آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

طراحی سایت شرکتی

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : طراحی سایت شرکتی بازدید : 2352
درباره همه چیز » درباره آموزشی » طراحی سایت » پنجشنبه 11 آبان 1396 در 46 : 10
شرکت ها و موسسات با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانند رزومه شرکت و معرفی نامه خود، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند. پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و کار شده است، از اصلی ترین مسائلی است که میتوان از طریق وب سایت شرکتی به آن رسید. در صورتی که طراحی وب سایت  ...
طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

شرکت ها و موسسات با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانند رزومه شرکت و معرفی نامه خود، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند.

پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و کار شده است، از اصلی ترین مسائلی است که میتوان از طریق وب سایت شرکتی به آن رسید.

در صورتی که طراحی وب سایت شرکت با توجه به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود، شرکت یا موسسه میتواند در بازه ی زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت  است که باید با توجه به نوع کار و تجارت شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

ظاهر تارنمای یک شرکت باید بصورتی باشد که مشتریان هدف خود را راضی نگه دارد. داشتن یک گرافیک مناسب ولی در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن میتواند در اعتماد سازی مشتریان به آن کمپانی تاثیر به سزایی داشته باشد. امکانات در قالب سایت طوری قرار میگیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی روبروی کاربر قرار بدهند.

اما تاکید اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه ی اصلی گوگل روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد. حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی شده برای گوگل امکان پذیر است. استفاده از طراحی های آماده و سایت های کپی مسلما نمیتواند در این راه به شرکت کمک کند. هزینه ی یک باره و درست روی طراحی سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای قدم اول برای تحول شرکت از طریق بازاریابی اینترنتی است.

طراحی سایت شرکتی

شرکت طرح و پردازش مبنا با تجربه ی فراوان و بسیار موفق در طراحی سایت شرکتی در خدمت شماست.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

ویژگی اصلی یک سایت شرکتی، " معرفی یک شرکت " در دنیای اینترنت می باشد. همچنین باید در طراحی سایت شرکتی، نمونه های محصولات و یا خدماتی که به مشتریان و مردم ارائه می شود نیز دیده شود.

طراحی سایت برای شرکت ها اگر توسط متد های روز طراحی سایت انجام شود و در معرفی کلمات کلیدی یک وب سایت شرکتی موارد بهینه سازی سایت رعایت شود، آن شرکت می تواند به مهمترین ویژگی طراحی سایت برای خود دست پیدا نماید.

در معرفی شرکت ها می توانیم بخشی به عنوان معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت اضافه نماییم، که انجام این امر باعث می شود کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی نمایند، و اینگونه معرفی می تواند هدف و ویژگی معرفی یک شرکت را در دنیای مجازی ارتقاء بخشد و باعث بهینه شدن این ویژگی مهم برای شرکت ها، مخصوصا شرکت های تجاری شود.

نمایش مواردی از قبیل:

  • محصولات
  • درباره ما
  • خرید آنلاین
  • خدمات
  • تماس با ما
  • تماس آنلاین

می تواند از ویژگی های مهم برای یک سایت شرکتی باشد که حتما باید در طراحی سایت آن ها را در نظر داشته باشیم.

هدف از داشتن سایت شرکتی چیست ؟

مهمترین هدفی که مسلما یک شرکت از طراحی سایت برای خود دنبال می نماید، معرفی شرکت و بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و درآمد زایی از سایت می باشد.

البته اهداف دیگری نیز در این بین وجود دارند، از جمله این اهداف:

  • ارائه خدمات و فروش به صورت اینترنتی
  • سهولت کار خرید و یا دریافت خدمات برای مشتریان
  • معرفی محصولات ( رنگ، نوع، اندازه، قیمت و...)
  • معرفی خدمات
  • تجارت سودآور
  • دریافت تبلیغات و درآمد زایی از سایت
  • رسیدن به مفهوم برند سازی برای یک شرکت
  • کم کردن نیرو های کاری با استفاده از ایجاد بخش های متنوع الکترونیک
  • صرفه جویی در کاغذ و البته کاغذ بازی های اداری

این اهداف حتی همگی در کنار هم نیز می توانند هدف یک شرکت از طراحی سایت شرکتی باشد.

