آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

تور کوش آداسی

10 / 10 از 3 کاربر
مرجع : بازدید : 2008
درباره همه چیز » تور و گردشگری » تور خارجی » یکشنبه 23 خرداد 1395 در 34 : 17
کوش آداسی یا جزیره پرنده در 71 کیلومتری شهر ستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر ،افس ،مریم آنا، ملیت ،دیدیم پاموک ، کاله ، مارماریس و بودروم قرار دارد. بندر گوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مساف ...
تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

کوش آداسی یا جزیره پرنده در 71 کیلومتری شهر ستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع گردیده است. این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر ،افس ،مریم آنا، ملیت ،دیدیم پاموک ، کاله ، مارماریس و بودروم قرار دارد. بندر گوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می کنند از جذابیت خاصی برخوردار است.
در تور کوش آداسی 2 اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت 650 قایق وجود دارد. از بندر کوش آداسی در ماه های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود. این سفر ها در ماه های زمستان به صورت چارتر انجام می گیرد. در بندر کوش آداسی و در هر ساعت از روز ، تور های تفریحی با قایق های مسافر بری انجام میگیرد. قایق های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار میکنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده اند. 
بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می باشد

كوش آداسي يكي از شهرهاي توريستي كشور تركيه محسوب مي شود و بيشتر درآمد اين شهر از راه صنعت توريسم مي باشد.همچنين اين شهر يك پورت براي كشتي هاي كروز بوده و بنادر آن جايگاهي براي قايقها و كشتي هاي خصوصي كوچك است.
با توجه موقعيت اين شهر، بسياري از شركتها سعي در راه اندازي طرح هايي براي جذب سرمايه هاي خارجي دارند. اين طرح ها بيشتر در زمينه صنعت ساخت و ساز بويژه در بخش مسكن است.

برای دیدن آگهی ها و شرایط سفر به این شهر بر روی عبارت تور کوش آداسی کیک نمایید و وارد صفحه انتخاب تور شوید.

 

هتل های برگزیده شهر کوش آداسی

هتل آداکوله

هتل آداکوله

کوش آداسی - ترکیه

پین بای هالیدی ریزورت

پین‏بای‏هالیدی‏ر

کوش آداسی - ترکیه

آکوا فانتزی

آکوا فانتزی

کوش آداسی - ترکیه

گرند بلو اسکای اینترنشنال

گرند‏بلو‏اسکای‏ا

کوش آداسی - ترکیه

هتل کلوب افیسوز پرینسس

هتل‏کلوب‏افیسوز‏

کوش آداسی - ترکیه

تفریحگاه ساحلی توسان

تفریحگاه‏ساحلی‏ت

کوش آداسی - ترکیه

سی لایت

سی لایت

کوش آداسی - ترکیه

سورملی

سورملی

کوش آداسی - ترکیه

هتل فنتاسیا دیلوکس

هتل فنتاسیا دیلوکس

کوش آداسی - ترکیه

هتل آرورا

هتل آرورا

کوش آداسی - ترکیه

 

عکس ندارد

هتل گراند بلیش

کوش آداسی - ترکیه
 
 

اونورا

اونورا

کوش آداسی - ترکیه

هتل ماربل

هتل ماربل

کوش آداسی - ترکیه

ریچموند افیسوس ریزورت

ریچموند‏افیسوس‏ر

کوش آداسی - ترکیه

هتل پانوراما

هتل پانوراما

کوش آداسی - ترکیه
 

اين شهر توسط مردماني كه در 3000 سال قبل از ميلاد مسيح از فلات مركزي آناتولي به اين مكان مهاجرت كرده اند پايه ريزي شده است.آب و هواي معتدل اين منطقه اين اجازه را به ساکنان آن داده بود تا به توليد محصولات كشاورزي مانند زیتون ، انگور و انجیر در زمین های حاصلخیز اطراف بپردازند. 
اين شهر در سال 546 قبل از ميلاد به تصرف ايرانيان درآمد.در سال 200 قبل از ميلاد امپراتوري رم اين شهر را به تصرف خود درآورد و بعد از تقسيم امپراتوري رم ، امپراتوري رم شرقي بر اين شهر تسلط يافت. 
يك زلزله باعث تغيير مسير رودخانه ، آب و هوا و در نتيجه نابودي شهر افسوس در نزديكي کوشی آداسی گرديد و در آن زمان اين امر باعث شد کوشی آداسی بعنوان يك معبر مهم مورد توجه قرار گيرد.
پس از حمله سلطان محمد فاتح ، اين شهر در سال 1413 توسط امپراتوری عثمانی اداره می شد. در دوران سلطنت عثمانی ها، کوشی آداسی به ساختمان های با شکوه مشهور شد.
كاروانسراي اوكاز محمت پاشا يكي از بناهايي است كه در آن ميتوان معماري دوران عثماني را بوضوح مشاهده نمود.
دروازه قلعه، دیوارها و مساجد و همچنین ارگ قلعه در جزیره کبوتر ، در دوره عثمانی ساخته شده است كه منعکس کننده سبک معماری دوران است. 
پس از جنگ جهانی اول در سال 1919 کوشی آداسی مورد تاخت و تاز یونانیان قرار گرفت و طي يك مبارزه طولاني در سال 1922 کوشی آداسی بخشي از جمهوري تركيه شد.

