد و به شما اعتماد نماید.

7. سخاوتمند باشید و تعامل دو طرفه برقرار نمایید

سعی کنید ارتباطات خود را دو طرفه پیگیری نمایید و همانطور که انتظار دارید دوستانتان به پیغام  های شما پاسخ دهند، شما نیز به پیغام های آنها پاسخ دهید و برای مطالب آنها حتما نظر و کامنت بگذارید.

لینکدین

 

اشتباهات رایج در لینکدین :

لینکدین (LinkedIn) یک شبکه اجتماعی می باشد که پایه اساس آن برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری می باشد.

در این شبکه اجتماعی ( لینکدین )  ما باید فقط به معرفی تجارت خود بپردازیم و در این شبکه از گذاشتن مطالب شخصی خودداری نماییم.

حال در این مقاله می خواهیم به شما اشتباهات رایجی که کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین انجام می دهند را به شما تذکر دهیم و شما را به سمت استفاده بهتر از لینکدین سوق دهیم.

اشتباه اول: پروفایل های ناقص و گنگ

اگر شما اطلاعات پروفایل خود را در لینکدین به صورت ناقص و مبهم پر نمایید، به کسانی که قصد همکاری با شما را دارند این نکته را تذکر می دهید که انسان بی دقتی هستید! پس سعی نمایید مطالب را در مورد کار خود به طور کامل و واضح توضیح دهید.

اشتباه دوم: قرار دادن عکس نا مناسب

اگر می خواهید یک عکس برای پروفایل خود در لینکدین قرار دهید، بهتر است در یک لباس رسمی و اداری عکسی تهیه نمایید و آن را بر روی پروفایل لینکدین خود قرار دهید. ضمنا عکسی که مربوط به کار شما و لگوی کار و تجارت شما نیز می تواند عکس مناسبی برای پروفایل لینکدین شما باشد.

اشتباه سوم: ارتباط سریع تجاری بعد از لینک شدن با شخص دیگر ( دوستان در لینکدین )

این یک نکته مهم در تجارت می باشد که ابتدا سعی کنید ارتباط قوی با مشتریان و همکاران برقرار نمایید و سپس به آنها پیشنهادات همکاری خود را اعلام نمایید.

اشتباه چهارم: درج اطلاعات غلط و دروغ

هرگز قصد بزرگنمایی زیاد و استفاده از تبلیغات غلط را برای کار خود در لینکدین نداشته باشید. زیرا با توجه به گستردگی ارتباطات در شبکه های اجتماعی، خیلی زود دروغ شما و بزرگنمایی شما بر ملا خواهد شد.

اشتباه پنجم: تجاربیات و سابقه کاری خود را حتما درج نمایید.

بسیاری از کاربران در لیندکین بخش تجربیات و سابقه کاری خود را خای می گذارند و این یک اشتباه بزرگ می باشد. زیرا درج تجربیات و سابقه کاری می تواند باعث اعتماد بیشتر به شما و کسب و کارتان شود.

اشتباه ششم: اطلاعات را با تاخیر زیاد بر روی پروفایل قرار ندهید.

بروزرسانی مطالب پروفایل و درج مطلب جدید با فاصله زمانی کم می تواند پویا بودن کار شما را نشان دهد و افراد بیشتری میل به همکاری با شما خواهد داشت. زیرا از شما حرکت و جنب و جوشی را که، نشان از تلاش شماست به آنها انتقال می دهد.


اشتباه هفتم: ارسال پست های فراوان

البته نکته قبل را زیاد تکرار کردن می تواند اشتباه بزرگی باشد. زیرا ارسال بیش از یک پست در هر روز نیز می تواند باعث آزار سایر دوستان باشد.


اشتباه هشتم: تمام درخواست ها را بی درنگ پاسخ مثبت ندهید.

بهترین کار برای قبول درخواست های دوستی کمی تامل و تحقیق در مورد شخص ناشناس می باشد. زیرا ممکن است در روزهای آینده باعث آزار و حتی ضد تبلیغ علیه شما شود.

اشتباه نهم: ارسال هرزنامه

سعی کنید هرگز برای کسانی که زیاد با انها ارتباط ندارید از طریق لینکدین اطلاعات ارسال ننمایید زیرا بدون خوانده شدن ممکن است پاک شود و لینکدین شما را به عنوان یک هرزنامه در نظر بگیرد.


اشتباه دهم: ارسال نظرات و پست های منفی و ضد انسانیت

همیشه به خاطر داشته باشید شخصیت خود را با درج مطلبی ناخوشایند زیر سوال نبرده و با مطالبی که باعث بی احترامی به شخصی خاص و یا نژادی خاص می باشد باعث ناراحتی آنها نشوید.

اشتباه یازدهم: خودخواهی

خودخواهی را کنار گذاشته و همیشه انتظار نداشته باشید فقط مطالب شما خوانده شود و پاسخ داده شود، سعی کنید به مطالب دوستان خود نیز حتما پاسخ داده و برای آنها نیز نظر بگذارید.

اشتباه دوازدهم: لینک ندادن به سایت شرکت

با قرار دادن لینک سایت شرکت ضمن کسب اعتبار برای سایت شرکت، معرفی بهتری برای کار خود در لینکدین انجام داده ایم.


اشتباه سیزدهم: فرض اینکه لینکدین نیز مانند فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی می باشد، اشتباه بسیار بزرگ می باشد.

هرگز شبکه اجتماعی لینکدین را با سایر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ، اینستاگرام و... اشتباه نگیرید و از درج عکس های شخصی و گردشی و مطالبی که در زمینه روابط عاطفی می باشند در این شبکه خوددراری نمایید. زیرا لینکدین بر پایه روابط تجاری بنا شده است و هدف آن درج اطلاعات تجاری می باشد.




نتیجه مقاله اشتباهات لینکدین:

لینکدین جایی برای ارتباط با همکاران و شرکای تجاری بیشتر می باشد و برای رسیدن به بازاریابی اینترنتی وداشتن مشتریان بیشتر و همچنین افزایش فروش! پس هرگز آن را با سایر شبکه های اجتماعی اشتباه نگیرید.

لطفا نظرات خود را در مورد شبکه اجتماعی لینکدین، با وب سایت درباره همه چیز در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما راهنمای طراحی سایت طراحی سایت برای کسب  و کار شما چقدر مهم است؟ آیا به دنبال راه اندازی وب سایت رسمی خود هستید؟ به ...
بهترین طراحی سایت

بهترین طراحی سایت

ما بهترین طراحی سایت را با روش های کدنویسی و اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد؛ یک سایت که برای معرفی شرکت و محصولات شما طراحی می شود، باید دارای تمام اصول روز طراحی وبسایت باشد. ...
بهترین سایت از نظر طراحی

بهترین سایت از نظر طراحی

شاید علاقه مند باشید که بدانید بهترین طراحی سایت به چه روشی و چگونه انجام می شود؛ در اینجا بسیار مختصر درباره این نظر که بهترین سایت ها چگونه طراحی شده اند پاسخ داده ایم: سایت چیس ...
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وبسایت | خدمات طراحی سایت | طراحی سایت حرفه ای | طراحی سایت شرکتی شما در این بخش می توانید خدمات خود را دسته بندی نمایید و به کاربران خود معرفی نمایید. برای مثال ما خدمات ...