آرامش سفر مجری تورهای طبیعتگردی و تور یکروزه
مجله گردشگری
بهترین تورهای خارجی و خدمات اخذ ویزا را از سفیران گشت دریافت کنید
بهترین خدمات ویزا و تورهای داخلی و خارجی با آژانس نائیریکا سفر
خدمات اخذ ویزا
تور

افزایش سرعت وب سایت

10 / 10 از 1 کاربر
مرجع : بازدید : 2149
درباره همه چیز » درباره آموزشی » طراحی سایت » پنجشنبه 28 خرداد 1394 در 39 : 9
در مقاله ی تاثیر سرعت بارگزاری وب پیج در سئو به اهمیت سرعت وب سایت در جذب بازدیدکننده پرداختیم در اینجا می خواهیم تا شما را با عواملی که در سرعت وب سایت موثر هستند آشنا کنیم تا با رعایت آنها به افزایش سرعت وب سایت مان کمک کنیم. 1. صفحه طولانی را به چند صفحه کوتاه تبدیل کنید. فایل عکس ها بزرگند و زمان زیادی طول می کشد تا بارگذاری شوند. حال فرض کنید سایت فروشگاهی باشد ...
افزایش سرعت وب سایت

افزایش سرعت وب سایت

در مقاله ی تاثیر سرعت بارگزاری وب پیج در سئو به اهمیت سرعت وب سایت در جذب بازدیدکننده پرداختیم در اینجا می خواهیم تا شما را با عواملی که در سرعت وب سایت موثر هستند آشنا کنیم تا با رعایت آنها به افزایش سرعت وب سایت مان کمک کنیم.

1. صفحه طولانی را به چند صفحه کوتاه تبدیل کنید.

فایل عکس ها بزرگند و زمان زیادی طول می کشد تا بارگذاری شوند. حال فرض کنید سایت فروشگاهی باشد و برای اینکه فضای زیادی برای عکس ها اشغال نشود بهتر است از گروه بندی استفاده شود.

افزایش-سرعت-وب-سایت

2.تمام المان های زاید را از صفحه پاک کنید.

نگاه عمیق و اساسی به وب سایت خود بیندازید و ببینید کدام یک از المان های وب سایت شماست که شما را به هدفتان نزدیک تر میکند.اگر هدف المان خاصی وجود دارد که مستقیما در هدفتان تاثیری ندارد آن را حذف کنید و از آن صرفه نظر کنید. صفحات وب کم حجم  زودتر بارگذاری می شوند.

3.فواصل اضافی مابین کدهای خود را حذف کنید.

تصور نمیکنم پاک کردن فواصل space مابین کدها مسئله ای سخت و درگیر کننده باشد؟ این کار موجب کاهش میزان قابل توجه ی کیلو بایت برای وب سایت شما خواهد شد.

4.کدهای زاید و اضافی را پاک کنید.

برداشتن کدهای اضافی تاثیر به سزایی در کاهش حجم سایت دارد. اما توجه کنید که برداشتن این کدها خدشه ای به محتوای سایت شما وارد نکند. توجه داشته باشید که اگر از HTML editor ها مانند Dreamweaver برای طراحی وب سایتخود استفاده می کنید کدهای زاید به صفحات شما افزوده میشوند که بهتر است آن ها را یافته و پاک کنید زیرا این کدها در مرورگرها سرعت بارگذاری صفحات شما را کاهش می دهند.

5. از css برای طراحی خود به جای جدول استفاده کنید.

وب سایت هایی که از صفحات خارجی بیشتری استفاده می کنند سرعت بارگذاری بیشتری نسبت به آن دسته ای است که از صفحات داخلی استفاده می کنند. همچنین اگر از css به جای table استفاده شود امکان نمایش وب سایت حتی در محل هایی که سرعت اینترنت کم است درمدت زمان کمتری میسر است.

6.فایل های عکس را کم حجم تر کنید.

یکی از روش ها استفاده از crop به جای cut  است. سعی کنید قسمت هایی از عکس را که نمیخواهید حذف کنید. روش دیگر کم حجم کردن عکس برای وب پیج ها تبدیل آن ها به فرمت های کم حجم تر است زیرا کیفیت تصویر (resolution) را کم می کنند. تصویر را تا 72dpi کم کنید زیرا این مقدار کیفیت استاندارد عکس در وب است.

7.از فایل های (JavaScript and XML (AJAX در صفحات وب خود استفاده کنید.

 زیرا این فایل ها سرعت بارگذاری صفحات وب را افزایش می دهند. زیرا این کدها تعداد دستورات بیشتری را در کمترین کد جای می دهند.

8.از اسکریپت های خارجی استفاده کنید.

در فایل خارجی اسکریپت مورد نیاز خود را تعریف کنید و در هر جا از برنامه نیاز بود آن اسکریپت را صدا بزنید. زیرا اگر در هر کجا از صفحه که نیاز به آن اسکریپت بود آن را تولید کنید مرورگر هر بار اطلاعات را دوباره لود می کند که باعث اتلاف وقت می شود.

9.طول و عرض تصویر را با tag تعریف کنید.

استفاده از tag طول و عرض به مرورگرها میگوید که دقیقا طول و عرض را چه اندازه قرار دهد که حجم بیشتری را اشغال نکند.

10. از CDN برای محتوای خود استفاده کنید.

تکنولوژی CDN از سرورهای شبکه استفاده میکند برای CACHE کردن محتوای وب سایت و باعث افزایش سرعت بارگذاری می شود. این تکنولوژی به عکس های پر حجم و مالتی مدیا ها اجازه لود شدن سریع را می دهد اما این تکنولوژی برای شرکت ها بسیار پرهزینه خواهد بود.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر مطالب

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما

دنبال شرکت طراحی وب سایت به صورت حرفه ای و سطح بالا هستی ؟؟ سیماگر در خدمت شما راهنمای طراحی سایت طراحی سایت برای کسب  و کار شما چقدر مهم است؟ آیا به دنبال راه اندازی وب سایت رسمی خود هستید؟ به ...
بهترین طراحی سایت

بهترین طراحی سایت

ما بهترین طراحی سایت را با روش های کدنویسی و اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد؛ یک سایت که برای معرفی شرکت و محصولات شما طراحی می شود، باید دارای تمام اصول روز طراحی وبسایت باشد. ...
بهترین سایت از نظر طراحی

بهترین سایت از نظر طراحی

شاید علاقه مند باشید که بدانید بهترین طراحی سایت به چه روشی و چگونه انجام می شود؛ در اینجا بسیار مختصر درباره این نظر که بهترین سایت ها چگونه طراحی شده اند پاسخ داده ایم: سایت چیس ...
خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

طراحی سایت | طراحی وبسایت | خدمات طراحی سایت | طراحی سایت حرفه ای | طراحی سایت شرکتی شما در این بخش می توانید خدمات خود را دسته بندی نمایید و به کاربران خود معرفی نمایید. برای مثال ما خدمات ...