آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

سایت تردمیل

10 / 10 از 5 کاربر
مرجع : بازدید : 3566
درباره همه چیز » اقتصاد » معرفی صنایع » ﺳﻪشنبه 2 آذر 1395 در 6 : 17
با توجه به فضا های محدود ورزشی ومحدودیت مسافت زمانی  و مکانی برای رسیدن این فضا ها و با توجه به بهینه سازی زمان برای فعالیت ورزشی، امروزه تردمیل جلوه ویژه ای در نظر کسانی که علاقه مند به تناسب اندام و انجام فعالیت پر تحرک در منزل خود هستند، پیدا کرده است. تردمیل با توجه با اینکه می تواند برای شما این شرایط را به وجود آورد که در منزل خود و در یک فضای محدود اقدام به یک ورزش پر ت ...
سایت تردمیل

سایت تردمیل

با توجه به فضا های محدود ورزشی ومحدودیت مسافت زمانی  و مکانی برای رسیدن این فضا ها و با توجه به بهینه سازی زمان برای فعالیت ورزشی، امروزه تردمیل جلوه ویژه ای در نظر کسانی که علاقه مند به تناسب اندام و انجام فعالیت پر تحرک در منزل خود هستند، پیدا کرده است.

تردمیل با توجه با اینکه می تواند برای شما این شرایط را به وجود آورد که در منزل خود و در یک فضای محدود اقدام به یک ورزش پر تحرک و حتی سبک نمایید، می تواند نقش مناسبی در سلامت و ایجاد نشاط در وجود شما داشته باشد. با توجه به پیشرفته شدن تردمیل های امروزی حتی این دستگاه های ورزشی می توانند چند عمل ورزشی را برای شما ، از جمله دراز نشست، وزنه زدن و... را نیز فراهم کند و امروزه شرکت های سازنده تردمیل سعی در ایجاد دستگاه ورزشی کاملا با حجم کوچک و قابلیت های ورزشی زیاد را در طرح های خود دارند.

 

دلایل استفاده فراوان از تردمیل

1. یکی از مهم ترین دلایل استفاده گسترده از تردمیل این است که همه اعضاء خانواده با هر سنی و هر توان فیزیکی ، به نسبت نیاز خود می توانند از این دستگاه استفاده کنند. و دسته های تردمیل به کمک کسانی می آید که نمی توانند تعادل خود را حفظ کنند پس همه افراد با هر سنی می توانند از این وسیله استفاده کنند.

2. یکی از قابلیت های تردمیل تنظیم سرعت آن است پس می توانید در ابتدا با سرعت کم شروع کنید تا بدن شما گرم شود و سپس بر روی آن بدوید و در انتها نیز با کم کردن سرعت به ورزش خود خاتمه دهید.

3. یکی دیگر از دلایل استقبال گسترده از تردمیل این است که ورزش با آن مهارت خواصی نمی خواهد و همه به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

4. یکی از قابلیت های خوب در تردمیل شیب آن است که با اضافه کردن آن بدون بالا بردن سرعت می توانید کالری بیشتری را بسوزانید.

5. ورزش با تردمیل موجب می شود بیشتر ماهیچه های بدن شما شروع به حرکت کنند و هم چنین باعث فعالیت ماهیچه های قلبی و کاهش بیماریهای قلبی می شود. شما با استفاده روزی بیست دقیقه تردمیل با دور متوسط می توانید سلامت خود را تضمین کنید.

6. کسانی که به دلیل مشکلاتی نمی توانند از خانه خارج یا به باشگاه های ورزشی بروند با خرید تردمیل شخصی به راحتی می توانند در منزل به ورزش بپردازند. 

 

تاریخچه تردمیل : 

بر خلاف تصور ما تردمیل یک واژه بسیار قدیمی است. تردمیل به وسیله ای گفته می شود که در فضای بسته انسان با حیوان را بر روی تسمه نقاله خود به حرکت در می آورد.

ایده ساخت تردمیل در سال 1875 توسط کشاورزانی که در پی راهی برای تولید نیرو در بخش کشاورزی بودند مطرح شد. آنها نوار نقاله ای مطابق با قدم حیوانات ساختند ودر بخشهای آسیاب ، روغن گیری و خرمن کوبی استفاده کردند.

در واقع  تردمیل امروزی در سال 1952 توسط کاردیولوژیست روبرت بروس برای آزمون استاندارد تشخیص و ارزیابی بیماری های قلبی و ریه ارایه شد. در دهه 1960 تردمیل ها بسیار گران بودند و تنها برای آزمون پزشکی مورد استفاده قرار می گرفتند تا فردی به نام بیل استاپ که  دارای مدرک مهندسی پزشکی بود تردمیل های خانگی را طراحی کرد و آنها را با قیمت های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.

 

فروشگاه اینترنتی تردمیل نیز با هدف فراهم آوردن شرایط مناسب خرید و سهولت در خرید برای مشتریان خود اقدام به طراحی سایت حرفه ای برای فروش تردمیل نموده است که مشتریان می توانند به راحتی با مراجعه به این وب سایت اقدام به مشاهده و مقایسه تمامی تردمیل ها نمایند و در نهایت اقدام به خرید بهترین تردمیل و مناسب ترین تردمیل برای خود نمایند.

شرکت طراحی سایت مبنا با انجام فعالیت سئو بر روی این سایت بر روی کلمه تردمیل باعث ایجاد بازار مناسب برای این گروه نموده است و شما می توانید این فروشگاه اینترنتی با سرچ عبارت تردمیل در گوگل ، در رتبه سوم مشاهده نمایید.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

همه چیز درباره چوب پلاست ( جامعیت محتوا )

چوب پلاست (wpc) به طور کلی از چوب، ترموپلاستیک ها و یکسری مواد افزودنی تشکیل شده است که هر بخش خود می تواند شامل موارد زیر باشد بخش چوب شامل پودر خاک اره، فیبر چوب و غیره. ترموپلاستیک ها&n ...
راهنمای خرید حوله دور پیچ

راهنمای خرید حوله دور پیچ

خرید لباس بچه گانه و شورت بچه گانه نیاز هر خانواده ای با فرزندان است. حوله دورپیچ نیز ای همین موارد است که برای کودکان خردسال و دوران نوزادی انها لازم است. خرید لباس بچه گانه فرقی نمی&zw ...
شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

شیرالات رهانه|شیراطمینان رهانه|فلوتررهانه|شیرپیسواررهانه|

چکیده : فروش انواع شیرالات ومحصولات رهانه شیراطمینان رهانه فلوتررهانه وشیرپیسواررهانه محصولات رهانه شرکت رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان رهانه در کشور می باشد که با تولی ...
کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

کابینت ام دی اف با روکش ملامینه

در بسیاری از طرح ها و مدل‌های کابینت ام دی اف از روکش برای زیباسازی نمای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود. روکش‌های کابینت در طرح‌های مختلف و با متریال‌های گوناگون ساخ ...