آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

طراحی سایت پزشکی

10 / 10 از 3 کاربر
مرجع : بازدید : 3448
درباره همه چیز » درباره آموزشی » طراحی سایت » پنجشنبه 11 آبان 1396 در 45 : 10
امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند. جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره ...
طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند.

جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

طراحی سایت برای پزشکان، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحی سایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند. 

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.

طراحی سایت پزشکی

پایه ی طراحی سایت باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل باشد تا کاربران در موضوعات مختلف بتوانند سایت را پیدا نمایند. از جمله کارهایی که شرکت مبنا در این زمینه انجام داده است، یک بودن رتبه های نمونه کارهای آن در کلماتی مانند کلینیک روانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و ... می باشد.

ویژگی های سایت پزشکی

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد.

در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

سایت پزشکان و کلینیک های درمانی

در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی، رعایت اصول سئو و بهینه سازی برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که باید درطراحی سایت پزشکی رعایت شود. چراکه با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. توجه داشته باشید که حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس یک سایت بهینه شده برای گوگل مهمترین ویژگی جانبی است که یک سایت باید دارا باشد.

هدف از داشتن سایت پزشکی چیست ؟

معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و ... از جمله اهدافی است میتوان با طراحی سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید.

با استفاده از یک سایت پزشکی قوی میتوان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت میتوان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند. 

طراحی سایت برای پزشکان

دلایل موفقیت سایت های پزشکی

نهایت موفقیت یک سایت پزشکی، آوردن کاربران و بیماران هدف به سایت با استفاده از نتایج گوگل و بالا آمدن سایت در موتور جستجوی گوگل می باشد. 

در صورتی که سایت پزشکی در زمینه ی کاری خود و روی کلمات هدف خود در صفحه ی اول گوگل بیاید میتواند مشتریان و کاربران بسیاری را جذب نماید. شرکت مبنا با تجربه ی بسیار در این مورد و شناختن کلمات کلیدی هدفمند توانسته است مشتریان خود را بسیار راضی نماید. به طور مثال در نمونه کارهای ما، کلمات کلینیک روانپزشکی یا کلینیک دندانپزشکی و یا روانپزشکی آنلاین و ... در رتبه های یک گوگل می باشند. تجربه ی چندین ساله ی ما میتواند شما را در داشتن یک سایت کارا و موثر در زمینه ی کاری خود موفق نماید.

اما نکته ی مهم بعد از آوردن کاربران جدید به سایت و همچنین برای کاربران قدیمی و یا مشتریان، نگه داشتن آنها در سایت می باشد. برای این امر، امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و البته سرعت بسیار سایت اصلی ترین مسائلی است که باید انجام گردد.

به طور خلاصه موفقیت یک سایت پزشکی به دو عامل آوردن مشتریان و بیماران جدید آنهم بصورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و سپس نگه داشتن کاربران با استفاده از سرعت، کارایی و گرافیک جذاب سایت، ارتباط مستقیم دارد.

امکانات پیش فرض سایت های پزشکان و کلینیک های درمانی

  1. امکان رزرواسیون و مشخص نمودن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت
  2. بخش تور مجازی و نمایش 3 بعدی مطب و یا کلینیک و یا نمایش 360 درجه از مطب و تجهیزات
  3. امکان داشتن بانک کتاب ها و مجلات پزشکی
  4. نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل
  5. بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و یا پزشک
  6. امکان اضافه نمودن صفحات نامحدود به منو و قراردادن محتوا در صفحات
  7. قابلیت تغییر چیدمان منو
  8. امکان مدیر متون و تصاویر در تمامی صفحات اضافه شده به سایت
  9. در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بی نهایت خبر و مقاله در طراحی سایت
  10. نظرسنجی
  11. بخش نظرات کاربران در رابطه با خبر، مقاله و...
  12. بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی
  13. ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت
  14. بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏های مدیر سایت
  15. بخش گالری تصاویر با امکان تعریف آلبوم و عکس‏های نامحدود
  16. بخش گالری فیلم
  17. ایجاد صفحات نامحدود برای سایت
  18. بخش اسلاید تصاویر هدر سایت و با جلوه های ویژه
  19. بخش مدیران و سطح دسترسی آنها
  20. تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر
  21. نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار
  22. و ...

طراحی اختصاصی وب سایت پزشکی

ویژگی اصلی طراحی های سایت برای پزشکان و کلینیک های درمانی توسط شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت، ایجاد گردد، کم ارزش تر است.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت های پزشکی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت برای پزشکان و کلینیک ها

هزینه ی طراحی سایت پزشکی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه هایطراحی سایت برای پزشکان توسط شرکت طرح و پردازش مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط ویژه چهار رقمی : 6123-021 

خط اختصاصی تهران : 66004327-021  

آدرس ایمیل : info@sitedesign-co.com

آدرس دفتر تهران : تهران _ میدان آزادی ، خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 واحد 3

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما راهنمای طراحی سایت طراحی سایت برای کسب  و کار شما چقدر مهم است؟ آیا به دنبال راه اندازی وب سایت رسمی خود هستید؟ به ...
بهترین طراحی سایت

بهترین طراحی سایت

ما بهترین طراحی سایت را با روش های کدنویسی و اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد؛ یک سایت که برای معرفی شرکت و محصولات شما طراحی می شود، باید دارای تمام اصول روز طراحی وبسایت باشد. ...
بهترین سایت از نظر طراحی

بهترین سایت از نظر طراحی

شاید علاقه مند باشید که بدانید بهترین طراحی سایت به چه روشی و چگونه انجام می شود؛ در اینجا بسیار مختصر درباره این نظر که بهترین سایت ها چگونه طراحی شده اند پاسخ داده ایم: سایت چیس ...
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وبسایت | خدمات طراحی سایت | طراحی سایت حرفه ای | طراحی سایت شرکتی شما در این بخش می توانید خدمات خود را دسته بندی نمایید و به کاربران خود معرفی نمایید. برای مثال ما خدمات ...