آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

افزایش رتبه الکسا

10 / 10 از 2 کاربر
مرجع : بازدید : 2489
درباره همه چیز » درباره آموزشی » طراحی سایت » چهارشنبه 6 اسفند 1393 در 37 : 17
با توجه به مقاله رتبه الکسا (Alexa Rank) چیست در این قسمت می خواهیم بدانیم افزایش رتبه سایت در الکسا چگونه است ؟ با توجه به اینکه رتبه الکسا بر اساس تعداد بازدیدکنندگان وب سایت که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند سایتها را رتبه بندی می نماید بنابراین برای افزایش رتبه سایت در الکسا باید نوار ابزار الکسا را نصب نمایید و سایت خود را به عوان صفحه اصلی مرورگر خود قرار دهید .√ اس ...
افزایش رتبه الکسا

افزایش رتبه الکسا

با توجه به مقاله رتبه الکسا (Alexa Rank) چیست در این قسمت می خواهیم بدانیم افزایش رتبه سایت در الکسا چگونه است ؟

افزایش رتبه سایت در الکسا

با توجه به اینکه رتبه الکسا بر اساس تعداد بازدیدکنندگان وب سایت که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند سایتها را رتبه بندی می نماید بنابراین برای افزایش رتبه سایت در الکسا باید نوار ابزار الکسا را نصب نمایید و سایت خود را به عوان صفحه اصلی مرورگر خود قرار دهید .
√ اسکریپت ویجت را در سایت خود نصب کنید برای این کار باید کدی را از وب سایت الکسا دانلود کرده و در مستر سایت خود قرار دهید این کار میزان پیشرفت وب سایت شما را در الکسا نشان می دهد .
√ ابزار رتبه الکسا را در وب سایت خود قرار دهید .با این کار حتی اگر کاربر از نوار ابزار الکسا استفاده نکرده باشد با توجه به تعداد کلیک هایی که روزانه ثبت می شود به منزله ی بازدیدکننده به شمار می رود .
√ با تشویق دیگران به استفاده از نوار ابزار الکسا تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افایش دهید در نتیجه روی رتبه الکسا تاثیر مثبت خواهد گذاشت .
√ از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا به وب سایت شما سر بزنند و نظر و امتیاز دهند .انجام این کار می تواند بر روی رتبه تاثیرگذار باشد .
√ قرار دادن مقالات مفید و جدید نیز می تواند در افزایش ترافیک سایت شما موثر باشد و موجب افزایش رتبه الکسا شود .
√اطلاعات سایت خود را بروز کنید چون الکسا نیز همانند گوگل به وب سایت هایی که به طور منظم به روز می شوند رتبه بیشتری می دهد.
√از تبلیغات کلیکی استفاده کنید. در موتورهای جستجو مثل گوگل تبلیغات بدهید یا به دنبال عباراتی باشید که بیشتر جستجو می شوند تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب نمایید.
با رعایت موارد بالا در طراحی سایت خود می توانید رتبه سایت خود را در الکسا ارتقا دهید .

 

7 روش برای ارتقاء رتبه الکسا:

الکسا (Alexa) چیست؟

الکسا یک وب سایت آنالیز کننده از سرویس های amazon است که در آدرس www.Alexa.com قابل دسترسی برای عموم است. از طریق آن می توان از اطلاعات کلی میزان ترافیک (تعداد بازدیدکنندگان) و محبوبیت یک سایت مطلع شد. هرچه عدد رتبه بندی به عدد 1 نزدیکتر باشد رتبه وب سایت بهتر وبالاتر می باشد.

کار آمدی الکسا در طراحی سایت  :

ممکن است با جواب های متفاوتی درباره ی تاثیر افزایش رتبه الکسا روبرو شوید. بررسی مختصری بر روی کاربر الکسا  اجام می دهیم.