یک مرکز خرید معروف به نام كوش واقع در محله کاله ایچی است که سرگرمی هایی نیز برای تمام شب دارد.
در خارج از شهر گوش آداسی در مسیری که به شهر بدروم میروند در ناحیه سوکه آوت لتز است که در آنجا هم میتوانید خرید کنید. فاصله آن از شهر کوش آداسی حدود 40 دقیقه است. در آنجا میتوانید مارکهایی مثل آديداس ، نايك ، بنتون ، ليوايز را پیدا کنید.
چنانچه با تور به کوش آداسی سفر کرده اید با احتمال قوی آزانس مسافرتی برای شما برنامه بازدید و خرید از سوکه را تدارک دیده است، البته اگر هم غیر از این باشد و اگر تعدادتان زیاد باشد میتوانید از تور لیدر خود درخواست انجام این تور را داشته باشید همچنین دسترسی به سوکه از طریق دل موش ها امکان پذیر است ، البته شما باید 2 کورس دلموش سوار شوید تا به این منطقه دسترسی پیدا کنید. خرید از آوت لت فكتوري بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر مواقع بیشتر فروشگاهها تخفیف های با درصدهای بالا در نظر گرفته اند که میتوانید تمامی خرید های خود را از این منطقه انجام دهید.
معمولا یکی دیگر از برنامه های تورهای مسافرتی بازدید یک روزه از شهر "ازمیر" میباشد. در ازمیر نیز پاساژ بسیار بزرگی میباشد که میتوان به فروشگاه زارا در آن اشاره کرد. بهترین خریدهای خود را در سفر به کوش آداسی میتوانید از سکه و ازمیر انجام دهید.

 

جاذبه های گردشگری برگزیده شهر کوش آداسی

غار سير تلائيني

غار سير تلائيني

کوش آداسی/ترکیه

پلاژ(پلاژدرياي خانمها،گوورچين آداسي،ييلانچي بورنو،

پلاژ(پلاژدرياي خ ...

کوش آداسی/ترکیه

كاروانسراي اوكوز محمد پاشا

كاروانسراي اوكوز ...

کوش آداسی/ترکیه

گوورجين آداسي

گوورجين آداسي

کوش آداسی/ترکیه

بنادر

بنادر

کوش آداسی/ترکیه

پارك ملي دلتاي آيدين

پارك ملي دلتاي آ ...

کوش آداسی/ترکیه

غار كاراجا

غار كاراجا

کوش آداسی/ترکیه
 

باقي مانده خانه هاي قديمي در نزديكي ساحل به رستوران ها و كافه ها يي تبديل شده اند كه بيانگر ساختار قديمي شهر هستند و تپه پشت سر آنها با هتل هاي بزرگ و بلوكهاي آپارتمان نماينگر ساخت وساز دهه 80 ميلادي تا كنون است.

در تور کوش آداسی می توان با کشتی به جزایری که در حاشیه آن است و فاصله آن تا ساحل بسیار کم است سفر کرد و از آب دریای مدیترانه در یک روز لذت برد.در شهر می توان جیپ کرایه کرد و به مناطق اطراف سفر کرد.
یکی از بزرگترین پارکهای آبی اروپا با نام آدالند در شهر كوش آداسی می باشد.توصیه می شود حتماً رافتینگ در پارک آبی آدالند را تجربه کنید. در ساحل و پلاژ آن می توان اسب کرایه کرد و با اسب می توان به داخل دریا رفت.

نزدیکترین فرودگاه به کوشی آداسی، فرودگاه ازمیر است که 90 کیلومتر با آن فاصله دارد.
حمل و نقل عمومي در اين شهر مبتني بر تاكسي اختصاصي، تاكسيهاي ون اشتراكي مي باشد.
تاكسيهاي اين شهر نسبتا گران مي باشد. نرخ اوليه تاكسي متر در بدو ورود به وسيله در حدود 2 دلار مي باشد و پس از طي يك مسير 10 كيلومتري در حدود 20 الي 30 دلار مي بايست پرداخت نمود. اين تاكسيها فقط به صورت اختصاصي اقدام به سوار نمودن مسافر مي نمايند.
تاكسيهاي ديگر تاكسيهاي ون هستند كه در شهر مارماریس به نام دل موش ناميده ميشوند و ظرفيت 10 سرنشين را دارا بوده و به صورت اشتراكي مورد استفاده مسافران قرار مي گيرند. اين تاكسيها در خطوط مشخصي حركت مي نمايند و كرايه آنها ثابت بوده و براي هر نفر در 1.5 لير جديد مي باشد. اين خودروها در طي مسير خود داراي ايستگاه نمي باشند و بنابه در خواست مسافر توقف مي نمايند.
يكسري اتوبوس در اين شهر وجود دارد كه طي خطوطي ثابت و با هزينه اي مناسب مسافران را به ازمير مي رسانند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری یونان، در یونان از کجا ها دیدن کنیم؟

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای با آفتاب های درخشان است. با توجه به پیشینه تاریخی این کشور تقریباً همه مردم جهان درباره مشاهیر یونانی اطلاعات زیادی دارند و یونان را به ...
تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا نوروز 1402

تور کانادا سفری لذت بخش و سرشار از لحظات خوش و به یادماندنی در تور نوروز 1402 همراه با دیدن اماکن زیبا در تورنتو ، ونکوور و اتاوا همچون آبشار نیاگارا ، موزه سلطنتی انتاریو ، پارک ملی هزار ...
تور اروپا

تور اروپا

تور اروپا | قیمت تور اروپا | تورهای اروپا ترکیبی | تور اروپا نوروزی | تور اروپا تابستانی | تور اروپا ژانویه و کریسمس در این دسته از آگهی های وب سایت بریم تور، آژانس های مسافرتی می توانند آگهی های مرب ...
تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارمنستان زمینی و هوایی سفر به کشور ارمنستان یکی از راحت ترین سفرهای خارجی برای ایرانی ها محسوب می شود؛ تور ارمنستان به خاطر نزدیکی این کشور و شرا ...