دلایل موفقیت سایت های شرکتی

برای موفقیت یک سایت شرکتی ابتدا باید مواردی که در بالا آنها را توضیح دادیم رعایت شود.

رعایت مواردی از جمله بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و اعتماد سازی برای مشتریان و... از جمله این موارد می باشد.

شما اگر در طراحی سایت شرکتی خود این موارد را در نظر نداشته باشید و آنها را رعایت ننمایید، مسلما به موفیقت لازمه در دنیای اینترنت نخواهید رسید.

برای رسیدن به موفیقت در طراحی سایت، شرکت مبنا برای شما دوستان برنامه خاص در نظر دارد. با استفاده از متد جدید و طراحان حرفه ای سایت که آشنا به تمام اصول بهینه سازی سایت، و الگوریتم های امتیاز دهی موتور های جست و جو، انتخاب شرکت طراحی سایت مبنا برای سایت شرکتی خود، میتواند دلیل موفقیت باشد.

کافی ست نمونه پروژه ها و موفیقت های بدست آمده توسط شرکت طراحی سایت مبنا را در بخش ذیل و بخش بهینه سازی سایت، مشاهده نمایید.

امکانات معمول سایت های شرکتی

 

طراحی اختصاصی وب سایت شرکتی

ویژگی اصلی طراحی سایت شرکتی، شرکت مبنا، اختصاصی بودن آن و عدم استفاده از سیستم های کپی و نرم افزار های آماده می باشد. 

مسلما نرم افزاری که کپی و یا آماده باشند در مقایسه با سیستمی که بصورت اختصاصی و مطابق با استانداردهای روز و نظر مشتری و تجربیات فراوان یک شرکت طراحی سایت، ایجاد گردد، کم ارزش تر است. شرکت مبنا تمام موارد طراحی سایت را برای شما به صورت اختصاصی طراحی نموده و با صلیقه شما و البته رعایت موارد بهینه سازی سایت برای شما، به بهبود تجاریتان کم خواهد نمود.

نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت های شرکتی موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

 

هزینه طراحی سایت های شرکتی

هزینه ی طراحی سایت شرکتی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه هایطراحی سایت شرکتی شرکت طرح و پردازش مبنا، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط ویژه چهار رقمی : 6123-021 

خط مستقیم : 66004327-021  

آدرس ایمیل : info@sitedesign-co.com

آدرس دفتر تهران : تهران _ میدان آزادی ، خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 واحد 3

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما راهنمای طراحی سایت طراحی سایت برای کسب  و کار شما چقدر مهم است؟ آیا به دنبال راه اندازی وب سایت رسمی خود هستید؟ به ...
بهترین طراحی سایت

بهترین طراحی سایت

ما بهترین طراحی سایت را با روش های کدنویسی و اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد؛ یک سایت که برای معرفی شرکت و محصولات شما طراحی می شود، باید دارای تمام اصول روز طراحی وبسایت باشد. ...
بهترین سایت از نظر طراحی

بهترین سایت از نظر طراحی

شاید علاقه مند باشید که بدانید بهترین طراحی سایت به چه روشی و چگونه انجام می شود؛ در اینجا بسیار مختصر درباره این نظر که بهترین سایت ها چگونه طراحی شده اند پاسخ داده ایم: سایت چیس ...
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وبسایت | خدمات طراحی سایت | طراحی سایت حرفه ای | طراحی سایت شرکتی شما در این بخش می توانید خدمات خود را دسته بندی نمایید و به کاربران خود معرفی نمایید. برای مثال ما خدمات ...