عده ای بر این باورند که الکسا کارآمدی ندارد چون این سرویس کاملا دقیق و بر اساس واقعیت نیست و تا حدودی مبتنی بر محاسبات فرضی واحتمالی است. زیرا منبع جمع اوری اطلاعات آن نوار ابزار Alexa toolbar است که بر روی مرورگر ها قابل نصب می باشد. درصد پایینی از کاربران اینترنتی از این نوار ابزار استفاده می کنند و رتبه الکسای وب سایت ها را بررسی می کنند. بطوری که رتبه سایتی که فعالیت خوبی دارد و اکثر کاربران بدون نوار ابزار از آن بازدید می کنند با رتبه ی سایتی که فعالیت متوسطی دارد و اکثر کاربران آن با استفاده از نوار ابزار از آن بازدید می کنند تقریبا یکسان است. با این حال خواسته یا ناخواسته رتبه الکسا جای خود را در میان کاربران باز کرده است. و بسیاری از مدیران هزینه های زیادی برای بالا بردن رتبه الکسا در طراحی سایت شان پرداخت می کنند.

برای اینکه از رتبه سایت خود مطلع شوید به سایت زیر مراجعه کنید:

 http://www.alexa.com/siteinfo/migna.ir

7 روش برای افزایش رتبه الکسا در طراحی سایت:

1. Claim Your Siteبه الکسا اجازه دهید که برای آنالیز بهتر بتواند به وب سایتتان دسترسی داشته باشد. برای این کار ID الکسا را درheader وب سایت خود قرار دهید.

2.نصب toolbar الکسا: نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب کنید و  به دیگران و کربران وب سایت خود نصب toolbar الکسا را پیشنهاد کنید.

3. به روز کردن مداوم وب سایت: الکسا از محتوایات تازه وب سایت ها استقبال می کند پس سعی کنید محتوای سایت خود را در هفته 7 تا 10 مرتبه به روز نمایید.

4. کیفیت محتوا: الکسا به مدت زمانی که کاربربان در سایت ها سپری می کنند اهمیت میدهد پس سعی کنید محتوا تازه و منحصر به فرد در سایت خود قرار دهید این کار باعث می شود کاربران مجبور شوند که زمان بیشتری برای جستجو بیشتر  در سایت شما سپری کنند.

5.لینک بیلدینگ: یکی از راهای لینک بیلدینگ پیوند محتوا می باشد یعنی تبادل از بک لینک ها با بلاگ ها. شما می توانید با قرار دادن حداقل یک یا دو پست با کیفیت در هفته با وب سایت هایی که پیج رنک گوگل آنها بالای 3 می باشد رنکینگ آلکسا وب سایت را افزایش دهید چرا که مجموعه لینک ها با افزایش رتبه الکسا ارتباط مستقیم دارد.

6. اظهار نظر در وبلاگ: هرگز در اظهار نظر کردن در وبلاگها زیاد روی نکنید چرا که ممکن است گوگل شمارا اسپم کند. پس در پست تان از کلمات کلیدی عاقلانه بهره ببرید. تا رتبه الکسا شما پیشرفت چشمگیری کند.

7.Go for Alexa-pro: برای افزایش رتبه الکسا از شبکه های اجتماعی و لینک های شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس استفاده کنید.

 

روند تغییرات امتیاز دهی به سایت ها در سال 2015 :

کسی نمیداند که به روز رسانی بعدی الگوریتم  گوگل چه زمانی زخ می دهد اما پس از به روز رسانی بسیاری از طراحان سایت متوجه نزول رتبه سایت و حذف آن از صفحه اول گوگل  میشوند. و این روند تغییر به بسیاری از تجار آسیب می رساند. علت این افت شدید استفاده نادرست از سئو می باشد.

تنها راه گریز از این اتفاق استفاده از استراتژی پایدار است. ابتدا به بررسی استراتژی ناپایدار میپردازیم. در تصویر زیر تاثیر آپدیت الگوریتم جدید گوگل قابل رویت هست.

نقض دستورالعمل های گوگل به نیت افزایش رتبه سایت در گوگل که به استراتژی کلاه سیاه معروف است یک استراتژی ناپایدار خطرناکی برای بهینه سازی سایت است و فقط تا بروز رسانی بعدی دوام دارد. علت بروز همچین مشکلی خودمان هستیم وخودمان نیز می توانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

ما قصد داریم به شما نطقه آسایشی نشان دهیم که از آپدیت آلگوریتم بعدی گوگل در امنیت به سر ببرید. تمامی این دستورات توسط خود گوگل انتشار یافته است.

اصول سئو در سال 2015   

در هنگام بررسی سایت شما گوگل به نکات ریزی توجه میکند که کمتر کسی به آن ها بها می دهد و اگر این نکات بر اساس اصول رعایت نشوند تاثیر منفی و نامطلوب بر روی سایت شما خواهد داشت.

تاثیر طراحی رسپانسیو بر سئو

زمانی که گوگل به بررسی سایت ها بر اساس معیار های خود میپردازد به سایت هایی که یک نسخه موبایل راپشتیبانی می کند و به درستی بر روی گوشی های هوشمند بارگذاری می شوند یک نمره مثبت در نظر میگیرد، داشتن یک سایت جدا گانه برای پشتیبانی از نسخه موبایل نیز برای گوگل مورد پسند است.

اهمیت استفاده از کد نویسی Schema

اگر خواهان پیشرفت سریعتر نسبت به دیگر رقبا هستید الزامیست که تمامی استانداردها را رعایت کنید. Schema فاکتور کد نویسی هدف دار است که اطلاعات را ارائه می دهد و به موتورهای جستجوگر کمک می کنند که جنس و نوع محتوای موجود در وب سایت شما را شناسایی کنند.

برای مثال با رعایت اصول خاصی به مرورگر گوگل میتوانید بگویید که در قسمت خاصی از سایت شما یک محصولی را به فروش میرساند و گوگل پس از درک این موضوع در هنگام نمایش نتایج اطلاعات جانبی مانند قیمت، وزن، میزان تخفیف و... را نشان می دهد.

کیفیت و اختصاصی بودن محتوا

همه ی طراحان سایت می خواهند رتبه ی خوبی در نتابج گوگل به دست بیاورند و آن را از دست ندهند. انتشار مقالات و اطلاعات کم ارزش وتکراری در سایت مانع از رسیدن به این هدف  میشوند و گوگل آن ها را در صف جریمه قرار می دهد.

بهترین را چاره تولید محتوای باکیفیت و منحصر به فرد است. سایت هایی را که مطالب ارزشمند و مفید ارائه می کنند گوگل می پسندد. بهرهگیری از تصاویر و عکس ها بر کیفیت اطلاعات میافزایند.

نقش بک لینک در آینده سئو

همه چیز به تولید محتوای تازه و با کیفیت ختم نمی شود در مقالات پیشین به اینکه گوگل از بک اینک ها استقبال می کند اشاره کرده ایم، گوگل برای مقابله با متقلبان سئو سختگیری های زیادی درنظر میگیرد. به همین منظور در این قسمت چند نکته را برای شما بازگو میکنیم.

  • از سختن لینک فقط به منظور افزیش رتبه در گوگل خوداری کنید
  • از خریدن لینک خوداری کنید   
  • لینک سازی یک بیزینس نیست از تجارت آن بپرهیزید
  • تنها به کلمات کلیدی برای متن های لینک شده کفایت نکنید
  • از پذیرش لینک سایت های اسپم شده خوداری به عمل آورید
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما راهنمای طراحی سایت طراحی سایت برای کسب  و کار شما چقدر مهم است؟ آیا به دنبال راه اندازی وب سایت رسمی خود هستید؟ به ...
بهترین طراحی سایت

بهترین طراحی سایت

ما بهترین طراحی سایت را با روش های کدنویسی و اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد؛ یک سایت که برای معرفی شرکت و محصولات شما طراحی می شود، باید دارای تمام اصول روز طراحی وبسایت باشد. ...
بهترین سایت از نظر طراحی

بهترین سایت از نظر طراحی

شاید علاقه مند باشید که بدانید بهترین طراحی سایت به چه روشی و چگونه انجام می شود؛ در اینجا بسیار مختصر درباره این نظر که بهترین سایت ها چگونه طراحی شده اند پاسخ داده ایم: سایت چیس ...
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وبسایت | خدمات طراحی سایت | طراحی سایت حرفه ای | طراحی سایت شرکتی شما در این بخش می توانید خدمات خود را دسته بندی نمایید و به کاربران خود معرفی نمایید. برای مثال ما خدمات ...